Voor een blad, interviews, nieuwe persfoto's etc.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar waarom?
Kan me niet herinneren dat er bij de voorgaande exits ook op zo'n manier foto's werden gemaakt.
Komt door die grote hoofden van jo en ser.quote:
Ik geloof je maar vind het bizar allemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:02 schreef itsme het volgende:
Nou die moeder klonk wel erg moe en kende fokforum niet. (Nu dus wel)
Ik ga slapen en zal nooit meer onbekende nummers bellen.Toch blijf ik het raar vinden dat ze dat online hebben gezet met de uitnodiging als je het niet gelooft bel.
tettenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 15 kikkers, allemaal met een ander outfitje.
Maz heeft neuwe ava's voor ons gemaakt, lief he?quote:
lolquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
eentje met een sst t-shirtquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Die huppel kikker was leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:05 schreef mootie het volgende:
[..]
SL op 1 & 2quote:
zo nkunnen ze iemand nog wel vernoemen als je nieuw bentquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Zit hier nu een paar weken en jullie hebben het streeds over trollen, kan iemand mij uitleggen wat jullie daar me gedoelen?
denk staafkequote:Op woensdag 23 maart 2011 23:06 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Die middelste foto, wie staat daar in midden in bikini?
quote:
Ik schat haar hoger inquote:
quote:
Thanks Bol!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo nkunnen ze iemand nog wel vernoemen als je nieuw bent
Iemand die onder een andere naam komt zieken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Zit hier nu een paar weken en jullie hebben het streeds over trollen, kan iemand mij uitleggen wat jullie daar me bedoelen?
je bent in de war met een newbie of n00b bollokusquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo nkunnen ze iemand nog wel vernoemen als je nieuw bent
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:06 schreef Niki.P het volgende:
Zit hier nu een paar weken en jullie hebben het streeds over trollen, kan iemand mij uitleggen wat jullie daar me bedoelen?
Nee een Trol is een nieuwe. Is Bommie's regel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je bent in de war met een newbie of n00b bollokus
ik voelde me al bijna een n00bquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee een Trol is een nieuwe. Is Bommie's regel.
Bom heeft er hele plaatjes bij.
Heb ik gelijk, zeg me dat het zo isquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja een unicum. Eerste keer dat ik op fok zit dat ik een trol ben genoemd.Eindelijk!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja een unicum. Eerste keer dat ik op fok zit dat ik een trol ben genoemd.Eindelijk!
![]()
![]()
ja en bommie heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeee! En Nietus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee nee neeeeeeeeeeeeeeeeee! En Nietus.
Ach sommige mensen trekken graag van die voorbarige conclusiesquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:08 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
kan bv voor zeg het veronica magazine, reklame foto`s voor hun eigen net5 interview en meer van die dingen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:04 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar waarom?
Kan me niet herinneren dat er bij de voorgaande exits ook op zo'n manier foto's werden gemaakt.
Thanks Mary!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29
Er waren al trollen op Fok voordat Bommie zelfs maar van Fok gehoord had.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |