Waarom wil je een touschscreen gebaseerd os voor office en te gamenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:22 schreef Zolder het volgende:
[..]
Omdat ik daar ook optimaal van Office op gebruik kan maken, kan virtualiseren en gamen?
Ik wil gewoon niet dat na bv een maand na aanschaf windows 8 uitkomt, want vaak zit je dan later met gekut van bepaalde drivers, zoals bijvoorbeeld de FN keys.
Erg he veranderingquote:Op zondag 18 maart 2012 12:32 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Waarom wil je een touschscreen gebaseerd os voor office en te gamen
So wrong... Think.. Think!
Yepp ze voeren een touch os in voor desktops terwijl niemand daar behoefte aan heeftquote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Microsoft's grote fout is dan ook dat ze de systemen niet durven scheiden. Touch en desktop zijn gewoon twee verschillende werelden. Apple snapt dat wel. OS X op de desktop, iOS voor de touch apparaten
Oké, het had echt zwart/wit gescheiden mogen zijn. Maar dat is 't nu niet en ik zie 't probleem niet echt tenzij je er een wil maken. Als je een PDF opent ofzo kan je inderdaad in Metro geflikkerd worden (=irritant), maar dat kan je met het good ol' 'open met'-menu tegengaan. In ieder geval, ik kom gewoon nooit in Metro als ik W8 gebruik. Blijkbaar is het klassieke startmenu bovendien terug te halen met een registry-edit (zelf niet geprobeerd).quote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Microsoft's grote fout is dan ook dat ze de systemen niet durven scheiden. Touch en desktop zijn gewoon twee verschillende werelden. Apple snapt dat wel. OS X op de desktop, iOS voor de touch apparaten
Dit dus. Pas een filmpje gezien met windows8 op een tablet en dat ziet er prima werkend uit maar op een desktop is het gewoon bagger.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet mee eens, alleen hadden ze kleine aanpassingen kunnen doen aan de desktop versie. Een geheel OS dat consistent is op beide apparaten is wel degelijk een voordeel.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:04 schreef __Saviour__ het volgende:
komt misschien nog aangezien dit nog niet de uiteindelijke release is, ze zullen echt nog wel wat dingen optimaliseren voor de desktopquote:Op maandag 19 maart 2012 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet mee eens, alleen hadden ze kleine aanpassingen kunnen doen aan de desktop versie. Een geheel OS dat consistent is op beide apparaten is wel degelijk een voordeel.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef Agiath het volgende:
Kan je die customer preview nou niet als dual-boot installeren? Wat een faal...
Geen probleem? Installeer windows 7 en vervolgens windows 8. Heb ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef Agiath het volgende:
Kan je die customer preview nou niet als dual-boot installeren? Wat een faal...
Dat hebben ze toch ook gedaan?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet mee eens, alleen hadden ze kleine aanpassingen kunnen doen aan de desktop versie. Een geheel OS dat consistent is op beide apparaten is wel degelijk een voordeel.
Ik heb voor een desktop omgeving dan ook geen enkel voordeel gezien boven 7, alleen maar nadelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:30 schreef FredvZ het volgende:
We zijn nu een paar weken verder en in het normale gebruik is er naar mijn idee eigenlijk weinig verschil tussen Windows 7 en Windows 8.
Eigenlijk zou ik wel willen zeggen: Nog steeds de oude Vista wijn, in een nieuwe 8 zak.
start -> wordquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Naja ik zie er wel voordelen in. Snel schakelen dmv de windows knop naar de metro interface. En vervolgens kun je snel word opstarten ipv naar alle programma's etc te bladeren. Tis maar een klein voorbeeldje
Hmm, daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
start -> word
quicklaunch -> word
Bureablad -> word
Ja het was voorheen inderdaad godsonmogelijk om snel een programma op te starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |