Zeker, hier kan je hem ook bekijkenquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:36 schreef Djekko het volgende:
Heb em laatst wel gezien op de Nederlandse MTV, maar dat was 's avonds bij MTV Alternative ofzo.
Lekker nummer trouwens
Beetje het idee van the irony of it all van het eerste album.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:03 schreef Afunados het volgende:
*schop
THE STREETS schakelen duivels en aliens in
Op het album staan ook conversaties tussen een alien en de duivel.
24-08-'07 in de melkwegquote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef The_Streets het volgende:
Mijn eerste reactie
The Streets is the best! Echt geweldig die gasten, ik wil graag nog is naar een optreden
Ben er niet bij geweest, maar het concert van vorig jaar schijnt echt onwijs vet geweest te zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef JeroenV het volgende:
Echt goede muziek.
Toch trekt het concert me niet echt, 20 euro vind ik nog best duur.
Dat vraag ik mij ook af... Het is dat ik toevallig op de Melkweg-site keek, anders had ik van niets geweten. Er is echt geen reclame voor gemaakt. En het is al over krap 2 weken. De Melkweg Max is een grote zaal. Maar het is ook een grote act en het is in Amstedam op een vrijdagavond! Ik zeg: De dag van het optreden is het uitverkocht. Geen bindend adviesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:11 schreef Frenkel het volgende:
*kick*
Ik weet eigenlijk woensdag pas of ik 24 augustus kan, hoop dat ik nog kaartjes dan kan krijgen!
Iemand enig idee of het uitverkocht zal raken?
Heb ze inmiddels besteld !quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af... Het is dat ik toevallig op de Melkweg-site keek, anders had ik van niets geweten. Er is echt geen reclame voor gemaakt. En het is al over krap 2 weken. De Melkweg Max is een grote zaal. Maar het is ook een grote act en het is in Amstedam op een vrijdagavond! Ik zeg: De dag van het optreden is het uitverkocht. Geen bindend advies.
Ja, die gedwongen extra kosten zijn irritant. 5 euro servicekosten en dan ook nog eens zo'n lidmaatschap van meestal 5 euro. Zo krijgt de zaal extra subsidie, omdat ze dan een 'besloten vereniging' zijn, of zoiets.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:19 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Heb ze inmiddels besteld !![]()
Alleen die lidmaatschap bij de Melkweg, wat een onzin![]()
Zoals ik eerder zei: Het is dat ik toevallig op de Melkweg-site keek, anders had ik van niets geweten. Er is echt geen reclame voor gemaakt. En dat is nog steeds zo. Ze leuren overal met kaarten. 2x10 kaarten bij prijsvraag hier, 25 kaarten daarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:33 schreef Mikani het volgende:, ze treden dus morgen op in de melkweg
.
Het zal wel uitverkocht zijn neem ik nu aan, het past ook niet echt in m'n budget nu, maar voor 20 euro..misschien!
Zal wel druk zijn met Engelse dan daaroquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef Riro het volgende:
[..]
24-08-'07 in de melkweg
http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=19960
Setlist zal ik morgen even posten. De 2 nieuwe nummers klonken zeer goed. Oh ja, er was geen voorprogrammaquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:01 schreef JeroenV het volgende:
Jammer dat het concert voor mij op een slecht tijdstip viel. Ik wilde wel, maar was echt net terug van vakantie en had tijdens het voorprogramma al in slaap gevallen denk ik. Jammer dus.
Ben wel benieuwd naar de nieuwe nummers, was dat wat? En welke nummers speelde hij allemaal?
Dit optreden stond gepland als promo voor zijn nieuwe album, maar vorige maand werd bekend dat hij 'em verschoven heeft naar 2008. Ik kan het YouTube-filmpje waarin hij het uitlegd even niet vinden. Hij begint weer vanaf de start, omdat hij niet tevreden was met de nummers. Om die reden werd dit meer een 'reguliere' show, met maar weinig nieuwe nummers dus. Wel vroeg hij of iedereen het eerst gespeelde nieuwe nummer met zijn/haar mobiele telefoon wilde opnemen. Dit moesten we opsturen naar loadedbong@hotmail.com.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:10 schreef JeroenV het volgende:
Maar 2 nieuwe nummers? Niet veel.
Heeft hij nog iets gezegd over een nieuw album? Want ik weet dat ie er aan bezig is, maar wanneer het af is ed...?
Turn The Pagequote:Op zondag 26 augustus 2007 01:06 schreef mindgames het volgende:
[..]
Setlist zal ik morgen even posten. [..]
Het was rond 22:45 afgelopen. Ik geloof dat hij om 21:30 het podium betrad. Het duurde niets te kort, ik heb mij uitstekend vermaakt. Ze smeerden veel van de nummers uit, op het eind, naar een dansbare versie. Heel goed gedaan. Filmpjes komen er aan, trouwens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef JeroenV het volgende:
Wat een korte setlist zeg...
Hoe lang duurde het?
quote:Mike Skinner (The Streets) heeft spijt van diefstal op Pukkelpop
Mike Skinner van The Streets bekent in een blog op zijn MySpace dat hij op Pukkelpop een typemachine heeft gestolen. "Ik vond ze in de kleedkamer en heb ze maar meegenomen", staat er te lezen. The Streets stonden afgelopen zaterdag op de Main Stage op Pukkelpop.
Onderweg naar huis heeft Skinner er alvast een nieuw gedicht op getypt. "'Drowning Doom' heb ik geschreven terwijl we met de toerbus in de Eurotunnel zaten. Als je ooit in een voertuig in de Eurotunnel hebt gezeten begrijp je die titel wel", aldus Skinner.
Toch kreeg Skinner al snel schuldgevoelens. "Ik ga er nog enkele nummers op typen, maar de volgende keer dat we nog eens op Pukkelpop spelen geef ik het ding terug."
Vergeet die retecoole versie van Out of Space (prodigy) op het begin niet!quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:00 schreef mindgames het volgende:
[..]
Turn The Page
Don't Mug Yourself
Let's Push Things Forward
All Goes Out The Window
When You Wasn't Famous
Coin*
It's Too Late
Could Wel Be In
Never Went To Church
Borrowed**
Has Weak Blinded (Medley)***
--------------------------------------
Dry Your Eyes
Fit But You Know It
* Nieuw nummer, onvolledige titel?
** Nieuw nummer, volledige titel is 'Everything Is Borrowed'
*** Medley van 'Weak Become Heroes' en 'Blinded By The Lights'
Haha, ja. Dat was een mooi moment. "GET THE FUCK DOWN!!!", en toen werden ze echt in één klap met 10 biertjes bekogeld. Ik heb de setlist overgetypt, dus wat er niet bij staat is niet aanwezig op de setlistquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:05 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Vergeet die retecoole versie van Out of Space (prodigy) op het begin niet!
Beetje jammer dat die paar mensen niet gingen ' zitten' toen Mike er om vroeg, kreeg ook een lading bier over me heen!
Dat nummer gaat over het gebruik van XTC in een club.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:07 schreef Apfel. het volgende:
Dikke kick....
Wie kan mij uitleggen waar Blinded by the Lights over gaat?
lyrics natuurlijk al bij gepakt, maar misschien dat iemand het hier even kort kan neerzetten. Zeer lekker nummer vind ik het, vandaar
Om mezelf maar even te quoten:quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:05 schreef Frenkel het volgende:
Volgens mij over het gebruik van een verdovend middel?!
Op de Myspace van The Streets
staat een nieuw nummer, ofja soort medley van het nieuwe album!!
Hoop dat ie gauw weer eens NL aandoet
Wtf, dat is wel erg laat.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:00 schreef JeroenV het volgende:
aanvang: 01.00 uur
zaal open: 23.30 uur
Ik skip.
The Streets is sowieso een eenmans-project van Mike Skinner!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:41 schreef JeroenV het volgende:
Mwah, vooral hem (Mike Skinner).
Het nummer is een beetje een buitenbeentje in zijn repertoire eigenlijk. Maar ook wel goed.
Tof! Ik wist niet dat hij alweer met een nieuw album kwam...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:50 schreef Aisumasen het volgende:
Zijn 4de album 'Everything is Borrowed' komt 12 september 2008 uit. Nu is albumtrack 'The Escapist' alvast (jaja, legaal!) gratis te downloaden: http://www.myfreedownload.co.uk/thestreets.
Bijbehorende video:
Bekijk deze YouTube-video
Dat laatste album werd steeds beter naarmate je er vaker naar luisterde vond ik!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:41 schreef crystaltrench het volgende:
Ik kan niet wachten op het album!! Hun laatste is vrij vaak met de grond gelijk gemaakt, maar ik vind het een heerlijk werk, vooral Prangin Out is geweldig.
Ik hoop alleen dat er op het nieuwe album niet van die soppy Dry Your Eyes of Never Went To Church nummers staan, die pakken me niet zo...
Denk dat Blinded By The Lights mijn favo nummer van ze/hem is. Zoooo herkenbaar!
Laatste album dus, wel jammer..quote:The Streets is zichzelf spuugzat
LONDEN - De Britse rapper Mike Skinner, beter bekend als The Streets, is zijn alter ego spuugzat. Skinner maakte bekend dat zijn volgende album het laatste van The Streets zal zijn.
Dat staat vrijdag te lezen op de website van het muziekblad NME. "Ik ben die naam en alles wat die met zich meebrengt spuugzat. Ik wil bevrijd zijn van dat woord."
De populaire rapper liet weten een meer veelzijdigere artiest te willen zijn. Hij ziet The Streets als iets wat hem beperkt.
Op 15 september komt het vierde album van The Streets, Everything Is Borrowed, uit.
Heb je wat meer info daarover? Want ik lees ook dat dit zijn laatste kunstje zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:38 schreef Aisumasen het volgende:
Dat is trouwens het volgende doel van Mike: Finale-album 5 met enkel muzikanten opnemen. Bring on 6 november!
Dat is de setlist van een paar dagen eerderquote:01 Everything Is Borrowed
02 Don't Mug Yourself
03 Push Things Forward
04 The Escapist
05 Same Old Thing
06 Too Much Brandy
07 Sharp Darts
08 It's Too Late
09 Could Well Be In
10 Never Went To Church
11 On The Edge Of A Cliff
12 Has It Come To This?
13 Weak Become Heroes
14 Blinded By The Lights
--
15 Turn The Page
16 Dry Your Eyes
17 Heaven For The Weather
18 Fit But You Know It
quote:I am going to tweet 3 new songs this week. I can't be bothered with all this trying to sell you music. It wastes valuable time
ongeveer 21 uur ago from Tweetie
Vanavond dus een nieuw nummer op twitter.com/skinnermike !quote:Right. Handel. Then usual suspects. Kevin spacey inspiration. You won't hear from me till tommorow eve and a song I will have
ongeveer 16 uur ago from Tweetie
quote:3 more tunes next week. I've really enjoyed this week. thanks for listening. skinimix over on skinnermike.com in a matter of minutes
zijn dat volledige nummers die hij uitbrengt? Want ik had gehoord dat Computers & Blues nog wel een paar jaar op zich zou kunnen laten wachten?quote:
Ja, allemaal volledige nummers, gratis te downloaden. Hij heeft nog niet gezegd dat deze drie nummers op "Computers and Blues" komen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:23 schreef Ewout1 het volgende:
[..]
zijn dat volledige nummers die hij uitbrengt? Want ik had gehoord dat Computers & Blues nog wel een paar jaar op zich zou kunnen laten wachten?
O, ja, ik zie the Streets binnenkort op Werchter
Long Working Dayquote:i am suitably rested and inspired once more. new song monday tuesday wednesday this week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |