abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52627969
Ik wist het ook maar toevallig via een Festivalinfo nieuwsbrief ofzo, maar dit was in mei al gepost:
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:14 schreef Riro het volgende:

[..]

24-08-'07 in de melkweg

http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=19960
Zal wel druk zijn met Engelse dan daaro
pi_52681268
Het was echt heel erg cool!

Op youtube staan al enkele filmpjes waar Mike Skinner om vroeg!
pi_52688767
Ik had er weinig van verwacht, maarrrr...

Het waren de beste 20 euro die ik in tijden heb uitgegeven! Het was zo goed. Hij was zo scherp en grappig. Moest continu lachen om zijn antwoorden en verhalen. Maar ook de muziek was erg goed. Strakke band, en de dance-versies van sommige nummers waren ook erg geslaagd. Mike bukte zich ook nog spontaan naar de eerste rij, om mij de hand te schudden. Erg sympathiek. Er zijn zo veel voorbeelden te geven van wat er geweldig was aan de avond. Maar ik denk dat je er bij had moeten zijn. Het hardst heb ik moeten lachen om de handtas-grap. Dame legt handtas op podium, zodat ze hem niet vast hoeft te houden. Mike pakt 'em op en zegt: "In de buurt waar ik ben opgegroeid leggen wij geen handtasjes op het podium!". Vervolgens legt hij 'em achter zich neer, vlakbij de drummer. Het hele optreden heeft die handtas daar gelegen. Ze moest 'em terugvragen aan de roadie . En dan de man in zijn onderbroek die niet weggehaald mocht worden van Mike. Hmm, nogmaals: Je had er bij moeten zijn .

Ik heb ook een mooi eerste rij-filmpje van 'Coin', het nieuwe nummer. Maar dat gaat nog wel even duren voordat ik die op YouTube heb. Iets met niet meewerkende computers. Het email-adres is: loadedbong@hotmail.com. Opsturen die filmpjes!
pi_52689737
Jammer dat het concert voor mij op een slecht tijdstip viel. Ik wilde wel, maar was echt net terug van vakantie en had tijdens het voorprogramma al in slaap gevallen denk ik. Jammer dus.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe nummers, was dat wat? En welke nummers speelde hij allemaal?
pi_52689842
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:01 schreef JeroenV het volgende:
Jammer dat het concert voor mij op een slecht tijdstip viel. Ik wilde wel, maar was echt net terug van vakantie en had tijdens het voorprogramma al in slaap gevallen denk ik. Jammer dus.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe nummers, was dat wat? En welke nummers speelde hij allemaal?
Setlist zal ik morgen even posten. De 2 nieuwe nummers klonken zeer goed. Oh ja, er was geen voorprogramma . Maar hij begon wel een half uur te laat...
pi_52689901
Maar 2 nieuwe nummers? Niet veel.

Heeft hij nog iets gezegd over een nieuw album? Want ik weet dat ie er aan bezig is, maar wanneer het af is ed...?
pi_52690145
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:10 schreef JeroenV het volgende:
Maar 2 nieuwe nummers? Niet veel.

Heeft hij nog iets gezegd over een nieuw album? Want ik weet dat ie er aan bezig is, maar wanneer het af is ed...?
Dit optreden stond gepland als promo voor zijn nieuwe album, maar vorige maand werd bekend dat hij 'em verschoven heeft naar 2008. Ik kan het YouTube-filmpje waarin hij het uitlegd even niet vinden. Hij begint weer vanaf de start, omdat hij niet tevreden was met de nummers. Om die reden werd dit meer een 'reguliere' show, met maar weinig nieuwe nummers dus. Wel vroeg hij of iedereen het eerst gespeelde nieuwe nummer met zijn/haar mobiele telefoon wilde opnemen. Dit moesten we opsturen naar loadedbong@hotmail.com.
pi_52702117
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 01:06 schreef mindgames het volgende:

[..]

Setlist zal ik morgen even posten. [..]
Turn The Page
Don't Mug Yourself
Let's Push Things Forward
All Goes Out The Window
When You Wasn't Famous
Coin*
It's Too Late
Could Wel Be In
Never Went To Church
Borrowed**
Has Weak Blinded (Medley)***
--------------------------------------
Dry Your Eyes
Fit But You Know It

* Nieuw nummer, onvolledige titel?
** Nieuw nummer, volledige titel is 'Everything Is Borrowed'
*** Medley van 'Weak Become Heroes' en 'Blinded By The Lights'
pi_52703073
Wat een korte setlist zeg...
Hoe lang duurde het?
pi_52703302
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef JeroenV het volgende:
Wat een korte setlist zeg...
Hoe lang duurde het?
Het was rond 22:45 afgelopen. Ik geloof dat hij om 21:30 het podium betrad. Het duurde niets te kort, ik heb mij uitstekend vermaakt. Ze smeerden veel van de nummers uit, op het eind, naar een dansbare versie. Heel goed gedaan. Filmpjes komen er aan, trouwens.
pi_52703645
quote:
Mike Skinner (The Streets) heeft spijt van diefstal op Pukkelpop

Mike Skinner van The Streets bekent in een blog op zijn MySpace dat hij op Pukkelpop een typemachine heeft gestolen. "Ik vond ze in de kleedkamer en heb ze maar meegenomen", staat er te lezen. The Streets stonden afgelopen zaterdag op de Main Stage op Pukkelpop.

Onderweg naar huis heeft Skinner er alvast een nieuw gedicht op getypt. "'Drowning Doom' heb ik geschreven terwijl we met de toerbus in de Eurotunnel zaten. Als je ooit in een voertuig in de Eurotunnel hebt gezeten begrijp je die titel wel", aldus Skinner.

Toch kreeg Skinner al snel schuldgevoelens. "Ik ga er nog enkele nummers op typen, maar de volgende keer dat we nog eens op Pukkelpop spelen geef ik het ding terug."
!
Zijn MySpace is sowieso retegrappig. "[..] the song I am most proud of, and most likely to always be most proud of - Never Went To Church - even though Paul McCartney decided he wanted a share of the money."
pi_52704937
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 17:00 schreef mindgames het volgende:

[..]

Turn The Page
Don't Mug Yourself
Let's Push Things Forward
All Goes Out The Window
When You Wasn't Famous
Coin*
It's Too Late
Could Wel Be In
Never Went To Church
Borrowed**
Has Weak Blinded (Medley)***
--------------------------------------
Dry Your Eyes
Fit But You Know It

* Nieuw nummer, onvolledige titel?
** Nieuw nummer, volledige titel is 'Everything Is Borrowed'
*** Medley van 'Weak Become Heroes' en 'Blinded By The Lights'
Vergeet die retecoole versie van Out of Space (prodigy) op het begin niet!

Beetje jammer dat die paar mensen niet gingen ' zitten' toen Mike er om vroeg, kreeg ook een lading bier over me heen!
pi_52704995
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 19:05 schreef Frenkel het volgende:

[..]

Vergeet die retecoole versie van Out of Space (prodigy) op het begin niet!

Beetje jammer dat die paar mensen niet gingen ' zitten' toen Mike er om vroeg, kreeg ook een lading bier over me heen!
Haha, ja. Dat was een mooi moment. "GET THE FUCK DOWN!!!", en toen werden ze echt in één klap met 10 biertjes bekogeld. Ik heb de setlist overgetypt, dus wat er niet bij staat is niet aanwezig op de setlist . Als je 'Out Of Space' ook mee wilt tellen, moeten we 'Hot In Here' ook niet vergeten.
pi_52748118
Was een leuk feestje vrijdag. Alleen bij lange na niet de beste show die ik van ze heb gezien. Ik ben ook bang dat het nieuwe album nog meer hiphop wordt en de dikke beats en garage van met name t eerste album verloren gaan. Maar we wachten rustig af....
pi_54108419
Op de Myspace van The streets staat 'hun' versie van Elton John's Your Song:

www.myspace.com/thestreets

erg apart moet ik zeggen
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:20:10 #141
96599 SlagerKorrel
wat doe je daar?
pi_54119199
Dat nummer staat op het album ter ere van het 40-jarig bestaan van BBC Radio 1.
Zie: http://www.musicmeter.nl/album/91450

Wel een leuk CD'tje, maar wat de Streets daarop doet? Had op een meer 'eigen' versie gehoopt, maar helaas...
ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
  woensdag 16 juli 2008 @ 22:07:08 #142
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60154302
Dikke kick ....

Wie kan mij uitleggen waar Blinded by the Lights over gaat?
lyrics natuurlijk al bij gepakt, maar misschien dat iemand het hier even kort kan neerzetten. Zeer lekker nummer vind ik het, vandaar
pi_60160365
Volgens mij over het gebruik van een verdovend middel?!

Op de Myspace van The Streets

staat een nieuw nummer, ofja soort medley van het nieuwe album!!

Hoop dat ie gauw weer eens NL aandoet
pi_60160604
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:07 schreef Apfel. het volgende:
Dikke kick ....

Wie kan mij uitleggen waar Blinded by the Lights over gaat?
lyrics natuurlijk al bij gepakt, maar misschien dat iemand het hier even kort kan neerzetten. Zeer lekker nummer vind ik het, vandaar
Dat nummer gaat over het gebruik van XTC in een club.

De track opent ermee dat hij niet snapt hoe het kan dat de uitsmijter niet zijn zakje (met pillen) gevonden heeft in zijn schoen. Stukje verder: 'These (de pillen) look well speckly, bit green and blue'. Weer wat verder: 'I'm still not feeling anything'. Uiteindelijk slaan hier de pillen in: 'Maybe i shouldnt have done the second one, i feel all fidgety and warm... Whoa, everything in the room is spinning, i think i'm going to fall down, My heart's beating too quick, i'm fucking tripping out.'
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_60169031
Kijk de clip maar eens, dan snap je hem goed
pi_60169097
De clip komt inderdaad redelijk overeen met de lyrics ja
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  donderdag 17 juli 2008 @ 20:01:23 #147
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_60173266
Oke tnx DunzOne en JeroenV !!
pi_60254332
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 10:05 schreef Frenkel het volgende:
Volgens mij over het gebruik van een verdovend middel?!

Op de Myspace van The Streets

staat een nieuw nummer, ofja soort medley van het nieuwe album!!

Hoop dat ie gauw weer eens NL aandoet
Om mezelf maar even te quoten:

THE STREETS
donderdag 06 november 2008
Voorverkoop vanaf zaterdag 2 augustus
Paradiso Amsterdam
http://www.paradiso.nl/ticket/ticket.php?id=5760

pi_60254464
aanvang: 01.00 uur
zaal open: 23.30 uur

Ik skip.
pi_60262574