Nou, niet alle 14jarigen hebben dat hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je 14 bent word je eerst heel snel heel lang, en dan ga je pas in de breedte groeien
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, niets ten nadele van wie dan ook die hier post, maar soms vind ik het wel iets té druk worden om het topic nog te kunnen volgen.
Jaquote:
Pappie een gaatje er bij laten makenquote:
Zijn ze nu groen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mijn haren in de verf posten
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben deze week ook al 3 kilo kwijt geraakt![]()
Als je het niet leuk vind werkt het inderdaad ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik vind het ook zoooo NIET leuk om te doen..
Mijn vader wel, die heeft vroeger ook 2x de halve marathon gelopen.
En anders word je gewoon een kleine dikke tuinkabouter zoals Muck, vindt ook iedereen schattigquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heel snel lang moet ook nog komen
Whahahaha dat zou echt een ramp zijnquote:
vooral veel stressenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat knap! Hoe heb je dat gedaan??
Okequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik een foto van mijn haren in de verf posten
Maar wedden dat pgr vrolijk wordt van de foto's dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha dat zou echt een ramp zijn
Iedere hakkenbar doet het ook voor een knipoogquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pappie een gaatje er bij laten makenIedere pappie heeft een gaatjes-in-de-riem-maak-tang
Ja dat dan weer wel... maar uhm liever geen groen haarquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wedden dat pgr vrolijk wordt van de foto's dan?.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... maar uhm liever geen groen haar
Zelfs ik had zo'n tang... met nadruk op 'had' want de eerste de beste keer dat ik hem gebruikte, sloopte ik hemquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pappie een gaatje er bij laten makenIedere pappie heeft een gaatjes-in-de-riem-maak-tang
snap ik welquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, niets ten nadele van wie dan ook die hier post, maar soms vind ik het wel iets té druk worden om het topic nog te kunnen volgen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs ik had zo'n tang... met nadruk op 'had' want de eerste de beste keer dat ik hem gebruikte, sloopte ik hem.
Sindsdien gebruik ik wel een priem!
Owh, dat doe ik dan maar nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaha dat zou echt een ramp zijn
[..]
vooral veel stressen
Zij mag zeker wel onder zijn motorkap kijken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wedden dat pgr vrolijk wordt van de foto's dan?.
Zo'n laipo onderbroek er bovenuitquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn broeken zakken ook allemaal van mijn kont
Maar pappie's zijn leukerquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedere hakkenbar doet het ook voor een knipoog
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs ik had zo'n tang... met nadruk op 'had' want de eerste de beste keer dat ik hem gebruikte, sloopte ik hem.
Sindsdien gebruik ik wel een priem!
ZIENquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op de foto ziet het er heeeeeeeeeeeel oranje uit
Heel soms, maar dan trek ik hem ook op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n laipo onderbroek er bovenuit
Megan Foxquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zij mag zeker wel onder zijn motorkap kijken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |