Ik was inderdaad vergeten te vermelden dat ik XP heb. En onder XP kan ik niets over 'Instellingen voor automatisch afspelen' vinden, maar ik vermoed dat het wel de oplossing kan zijn! Dus, weet iemand hoe het onder XP genoemd wordtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:27 schreef yosander het volgende:
Ik neem aan dat je XP hebt, maar volgens mij is het bijna hetzelfde als onder Vista:
Configuratiescherm => Standaardprogramma's => Instellingen voor automatisch afspelen =
Of Configuratiescherm => Instellingen voor automatisch afspelen.
Normaal gesproken werk ik ook met een cardreader, inderdaad. Maar die cardreader is even uitgeleend aan iemand...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:31 schreef Kamermans het volgende:
koop een cardreader, gaat ook nog eens sneller, en je zit niet met als die bij geleverde troep software van de camera
Het bestaat wel ja, ik start wel even een XP computer op, ben zo terug.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:36 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik was inderdaad vergeten te vermelden dat ik XP heb. En onder XP kan ik niets over 'Instellingen voor automatisch afspelen' vinden, maar ik vermoed dat het wel de oplossing kan zijn! Dus, weet iemand hoe het onder XP genoemd wordt?
[..]
Normaal gesproken werk ik ook met een cardreader, inderdaad. Maar die cardreader is even uitgeleend aan iemand...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |