Whut!!!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar jij bent een hele handige pappie
![]()
Wil je Symph z'n bubbelbad maken als z'n ex weg is?
![]()
Wat voor pappie is dat?!quote:
zijn bubbelbad?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar jij bent een hele handige pappie
![]()
Wil je Symph z'n bubbelbad maken als z'n ex weg is?
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik houuuuuuuuuuu van holland... Oranje is niet mijn kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nou ik moest van z'n dochters vernemen dat ie een bubbelbad heeftquote:
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zijn bubbelbad?
dat moet ik dan wel uitgebreid testen
Je hebt in elk geval geen uitgroei meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wacht maar straks is het hartstikke mooi en zijn jullie allemaal jaloersch![]()
Ik hoop ook echt dat het heeel mooi wordt hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik welquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan neem ik ook maar eens een kleurtjequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders kom ik volgende week je haar doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval geen uitgroei meerDat van mij moet echt nodig weer eens... Misschien morgen anders vrijdag
met paars haar in een bubbelbadquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan neem ik ook maar eens een kleurtje
Ik heb wel wat verf over als ik mijn haar doe, mijn kleurtje hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan neem ik ook maar eens een kleurtje
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders kom ik volgende week je haar doenofzo
Chillen chillen chillen in een bubbelbadquote:
dat kan wel geregeld worden denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Chillen chillen chillen in een bubbelbad
Maar wil je?
Maak ik koffie voor jequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan wel geregeld worden denk ik
Ik wil niet klein en dik zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders word je gewoon een kleine dikke tuinkabouter zoals Muck, vindt ook iedereen schattig![]()
Nijnsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje vind ik ook niet echt heel erg ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heel soms, maar dan trek ik hem ook op.
Niet dat ik het expres doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |