Zeker, hier kan je hem ook bekijkenquote:Op woensdag 2 februari 2005 19:36 schreef Djekko het volgende:
Heb em laatst wel gezien op de Nederlandse MTV, maar dat was 's avonds bij MTV Alternative ofzo.
Lekker nummer trouwens
Beetje het idee van the irony of it all van het eerste album.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:03 schreef Afunados het volgende:
*schop
THE STREETS schakelen duivels en aliens in
Op het album staan ook conversaties tussen een alien en de duivel.
24-08-'07 in de melkwegquote:Op maandag 26 februari 2007 22:44 schreef The_Streets het volgende:
Mijn eerste reactie
The Streets is the best! Echt geweldig die gasten, ik wil graag nog is naar een optreden
Ben er niet bij geweest, maar het concert van vorig jaar schijnt echt onwijs vet geweest te zijnquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef JeroenV het volgende:
Echt goede muziek.
Toch trekt het concert me niet echt, 20 euro vind ik nog best duur.
Dat vraag ik mij ook af... Het is dat ik toevallig op de Melkweg-site keek, anders had ik van niets geweten. Er is echt geen reclame voor gemaakt. En het is al over krap 2 weken. De Melkweg Max is een grote zaal. Maar het is ook een grote act en het is in Amstedam op een vrijdagavond! Ik zeg: De dag van het optreden is het uitverkocht. Geen bindend adviesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:11 schreef Frenkel het volgende:
*kick*
Ik weet eigenlijk woensdag pas of ik 24 augustus kan, hoop dat ik nog kaartjes dan kan krijgen!
Iemand enig idee of het uitverkocht zal raken?
Heb ze inmiddels besteld !quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:41 schreef mindgames het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af... Het is dat ik toevallig op de Melkweg-site keek, anders had ik van niets geweten. Er is echt geen reclame voor gemaakt. En het is al over krap 2 weken. De Melkweg Max is een grote zaal. Maar het is ook een grote act en het is in Amstedam op een vrijdagavond! Ik zeg: De dag van het optreden is het uitverkocht. Geen bindend advies.
Ja, die gedwongen extra kosten zijn irritant. 5 euro servicekosten en dan ook nog eens zo'n lidmaatschap van meestal 5 euro. Zo krijgt de zaal extra subsidie, omdat ze dan een 'besloten vereniging' zijn, of zoiets.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:19 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Heb ze inmiddels besteld !![]()
Alleen die lidmaatschap bij de Melkweg, wat een onzin![]()
Zoals ik eerder zei: Het is dat ik toevallig op de Melkweg-site keek, anders had ik van niets geweten. Er is echt geen reclame voor gemaakt. En dat is nog steeds zo. Ze leuren overal met kaarten. 2x10 kaarten bij prijsvraag hier, 25 kaarten daarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:33 schreef Mikani het volgende:, ze treden dus morgen op in de melkweg
.
Het zal wel uitverkocht zijn neem ik nu aan, het past ook niet echt in m'n budget nu, maar voor 20 euro..misschien!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |