Wat een geweldig feest donderdagnacht bij The Streets in Paradiso! Midden in de nacht, dus er heerste een tamelijke XTC-sfeer, wat op een punt natuurlijk weer moest escaleren. Maar deze vechtende opgefokte 'minderheden' werden al snel uit elkaar gehaald door Mike Skinner himself.
"Nooooooo fighting in my club! If you wanna fight someone, fight me!". Opvallend dat er nog maar één nummer van het vorige album werd gespeeld ("Church"), maar toch was de setlist was zeer gevarieerd. Hoogtepunten waren toch wel de nieuwe nummers, waaronder "On The Edge Of The Cliff" en "Everything Is Borrowed".
Na afloop ging het feest achter de schermen nog een lange tijd door, tot ze iets na 05:00 de tourbus inrolden. Met alle gevolgen van dien... Of zoals Mike het zelf
omschrijft:
"The early hours of this morning were probably the most warped of the last month. People were still coming up on mushrooms at midday today. That's what happens after 11 men are left roaming round Amsterdam after a gig and before the bus leaves." 
Wederom één van de meest vermakelijke optredens die ik dit jaar gezien heb.
Vermoedelijke setlist:
quote:
01 Everything Is Borrowed
02 Don't Mug Yourself
03 Push Things Forward
04 The Escapist
05 Same Old Thing
06 Too Much Brandy
07 Sharp Darts
08 It's Too Late
09 Could Well Be In
10 Never Went To Church
11 On The Edge Of A Cliff
12 Has It Come To This?
13 Weak Become Heroes
14 Blinded By The Lights
--
15 Turn The Page
16 Dry Your Eyes
17 Heaven For The Weather
18 Fit But You Know It
Dat is de setlist van een paar dagen eerder

. Mij is beloofd dat de
BeatStevie-aflevering over Amsterdam, zo snel mogelijk online komt. Ik ben benieuwd...