| 1 2 3 4 5 6 7 | ##### ####### ##### # # # ##### ###### # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #### ##### ##### # # # # # # #### # # # # # # # ####### ####### # # # # # # # # # # # # # # # # # # ##### ####### ##### ####### # # # # ##### ###### |
Gefeliciflapperstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
beter! feliquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Dan blijven ze vaak wel netjes zitten jahquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze waren aan het luisteren of het eten riep
wheeeeeeyyyyyyyyyquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Feliiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Jaaaa. Vertel!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi![]()
Zal ik eens iets leuks vertellen??
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Lovelyquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
4 broeken.... wel 2 verschillende maten. Omdat ik me eigen maat niet helemaal weetquote:
hoe weet jij dat nou weerquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lovely![]()
ik wist dat je deze week moest afrijden
maarge
fe
li
ci
teerd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Nee, ik kom altijd langs de ooievaars op de hoogspanningsmast hier in Lelystad als ik naar mn werk gaquote:
maar had je nog gezien waarvan jij een afkorting bent ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik zei toch dat het ging lukken![]()
o is wel gaafquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik kom altijd langs de ooievaars op de hoogspanningsmast hier in Lelystad als ik naar mn werk ga
[ afbeelding ]
Er zitten 8 nesten, allemaal met een koppeltje
En een eindje verderop zit nog een stelletje, op zo'n speciale paal
lekker ruiken dan moet je een brugmansia nemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil een lekker ruikende struik in de tuin, maar ik weet niet goed wat (moet ook overleggen natuurlijk, geen idee wat Ado leuk vindt|)
Ik vind het zo leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o is wel gaaf
denk al, grote tuin ofzo haha
lievquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:04 schreef Cryothic het volgende:
Gefeliciteerd schoonheid. Ik wist t wel. Kus.
!!!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |