dan kun je dat morgen in de daily zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Waarom in hemelsnaam moet er een SL komen voor een fotoshoot?
Kortom: een voor ons maar al te bekende voortzetting op het welbekende en teleurstellende niveau....quote:
Ik heb Mama-Jo al getweet dat haar dochter blij mag zijn dat ze van die nono af is en dat ze beter maar 'ns uit de kast kan komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Voor de moeder van Joanne; Zorg ervoor dat Joanne het te horen krijgt.......dat kan u best regelen.
(na het bellen zal ze nu wel meelezen hier)
Maargoed, fototoestel in beeld dus zelf foto's mogen schieten?
Trusten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef evaxsis het volgende:
Helaas domper een fotoshoot![]()
Rex tijd en slapen gaat
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef mazaru het volgende:
Leuk, zo'n levendige vriendin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welterusten hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef evaxsis het volgende:
Helaas domper een fotoshoot![]()
Rex tijd en slapen gaat
Een kutscheet dus...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef flugeltje het volgende:
Alfons, ik vind het kut dat je voortaan om iedere scheet een SL inlast...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb Mama-Jo al getweet dat haar dochter blij mag zijn dat ze van die nono af is en dat ze beter maar 'ns uit de kast kan komen
Was het maar een kutscheet, dan was het nog ietsquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef mangalie het volgende:
Hadden jullie al gezien dar Karim zijn rode broek weer aan heeft
Karimquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie staat er onderaan nou nét niet in beeld?
[..]
PowNews.... nee dan nog liever het fijne stemgeluid van Monique.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef Coos het volgende:
Gert snel naar Pow news. Haagse Sjonnie gaat zo los over de joden!
[..]
Nee, ze zal eens feesten en wat bewegenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef MargrietV het volgende:
en kakmadame Laura vindt niet dat een karaokefeestje mag op haar verjaardag.
zijn gewoon proeffoto`s van de fotograaf hij zal wel een paar rolletjes vol hebben geschoten en deze kregen ze gewoon voor de geinquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:01 schreef Niki.P het volgende:
Zou het wel geel stom vinden als ze ons en streamlock van 1 uur en 15 minuten geven en alleen maar voor het maken van 3 foto's die ze ons gelijk daarna laten zien...
noop... hoaxquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef marjolleke het volgende:
Zijn er nou echt serieus mensen die denken dat die berichten over Joanna echt zijn?? Kom op zeg!
Ze hoeft toch niet iets te doen op haar verjaardag wat ze niet leuk vindt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef MargrietV het volgende:
en kakmadame Laura vindt niet dat een karaokefeestje mag op haar verjaardag.
hoezo, ze zitten toch nog niet op stok ??quote:
Dat denk ik ook, maar waarom?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn gewoon proeffoto`s van de fotograaf hij zal wel een paar rolletjes vol hebben geschoten en deze kregen ze gewoon voor de gein
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hoeft toch niet iets te doen op haar verjaardag wat ze niet leuk vindt?
Trol zequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef itsme het volgende:
Nou die moeder klonk wel erg moe en kende fokforum niet. (Nu dus wel)
Ik ga slapen en zal nooit meer onbekende nummers bellen.Toch blijf ik het raar vinden dat ze dat online hebben gezet met de uitnodiging als je het niet gelooft bel.
Wiens stok?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoezo, ze zitten toch nog niet op stok ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |