Jullie zullen allemaal gelijk hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Er waren al trollen op Fok voordat Bommie zelfs maar van Fok gehoord had.
En op nog een stuk of drie, vier andere vechtsporten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
Karim heb dus wel gebokst vroeger.
Karim liet zich pesten vroeger.
Bang om 's avonds over straat te fietsen enz. daarom op boksen gezeten op advies van zijn moeder.
He, is dat misschien de reden van de Bollywood film? Dat die vechtscenes moest doen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En op nog een stuk of drie, vier andere vechtsporten.
Zou het niet handiger zijn om één vechtsport goed te beheersen ipv steeds weer een andere te gaan doen...
Damm ik wil het weten !!!! Best belangrijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is de COS kletsen over andere onderwerpen kan in [SC#31] Relluh, geloof er niks van
En Servio 234.......quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
Hoeveel spekkies kunnen de bewoners in hun mond:
Mo - 18
Jo - 19
Karim - 28
Flip - 21
quote:
Als je niet prof gaat vechten niet persee...iedere sport brengt weer wat mee... bv Judo is erg goed voor je balans en een goede basis voor kinderen om van daaruit andere vechtsporten te gaan doen...veel cagefighters hebben een zwarte band in verschillende sporten...quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En op nog een stuk of drie, vier andere vechtsporten.
Zou het niet handiger zijn om één vechtsport goed te beheersen ipv steeds weer een andere te gaan doen...
nee karim is eindbaasquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef mangalie het volgende:
Waarom wist ik al dat Servio dit ging winnen
Wie weet. Maar in z'n introductiefilmpje werd dat onzekerheids-verhaal genoemd toen het over die vechtsporten ging.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
He, is dat misschien de reden van de Bollywood film? Dat die vechtscenes moest doen?
Karim had 4 meer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef mangalie het volgende:
Waarom wist ik al dat Servio dit ging winnen
trol is ook mijn woordje hoor, al jaaaarenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Er waren al trollen op Fok voordat Bommie zelfs maar van Fok gehoord had.
Idd. ik ook. Guido zijn humor met Gerardquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
guido had dit ook leuk gevonden denk ik . miss him
Ik mis zijn geschreeuw niet GHEEEEEEEEEERAHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRDquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
Trolls zijn goed... houdt je scherp.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
trol is ook mijn woordje hoor, al jaaaaren
vooral als je met vrienden meisjes ging ranken....quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
trol is ook mijn woordje hoor, al jaaaaren
wie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:16 schreef sjampoeh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |