Vanavond weer toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
liever niet
al is het vermakelijk om naar te kijken
Ik heb over een paar uur al weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hi.
Ik ga eerst nog even wat eten en koffie drinken heb ik besloten en dan iets nuttigs doen
En dan werken.
Ik wil weekend!
das limburgsquote:
ik pas om 18:00 zelfsquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das limburgs
ik pas morgen om 15:00 weekend
Payday vandaagquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang je portemonee daaraan mee wil werke, no problem toch
Nee bij de tramhalte bij mij een straat verderquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jullie zijn toevallig niet in den haag he??
wat heb je allemaal gekochtquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Payday vandaag
Maar ik mag eigenlijk niks meer kopen, maar die broek die ik nu aan heb, hbben ze nu ook in het super lichtblauw, dus ik wilde die hebben....
En voor dat ik het wist zat mijn winkelmandje vol van de H&M
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:40 schreef Toekito het volgende:
Als je met je fiets op een trambaan, je achterwiel, en er komt een tram al herriemakend en al aan, wat doe je dan?
Juist je blijft stil staan en als tram dan op nog geen 25 cm van je vandaan stopt steek je je middelvinger op.
Wat een volk
maar ik begin dan ook om 6:30quote:
Goedemorgen Priemende Tenniserquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning !
Spierpijn.. En veulWel winnaar van mijn poule ! Zaterdag halve finale
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb over een paar uur al weekend
Trouwens, sorry nogNeem aan dat je al gehoord hebt wat er aan de hand was?
Mannenquote:
*poke poke*quote:
Gefeliciteerd, nu al spierpijn, morgen nog ergerquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning !
hey, niet zo he !!!quote:
PriemBabe!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:44 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning !
Nope... de plant hier naast mn bureau is gister zn laatste blad verlorenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jaen das goed.
Iemand hier trouwens verstand van planten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |