Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Binnenkort maar eens, kom ik wel naar je werkquote:
Douchsequote:
Verkeerde gequote,quote:
Smakelijk alvast!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis! Zo maar eens even eten maken!
Een wat?quote:
Je hebt nu vrij toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:35 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in een dagje sauna en daarna uit eten bij een sushitent. Efkes zien of er wat te regelen is
Een dikke rus die je lek slaat!quote:
Nah, nog even volhouden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt nu vrij toch?Dus lekker doen
Waar waar waar?quote:
Vanaf wanneer dan?quote:
Ik kom al langs...quote:
wanneer 25 maart op vrijdag valt.quote:
Kom je ook binnen dan?quote:
Woehoequote:
quote:
Avondquote:
Hij zegt mevrouw tegen mequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Verkeerde gequote,
Sorry mevrouw Whiskey
Limbomeisiequote:
*gaat deze zin op meerdere interpretaties checken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Doei braboquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Limbomeisie
maar mensen, ik ben nu echt weg
Alweer alweer alweer een prijs!quote:
Hey Joysaquote:
Bye Mquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Limbomeisie
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Limbomeisie
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
*gaat deze zin op meerdere interpretaties checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoelde m'n huis
Had er niet eens over nagedacht dat je het ook anders kon interpreteren
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Sorry, dirty mind.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik bedoelde m'n huis
Had er niet eens over nagedacht dat je het ook anders kon interpreteren
Om het goed te maken gaan we wel sushi rollen in de periode dat je vrij bentquote:
is a joy foreverquote:
Dus je kan het niet vroeg genoeg hebbenquote:
Totdat je 'm niet meer omhoog krijgtquote:
MPG, hard achter je aan!quote:
Die hijgt na 1 kmquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totdat je
[..]
MPG, hard achter je aan!
Veel plezierquote:
rondje oke, maar waarom dan hardlopen?quote:
Eerst nog even nieuwe muziek op telefoon zettenquote:
Een hijger achter je aanquote:
Slimquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eerst nog even nieuwe muziek op telefoon zetten
Oh, dat kan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om het goed te maken gaan we wel sushi rollen in de periode dat je vrij bent
Woehoequote:
Ik haal de 1 km niet eensquote:
Ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij handig vindt. Ik heb nog een tankpas, dus kan net zo goed wat sushishizzle meenemenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woehoe![]()
![]()
Kun je me dan wel ergens oppikken? Of kom je hier?
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef pgrferrari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef pgrferrari het volgende:
En nog vers ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Je bent van harte welkomquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat jij handig vindt. Ik heb nog een tankpas, dus kan net zo goed wat sushishizzle meenemen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef pgrferrari het volgende:Bahbah pedoclownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
Dat kan ik je al melden, dat wil ze nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent van harte welkomAls je het leuk vindt kun je een keer in het weekend komen, is Symph er ook
En A mag natuurlijk ook mee als ze dat zou willen
Ok, dat dacht ik al hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ik je al melden, dat wil ze niet
Nee, je kunt je neus niet snuiten, of er is weer een topic volquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je houdt het echt niet meer bij he
Riem een gaatje strakker zettenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn broek zakt voortaan zelfs mét riem af![]()
Er zijn ineens ook wel heel veel mensen bijgekomen (zeker overdag geloof ik)quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, je kunt je neus niet snuiten, of er is weer een topic vol.
Je mag wel wat vulling van mij?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
Gezellig toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn ineens ook wel heel veel mensen bijgekomen (zeker overdag geloof ik)
ja, klopt... nog even en iedereen kan één keer 'hoi' zeggen, en het topic is volquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er zijn ineens ook wel heel veel mensen bijgekomen (zeker overdag geloof ik)
Ik doe niets.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, je kunt je neus niet snuiten, of er is weer een topic vol.
Wou dat ik het kon zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
Natuurlijk is dat gezelligquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag wel wat vulling van mij?
[..]
Gezellig toch?![]()
Als je 14 bent word je eerst heel snel heel lang, en dan ga je pas in de breedte groeienquote:
Ik heb de schoenen, ik heb de outfit én ik heb het wel eens geprobeerd.. Maar bij 4x 3 minuten, drie keer in de week, haak ik altijd weer afquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik moet er voor gaan rennen
Volhouden !quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de schoenen, ik heb de outfit én ik heb het wel eens geprobeerd.. Maar bij 4x 3 minuten, drie keer in de week, haak ik altijd weer af
Ik doe er niks voor, maar toch dun...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik moet er voor gaan rennen
Ik had tot mijne 25e ook nergens last van (zonder te sporten zelfs)quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je 14 bent word je eerst heel snel heel lang, en dan ga je pas in de breedte groeien
Nope; is toernooiquote:
Mwa, niets ten nadele van wie dan ook die hier post, maar soms vind ik het wel iets té druk worden om het topic nog te kunnen volgenquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Zoooo haartjes in de verf... en nu maar wachten
Dat heel snel lang moet ook nog komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je 14 bent word je eerst heel snel heel lang, en dan ga je pas in de breedte groeien
Ik ben deze week ook al 3 kilo kwijt geraaktquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn broeken zakken ook allemaal van mijn kont
Nou, niet alle 14jarigen hebben dat hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, niets ten nadele van wie dan ook die hier post, maar soms vind ik het wel iets té druk worden om het topic nog te kunnen volgen.
Jaquote:
Pappie een gaatje er bij laten makenquote:
Zijn ze nu groen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mijn haren in de verf posten
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben deze week ook al 3 kilo kwijt geraakt![]()
Als je het niet leuk vind werkt het inderdaad ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik vind het ook zoooo NIET leuk om te doen..
Mijn vader wel, die heeft vroeger ook 2x de halve marathon gelopen.
En anders word je gewoon een kleine dikke tuinkabouter zoals Muck, vindt ook iedereen schattigquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heel snel lang moet ook nog komen
Whahahaha dat zou echt een ramp zijnquote:
vooral veel stressenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat knap! Hoe heb je dat gedaan??
Okequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mijn haren in de verf posten
Maar wedden dat pgr vrolijk wordt van de foto's dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha dat zou echt een ramp zijn
Iedere hakkenbar doet het ook voor een knipoogquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pappie een gaatje er bij laten makenIedere pappie heeft een gaatjes-in-de-riem-maak-tang
Ja dat dan weer wel... maar uhm liever geen groen haarquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wedden dat pgr vrolijk wordt van de foto's dan?.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... maar uhm liever geen groen haar
Zelfs ik had zo'n tang... met nadruk op 'had' want de eerste de beste keer dat ik hem gebruikte, sloopte ik hemquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pappie een gaatje er bij laten makenIedere pappie heeft een gaatjes-in-de-riem-maak-tang
snap ik welquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, niets ten nadele van wie dan ook die hier post, maar soms vind ik het wel iets té druk worden om het topic nog te kunnen volgen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs ik had zo'n tang... met nadruk op 'had' want de eerste de beste keer dat ik hem gebruikte, sloopte ik hem.
Sindsdien gebruik ik wel een priem!
Owh, dat doe ik dan maar nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha dat zou echt een ramp zijn
[..]
vooral veel stressen
Zij mag zeker wel onder zijn motorkap kijken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wedden dat pgr vrolijk wordt van de foto's dan?.
Zo'n laipo onderbroek er bovenuitquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn broeken zakken ook allemaal van mijn kont
Maar pappie's zijn leukerquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere hakkenbar doet het ook voor een knipoog
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs ik had zo'n tang... met nadruk op 'had' want de eerste de beste keer dat ik hem gebruikte, sloopte ik hem.
Sindsdien gebruik ik wel een priem!
ZIENquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de foto ziet het er heeeeeeeeeeeel oranje uit
Heel soms, maar dan trek ik hem ook op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n laipo onderbroek er bovenuit
Megan Foxquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zij mag zeker wel onder zijn motorkap kijken?
[ afbeelding ]
Het is ook niet zo'n goede manier eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat doe ik dan maar niet![]()
Of eigenlijk doe ik dat wel, maar het heeft niet hetzelfde effect als bij jou
Ik ga vaak maar wat anders doen, zoals werken, omdat het anders toch niet te volgen isquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
snap ik welIk heb dat soms 's avonds ook, dan lees ik echt nog maar de helft... Maar ik heb er niet veel moeite mee
Geen groene motorkapquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zij mag zeker wel onder zijn motorkap kijken?
[ afbeelding ]
Ooit van een riem gehoord?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heel soms, maar dan trek ik hem ook op.
Niet dat ik het expres doe
Als ik stress heb word ik juist dik... Ik eet het dan wegquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n goede manier eigenlijkKomt ook wel weer goed... mijn maag is gewoon wat van streek. Heb ik vaker met spannende dingen enzo
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga vaak maar wat anders doen, zoals werken, omdat het anders toch niet te volgen is![]()
.
Tettenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen groene motorkap![]()
En ook al genoeg gaatjes in d'r riem
Nee sorry, hier kunnen we niks mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen tang hebt om even een extra gaatje te maken, gewoon de hamer en de spijkermethode volgen.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik houuuuuuuuuuu van holland... Oranje is niet mijn kleurHippe punkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Had ik vroeger altijd.. Hadden we een familiefeest ofzo, of gingen we uit eten.. Whiskje de hele tijd misselijk of beroerd.. Je kon de klok er op gelijk zetten..quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n goede manier eigenlijkKomt ook wel weer goed... mijn maag is gewoon wat van streek. Heb ik vaker met spannende dingen enzo
Ik houuuuuuuuuuu van holland... Oranje is niet mijn kleurCoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Niet zoon riem.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je geen tang hebt om even een extra gaatje te maken, gewoon de hamer en de spijkermethode volgen.
kloptquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen groene motorkap![]()
En ook al genoeg gaatjes in d'r riem
Nee sorry, hier kunnen we niks mee
Pappie nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo'n hipster ding?quote:
quote:
Die derp plaatjes zijn echt geweldigquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omg![]()
oh als ik ergens overheen lees sorry maar ik heb mijn bril niet op
Whut!!!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar jij bent een hele handige pappie
![]()
Wil je Symph z'n bubbelbad maken als z'n ex weg is?
![]()
Wat voor pappie is dat?!quote:
zijn bubbelbad?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar jij bent een hele handige pappie
![]()
Wil je Symph z'n bubbelbad maken als z'n ex weg is?
![]()
Ik houuuuuuuuuuu van holland... Oranje is niet mijn kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nou ik moest van z'n dochters vernemen dat ie een bubbelbad heeftquote:
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zijn bubbelbad?
dat moet ik dan wel uitgebreid testen
Je hebt in elk geval geen uitgroei meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wacht maar straks is het hartstikke mooi en zijn jullie allemaal jaloersch![]()
Ik hoop ook echt dat het heeel mooi wordt hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan neem ik ook maar eens een kleurtjequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders kom ik volgende week je haar doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval geen uitgroei meerDat van mij moet echt nodig weer eens... Misschien morgen anders vrijdag
met paars haar in een bubbelbadquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan neem ik ook maar eens een kleurtje
Ik heb wel wat verf over als ik mijn haar doe, mijn kleurtje hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan neem ik ook maar eens een kleurtje
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders kom ik volgende week je haar doenofzo
Chillen chillen chillen in een bubbelbadquote:
dat kan wel geregeld worden denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Chillen chillen chillen in een bubbelbad
Maar wil je?
Maak ik koffie voor jequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan wel geregeld worden denk ik
Ik wil niet klein en dik zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders word je gewoon een kleine dikke tuinkabouter zoals Muck, vindt ook iedereen schattig![]()
Nijnsquote:
Een beetje vind ik ook niet echt heel erg ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heel soms, maar dan trek ik hem ook op.
Niet dat ik het expres doe
wokkiequote:
he, echt konijn!quote:
Duh, ik kan mijn haar niet kleuren!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt je schaamhaar oranje willen verven? je bent duidelijk een voetbalfan!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt je schaamhaar oranje willen verven? je bent duidelijk een voetbalfan!
als ik iets niet ben is dat het welquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt je schaamhaar oranje willen verven? je bent duidelijk een voetbalfan!
ben jij die lotgenoot die het WK niet heeft gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik iets niet ben is dat het wel
Ja hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben jij die lotgenoot die het WK niet heeft gezien
ja ben ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
ben jij die lotgenoot die het WK niet heeft gezien
ik ook nietquote:
Jah komt niet vaak voorquote:
Hey heyquote:
idd veels te lang geledenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik ook niet
hoi lieve mensjes, sommige lang niet gesproken! hoe is het met jullie?
Hoi, da's inderdaad lang geledenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik ook niet
nu is het officieelquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hou van het donker, ben ik nu eng?
heeeeeel engquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hou van het donker, ben ik nu eng?
Hoiquote:
Hier wel aardig, je nog niet eerder gezien in KSC al ben ik er zelf ook niet altijd te vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik ook niet
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Mijn skype doet stom... Wokje heb jij enig idee wat ik kan doen?
Hey LLquote:
stomme skype in de stomme mensen weekquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
Mijn skype doet stom... Wokje heb jij enig idee wat ik kan doen?
Ik dacht dat ik dan misschien eng leekquote:
Foto van het resultaat graagquote:
Nijns is van lang geleden. Net als Aartiquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die Nijns nog niet kent![]()
Of doet mijn geheugen het even niet zo goed??
Okquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef Nijns het volgende:
@ Solique, tot zo'n 1,5 jaar geleden kwam ik hier dagelijks
@ Nijntje, je bent hier zomaar niet eng
Dank voor de toelichtingquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijns is van lang geleden. Net als Aarti
Ah, kijk. Welkom terug dan maar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef Nijns het volgende:
@ Solique, tot zo'n 1,5 jaar geleden kwam ik hier dagelijks
@ Nijntje, je bent hier zomaar niet eng
JAAAAAAAA je lijkt engquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dan misschien eng leek
Nee hoor, ik ben gewoon oud-nieuwsquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die Nijns nog niet kent![]()
Of doet mijn geheugen het even niet zo goed??
Ubuntu geupgarde en sindsdien doet m'n azureus het niet meer en skype stottert met het geluidquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier wel aardig, je nog niet eerder gezien in KSC al ben ik er zelf ook niet altijd te vinden.
Met jou?
[..]
Wat heb je nu weer gedaan?
[..]
Hey LL![]()
Wootquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JAAAAAAAA je lijkt eng![]()
Nou je zin?Aanstelkind
Ja, ik heb zo geen zin in werken vrijdagquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stomme skype in de stomme mensen week
Hai lieverd![]()
Weet helaas weinig tot niets van ubuntuquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ubuntu geupgarde en sindsdien doet m'n azureus het niet meer en skype stottert met het geluidEn ik heb gewoon geen puf om er wat aan te doen
![]()
Welkom terug danquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat net met mijn muts EN mijn pet opMoet er lomp uit gezien hebben
Wel wat korter hoor whisquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welkom terug dan![]()
Ik ben hier pas een maand of 3
Google weet heel veel, dus als ik wel puf heb dat eens uitzoekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet helaas weinig tot niets van ubuntu
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen middag beginnen bij nieuwe klus![]()
Huidige klant weet nog van niks dus daar moet ik morgen eerst heen. VROEG.
Nou ja, voor mijn doen vroeg.
Iets korter maar: va begin januari wijsneusquote:
Volgens vele mensen werkt skype niet meer na laatste ubuntu patch, moet waarschijnlijk nog een skype patch komen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Google weet heel veel, dus als ik wel puf heb dat eens uitzoekenDan is het vast zo gefixt
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Wat een verschil, met en zonder flitsquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Ik kom een keer bij jou etenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten is op, ik had lamskoteletjes met patat en doperwten.
Afwas is gedaan.
Nu even een toetje eten en daarna even wat maatregelen nemen in de boekenkast!
Zupaah gabber stylequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zat net met mijn muts EN mijn pet opMoet er lomp uit gezien hebben
Is maar voor een weekje hoor. EN in mijn geval dus voor 3-4 dagen van 6 uurquote:
Mooiquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Welkom dan en gefeliciteerd met het vinden van de KSCquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welkom terug dan![]()
Ik ben hier pas een maand of 3
Met flits leuker effectquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Aha, terwijl een vriend van me heeft ook Ubuntu en daar doet ie het nog welquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Volgens vele mensen werkt skype niet meer na laatste ubuntu patch, moet waarschijnlijk nog een skype patch komen.
Lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
Zo, eten is op, ik had lamskoteletjes met patat en doperwten.
Afwas is gedaan.
Nu even een toetje eten en daarna even wat maatregelen nemen in de boekenkast!
Is goed, zeg maar wanneer!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een verschil, met en zonder flitsMaar mooi hoor
[..]
Ik kom een keer bij jou eten![]()
Nijns! Tijd niet gezien hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Welkom dan en gefeliciteerd met het vinden van de KSC
Gaaf kapsel
Mooiquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Ja echt he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een verschil, met en zonder flitsMaar mooi hoor
Ik denk dat het in het eggie er ergens tussen in zitquote:
Mja maar niet helemaal realiteit.. alhoewel ik het ook nog niet bij daglicht heb gezien dus afwachten morgenquote:
Jij gaat de boekenkast even alle hoeken van de kamer laten zien? Geilquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
daarna even wat maatregelen nemen in de boekenkast!
Leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is maar voor een weekje hoor. EN in mijn geval dus voor 3-4 dagen van 6 uur![]()
En wie weet dan weer terug naar mijn huidige dagbesteding![]()
Maar het is weer eens wat anders
Sorry hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iets korter maar: va begin januari wijsneus
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat de boekenkast even alle hoeken van de kamer laten zien? Geil
Zupaah skater stylequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NEEEE
AndersomPet over de muts heen
![]()
Mwa, ik ga vooral kijken of ik wel alle hoeken van de boekenkast heb gezien, en of er niet ergens nog plek is voor wat extra boekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij gaat de boekenkast even alle hoeken van de kamer laten zien? Geil
Plat er boven op?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ik ga vooral kijken of ik wel alle hoeken van de boekenkast heb gezien, en of er niet ergens nog plek is voor wat extra boeken.
Ja, nog wel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:53 schreef Nijns het volgende:
DaMartnog altijd in het zonnige Zandvoort?
Nog wel? Wil je weg?quote:
Nee, ik heb bedacht dat er ook wel wat boeken OP de kast kunnen, en dan kan ik een tweede plank met dubbele rijen gaan makenquote:
Nog wel?? Verhuisplannen?quote:
geen probleemquote:
Dat plan begint zich wel steeds meer te vormen, ja. Ik wil binnen 1, hooguit 2 jaar een huis kopen, en hier heb ik hooguit een driekmaerappartement, terwijl ik nu een vierkamerflat huur, terwijl ik elders voor hetzelfde geld een huis met 4 kamers heb. Dan is het toch zonde om hier te blijven hangenquote:
Jij ben nog piepjong mênquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat plan begint zich wel steeds meer te vormen, ja. Ik wil binnen 1, hooguit 2 jaar een huis kopen, en hier heb ik hooguit een driekmaerappartement, terwijl ik nu een vierkamerflat huur, terwijl ik elders voor hetzelfde geld een huis met 4 kamers heb. Dan is het toch zonde om hier te blijven hangen.
Hoi Phenoquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
Hallo,
ik ben nieuw hier. Is het gezellig? Ik houd niet van kliekjes.
Groetjes,
Pheno
Nee, oprotten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
Hallo,
Groetjes,
Pheno
Hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Pheno het volgende:
Hallo,
Groetjes,
Pheno
True.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja ben ikmaar niet allen afgelopen WK hoor, ook EK en NK en eurocup en jupilerliek
of weet ik veel hoe dat allemaal heet...
En daarom wil ik juist nu wat kopen, dan is het afbetaald tegen de tijd dat ik met pensioen mag... ooit...hopelijkquote:
makes sensequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat plan begint zich wel steeds meer te vormen, ja. Ik wil binnen 1, hooguit 2 jaar een huis kopen, en hier heb ik hooguit een driekmaerappartement, terwijl ik nu een vierkamerflat huur, terwijl ik elders voor hetzelfde geld een huis met 4 kamers heb. Dan is het toch zonde om hier te blijven hangen.
Huren slaat nergens op iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daarom wil ik juist nu wat kopen, dan is het afbetaald tegen de tijd dat ik met pensioen mag... ooit...hopelijk.
En huren is vooral geld in een bodemloze put gooien natuurlijk!
Ja, maar doorgaans vind iemand er dan wel snel een oplossing voorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:55 schreef Solique het volgende:
[..]
geen probleem
Blijkbaar zijn er meer mensen met problemen, ook omdat skype al tijden niet geupdate is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |