abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52683877
Heeft iemand enig idee hoe ik een digitale fotocamera als een soort harde schijf kan instellen? Ik heb mijn camera aangesloten op de USB-poort van mijn PC. Normaal gesproken zou Windows dan een nieuwe schijf herkennen, en kun je vervolgens alle foto's + filmpjes uit de map kopiëren naar bv. de C-schijf. Nu zie ik onder 'Deze computer' alleen maar de merknaam van mijn camera staan, en kun je alleen alle foto's met een gay Windows-programma verplaatsen. 'De Wizard Scanner en camera' heet dat. Ten eerste is dit omslachtig en vervelend, ten tweede kan ik op die manier niet bij mijn filmpjes. Weet iemand een oplossing? Ik heb al verschillende PC's geprobeerd, maar steeds krijg ik dat vervelende programma. Bij voorbaat dank .
pi_52684083
Ik neem aan dat je XP hebt, maar volgens mij is het bijna hetzelfde als onder Vista:
Configuratiescherm => Standaardprogramma's => Instellingen voor automatisch afspelen =
Of Configuratiescherm => Instellingen voor automatisch afspelen.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_52684195
koop een cardreader , gaat ook nog eens sneller, en je zit niet met als die bij geleverde troep software van de camera
pi_52684347
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:27 schreef yosander het volgende:
Ik neem aan dat je XP hebt, maar volgens mij is het bijna hetzelfde als onder Vista:
Configuratiescherm => Standaardprogramma's => Instellingen voor automatisch afspelen =
Of Configuratiescherm => Instellingen voor automatisch afspelen.
Ik was inderdaad vergeten te vermelden dat ik XP heb. En onder XP kan ik niets over 'Instellingen voor automatisch afspelen' vinden, maar ik vermoed dat het wel de oplossing kan zijn! Dus, weet iemand hoe het onder XP genoemd wordt ?
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:31 schreef Kamermans het volgende:
koop een cardreader , gaat ook nog eens sneller, en je zit niet met als die bij geleverde troep software van de camera
Normaal gesproken werk ik ook met een cardreader, inderdaad. Maar die cardreader is even uitgeleend aan iemand...
pi_52684393
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef mindgames het volgende:

[..]

Ik was inderdaad vergeten te vermelden dat ik XP heb. En onder XP kan ik niets over 'Instellingen voor automatisch afspelen' vinden, maar ik vermoed dat het wel de oplossing kan zijn! Dus, weet iemand hoe het onder XP genoemd wordt ?
[..]

Normaal gesproken werk ik ook met een cardreader, inderdaad. Maar die cardreader is even uitgeleend aan iemand...
Het bestaat wel ja, ik start wel even een XP computer op, ben zo terug.
pi_52684591
kan volgens mij alleen als je camera als UMS apparaat fungeert. en dat doen ze niet allemaal. mijn Fuji in ieder geval niet. maar vervelend is het wel ja.
pi_52684633
Kon het zo snel niet vinden, het enige wat erop leek was Programmatoegang en -instellingen.
Maar daar kon je alleen wat standaard programma's instellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')