Zal wel druk zijn met Engelse dan daaroquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef Riro het volgende:
[..]
24-08-'07 in de melkweg
http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=19960
Setlist zal ik morgen even posten. De 2 nieuwe nummers klonken zeer goed. Oh ja, er was geen voorprogrammaquote:Op zondag 26 augustus 2007 01:01 schreef JeroenV het volgende:
Jammer dat het concert voor mij op een slecht tijdstip viel. Ik wilde wel, maar was echt net terug van vakantie en had tijdens het voorprogramma al in slaap gevallen denk ik. Jammer dus.
Ben wel benieuwd naar de nieuwe nummers, was dat wat? En welke nummers speelde hij allemaal?
Dit optreden stond gepland als promo voor zijn nieuwe album, maar vorige maand werd bekend dat hij 'em verschoven heeft naar 2008. Ik kan het YouTube-filmpje waarin hij het uitlegd even niet vinden. Hij begint weer vanaf de start, omdat hij niet tevreden was met de nummers. Om die reden werd dit meer een 'reguliere' show, met maar weinig nieuwe nummers dus. Wel vroeg hij of iedereen het eerst gespeelde nieuwe nummer met zijn/haar mobiele telefoon wilde opnemen. Dit moesten we opsturen naar loadedbong@hotmail.com.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:10 schreef JeroenV het volgende:
Maar 2 nieuwe nummers? Niet veel.
Heeft hij nog iets gezegd over een nieuw album? Want ik weet dat ie er aan bezig is, maar wanneer het af is ed...?
Turn The Pagequote:Op zondag 26 augustus 2007 01:06 schreef mindgames het volgende:
[..]
Setlist zal ik morgen even posten. [..]
Het was rond 22:45 afgelopen. Ik geloof dat hij om 21:30 het podium betrad. Het duurde niets te kort, ik heb mij uitstekend vermaakt. Ze smeerden veel van de nummers uit, op het eind, naar een dansbare versie. Heel goed gedaan. Filmpjes komen er aan, trouwens.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef JeroenV het volgende:
Wat een korte setlist zeg...
Hoe lang duurde het?
quote:Mike Skinner (The Streets) heeft spijt van diefstal op Pukkelpop
Mike Skinner van The Streets bekent in een blog op zijn MySpace dat hij op Pukkelpop een typemachine heeft gestolen. "Ik vond ze in de kleedkamer en heb ze maar meegenomen", staat er te lezen. The Streets stonden afgelopen zaterdag op de Main Stage op Pukkelpop.
Onderweg naar huis heeft Skinner er alvast een nieuw gedicht op getypt. "'Drowning Doom' heb ik geschreven terwijl we met de toerbus in de Eurotunnel zaten. Als je ooit in een voertuig in de Eurotunnel hebt gezeten begrijp je die titel wel", aldus Skinner.
Toch kreeg Skinner al snel schuldgevoelens. "Ik ga er nog enkele nummers op typen, maar de volgende keer dat we nog eens op Pukkelpop spelen geef ik het ding terug."
Vergeet die retecoole versie van Out of Space (prodigy) op het begin niet!quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:00 schreef mindgames het volgende:
[..]
Turn The Page
Don't Mug Yourself
Let's Push Things Forward
All Goes Out The Window
When You Wasn't Famous
Coin*
It's Too Late
Could Wel Be In
Never Went To Church
Borrowed**
Has Weak Blinded (Medley)***
--------------------------------------
Dry Your Eyes
Fit But You Know It
* Nieuw nummer, onvolledige titel?
** Nieuw nummer, volledige titel is 'Everything Is Borrowed'
*** Medley van 'Weak Become Heroes' en 'Blinded By The Lights'
Haha, ja. Dat was een mooi moment. "GET THE FUCK DOWN!!!", en toen werden ze echt in één klap met 10 biertjes bekogeld. Ik heb de setlist overgetypt, dus wat er niet bij staat is niet aanwezig op de setlistquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:05 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Vergeet die retecoole versie van Out of Space (prodigy) op het begin niet!
Beetje jammer dat die paar mensen niet gingen ' zitten' toen Mike er om vroeg, kreeg ook een lading bier over me heen!
Dat nummer gaat over het gebruik van XTC in een club.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:07 schreef Apfel. het volgende:
Dikke kick....
Wie kan mij uitleggen waar Blinded by the Lights over gaat?
lyrics natuurlijk al bij gepakt, maar misschien dat iemand het hier even kort kan neerzetten. Zeer lekker nummer vind ik het, vandaar
Om mezelf maar even te quoten:quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:05 schreef Frenkel het volgende:
Volgens mij over het gebruik van een verdovend middel?!
Op de Myspace van The Streets
staat een nieuw nummer, ofja soort medley van het nieuwe album!!
Hoop dat ie gauw weer eens NL aandoet
Wtf, dat is wel erg laat.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:00 schreef JeroenV het volgende:
aanvang: 01.00 uur
zaal open: 23.30 uur
Ik skip.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |