dan kun je dat morgen in de daily zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Waarom in hemelsnaam moet er een SL komen voor een fotoshoot?
Kortom: een voor ons maar al te bekende voortzetting op het welbekende en teleurstellende niveau....quote:
Ik heb Mama-Jo al getweet dat haar dochter blij mag zijn dat ze van die nono af is en dat ze beter maar 'ns uit de kast kan komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Voor de moeder van Joanne; Zorg ervoor dat Joanne het te horen krijgt.......dat kan u best regelen.
(na het bellen zal ze nu wel meelezen hier)
Maargoed, fototoestel in beeld dus zelf foto's mogen schieten?
Trusten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef evaxsis het volgende:
Helaas domper een fotoshoot![]()
Rex tijd en slapen gaat
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef mazaru het volgende:
Leuk, zo'n levendige vriendin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welterusten hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef evaxsis het volgende:
Helaas domper een fotoshoot![]()
Rex tijd en slapen gaat
Een kutscheet dus...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef flugeltje het volgende:
Alfons, ik vind het kut dat je voortaan om iedere scheet een SL inlast...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Mama-Jo al getweet dat haar dochter blij mag zijn dat ze van die nono af is en dat ze beter maar 'ns uit de kast kan komen
Was het maar een kutscheet, dan was het nog ietsquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef mangalie het volgende:
Hadden jullie al gezien dar Karim zijn rode broek weer aan heeft
Karimquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie staat er onderaan nou nét niet in beeld?
[..]
PowNews.... nee dan nog liever het fijne stemgeluid van Monique.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef Coos het volgende:
Gert snel naar Pow news. Haagse Sjonnie gaat zo los over de joden!
[..]
Nee, ze zal eens feesten en wat bewegenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef MargrietV het volgende:
en kakmadame Laura vindt niet dat een karaokefeestje mag op haar verjaardag.
zijn gewoon proeffoto`s van de fotograaf hij zal wel een paar rolletjes vol hebben geschoten en deze kregen ze gewoon voor de geinquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
Zou het wel geel stom vinden als ze ons en streamlock van 1 uur en 15 minuten geven en alleen maar voor het maken van 3 foto's die ze ons gelijk daarna laten zien...
noop... hoaxquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef marjolleke het volgende:
Zijn er nou echt serieus mensen die denken dat die berichten over Joanna echt zijn?? Kom op zeg!
Ze hoeft toch niet iets te doen op haar verjaardag wat ze niet leuk vindt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef MargrietV het volgende:
en kakmadame Laura vindt niet dat een karaokefeestje mag op haar verjaardag.
hoezo, ze zitten toch nog niet op stok ??quote:
Dat denk ik ook, maar waarom?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn gewoon proeffoto`s van de fotograaf hij zal wel een paar rolletjes vol hebben geschoten en deze kregen ze gewoon voor de gein
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hoeft toch niet iets te doen op haar verjaardag wat ze niet leuk vindt?
Trol zequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef itsme het volgende:
Nou die moeder klonk wel erg moe en kende fokforum niet. (Nu dus wel)
Ik ga slapen en zal nooit meer onbekende nummers bellen.Toch blijf ik het raar vinden dat ze dat online hebben gezet met de uitnodiging als je het niet gelooft bel.
Wiens stok?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoezo, ze zitten toch nog niet op stok ??
Voor een blad, interviews, nieuwe persfoto's etc.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar waarom?
Kan me niet herinneren dat er bij de voorgaande exits ook op zo'n manier foto's werden gemaakt.
Komt door die grote hoofden van jo en ser.quote:
Ik geloof je maar vind het bizar allemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef itsme het volgende:
Nou die moeder klonk wel erg moe en kende fokforum niet. (Nu dus wel)
Ik ga slapen en zal nooit meer onbekende nummers bellen.Toch blijf ik het raar vinden dat ze dat online hebben gezet met de uitnodiging als je het niet gelooft bel.
tettenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 15 kikkers, allemaal met een ander outfitje.
Maz heeft neuwe ava's voor ons gemaakt, lief he?quote:
lolquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
eentje met een sst t-shirtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Die huppel kikker was leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
SL op 1 & 2quote:
zo nkunnen ze iemand nog wel vernoemen als je nieuw bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Zit hier nu een paar weken en jullie hebben het streeds over trollen, kan iemand mij uitleggen wat jullie daar me gedoelen?
denk staafkequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:06 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Die middelste foto, wie staat daar in midden in bikini?
quote:
Ik schat haar hoger inquote:
quote:
Thanks Bol!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo nkunnen ze iemand nog wel vernoemen als je nieuw bent
Iemand die onder een andere naam komt zieken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Zit hier nu een paar weken en jullie hebben het streeds over trollen, kan iemand mij uitleggen wat jullie daar me bedoelen?
je bent in de war met een newbie of n00b bollokusquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo nkunnen ze iemand nog wel vernoemen als je nieuw bent
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Zit hier nu een paar weken en jullie hebben het streeds over trollen, kan iemand mij uitleggen wat jullie daar me bedoelen?
Nee een Trol is een nieuwe. Is Bommie's regel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je bent in de war met een newbie of n00b bollokus
ik voelde me al bijna een n00bquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee een Trol is een nieuwe. Is Bommie's regel.
Bom heeft er hele plaatjes bij.
Heb ik gelijk, zeg me dat het zo isquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja een unicum. Eerste keer dat ik op fok zit dat ik een trol ben genoemd.Eindelijk!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja een unicum. Eerste keer dat ik op fok zit dat ik een trol ben genoemd.Eindelijk!
![]()
![]()
ja en bommie heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeee! En Nietus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeee! En Nietus.
Ach sommige mensen trekken graag van die voorbarige conclusiesquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
kan bv voor zeg het veronica magazine, reklame foto`s voor hun eigen net5 interview en meer van die dingen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar waarom?
Kan me niet herinneren dat er bij de voorgaande exits ook op zo'n manier foto's werden gemaakt.
Thanks Mary!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29
Er waren al trollen op Fok voordat Bommie zelfs maar van Fok gehoord had.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jullie zullen allemaal gelijk hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Er waren al trollen op Fok voordat Bommie zelfs maar van Fok gehoord had.
En op nog een stuk of drie, vier andere vechtsporten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
Karim heb dus wel gebokst vroeger.
Karim liet zich pesten vroeger.
Bang om 's avonds over straat te fietsen enz. daarom op boksen gezeten op advies van zijn moeder.
He, is dat misschien de reden van de Bollywood film? Dat die vechtscenes moest doen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En op nog een stuk of drie, vier andere vechtsporten.
Zou het niet handiger zijn om één vechtsport goed te beheersen ipv steeds weer een andere te gaan doen...
Damm ik wil het weten !!!! Best belangrijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is de COS kletsen over andere onderwerpen kan in [SC#31] Relluh, geloof er niks van
En Servio 234.......quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
Hoeveel spekkies kunnen de bewoners in hun mond:
Mo - 18
Jo - 19
Karim - 28
Flip - 21
quote:
Als je niet prof gaat vechten niet persee...iedere sport brengt weer wat mee... bv Judo is erg goed voor je balans en een goede basis voor kinderen om van daaruit andere vechtsporten te gaan doen...veel cagefighters hebben een zwarte band in verschillende sporten...quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En op nog een stuk of drie, vier andere vechtsporten.
Zou het niet handiger zijn om één vechtsport goed te beheersen ipv steeds weer een andere te gaan doen...
nee karim is eindbaasquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef mangalie het volgende:
Waarom wist ik al dat Servio dit ging winnen
Wie weet. Maar in z'n introductiefilmpje werd dat onzekerheids-verhaal genoemd toen het over die vechtsporten ging.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
He, is dat misschien de reden van de Bollywood film? Dat die vechtscenes moest doen?
Karim had 4 meer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef mangalie het volgende:
Waarom wist ik al dat Servio dit ging winnen
trol is ook mijn woordje hoor, al jaaaarenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Er waren al trollen op Fok voordat Bommie zelfs maar van Fok gehoord had.
Idd. ik ook. Guido zijn humor met Gerardquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
guido had dit ook leuk gevonden denk ik . miss him
Ik mis zijn geschreeuw niet GHEEEEEEEEEERAHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRDquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
Trolls zijn goed... houdt je scherp.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
trol is ook mijn woordje hoor, al jaaaaren
vooral als je met vrienden meisjes ging ranken....quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
trol is ook mijn woordje hoor, al jaaaaren
wie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
Laura de paspop met een hartslag, ze heeft een leuk koppie (als je de oortjes wegdenkt) maar is leeg van binnen.quote:
ja die oren zijn een beetje jammer.. en ze is veulllllllll te langgggggggggquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:19 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Laura de paspop met een hartslag, ze heeft een leuk koppie (als je de oortjes wegdenkt) maar is leeg van binnen.
ja die had er 21 geloof ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:19 schreef mangalie het volgende:
Heeft Jo ook al een poging gewaagd met spekkies in de bekkie?
Mis die humor van Guido ook..quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. ik ook. Guido zijn humor met Gerard
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:19 schreef mangalie het volgende:
Heeft Jo ook al een poging gewaagd met spekkies in de bekkie?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
Jullie waren net de hele tijd Off-topic!
Dus Ik ga lekker slapen maar eerst zwaaien!
Slaap lekker iedereen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
Slaap lekker iedereen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doei nikiquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
Slaap lekker iedereen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet je Mootie niet???quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
Slaap lekker iedereen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan best...I'm out of the loop....quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:23 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dit stadium waren we al een poosje voorbij toch
Ik hoop na deze post dat je geen oog dicht doetquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
Slaap lekker iedereen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aaawquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef xTamaratJj het volgende:
SST_Guido
Die FOKkers zijn best cool. Ik lees stiekem de topics. Ik rofl toch wel weer om veel dingen. Binnenkort maar eens langs hoppen met poffu
haha
Guido kom er maar inquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef xTamaratJj het volgende:
SST_Guido
Die FOKkers zijn best cool. Ik lees stiekem de topics. Ik rofl toch wel weer om veel dingen. Binnenkort maar eens langs hoppen met poffu
haha
Poeh poeh...nou kom dan Guido...Nuuuuuuhuuuuu....kak....quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef xTamaratJj het volgende:
SST_Guido
haha
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef xTamaratJj het volgende:
SST_Guido
haha
Krengquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop na deze post dat je geen oog dicht doet
GEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRAAAAAAARRRRRRRDDDDDDDquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
GIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEDOOOOOOOOOOOOOOO
Welk huis?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
Mo mag Suzi komen eten bij Jo thuis_O-
stiekemerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef xTamaratJj het volgende:
SST_Guido
haha
graag gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Thankx again...echt leuk die kop...![]()
Zo zie je maar weer......quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef xTamaratJj het volgende:
SST_Guido
haha
In KvdW. Miste jij hem ook alquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef SwitcheR het volgende:
Waar is Geerdje eigenlijk, ligt die al te maffen?
Ik kom net ben lopen, dus....
KvdW gok ik aan de streamlock op 1&2quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef SwitcheR het volgende:
Waar is Geerdje eigenlijk, ligt die al te maffen?
Ik kom net ben lopen, dus....
hup, stuur hem terug fonske... ruilen voor joquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer......
Waardering voor ons FOK!kers......
Ik mag hem wel
Aaaah, nu heeft ie m'n hart gestolen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:24 schreef xTamaratJj het volgende:
SST_Guido
haha
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:29 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb guido t linkje gestuurd naar hier
Inderdaad!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:29 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb guido t linkje gestuurd naar hier
ja maar denk niet dat hij weet dat we nu as we speak hier zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef Laysa het volgende:
Ik neem aan dat als Guido meeleest dat hij het linkje al weet....denk ik zomaar
Guido is duidelijk web-minded genoeg om daar uit te komen ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef Laysa het volgende:
Kom op zeg je wil gewoon zijn lulquote:
Idd bij geen enkele RLS toch? Nog nooit hebben vrouwen zich op FOK! gemeld. En meesten kennen het bestaan niet eens en weten dus ook niet hoe intensief sommige streamers zitten te kijken....quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Alleeen Jurien heb zich hietr laten zien toch?
Cynthia en Sofia niet.
Guido kom er maar in
Naaahquote:
Bij De Bunker was er wel een vrouw die meepostte, geloof ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Idd bij geen enkele RLS toch? Nog nooit hebben vrouwen zich op FOK! gemeld. En meesten kennen het bestaan niet eens en weten dus ook niet hoe intensief sommige streamers zitten te kijken....
als je daar aan zuigt komt er geen geld uit hoorquote:
Tanja toch ook?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij De Bunker was er wel een vrouw die meepostte, geloof ik.
Ow godw jah...Renatequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Renatequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah ok die heb ik inderdaad gemist, maar dacht wel dat de spelerspoule toch vooral van FOK! kwam omdat het ook hier liep...quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
als je daar aan zuigt komt er geen geld uit hoor
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
Gesellug lekkah samen op de FOK.. haha
Ik lees veel maar typ minder graag. Dont take it personal!
Welkom!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
Ondanks dat erg afgezeken werdt kwam z toch mee postenquote:
Eindelijk de moed bijelkaar kunnen rapen? Welkomquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
welkom, lekker uitgeslapen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
Daar is hij danquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
Guido, ouwe luiaard!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
Lekker bekkie weer hahahaquote:
Typen met die luie reet van je, je hebt lang genoeg op je lauweren kunnen rusten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
Ze hebben het net over je....piemel....quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Typen met die luie reet van je, je hebt lang genoeg op je lauweren kunnen rusten!
welkomquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
Welkomquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
ik las serieus lauraenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Typen met die luie reet van je, je hebt lang genoeg op je lauweren kunnen rusten!
hij zegt op twitter dat z'n eerste post op Fok een feit isquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:30 schreef Laysa het volgende:
dat dusssssquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:36 schreef bollokus het volgende:
nou mensen weer hup over de streams... ik zie guido er niet op
zit ie niet in de kvdw dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:36 schreef bollokus het volgende:
nou mensen weer hup over de streams... ik zie guido er niet op
zijn 2e zelfs alquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij zegt op twitter dat z'n eerste post op Fok een feit is
zeker wetenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:36 schreef Annelies-G het volgende:
Mo al weer last van drank?? word weer neuken of janken
nou hij is weer terug hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
Geeerrrrraaarrrrd, blijft wel erg lang weg
Daaaaaaaaaaaar istie weeer .quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:37 schreef Noelle06 het volgende:
Geeerrrrraaarrrrd, blijft wel erg lang weg
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ondanks dat erg afgezeken werdt kwam z toch mee posten
Heb haar hier in sst ook nog gezien.
Alweer....Ik zal het ff zeggen hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wordt weer konijnen vannacht dan
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerard heeft ook een relatie met de stem?
Gerard is...de stemquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
hij ziet er goed uit hèquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Mark je ava! Ik herken je niet meer.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Er zijn er wel meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Welkom!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
bang voor haar denniksje thuis niet wetend dat haar troep al het huis uit gezet isquote:
om 0.00 gewoon weer het oude logoquote:
guidooooooooooooo nuhuuuuuuuuuuuuuuuuu GEWELDIG ! HELDquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
Waarom is ze niet verder met die peniskoker breien?quote:
Lees vrolijk meequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:33 schreef poffu het volgende:
ik vind dat sst op z'n minst moet blijven filmen als ze het huis uit moet en hoort dat ze weer bij der moeder mag wonen.quote:
ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk toch dat er iets gebeurd is daar
Die is al klaar joh.... hoefde vast niet zo'n grote te wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom is ze niet verder met die peniskoker breien?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Die is al klaar joh.... hoefde vast niet zo'n grote te worden
Volgens de verhalen mogen ze nog een maand of 3 een cameraploeg meesjouwen..... Schijnt in het contract te staanquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik vind dat sst op z'n minst moet blijven filmen als ze het huis uit moet en hoort dat ze weer bij der moeder mag wonen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
om 0.00 gewoon weer het oude logo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |