The Streets is sowieso een eenmans-project van Mike Skinner!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:41 schreef JeroenV het volgende:
Mwah, vooral hem (Mike Skinner).
Het nummer is een beetje een buitenbeentje in zijn repertoire eigenlijk. Maar ook wel goed.
Tof! Ik wist niet dat hij alweer met een nieuw album kwam...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 03:50 schreef Aisumasen het volgende:
Zijn 4de album 'Everything is Borrowed' komt 12 september 2008 uit. Nu is albumtrack 'The Escapist' alvast (jaja, legaal!) gratis te downloaden: http://www.myfreedownload.co.uk/thestreets.
Bijbehorende video:
Bekijk deze YouTube-video
Dat laatste album werd steeds beter naarmate je er vaker naar luisterde vond ik!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:41 schreef crystaltrench het volgende:
Ik kan niet wachten op het album!! Hun laatste is vrij vaak met de grond gelijk gemaakt, maar ik vind het een heerlijk werk, vooral Prangin Out is geweldig.
Ik hoop alleen dat er op het nieuwe album niet van die soppy Dry Your Eyes of Never Went To Church nummers staan, die pakken me niet zo...
Denk dat Blinded By The Lights mijn favo nummer van ze/hem is. Zoooo herkenbaar!
Laatste album dus, wel jammer..quote:The Streets is zichzelf spuugzat
LONDEN - De Britse rapper Mike Skinner, beter bekend als The Streets, is zijn alter ego spuugzat. Skinner maakte bekend dat zijn volgende album het laatste van The Streets zal zijn.
Dat staat vrijdag te lezen op de website van het muziekblad NME. "Ik ben die naam en alles wat die met zich meebrengt spuugzat. Ik wil bevrijd zijn van dat woord."
De populaire rapper liet weten een meer veelzijdigere artiest te willen zijn. Hij ziet The Streets als iets wat hem beperkt.
Op 15 september komt het vierde album van The Streets, Everything Is Borrowed, uit.
Heb je wat meer info daarover? Want ik lees ook dat dit zijn laatste kunstje zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:38 schreef Aisumasen het volgende:
Dat is trouwens het volgende doel van Mike: Finale-album 5 met enkel muzikanten opnemen. Bring on 6 november!
Dat is de setlist van een paar dagen eerderquote:01 Everything Is Borrowed
02 Don't Mug Yourself
03 Push Things Forward
04 The Escapist
05 Same Old Thing
06 Too Much Brandy
07 Sharp Darts
08 It's Too Late
09 Could Well Be In
10 Never Went To Church
11 On The Edge Of A Cliff
12 Has It Come To This?
13 Weak Become Heroes
14 Blinded By The Lights
--
15 Turn The Page
16 Dry Your Eyes
17 Heaven For The Weather
18 Fit But You Know It
quote:I am going to tweet 3 new songs this week. I can't be bothered with all this trying to sell you music. It wastes valuable time
ongeveer 21 uur ago from Tweetie
Vanavond dus een nieuw nummer op twitter.com/skinnermike !quote:Right. Handel. Then usual suspects. Kevin spacey inspiration. You won't hear from me till tommorow eve and a song I will have
ongeveer 16 uur ago from Tweetie
quote:3 more tunes next week. I've really enjoyed this week. thanks for listening. skinimix over on skinnermike.com in a matter of minutes
zijn dat volledige nummers die hij uitbrengt? Want ik had gehoord dat Computers & Blues nog wel een paar jaar op zich zou kunnen laten wachten?quote:
Ja, allemaal volledige nummers, gratis te downloaden. Hij heeft nog niet gezegd dat deze drie nummers op "Computers and Blues" komen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:23 schreef Ewout1 het volgende:
[..]
zijn dat volledige nummers die hij uitbrengt? Want ik had gehoord dat Computers & Blues nog wel een paar jaar op zich zou kunnen laten wachten?
O, ja, ik zie the Streets binnenkort op Werchter
Long Working Dayquote:i am suitably rested and inspired once more. new song monday tuesday wednesday this week
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |