Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Fietsen, en dan opeens tot de conclusie komen dat je niet kunt remmen omdat je lijf niet meewerktquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de rest gelukkig geen last van, maar handen is wel lastig als je van klussen houd![]()
al een paar keer gehad dat het gereedschap gewoon uit mijn handen valt![]()
gelukkig trekt het tot nu toe altijd weer weg als ik ze maar warm en droog hou
pien is heetquote:
gekkenhuissssssquote:
heet en nat toch ?quote:
regent het warm water danquote:
wokjequote:Op donderdag 24 maart 2011 08:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat had ik al gezegd![]()
koenvrouwenjager
![]()
[..]
CRV
jaaaaahquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:21 schreef DaMart het volgende:
Nu maar even afsluiten, want ik moet zo de trein uit.
nee, strak blauwe luchtquote:
als ze heet en nat is dan staat ze onder de warme douche dusquote:
weet niet, ze roept het wel, maar onder de douche fokken ...quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:23 schreef crv het volgende:
[..]
als ze heet en nat is dan staat ze onder de warme douche dus
niet met vieze woorden gooien. Zitten kleine kindjes hierquote:
quote:
Onderwaterlaptopquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet, ze roept het wel, maar onder de douche fokken ...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet, ze roept het wel, maar onder de douche fokken ...
Klopt, maar dat is alleen omdat ik Pien benquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is alleen omdat ik Pien ben
jij weerquote:
C_Aquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Laatste daggie werken
topic is nog aardig vers gekukkigquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:28 schreef Muck het volgende:
Ik zet even geld op mijn chipkaart en jullie zijn gewoon een topic verder
Mij krijg je niet zo makkelijk weg hoorquote:
Mijn weekend begint om 12 uur vanmiddagquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was het maar ontslag
Weekend dus
jij doet er zo lang overquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:28 schreef Muck het volgende:
Ik zet even geld op mijn chipkaart en jullie zijn gewoon een topic verder
licht eraan wat jij verkeerde moment noemtquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:28 schreef Pien85 het volgende:
Waarom gaan sommige mensen gewoon op 't verkeerde moment op vakantie?
Nou eh... afgelopen zaterdag was een bijzonder slecht moment om voor 2 weken op ee eiland in de middelandse zee te gaan zitten, vind ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij doet er zo lang over
[..]
ligt eraan wat jij verkeerde moment noemt
Omdat ze jou zijn vergeten mee te nemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:28 schreef Pien85 het volgende:
Waarom gaan sommige mensen gewoon op 't verkeerde moment op vakantie?
ok dat was inderdaad een mooi weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou eh... afgelopen zaterdag was een bijzonder slecht moment om voor 2 weken op ee eiland in de middelandse zee te gaan zitten, vind ik
Kende 'm te kort om mee te gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Omdat ze jou zijn vergeten mee te nemen
Dat was een kutweekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok dat was inderdaad een mooi weekend
De mijne pas om 17:00quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn weekend begint om 12 uur vanmiddag
nietes, heerlijk weerquote:
Ja, maar ik was chagrijnig doordat mensen opeens op vakantie gaanquote:
Maar dan had je in nog mooier weer gezetenquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn weekend begint om 12 uur vanmiddag
Dit was in elk geval het verkeerde moment om 'licht' te schrijvenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij doet er zo lang over
[..]
licht eraan wat jij verkeerde moment noemt
mag het licht uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit was in elk geval het verkeerde moment om 'licht' te schrijven
zo'n mooi nummerquote:
ows ...quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik was chagrijnig doordat mensen opeens op vakantie gaan
potver, zie de fout nu pasquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit was in elk geval het verkeerde moment om 'licht' te schrijven
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:34 schreef Muck het volgende:
Mmm om half negen 's ochtends al aan de wiet
Ga dat lekker even ergens anders doen dan naast mij bij de tramhalte
ik wil ookquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De mijne pas om 17:00
Maar gelukkig heb ik jullie, ik verveel me nu al rot!
Wat doe jij bij Stijn en Ray?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:34 schreef Muck het volgende:
Feeeeeeeeestje!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:34 schreef Muck het volgende:
ik doe een mixquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hlo.
Ik twijfel tussen nuttig bezig zijn en fokken, eigenlijk moet ik het eerste doen
ben de gij er ook weerquote:
Heyyyy da's lang geleequote:Op donderdag 24 maart 2011 08:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hlo.
Ik twijfel tussen nuttig bezig zijn en fokken, eigenlijk moet ik het eerste doen
Jazekerquote:
heb je geen spraakherkenner op je laptop computer ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bed opmaken en fokken is wat lastig om tegelijk te doen
Altijdquote:
browniequote:Op donderdag 24 maart 2011 08:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hlo.
je hebt een levenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Juh, ik ben steeds met andere dingen bezig WAAA
Die slapen rond deze tijd net johquote:
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je geen spraakherkenner op je laptop computer ?
jah je was vanmorgen weer snel weg naar je hoiquote:
dan wordt het lastigquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Ik kan het proberen.
Heeee computer!
Hee laptop!
Hee!
Ding!
Luister!
Je moet nu typen!
O nee, dat kan ie zelf niet.
Volgens mij werkt het niet.
?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:40 schreef Barreltje het volgende:
kap nah es met dat geaouwehoer in het brabo's !
je kan ook zo aan ohoh Cherso meedoenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:40 schreef Barreltje het volgende:
jullie zijn toevallig niet in den haag he??quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:40 schreef Toekito het volgende:
Als je met je fiets op een trambaan, je achterwiel, en er komt een tram al herriemakend en al aan, wat doe je dan?
Juist je blijft stil staan en als tram dan op nog geen 25 cm van je vandaan stopt steek je je middelvinger op.
Wat een volk
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:40 schreef Toekito het volgende:
Als je met je fiets op een trambaan, je achterwiel, en er komt een tram al herriemakend en al aan, wat doe je dan?
Juist je blijft stil staan en als tram dan op nog geen 25 cm van je vandaan stopt steek je je middelvinger op.
Wat een volk
daar lijkt het wel op, of amsterdam rotterdam ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jullie zijn toevallig niet in den haag he??
liever nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je kan ook zo aan ohoh Cherso meedoen
Stijn heb halve week met griep op bed gelegenquote:
hi.:Wquote:
Wablief?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:40 schreef Barreltje het volgende:
zolang je portemonee daaraan mee wil werke, no problem tochquote:
Vanavond weer toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
liever niet
al is het vermakelijk om naar te kijken
Ik heb over een paar uur al weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hi.
Ik ga eerst nog even wat eten en koffie drinken heb ik besloten en dan iets nuttigs doen
En dan werken.
Ik wil weekend!
das limburgsquote:
ik pas om 18:00 zelfsquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das limburgs
ik pas morgen om 15:00 weekend
Payday vandaagquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang je portemonee daaraan mee wil werke, no problem toch
Nee bij de tramhalte bij mij een straat verderquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jullie zijn toevallig niet in den haag he??
wat heb je allemaal gekochtquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Payday vandaag
Maar ik mag eigenlijk niks meer kopen, maar die broek die ik nu aan heb, hbben ze nu ook in het super lichtblauw, dus ik wilde die hebben....
En voor dat ik het wist zat mijn winkelmandje vol van de H&M
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:40 schreef Toekito het volgende:
Wat een volk
maar ik begin dan ook om 6:30quote:
Goedemorgen Priemende Tenniserquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning !
Spierpijn.. En veulWel winnaar van mijn poule ! Zaterdag halve finale
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb over een paar uur al weekend
Trouwens, sorry nogNeem aan dat je al gehoord hebt wat er aan de hand was?
Mannenquote:
*poke poke*quote:
Gefeliciteerd, nu al spierpijn, morgen nog ergerquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning !
hey, niet zo he !!!quote:
PriemBabe!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning !
Nope... de plant hier naast mn bureau is gister zn laatste blad verlorenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaen das goed.
Iemand hier trouwens verstand van planten?
Hoe zag ze eruit?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:50 schreef Symphonic het volgende:
Sommige docenten kunnenzich ook zo lekker uitdrukken.
Komt er net een binnen of ik haar gat wil vullen
Ik heb maar beleffd gezegd dat ik wel even naar haar tussenuren kijk
Werk zequote:
Ik wil een lekker ruikende struik in de tuin, maar ik weet niet goed wat (moet ook overleggen natuurlijk, geen idee wat Ado leuk vindt|)quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope... de plant hier naast mn bureau is gister zn laatste blad verloren
Mag je dat al niet eens meer van Marijkequote:Op donderdag 24 maart 2011 08:50 schreef Symphonic het volgende:
pic van die docente... dan kunnen we oordelen of je juist geantwoord hebtquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:50 schreef Symphonic het volgende:
Dus ze was plat, of juist niet en ze had gekreukte kleren aan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ze wel een strijkboutje jan gebruiken
Dan heb je juist geantwoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ze wel een strijkboutje jan gebruiken
heb ik even niet voorradig, maar ik heb wel een foto van haar zus gevondenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pic van die docente... dan kunnen we oordelen of je juist geantwoord hebt
Ik zie de pic niet, maar de url voorspeld weinig goeds...quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik even niet voorradig, maar ik heb wel een foto van haar zus gevonden
[ afbeelding ]
Daar ben ik nog niet over uit hoor!quote:
Hai mopquote:
Hahaha, das wel netjes jahquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:50 schreef Symphonic het volgende:
goeiesmorgensquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie de pic niet, maar de url voorspeld weinig goeds...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik even niet voorradig, maar ik heb wel een foto van haar zus gevonden
[ afbeelding ]
quote:
Heb jij wel goed geslapen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi![]()
Zal ik eens iets leuks vertellen??
zitten nog liefquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Les Katz
Lenny en Amy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ooievaars in je tuin ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die hebben jullie al vaker gezien, maar toch.
We hebben ook al kikkers in de tuin
En de ooievaars zijn druk met hun nesten
1 2 3 4 5 6 7 | ##### ####### ##### # # # ##### ###### # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #### ##### ##### # # # # # # #### # # # # # # # ####### ####### # # # # # # # # # # # # # # # # # # ##### ####### ##### ####### # # # # ##### ###### |
Gefeliciflapperstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
beter! feliquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Dan blijven ze vaak wel netjes zitten jahquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze waren aan het luisteren of het eten riep
wheeeeeeyyyyyyyyyquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Feliiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Jaaaa. Vertel!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi![]()
Zal ik eens iets leuks vertellen??
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Lovelyquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
4 broeken.... wel 2 verschillende maten. Omdat ik me eigen maat niet helemaal weetquote:
hoe weet jij dat nou weerquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lovely![]()
ik wist dat je deze week moest afrijden
maarge
fe
li
ci
teerd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Nee, ik kom altijd langs de ooievaars op de hoogspanningsmast hier in Lelystad als ik naar mn werk gaquote:
maar had je nog gezien waarvan jij een afkorting bent ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik zei toch dat het ging lukken![]()
o is wel gaafquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik kom altijd langs de ooievaars op de hoogspanningsmast hier in Lelystad als ik naar mn werk ga
[ afbeelding ]
Er zitten 8 nesten, allemaal met een koppeltje
En een eindje verderop zit nog een stelletje, op zo'n speciale paal
lekker ruiken dan moet je een brugmansia nemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil een lekker ruikende struik in de tuin, maar ik weet niet goed wat (moet ook overleggen natuurlijk, geen idee wat Ado leuk vindt|)
Ik vind het zo leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o is wel gaaf
denk al, grote tuin ofzo haha
lievquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:04 schreef Cryothic het volgende:
Gefeliciteerd schoonheid. Ik wist t wel. Kus.
!!!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liev![]()
Oh en taart voor iedereen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker ruiken dan moet je een brugmansia nemen
held! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Die was ik idd tegengekomen, maar ik wil graag een struik die van onderen af vol is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker ruiken dan moet je een brugmansia nemen
mja, maar ze zitten wel weer hoog.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk
Ik vergeet alleen steeds mn fototoestel mee te nemen, dus maak ik steeds foto's met mn foon, die zijn minder mooi...
Ik hoop nog een keer een foto te maken van onderen, als ze overvliegen
tis een rare plek trouwens, langs de snelweg... heel erg druk.
morgequote:
Dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liev![]()
Oh en taart voor iedereen
[ afbeelding ]
ook bekent als datura, en een vlinderstruik ruikt ook lekker en trekt echt vlinders aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die was ik idd tegengekomen, maar ik wil graag een struik die van onderen af vol is.
Ik kwam ook al een koningslelie tegen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2011 09:12:40 ]
Ik had idd ook al aan een vlinderstruik gedacht, vind ik echt heel lekker ruiken, maar die worden weer vrij groot (ik heb een eisenlijstjequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook bekent als datura, en een vlinderstruik ruikt ook lekker en trekt echt vlinders aan![]()
maar die zijn niet van onderaf begroeit
Ferarriquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:13 schreef pgrferrari het volgende:
Ga je volgende week lekker touren Lovely?
dikke kans van welquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:13 schreef pgrferrari het volgende:
Ga je volgende week lekker touren Lovely?
ook al een auto op het oog ?quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
een opel zafira ????quote:
Drummend meisjequote:
ik ben gisteravond in slaap gevallen met een warme kruik.. lag te rillen in mijn tuig en vanmorgen was ik om kwart voor 5!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Alles goedgekomen met de zenuwen dus?![]()
.
succesquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:22 schreef Barreltje het volgende:
Lovely!
vandaag was dus DE dag?
dacht al dat het ergens deze week zou zijn
gefeliciteerd!![]()
![]()
nu lekker naar je mams toe crossen??
en allemaal niet voor niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben gisteravond in slaap gevallen met een warme kruik.. lag te rillen in mijn tuig en vanmorgen was ik om kwart voor 5!!!al wakker
Tussendoor nog 15 keer de ogen uit mijn kop gejankt om de spanning kwijt te raken
Die heb ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar nu ga ik pasfoto's maken en naar de gemeente
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben gisteravond in slaap gevallen met een warme kruik.. lag te rillen in mijn tuig en vanmorgen was ik om kwart voor 5!!!al wakker
Tussendoor nog 15 keer de ogen uit mijn kop gejankt om de spanning kwijt te raken
blijven wachten op je rijbewijs hequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar nu ga ik pasfoto's maken en naar de gemeente
c_aquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Superhandig.... en rijd heeeeeeeerlijk
Kuuk wuift ff meequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal nog eens zwaaien naar iedereen die is binnengekomen
ik was er al.. mja.. ik ga ook weer steeds weer wegquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal nog eens zwaaien naar iedereen die is binnengekomen
was jij niet vrijquote:
hey barrelquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik was er al.. mja.. ik ga ook weer steeds weer weg
maar om nou idere keer dat ik m'n kop om de deur steek "hoi" te zeggen...
*steekt middelvinger op *quote:
quote:
quote:
Hee mopjes!quote:
ja .... maar .....quote:
ok, hoi dan maarquote:
alweer ?quote:
Hoi dan maar weer terug en zulks.quote:
Kan je dat zelf niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
iemand die koffie voor me wil halen?
Hey Trevquote:
Je loopt zelf maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
iemand die koffie voor me wil halen?
ok dan is het goed.quote:
Nope... val halverwege in slaap denk ikquote:
Dank, Held!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:37 schreef pgrferrari het volgende:
Hier staat een pot koffie![]()
Jullie mogen hem hebben
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope... val halverwege in slaap denk ik
quote:
* NBT gaat braaf koffie halen voor haar wederhelftquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen... behalve koffie...
quote:
quote:
maak me maar wakker als het wel weekend isquote:
Ik wil alleen koekquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:43 schreef NBT het volgende:
* NBT komt braaf terug met een dienblad vol koffie en koek en begint uit te delen
Dat mag natuurlijk ookquote:
Mag ik nog een warme chocolademelk?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:43 schreef NBT het volgende:
* NBT komt braaf terug met een dienblad vol koffie en koek en begint uit te delen
* NBT noteert de bestelling en gaat het halen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik nog een warme chocolademelk?
* NBT rent naar de wc, houd een glas onder water en breng het naar Mars toe.quote:
Mag ik een toetje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:45 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT noteert de bestelling en gaat het halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor mij 3 dubbele espresso met suikerquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:40 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT gaat braaf koffie halen voor haar wederhelft![]()
Dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:45 schreef NBT het volgende:
[..]
die suiker is dan weer jammerquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor mij 3 dubbele espresso met suiker
Doe dan meteen een fles wodkaquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik een toetje?* NBT heeft pgferrari een mep en zegt: Zo ga je niet om met je werknemersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Heb je het nodig?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Das waar...quote:
Jij bent geen werknemerquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:47 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT heeft pgferrari een mep en zegt: Zo ga je niet om met je werknemers![]()
Kopieerhok is aan het einde van de gang...quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bent geen werknemer
Een collega![]()
Ohw, dan mag het..quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij bent geen werknemer
Een collega![]()
ja zie mijn avontuur om half drie vannacht:quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga even zitten
over, over *snik over dat hij *snik dat hij *snik en over *snik en dat ging niet *snik *snik
en toen *snik dat hij *snik maar dat ging niehiet *snik *snik
en dat ongeveer een kwartier.
geen idee dus![]()
maar daarna niet meer gehoord
Jij mag de afdrukken hebben die eruit komen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kopieerhok is aan het einde van de gang...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohw, dan mag het..
* NBT trekt serveerster pakje uit en gaat aan de slag.
Dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:47 schreef NBT het volgende:
* NBT is terug van weg geweest en heeft alle bestellingen mee genomen & deelt uit.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij mag de afdrukken hebben die eruit komen.
ligt eraan welke afdrukken ...quote:
Dacht ik ook... toen ik op invoeren kliktequote:
Waar? Bel de politiequote:
* NBT trekt politie pakje aan en slaat jullie in de boeien.quote:
Ik snap er niet veel van?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja zie mijn avontuur om half drie vannacht:
[..]
Huh... maar ik ben onschuldigquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:52 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT trekt politie pakje aan en slaat jullie in de boeien.![]()
pappa wok in actie... terwijl hij wilde slapen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |