ik nog niet helemaalquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:00 schreef Pien85 het volgende:
Moge![]()
Ik ben best wel heel blij met dit weer! Mijn lijf doet het weer
Tis ook nog niet helemaal wegquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik nog niet helemaal![]()
het is te vochtig nog
en hoi pien![]()
![]()
Klinkt wel heel grappig op dit moment, maar kan me voorstellen dat het geen tijdstip is voor een voorstelling zo om half 3.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga even zitten
over, over *snik over dat hij *snik dat hij *snik en over *snik en dat ging niet *snik *snik
en toen *snik dat hij *snik maar dat ging niehiet *snik *snik
en dat ongeveer een kwartier.
geen idee dus![]()
maar daarna niet meer gehoord
Verhuizen naar Libie? Nee, ik hoop dat het lang zo blijft qua weerquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook dat ligt, helaas, aan het weerAls het nu opeens weer nat en koud wordt dan ben ik weer stuk
Neh, achterstallige wwquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het achterstallig loon of een uitkering? In het eerste geval kun je ook nog een wettelijke verhoging gaan claimen, natuurlijk.
Griekenlandquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klinkt wel heel grappig op dit moment, maar kan me voorstellen dat het geen tijdstip is voor een voorstelling zo om half 3.
[..]
Verhuizen naar Libie? Nee, ik hoop dat het lang zo blijft qua weer
Was je stuk?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tis ook nog niet helemaal wegMaar voel wel enorme verbetering tov een paar weken geleden. Eindelijk weer het gevoel dat het zomer gaat worden!
Hoi
Ik ben altijd stukkig in de winter en als het nat is buiten of koud enzoquote:
Ja, dat klinkt ook goed, mag ik mee?quote:
het wordt wel beter inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tis ook nog niet helemaal wegMaar voel wel enorme verbetering tov een paar weken geleden. Eindelijk weer het gevoel dat het zomer gaat worden!
Hoi
Reumatoloog vermoed een vorm van reuma maar kan te weinig vinden om écht een diagnose te stellenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het wordt wel beter inderdaad![]()
wat is er bij jou stuk?
succes met het verdienen van de kost, friemquote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt ook goed, mag ik mee?
Dat is echt kutquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben altijd stukkig in de winter en als het nat is buiten of koud enzo
Ik heb ook een godsgruwelijke hekel aan natte zomersquote:
ach ja zolang je niet in schotland woontquote:
ah, dat ken ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Reumatoloog vermoed een vorm van reuma maar kan te weinig vinden om écht een diagnose te stellen
Wanneer gaan we?quote:
Wie nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb ook een godsgruwelijke hekel aan natte zomers
Dat ken ik ja, heb het met mijn klanten ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, dat ken ik![]()
ik was te jong voor reuma dus dat is niet![]()
maar waarom ik dan altijd dikke pijnlijke vingers heb bij koud vochtig weer kon hij niet verklaren![]()
ik weet exact wanneer mijn schoonmoeder last heeft van haar reuma, als ik last heb van mijn vingers...
Warm en vochtig is wel beter dan koud en vochtig, vindt mijn lijfquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Wie niet
ik vind dit weer heerlijk, maar 's zomers functioneer ik amper, zeker als het ook nog vochtig is
O, jammer... zo'n wettelijke verhoging had flink kunnen oplopen (50% van bedrag dat je tegoed had plus wettelijke rentequote:
de rest gelukkig geen last van, maar handen is wel lastig als je van klussen houdquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, heb het met mijn klanten ookGelukkig vrij weinig last van m'n vingers, t zit bij mij voornamelijk in andere gewrichten; knieën, heupen, polsen, dat werk
Begint altijd daar waar mijn jas niet overheen valt als het koud is
Eerst m'n knieën, want die zijn het meeste in de buitenlucht, zeg maar, daar komt mijn jas nét niet en mijn schoenen ook niet
Maar pollen zorgen bij mij voor minder functioneren...quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Warm en vochtig is wel beter dan koud en vochtig, vindt mijn lijf
muckie, hoesie nou?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga even zitten
over, over *snik over dat hij *snik dat hij *snik en over *snik en dat ging niet *snik *snik
en toen *snik dat hij *snik maar dat ging niehiet *snik *snik
en dat ongeveer een kwartier.
geen idee dus![]()
maar daarna niet meer gehoord
Maar wel liefquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja lach maar, om half drie is dat best vermoeiend
Pezuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
leuk, maar vermoeiendquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja lach maar, om half drie is dat best vermoeiend
Koenieeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
gaat het over stukken ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:11 schreef Crazy-M het volgende:
Wie is er een stuk ???
ik ben ff van mn plek en gelijk word er gegooid met stukken
jah, sinds vannacht 0:50quote:
Ik denk dat er geen weertype is waarin we allemaal fatsoenlijk kunnen functionerenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar pollen zorgen bij mij voor minder functioneren...
Dus nu lijkt het wel een puzzel, wat is het beste weertype waarbij iedereen in de KSC goed functioneert?
Netjes op tijd gaan slapenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, sinds vannacht 0:50Maar aangezien hetzelfde topic nog open is
Hallo Koenquote:
ik was op vannachtquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen weertype is waarin we allemaal fatsoenlijk kunnen functioneren
Mazzelaar... wok en ik zijn jaloersquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was op vannachtDenk dat wijn en bier begon te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |