Mee eens, maar een gemist feessie voor Gerard is een gemist feessie......quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gerard heb geen afscheids feestje nodig die blijft tot het einde![]()
Of Jo zei wat kan mij dat fakking boeien en zuipt zich nu een slag in het rond en rand Flip aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
joanna zit er nog...jankt niet hysterisch...dus het is niet verteld
Nee, ik zou daar volgens de norm geen commentaar op mogen hebben, ware het niet dat hier het kind er niks aan kon doen maar de moeder die haar haar zo toetakeld...en nu weer OT...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
En jij bent? Dat van mijn bevallingsverhaal was alleen om aan te geven dat ik wel wat langer meeloop hiero op fok om te weten hoe en wat.. en dan kom jij nu met commentaar ruim 300 berichtjes later terwijl ik er allang over op gehouden ben? En ik poste mijn hond.. 2 foto's van mijn hond. Alleen op die ene foto zat ook mijn DNA.. en als ik jouw bericht nu goed lees mag ik daar geen negatief commentaar op geven? Of snap ik het nou weer niet?
Maar goed, als je hier nog op wilt reageren, doe dat dan ff via dat envelopje hier boven mijn bericht.. ben er wel klaar mee eigenlijk..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Feels like the old days, alleen nu gaat het er een stuk vriendelijker aan toe... Ik kan mezelf nog avonden herinneren waar de ruzie tussen Jo en Geer bij in het niet valt...
Het beviel niet zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
En jij bent? Dat van mijn bevallingsverhaal was alleen om aan te geven dat ik wel wat langer meeloop hiero op fok om te weten hoe en wat.. en dan kom jij nu met commentaar ruim 300 berichtjes later terwijl ik er allang over op gehouden ben? En ik poste mijn hond.. 2 foto's van mijn hond. Alleen op die ene foto zat ook mijn DNA.. en als ik jouw bericht nu goed lees mag ik daar geen negatief commentaar op geven? Of snap ik het nou weer niet?
Maar goed, als je hier nog op wilt reageren, doe dat dan ff via dat envelopje hier boven mijn bericht.. ben er wel klaar mee eigenlijk..
laat haar er dan eens iets mee doe! maar nee, dat zal wel weer janken tegen anderen worden!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef mangalie het volgende:
Mo word lichtelijk agressief van Flip...En ik begrijp haar ZO..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee die heeft zweren, da's weer wat anders.
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:54 schreef ikke79 het volgende:
heb weer niet veel gemist dus??????????????
Gewoon, gewoon, moet je toch nog heel bedreven zijn met PS om daar nog wat fatsoenlijks van te maken....quote:
yep ....... ik zat op iets heeeeeel anders te wachten.quote:
had ook iets meer verwacht!quote:
Azijnzeiker kom er aan inquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef annanasje het volgende:
Sorry dat ik het vraag, maar waarvoor was die sl nou uiteindelijk? Ik kan het zo gauw ff niet vinden, heb een aantal pagina's gelezen maar het wordt me nog steeds niet duidelijk. Weet joanna het van dr(ex)vriend? Kan het me niet voorstellen eigenlijk..
speciaal voor mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef annanasje het volgende:
Sorry dat ik het vraag, maar waarvoor was die sl nou uiteindelijk? Ik kan het zo gauw ff niet vinden, heb een aantal pagina's gelezen maar het wordt me nog steeds niet duidelijk. Weet joanna het van dr(ex)vriend? Kan het me niet voorstellen eigenlijk..
Stink Laura...elke keer als ze een scheet laat zeggen we dat....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef annanasje het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Waarom in hemelsnaam moet er een SL komen voor een fotoshoot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |