abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:45:42 #201
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109192175
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:01 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Bullshit. Alles komt met een handleiding om die reden. Da's net zoals denken dat 't wiel zo logisch is dat je 't zelf wel had uitgevonden als je in die tijd leefde.
Enja, als je zo snel denkt dat Mac meer je ding is dan ben je slecht bezig vind ik.
DIT!!

Net zoiets als dat aardappels koken heel simpel is, waarom deed niemand het dan voordat men wist hoe het moest?

Net als ditte, dit is nieuw en je moet er aan wennen.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  Donald Duck held zaterdag 17 maart 2012 @ 00:47:13 #202
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_109192207
Windows fanboys, ze bestaan. Gekke wereld.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:53:09 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109192347
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Windows fanboys, ze bestaan. Gekke wereld.
Ga eens lekker kwijlen op Steve Jobs en zijn overpricede design producten.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_109192901
quote:
Wat een onzin. Als je eenmaal weet waar je moet klikken is het geen probleem meer en zal het in al die jaren dat je het OS daarna gebruikt ook nooit meer zijn.
Hoop gemekker nu maar straks zit jan en alleman gewoon op Windows 8.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 09:35:19 #205
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_109196520
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:45 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

DIT!!

Net zoiets als dat aardappels koken heel simpel is, waarom deed niemand het dan voordat men wist hoe het moest?

Net als ditte, dit is nieuw en je moet er aan wennen.
Nou niet echt, meer een werkend wiel vierkant maken en aardappels koken veranderen in aardappel anders. In auto's gaat men toch ook niet het rempedaal plotseling verplaatsen naar links?

Waarom iets wat al ruim twintig jaar hetzelfde is eruit halen?

[ Bericht 4% gewijzigd door AchJa op 17-03-2012 09:48:54 ]
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:04:52 #206
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109196957
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 09:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nou niet echt, meer een werkend wiel vierkant maken en aardappels koken veranderen in aardappel anders. In auto's gaat men toch ook niet het rempedaal plotseling verplaatsen naar links?

Waarom iets wat al ruim twintig jaar hetzelfde is eruit halen?
Omdat het wiel misschien wel vierkant was, en nu ze het rond hebben gemaakt voor makkelijker gebruik val jij erover dat je wat veranderd dat werkt. Kijk nou eerst hoeveel fijner het werkt na dat je gewend bent aan de verandering.

God wat een verkapte autist ben je als je zo zeikt om een paar goede veranderingen in een OS, wen aan de verandering man. Wat dacht jij dan? dat ze eeuwig alleen maar wat frissere kleurtjes en nieuwe paintversie erop gingen zetten? :')
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:22:40 #207
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_109197239
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:04 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Omdat het wiel misschien wel vierkant was, en nu ze het rond hebben gemaakt voor makkelijker gebruik val jij erover dat je wat veranderd dat werkt. Kijk nou eerst hoeveel fijner het werkt na dat je gewend bent aan de verandering.

God wat een verkapte autist ben je als je zo zeikt om een paar goede veranderingen in een OS, wen aan de verandering man. Wat dacht jij dan? dat ze eeuwig alleen maar wat frissere kleurtjes en nieuwe paintversie erop gingen zetten? :')
Nee, dat verwacht ik absoluut niet, maar vrij basale dingen zoals een startknop, -menu etc. moeten op zijn minst ingesteld kunnen worden op "classic" zodat een gebruiker zelf kan kiezen. Ik vond bv het startmenu in Win7 na een half jaar proberen ook geen verbetering en kon er maar niet aan wennen. Net zoals dat de search onder de rechtermuisknop verdwenen was. Ik heb die dingen wel weer terug, maar voor bv het startmenu ben je afhankelijk van third-party software.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:29:09 #208
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109197334
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, dat verwacht ik absoluut niet, maar vrij basale dingen zoals een startknop, -menu etc. moeten op zijn minst ingesteld kunnen worden op "classic" zodat een gebruiker zelf kan kiezen. Ik vond bv het startmenu in Win7 na een half jaar proberen ook geen verbetering en kon er maar niet aan wennen. Net zoals dat de search onder de rechtermuisknop verdwenen was. Ik heb die dingen wel weer terug, maar voor bv het startmenu ben je afhankelijk van third-party software.
Als je niet kan aanpassen, ga je toch gewoon terug?
In principe is dat precies hetzelfde wat je tegen de buitenlanders roept; aanpassen of terug. Als je te oud bent dat je niet eens meer mee kan komen met OS veranderingen, is dat jammer maar daarvoor hebben oude OS'sen lange support ;)
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:37:09 #209
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_109197477
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:29 schreef Boterbartje het volgende:

Als je niet kan aanpassen, ga je toch gewoon terug?
In principe is dat precies hetzelfde wat je tegen de buitenlanders roept; aanpassen of terug. Als je te oud bent dat je niet eens meer mee kan komen met OS veranderingen, is dat jammer maar daarvoor hebben oude OS'sen lange support ;)
Oh, ik kom nog prima mee, maar sommige veranderingen zijn imo geen verbetering. En waarom vind jij het wel een verbetering dan?
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:50:28 #210
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109197730
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh, ik kom nog prima mee, maar sommige veranderingen zijn imo geen verbetering. En waarom vind jij het wel een verbetering dan?
goede ondersteuning voor touch, zeker met tegenvallende ipad 3 denk ik dat MS groot marktaandeel gaat pakken.
Afgezien daarvan:

Metro geeft in 1 opzich dingen zoals mail, weer, nieuw, berichten weer, je kunt heel makkelijk gewoon naar je desktop én het draait uiterst stabiel. Verder de synchronisatie met skydriven en windows phone is heerlijk.
pi_109200799
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:50 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

goede ondersteuning voor touch, zeker met tegenvallende ipad 3 denk ik dat MS groot marktaandeel gaat pakken.
Afgezien daarvan:

Metro geeft in 1 opzich dingen zoals mail, weer, nieuw, berichten weer, je kunt heel makkelijk gewoon naar je desktop én het draait uiterst stabiel. Verder de synchronisatie met skydriven en windows phone is heerlijk.
Alsof die ondersteuning voor touch iets boeit als je het spul gewoon op een desktop draait. Dat ze voor tablets iets anders doen is prima, maar op een desktop wil ik een taakbalk en een menu, omdat dat gewoon handig is.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  zaterdag 17 maart 2012 @ 13:53:31 #212
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109201601
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Alsof die ondersteuning voor touch iets boeit als je het spul gewoon op een desktop draait. Dat ze voor tablets iets anders doen is prima, maar op een desktop wil ik een taakbalk en een menu, omdat dat gewoon handig is.
Ja wat het werkt op een desktop gewoon prima dus beste van 2 werelden. Dus als jij met je tablet zooit en daarna op je desktop gaat werkt het opdezelfde manier, is alles gesynchroniseerd en zo heb je dus altijd je pc bij je, daarom gaat ms de grootste blijven en gaat apple net als jobs het lootje leggen
pi_109202993
Boterbartje, waarom verdedig je je mening zo te vuur en te zwaard terwijl dit een discussie is waarmee je tot in 't ondeindige kan blijven doorgaan?

Je mag, daar niet van, maar zie 't nut niet echt...
  Donald Duck held zaterdag 17 maart 2012 @ 14:59:26 #214
46149 __Saviour__
pi_109203135
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:53 schreef tony_clifton- het volgende:
Boterbartje, waarom verdedig je je mening zo te vuur en te zwaard terwijl dit een discussie is waarmee je tot in 't ondeindige kan blijven doorgaan?

Je mag, daar niet van, maar zie 't nut niet echt...
Ach, het is wel eens grappig om iemand zo vurig Windows te zien verdedigen. Dat zie je niet vaak.
Alsof iemand fan is van Dries Roelvink en probeert dat te blijven goedpraten. Best aandoenlijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_109203388
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ach, het is wel eens grappig om iemand zo vurig Windows te zien verdedigen. Dat zie je niet vaak.
Alsof iemand fan is van Dries Roelvink en probeert dat te blijven goedpraten. Best aandoenlijk.
Windows verdedigen is niet zo raar hoor, Windows 7 is het beste besturingssyteem dat ik ooit gebruikt heb. Alleen wat ze nu met 8 van plan zijn is te belachelijk voor woorden, en ik wacht dus wel op 9 waar ze de helft al weer teruggedraaid hebben.
BZB - Zeven Sloten
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:19:35 #216
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109203629
Nou weetje; in pricipe heeft ms heel wat foutjes en alles. Maar naar mijn idee is ms innoverend bedrijf, sowieso wat betreft de integratie tussen mobiel/tablet/pc waar ze nu mee komen, met 1 enkel systeem (want phone gaat op dezelfde kernel draaien)

Tevens is het huidige windows erg stabiel, werkt het prima etc. Nu komen ze met een innoverend OS, dan wel revolutionair want het is ANDERS.
Maar waar ik dan een hekel aan heb is dat iedereen het gelijkt begint af te kraken omdat het ANDERS is. Wees toch verdomme niet zo bekrompen; anders betekend niet slechter. Je moet er achterkomen hoe het werkt en dan werkt het hartstikke fijn.

Toen het wiel uitgevonden werd dacht met waarschijnlijk ook; wat een mongool met z'n ronde ding. Totdat ze er aan gingen wennen en het gebruiken, toen zagen ze het nut. Dus daarom graag dat iedereen eerst een goede week met het OS speelt voordat je hier gaat lopen zeuren over een bagger OS.

En apple fanboys zijn helemaal laagste van het laagste; ze hebben prima os, met een prachtig design, goed ecosysteem met ipods pads airbridges, icloud alles. Helemaal prima.
Maar dat je daarom moet zeggen dat je de beste bent en dat windows gebruikers zielig zijn en aandoenlijk is botweg arrogant en kansloos.

Als je echt een Windows vs Mac strijd wil voeren moet je eens kijken naar innovatie van MS, alles wat apple van iedereen overneemt en hoeveel mac eigenlijk van MS heeft. Kijk maar naar voorgaande versies wie er altijd voor ligt qua innoveren, en qua support voor oude versies. Als je nu een oude macbook hebt van voor de alubehuizingen kun je niet meer naar lion/mountainlion. Windows geeft xp bijvoorbeeld nog tot 2020 support. Dus kap met dat achterlijke 'apple is het beste, kijk mij goed zijn jullie zijn slecht met je windowstoestellen' Zo ergerlijk.

Zo antwoord op vele vragen en opmerkingen, groetjes :W
pi_109204970
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
Nou weetje; in pricipe heeft ms heel wat foutjes en alles. Maar naar mijn idee is ms innoverend bedrijf, sowieso wat betreft de integratie tussen mobiel/tablet/pc waar ze nu mee komen, met 1 enkel systeem (want phone gaat op dezelfde kernel draaien)

Tevens is het huidige windows erg stabiel, werkt het prima etc. Nu komen ze met een innoverend OS, dan wel revolutionair want het is ANDERS.
Maar waar ik dan een hekel aan heb is dat iedereen het gelijkt begint af te kraken omdat het ANDERS is. Wees toch verdomme niet zo bekrompen; anders betekend niet slechter. Je moet er achterkomen hoe het werkt en dan werkt het hartstikke fijn.

Toen het wiel uitgevonden werd dacht met waarschijnlijk ook; wat een mongool met z'n ronde ding. Totdat ze er aan gingen wennen en het gebruiken, toen zagen ze het nut. Dus daarom graag dat iedereen eerst een goede week met het OS speelt voordat je hier gaat lopen zeuren over een bagger OS.

En apple fanboys zijn helemaal laagste van het laagste; ze hebben prima os, met een prachtig design, goed ecosysteem met ipods pads airbridges, icloud alles. Helemaal prima.
Maar dat je daarom moet zeggen dat je de beste bent en dat windows gebruikers zielig zijn en aandoenlijk is botweg arrogant en kansloos.

Als je echt een Windows vs Mac strijd wil voeren moet je eens kijken naar innovatie van MS, alles wat apple van iedereen overneemt en hoeveel mac eigenlijk van MS heeft. Kijk maar naar voorgaande versies wie er altijd voor ligt qua innoveren, en qua support voor oude versies. Als je nu een oude macbook hebt van voor de alubehuizingen kun je niet meer naar lion/mountainlion. Windows geeft xp bijvoorbeeld nog tot 2020 support. Dus kap met dat achterlijke 'apple is het beste, kijk mij goed zijn jullie zijn slecht met je windowstoestellen' Zo ergerlijk.

Zo antwoord op vele vragen en opmerkingen, groetjes :W
deze man
pi_109205032
ik kijk vooral uit naar windows 8 voor tablet of mobiel, aangezien ik redelijk actief fotografeer wil ik een makkelijk en snel medium hebben om m'n foto's te backuppen, op een ipad zou ik ze snel erop kunnen laden via kabel, maar vervolgens eraf.. wat een drama, helemaal via itunes, en hoe krijg ik ze vervolgens weer uit itunes :')
ik wacht denk op een windows 8 tablet, lekker met usb geen gezeik met een extern programma als itunes, en lekker snelle interface (sneller dan laptop en je neemt 'm ook makkelijker mee)
pi_109212548
wat moeten al die appel scientology trollen hierzo? Begon die ommuurde tuin toch te vervelen :') ?
pi_109212851
Het ziet er goed uit. Innovatief, en dat is altijd gevaarlijk voor een OS dat door bijna iedereen wordt gebruikt.

(Draai zelf geen Windows op m'n desktop btw, maar FreeBSD.)
  zaterdag 17 maart 2012 @ 21:24:21 #221
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_109213906
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:50 schreef Boterbartje het volgende:

Touch doe ik op de desktop niet zoveel zaken mee, maar vooruit.

quote:
Afgezien daarvan:

En voor dat "overzicht" zijn geen gadgets te vinden? En wie zegt dat ik al die flauwekul op mijn desktop wil hebben, ik hou daar niet zo van. Stabiliteit, ik weet niet wat jij allemaal verkloot dan maar sinds WinXP is het besturingssysteem zo stabiel als een huis, de blauwe schermen die ik tot nu toe gehad heb (XP en Win7, heb Vista overgeslagen) waren te wijten aan brakke hardware. En dat syncen heb ik niet zo'n ervaring mee, heb een Android phone en het enige wat ik gebruik is dropbox, maar daar heb ik weinig geen problemen mee.
pi_109227421
De Windows Store is van mijn startscherm verdwenen, en ook via de search krijg ik 'm niet meer terug. Iemand een idee hoe ik dit terug krijg?
Willem-Jan van Puffelen
pi_109227440
Ben benieuwd wanneer hij uitkomt, ben namelijk van plan in juli of augustus een laptop te kopen. Zou leuk zijn als w8 daar dan op zit.
  zondag 18 maart 2012 @ 12:20:52 #224
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_109227461
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:20 schreef Zolder het volgende:
Ben benieuwd wanneer hij uitkomt, ben namelijk van plan in juli of augustus een laptop te kopen. Zou leuk zijn als w8 daar dan op zit.
Koop dan een tablet :')
pi_109227510
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:20 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Koop dan een tablet :')
Omdat ik daar ook optimaal van Office op gebruik kan maken, kan virtualiseren en gamen?

Ik wil gewoon niet dat na bv een maand na aanschaf windows 8 uitkomt, want vaak zit je dan later met gekut van bepaalde drivers, zoals bijvoorbeeld de FN keys.
pi_109227635
Ik heb het nu een paar keer geprobeerd en ik heb het idee dat ze gewoon verder zijn gegaan met het start menu pimpen maar dit keer op een extreme manier. Er is opzich wel mee te werken na het een paar keer te hebben gebruikt maar overzicht en duidelijkheid zijn ver te zoeken vind ik zelf.

Zoals vele mensen zeggen is het echt gemaakt voor tablet's of andere touch apparaten, dat ik een venster omlaag moet gaan slepen met de muis vind ik zelf iets te ver gaan.
  zondag 18 maart 2012 @ 12:32:06 #227
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_109227767
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:22 schreef Zolder het volgende:

[..]

Omdat ik daar ook optimaal van Office op gebruik kan maken, kan virtualiseren en gamen?

Ik wil gewoon niet dat na bv een maand na aanschaf windows 8 uitkomt, want vaak zit je dan later met gekut van bepaalde drivers, zoals bijvoorbeeld de FN keys.
Waarom wil je een touschscreen gebaseerd os voor office en te gamen :')

So wrong... Think.. Think!
pi_109228480
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:32 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Waarom wil je een touschscreen gebaseerd os voor office en te gamen :')

So wrong... Think.. Think!
Erg he verandering ;(
En MS zal er alleen maar verder mee gaan dus in 2020 gebruiken we nog steeds allemaal windows 7 ;(
  zondag 18 maart 2012 @ 13:01:43 #229
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_109228749
Dude ...

Let op : Touch-screen

Gamen
Office

Wat gaat er niet samen .. Hmmm :')

Leuk als de muis en het toetsenbordt niet meer gebruikt worden maar nu ist gewoon useless met de huidige desktops.
  Donald Duck held zondag 18 maart 2012 @ 13:04:47 #230
46149 __Saviour__
pi_109228840
Microsoft's grote fout is dan ook dat ze de systemen niet durven scheiden. Touch en desktop zijn gewoon twee verschillende werelden. Apple snapt dat wel. OS X op de desktop, iOS voor de touch apparaten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 18 maart 2012 @ 13:05:22 #231
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_109228869
Windows 8 is voor mij heel belangrijk omdat ik dan een nieuwe Laptop koop waar ik ongeveer 6 jaar mee vooruit wil .
Ik verwacht toch wel dat Windows 8 een verbetering zal zijn dan de huidige Windows 7 .
Nu heb ik een 6,5 jaar oude Laptop / Windows XP Home / 40 GB / 1256 werkgeheugen .
Hopelijk is de release eind 2012 .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
  zondag 18 maart 2012 @ 13:08:38 #232
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_109229003
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Microsoft's grote fout is dan ook dat ze de systemen niet durven scheiden. Touch en desktop zijn gewoon twee verschillende werelden. Apple snapt dat wel. OS X op de desktop, iOS voor de touch apparaten
Yepp ze voeren een touch os in voor desktops terwijl niemand daar behoefte aan heeft
pi_109231717
quote:
Oké, het had echt zwart/wit gescheiden mogen zijn. Maar dat is 't nu niet en ik zie 't probleem niet echt tenzij je er een wil maken. Als je een PDF opent ofzo kan je inderdaad in Metro geflikkerd worden (=irritant), maar dat kan je met het good ol' 'open met'-menu tegengaan. In ieder geval, ik kom gewoon nooit in Metro als ik W8 gebruik. Blijkbaar is het klassieke startmenu bovendien terug te halen met een registry-edit (zelf niet geprobeerd).

Ik vind W8 eigenlijk echt een tof OS; ziet er goed uit, werkt snel op oké hardware (heck, het werkt in een VM op een mac met een Core Duo 1.6 ghz en 2 gig ram), en het geeft geen problemen.

Persoonlijk; mijn mening als van vandaag is dat W7 met de looks van W8 perfect zou zijn; dus de strakkere knopjes en de ribbon in verkenner. Het verschil tussen Windows Defender en MSE ken ik niet, maar defender lijkt mij perfect dus dat mag ook naar W7 dan :).
  maandag 19 maart 2012 @ 09:55:39 #234
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_109265036
quote:
Dit dus. Pas een filmpje gezien met windows8 op een tablet en dat ziet er prima werkend uit maar op een desktop is het gewoon bagger.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_109265254
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
toetsenbordt
Say whut? :')
  maandag 19 maart 2012 @ 10:18:20 #236
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_109265660
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 10:03 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Say whut? :')
Aaai die s wel nasty ja .. :') Sjeeez Excuses haha
  maandag 19 maart 2012 @ 23:36:37 #237
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_109297059
Hola,

Ik heb net Windows 8 Consumers Preview geïnstalleerd en alles werkt smooth, totdat ik net van mijn USB stick een portable app VMWare ThinApp probeer te starten.

De popup komt in beeld en vervolgens gebeurd er geen fluit. In de Task Manager staat hij er gewoon tussen als of er niets aan de hand is maar toch gebeurd er niets.

Iemand een idee?
Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_109297577
quote:
Niet mee eens, alleen hadden ze kleine aanpassingen kunnen doen aan de desktop versie. Een geheel OS dat consistent is op beide apparaten is wel degelijk een voordeel.
pi_109297920
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:51 schreef Adames het volgende:

[..]

Niet mee eens, alleen hadden ze kleine aanpassingen kunnen doen aan de desktop versie. Een geheel OS dat consistent is op beide apparaten is wel degelijk een voordeel.
komt misschien nog aangezien dit nog niet de uiteindelijke release is, ze zullen echt nog wel wat dingen optimaliseren voor de desktop
pi_109328472
Kan je die customer preview nou niet als dual-boot installeren? Wat een faal...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 20 maart 2012 @ 20:44:05 #241
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_109328547
Waarom zou t niet kunnen ..
pi_109328590
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef Agiath het volgende:
:') ?
pi_109656634
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef Agiath het volgende:
Geen probleem? Installeer windows 7 en vervolgens windows 8. Heb ik ook :P
Windows 8 kan echt een goed OS worden voor tablets.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2012 15:53:01 ]
  dinsdag 3 april 2012 @ 00:29:04 #244
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_109833823
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:51 schreef Adames het volgende:

[..]

Dat hebben ze toch ook gedaan?
So we just called him Fred
  dinsdag 3 april 2012 @ 00:30:28 #245
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_109833848
We zijn nu een paar weken verder en in het normale gebruik is er naar mijn idee eigenlijk weinig verschil tussen Windows 7 en Windows 8.

Eigenlijk zou ik wel willen zeggen: Nog steeds de oude Vista wijn, in een nieuwe 8 zak.
So we just called him Fred
pi_109834535
want?

niks mis met de vista wijn in de 7 zak imo
pi_109834918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 00:30 schreef FredvZ het volgende:
We zijn nu een paar weken verder en in het normale gebruik is er naar mijn idee eigenlijk weinig verschil tussen Windows 7 en Windows 8.

Eigenlijk zou ik wel willen zeggen: Nog steeds de oude Vista wijn, in een nieuwe 8 zak.
Ik heb voor een desktop omgeving dan ook geen enkel voordeel gezien boven 7, alleen maar nadelen.
BZB - Zeven Sloten
pi_109968237
Naja ik zie er wel voordelen in. Snel schakelen dmv de windows knop naar de metro interface. En vervolgens kun je snel word opstarten ipv naar alle programma's etc te bladeren. Tis maar een klein voorbeeldje :P
  vrijdag 6 april 2012 @ 09:28:03 #249
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_109972184
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 01:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Naja ik zie er wel voordelen in. Snel schakelen dmv de windows knop naar de metro interface. En vervolgens kun je snel word opstarten ipv naar alle programma's etc te bladeren. Tis maar een klein voorbeeldje :P
start -> word
quicklaunch -> word
Bureablad -> word

Ja het was voorheen inderdaad godsonmogelijk om snel een programma op te starten :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_109972433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

start -> word
quicklaunch -> word
Bureablad -> word

Ja het was voorheen inderdaad godsonmogelijk om snel een programma op te starten :')
Hmm, daar heb je ook wel weer gelijk in :')
Naja t gaat ook meer om de tablets die er aan gaan komen :Y
pi_109974372
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 09:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hmm, daar heb je ook wel weer gelijk in :')
Naja t gaat ook meer om de tablets die er aan gaan komen :Y
En in mijn reactie staat dan ook dat ik voor een desktopomgeving geen voordelen zie. Voor een tablet natuurlijk wel.
BZB - Zeven Sloten
pi_110054652
Ik weet niet of deze vraag al is langsgekomen dus ik stel 'm even.

Als je virtueel Windows 8 wilt installeren op een Mac (via Paralells) dan heb ik gevonden hoe je
dat moet doen echter het verschil zit'm in het feit dat er bij de installatie geen key hoeft te worden
ingevuld,tenminste bij de oude uitleg van vorig jaar toen naar alle waarschijnlijkheid nog een beta
versie oid uit was. Nu is er wel een key maar heb ik de oude manier van voig jaar gebruikt om het
te installeren en installeert het OS zichzelf wel,alleen bij de startup ( na installatie van alles)
blijf ik een zwart scherm behouden.

vraag: Kan dat te maken hebben met het feit dat ik toch de key had moeten invullen oftewel de
nieuwe manier van installeren had moeten toepassen omdat dit ook geen beta-versie van Windows
8 meer is?

iemand?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2012 13:30:50 ]
pi_110054945
Delete gewoon je installatie en vul de key in die onder de downloadlink staat op de site van microsoft. Kost minder moeite dan je bericht hier te typen.
pi_110055810
Mijn eerste indruk, na het zien van de Developer Preview en Customer Preview versies is dat de nieuwe UX wel even wennen is. Verder vind ik de minimalistische vormgeving van Metro wel mooi.
pi_112021036
No-cost desktop software development is dead on Windows 8
You won't be able to use the free Visual Studio Express to develop desktop apps

Microsoft wants Windows developers to write Windows 8-specific, Metro-style, touch-friendly applications, and to make sure that they crank these apps out, the company has decided that Visual Studio 11 Express, the free-to-use version of its integrated development environment, can produce nothing else.

If you want to develop desktop applications—anything that runs at the command line or on the conventional Windows desktop that remains a fully supported, integral, essential part of Windows 8—you'll have two options: stick with the current Visual C++ 2010 Express and Visual C# 2010 Express products, or pay about $400-500 for Visual Studio 11 Professional. A second version, Visual Studio 11 Express for Web, will be able to produce HTML and JavaScript websites, and nothing more.

✂ KNIP ✂
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_112298551
Eerlijk gezegd denk ik dat Windows 8 slechts een soort voorbereiding is op Windows 9. Als we naar het verleden kijken, zie ik ook dat Windows Vista een soort voorbereiding was op Windows 7. Indien Microsoft Windows 7 in 2007 had uitgebracht, denk ik ook dat de reacties negatief hadden geweest.

Microsoft wilt op deze wijze de markt voorbereiden op interne vernieuwingen van het OS. Vista heeft zo ook de markt voorbereid op bijvoorbeeld de nieuwe driver-architectuur, die veel problemen heeft veroorzaakt op oudere machines. De markt was na Vista klaar voor een opvolger: het goed werkende Windows 7.

Vergezocht..? Het zijn en blijven speculaties, maar al met al lijkt het me best logisch.
pi_112298950
het zal geen voorbereiding zijn, maar MS zal wel leren van de fouten die ze hiermee gaan maken
pi_112299278
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 10:26 schreef mschol het volgende:
het zal geen voorbereiding zijn, maar MS zal wel leren van de fouten die ze hiermee gaan maken
Het is een strategie.
pi_112301961
Echt, ik heb het geprobeerd, maar ik kan Windows 8 op geen enkele manier positief ontvangen. Jullie?
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:23:50 #260
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_112302723
Als je die metro interface uitzet, die start orb terughaalt en alle live services eruit haalt lijkt het me een prima OS. Ik wacht wel tot de RTM versie voordat ik ermee ga spelen.
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_112302852
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:23 schreef Casino.Bob het volgende:
Als je die metro interface uitzet, die start orb terughaalt en alle live services eruit haalt lijkt het me een
Dan heb je gewoon Windows 7.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 12:31:46 #262
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_112303020
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:26 schreef Dimens het volgende:

[..]

ja, maar wel met verbeterde explorer, geheugenbeheer, taskmanager en bestanden overzetten.

en dat vind ik dan wel de overstap waard.
pi_112304191
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:31 schreef Casino.Bob het volgende:

[..]

ja, maar wel met verbeterde explorer, geheugenbeheer, taskmanager en bestanden overzetten.

en dat vind ik dan wel de overstap waard.
Persoonlijk zou ik, als ik Microsoft had geweest, in Windows 8 enkel de Verkenner en de andere zaken doorgevoerd.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 13:42:16 #264
300718 Kenju
Say It!!??
pi_112305623
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 12:26 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat is nu eenmaal wat Windows is. Sinds 95 is dat principe immers hetzelfde. Toch is er wel wat verbeterd, toch? De Metro-interface werkt gewoon niet goed met Touch Screen. En als het echt faalt, dan wordt dat gewoon een vette boost voor Apple op de thuis-PC markt. Voor makers van gebruiksvriendelijke linux-distro's is dit dan ook de tijd om een Linux-alternatief te brengen. Standaard Wine erin verwerken, wat eyecandy en je kan zomaar een succes in handen hebben.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_112305829
Gelukkig komen er meer games voor Apple uit. :7
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:00:58 #266
354101 EVH001
Donny who loved bowling..
pi_112306337
Windows 8 gaat gewoon net zo hard floppen als Vista. Wat windows 7 betreft:

If it ain't broke. don't fix it.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:11:52 #267
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_112306770
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef EVH001 het volgende:

:Y
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:36:29 #268
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_112307641
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef EVH001 het volgende:

met zo'n instelling zaten we nu nog met windows xp.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:37:32 #269
354101 EVH001
pi_112307677
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:36 schreef Casino.Bob het volgende:

[..]

met zo'n instelling zaten we nu nog met windows xp.
Vooruitgang is goed maar te ver 'doorontwikkelen' is schadelijk. Serieus wat is er mis aan Windows 7. Het is overzichtelijk, duidelijk en snel in omgang. Plus het is een mooi OS.
pi_112307713
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:37 schreef EVH001 het volgende:

[..]

Vooruitgang is goed maar te ver 'doorontwikkelen' is schadelijk. Serieus wat is er mis aan Windows 7. Het is overzichtelijk, duidelijk en snel in omgang. Plus het is een mooi OS.
mwoa, je moet natuurlijk wel open staan voor vernieuwing, maar windows 8 had opzich wel wat later gemogen, windows 7 begint pas net lekker door te dringen..
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:39:42 #271
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_112307755
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:37 schreef EVH001 het volgende:

[..]

ik vind metro ook maar niks
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:41:08 #272
354101 EVH001
pi_112307793
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 14:38 schreef andreas612 het volgende:

[..]

mwoa, je moet natuurlijk wel open staan voor vernieuwing, maar windows 8 had opzich wel wat later gemogen, windows 7 begint pas net lekker door te dringen..
Ja op z'n tijd is vernieuwing wel van belang maar met W7 is niks mis :D En metro is idd fugly.
  vrijdag 1 juni 2012 @ 14:48:31 #273
12221 Tijn