Zo'n laipo onderbroek er bovenuitquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn broeken zakken ook allemaal van mijn kont
Maar pappie's zijn leukerquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere hakkenbar doet het ook voor een knipoog
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs ik had zo'n tang... met nadruk op 'had' want de eerste de beste keer dat ik hem gebruikte, sloopte ik hem.
Sindsdien gebruik ik wel een priem!
ZIENquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de foto ziet het er heeeeeeeeeeeel oranje uit
Heel soms, maar dan trek ik hem ook op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n laipo onderbroek er bovenuit
Megan Foxquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zij mag zeker wel onder zijn motorkap kijken?
[ afbeelding ]
Het is ook niet zo'n goede manier eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat doe ik dan maar niet![]()
Of eigenlijk doe ik dat wel, maar het heeft niet hetzelfde effect als bij jou
Ik ga vaak maar wat anders doen, zoals werken, omdat het anders toch niet te volgen isquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
snap ik welIk heb dat soms 's avonds ook, dan lees ik echt nog maar de helft... Maar ik heb er niet veel moeite mee
Geen groene motorkapquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zij mag zeker wel onder zijn motorkap kijken?
[ afbeelding ]
Ooit van een riem gehoord?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heel soms, maar dan trek ik hem ook op.
Niet dat ik het expres doe
Als ik stress heb word ik juist dik... Ik eet het dan wegquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n goede manier eigenlijkKomt ook wel weer goed... mijn maag is gewoon wat van streek. Heb ik vaker met spannende dingen enzo
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga vaak maar wat anders doen, zoals werken, omdat het anders toch niet te volgen is![]()
.
Tettenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen groene motorkap![]()
En ook al genoeg gaatjes in d'r riem
Nee sorry, hier kunnen we niks mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen tang hebt om even een extra gaatje te maken, gewoon de hamer en de spijkermethode volgen.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik houuuuuuuuuuu van holland... Oranje is niet mijn kleurHippe punkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Had ik vroeger altijd.. Hadden we een familiefeest ofzo, of gingen we uit eten.. Whiskje de hele tijd misselijk of beroerd.. Je kon de klok er op gelijk zetten..quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n goede manier eigenlijkKomt ook wel weer goed... mijn maag is gewoon wat van streek. Heb ik vaker met spannende dingen enzo
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik houuuuuuuuuuu van holland... Oranje is niet mijn kleurCoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Niet zoon riem.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je geen tang hebt om even een extra gaatje te maken, gewoon de hamer en de spijkermethode volgen.
kloptquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pappie een gaatje er bij laten makenIedere pappie heeft een gaatjes-in-de-riem-maak-tang
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen groene motorkap![]()
En ook al genoeg gaatjes in d'r riem
Nee sorry, hier kunnen we niks mee
Pappie nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pappie een gaatje er bij laten makenIedere pappie heeft een gaatjes-in-de-riem-maak-tang
Zo'n hipster ding?quote:
quote:
Die derp plaatjes zijn echt geweldigquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omg![]()
oh als ik ergens overheen lees sorry maar ik heb mijn bril niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |