Vanavond weer toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
liever niet
al is het vermakelijk om naar te kijken
Ik heb over een paar uur al weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hi.
Ik ga eerst nog even wat eten en koffie drinken heb ik besloten en dan iets nuttigs doen
En dan werken.
Ik wil weekend!
das limburgsquote:
ik pas om 18:00 zelfsquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das limburgs
ik pas morgen om 15:00 weekend
Payday vandaagquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang je portemonee daaraan mee wil werke, no problem toch
Nee bij de tramhalte bij mij een straat verderquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jullie zijn toevallig niet in den haag he??
wat heb je allemaal gekochtquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Payday vandaag
Maar ik mag eigenlijk niks meer kopen, maar die broek die ik nu aan heb, hbben ze nu ook in het super lichtblauw, dus ik wilde die hebben....
En voor dat ik het wist zat mijn winkelmandje vol van de H&M
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:40 schreef Toekito het volgende:
Als je met je fiets op een trambaan, je achterwiel, en er komt een tram al herriemakend en al aan, wat doe je dan?
Juist je blijft stil staan en als tram dan op nog geen 25 cm van je vandaan stopt steek je je middelvinger op.
Wat een volk
maar ik begin dan ook om 6:30quote:
Goedemorgen Priemende Tenniserquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning !
Spierpijn.. En veulWel winnaar van mijn poule ! Zaterdag halve finale
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb over een paar uur al weekend
Trouwens, sorry nogNeem aan dat je al gehoord hebt wat er aan de hand was?
Mannenquote:
*poke poke*quote:
Gefeliciteerd, nu al spierpijn, morgen nog ergerquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning !
hey, niet zo he !!!quote:
PriemBabe!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning !
Nope... de plant hier naast mn bureau is gister zn laatste blad verlorenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaen das goed.
Iemand hier trouwens verstand van planten?
Hoe zag ze eruit?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:50 schreef Symphonic het volgende:
Sommige docenten kunnenzich ook zo lekker uitdrukken.
Komt er net een binnen of ik haar gat wil vullen
Ik heb maar beleffd gezegd dat ik wel even naar haar tussenuren kijk
Werk zequote:
Ik wil een lekker ruikende struik in de tuin, maar ik weet niet goed wat (moet ook overleggen natuurlijk, geen idee wat Ado leuk vindt|)quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope... de plant hier naast mn bureau is gister zn laatste blad verloren
Mag je dat al niet eens meer van Marijkequote:Op donderdag 24 maart 2011 08:50 schreef Symphonic het volgende:
pic van die docente... dan kunnen we oordelen of je juist geantwoord hebtquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:50 schreef Symphonic het volgende:
laten we het er op houden dat ze wel een strijkboutje jan gebruikenquote:
Dus ze was plat, of juist niet en ze had gekreukte kleren aan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ze wel een strijkboutje jan gebruiken
Dan heb je juist geantwoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laten we het er op houden dat ze wel een strijkboutje jan gebruiken
heb ik even niet voorradig, maar ik heb wel een foto van haar zus gevondenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pic van die docente... dan kunnen we oordelen of je juist geantwoord hebt
Ik zie de pic niet, maar de url voorspeld weinig goeds...quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik even niet voorradig, maar ik heb wel een foto van haar zus gevonden
[ afbeelding ]
Daar ben ik nog niet over uit hoor!quote:
Hai mopquote:
Hahaha, das wel netjes jahquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:50 schreef Symphonic het volgende:
goeiesmorgensquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie de pic niet, maar de url voorspeld weinig goeds...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik even niet voorradig, maar ik heb wel een foto van haar zus gevonden
[ afbeelding ]
quote:
Heb jij wel goed geslapen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi![]()
Zal ik eens iets leuks vertellen??
zitten nog liefquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Les Katz
Lenny en Amy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ooievaars in je tuin ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die hebben jullie al vaker gezien, maar toch.
We hebben ook al kikkers in de tuin
En de ooievaars zijn druk met hun nesten
| 1 2 3 4 5 6 7 | ##### ####### ##### # # # ##### ###### # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #### ##### ##### # # # # # # #### # # # # # # # ####### ####### # # # # # # # # # # # # # # # # # # ##### ####### ##### ####### # # # # ##### ###### |
Gefeliciflapperstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
beter! feliquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Dan blijven ze vaak wel netjes zitten jahquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze waren aan het luisteren of het eten riep
wheeeeeeyyyyyyyyyquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Feliiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Jaaaa. Vertel!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi![]()
Zal ik eens iets leuks vertellen??
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Lovelyquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
4 broeken.... wel 2 verschillende maten. Omdat ik me eigen maat niet helemaal weetquote:
hoe weet jij dat nou weerquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lovely![]()
ik wist dat je deze week moest afrijden
maarge
fe
li
ci
teerd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Nee, ik kom altijd langs de ooievaars op de hoogspanningsmast hier in Lelystad als ik naar mn werk gaquote:
maar had je nog gezien waarvan jij een afkorting bent ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Ik zei toch dat het ging lukken![]()
o is wel gaafquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik kom altijd langs de ooievaars op de hoogspanningsmast hier in Lelystad als ik naar mn werk ga
[ afbeelding ]
Er zitten 8 nesten, allemaal met een koppeltje
En een eindje verderop zit nog een stelletje, op zo'n speciale paal
lekker ruiken dan moet je een brugmansia nemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil een lekker ruikende struik in de tuin, maar ik weet niet goed wat (moet ook overleggen natuurlijk, geen idee wat Ado leuk vindt|)
Ik vind het zo leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o is wel gaaf
denk al, grote tuin ofzo haha
lievquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:04 schreef Cryothic het volgende:
Gefeliciteerd schoonheid. Ik wist t wel. Kus.
!!!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liev![]()
Oh en taart voor iedereen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker ruiken dan moet je een brugmansia nemen
held! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
Die was ik idd tegengekomen, maar ik wil graag een struik die van onderen af vol is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker ruiken dan moet je een brugmansia nemen
mja, maar ze zitten wel weer hoog.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk
Ik vergeet alleen steeds mn fototoestel mee te nemen, dus maak ik steeds foto's met mn foon, die zijn minder mooi...
Ik hoop nog een keer een foto te maken van onderen, als ze overvliegen
tis een rare plek trouwens, langs de snelweg... heel erg druk.
morgequote:
Dank jequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
liev![]()
Oh en taart voor iedereen
[ afbeelding ]
ook bekent als datura, en een vlinderstruik ruikt ook lekker en trekt echt vlinders aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die was ik idd tegengekomen, maar ik wil graag een struik die van onderen af vol is.
Ik kwam ook al een koningslelie tegen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2011 09:12:40 ]
Ik had idd ook al aan een vlinderstruik gedacht, vind ik echt heel lekker ruiken, maar die worden weer vrij groot (ik heb een eisenlijstjequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ook bekent als datura, en een vlinderstruik ruikt ook lekker en trekt echt vlinders aan![]()
maar die zijn niet van onderaf begroeit
Ferarriquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:13 schreef pgrferrari het volgende:
Ga je volgende week lekker touren Lovely?
dikke kans van welquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:13 schreef pgrferrari het volgende:
Ga je volgende week lekker touren Lovely?
ook al een auto op het oog ?quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Ik ben zojuist:
[ code verwijderd ]
voor mijn rijbewijs![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |