een opel zafira ????quote:
Drummend meisjequote:
ik ben gisteravond in slaap gevallen met een warme kruik.. lag te rillen in mijn tuig en vanmorgen was ik om kwart voor 5!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Alles goedgekomen met de zenuwen dus?![]()
.
succesquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:22 schreef Barreltje het volgende:
Lovely!
vandaag was dus DE dag?
dacht al dat het ergens deze week zou zijn
gefeliciteerd!![]()
![]()
nu lekker naar je mams toe crossen??
en allemaal niet voor niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben gisteravond in slaap gevallen met een warme kruik.. lag te rillen in mijn tuig en vanmorgen was ik om kwart voor 5!!!al wakker
Tussendoor nog 15 keer de ogen uit mijn kop gejankt om de spanning kwijt te raken
Die heb ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar nu ga ik pasfoto's maken en naar de gemeente
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben gisteravond in slaap gevallen met een warme kruik.. lag te rillen in mijn tuig en vanmorgen was ik om kwart voor 5!!!al wakker
Tussendoor nog 15 keer de ogen uit mijn kop gejankt om de spanning kwijt te raken
blijven wachten op je rijbewijs hequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar nu ga ik pasfoto's maken en naar de gemeente
c_aquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Superhandig.... en rijd heeeeeeeerlijk
Kuuk wuift ff meequote:Op donderdag 24 maart 2011 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal nog eens zwaaien naar iedereen die is binnengekomen
ik was er al.. mja.. ik ga ook weer steeds weer wegquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
ik zal nog eens zwaaien naar iedereen die is binnengekomen
was jij niet vrijquote:
hey barrelquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik was er al.. mja.. ik ga ook weer steeds weer weg
maar om nou idere keer dat ik m'n kop om de deur steek "hoi" te zeggen...
*steekt middelvinger op *quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |