abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94554378
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:15 schreef Basp1 het volgende:
Het stikt hier van de brabanders laten we dan gewoon een keer den bosch nemen, ook een mooie stad en niet in de randstad. Kunnen we misschien overdag een rondleiding in een gepanserde auto door de graafsewijk maken (kans wijk van het jaar ;) )
Ik wil best naar DB komen voor een biertje. Maar dan ga ik het niet organiseren. :)
pi_94554404
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Kijk daar begint het al, Utrecht is voor mij 76km weg. Nu is dat op de heenweg niet zo'n probleem natuurlijk, maar ik wil ook nog een keer terug. :Y
Als Utrecht het voor jou niet wordt, wat zou dan wel een optie zijn? Noem eens wat.
pi_94554489
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:17 schreef Asfyxia het volgende:
Als Utrecht het voor jou niet wordt, wat zou dan wel een optie zijn? Noem eens wat.
Den Bosch is bijna net zo ver weg (55km) maar daar heb ik wel veel familie wonen, dus dan logeer ik wel ff ergens. :Y
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_94554589
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Kijk daar begint het al, Utrecht is voor mij 76km weg. Nu is dat op de heenweg niet zo'n probleem natuurlijk, maar ik wil ook nog een keer terug. :Y
Misschien mag je wel een nachtje bij iemand blijven slapen als de terugweg een probleem is. :P
pi_94554806
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef Basp1 het volgende:
Misschien mag je wel een nachtje bij iemand blijven slapen als de terugweg een probleem is. :P
Waar maak ik me eigenlijk druk om, ik kan net zo goed een hotelletje boeken. :Y

Maar goed, het zonnetje schijnt, ik ga even kijken of ik ergens een plastic tuinstoel kan hosselen en ff in de tuin zitten om de buren te pesten. _O_
pi_94554891

Zo en nu allemaal een huis kopen graag!
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:33:42 #107
37248 BertV
Klei indiaan
pi_94554996
Alsof een hypotheek adviseur of makelaar ooit gaat zeggen dat het niet de tijd is om een huis te kopen?
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_94555111
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef BertV het volgende:
Alsof een hypotheek adviseur of makelaar ooit gaat zeggen dat het niet de tijd is om een huis te kopen?
Dat weet ik niet, maar ik geloof hem. :)

Doe je oogkleppen af en kijk eens naar al die gelukkige mensen. Daar moet je gewoon bij horen.
Het is lente. w/
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:38:27 #109
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_94555132
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef BertV het volgende:
Idd, zo vreemd is al die reclame niet. Je moet veel reclame maken als het goed gaat en nog meer als het slecht gaat!

Dus zo verwonderd doen dat er veel reclame gemaakt wordt is mi nogal naief. Weet je het doel van reclame?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:38:49 #110
37248 BertV
Klei indiaan
pi_94555151
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:37 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar ik geloof hem. :)

Doe je oogkleppen af en kijk eens naar al die gelukkige mensen. Daar moet je gewoon bij horen.
Het is lente. w/

ehm, ook zonder koopwoning kun je gelukkig zijn?
Waarom die connectie? :D

quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:38 schreef Sjabba het volgende:

[..]
Dus zo verwonderd doen dat er veel reclame gemaakt wordt is mi nogal naief. Weet je het doel van reclame?
Ik heb zo wat meegekregen tijdens mijn opleiding. ;)
pi_94555289
quote:
6s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:30 schreef Terrorizer het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo en nu allemaal een huis kopen graag!
LOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL _O-

Vooral dat stukkie "Drie manieren... om toch te kunnen kopen" is werkelijk hilarisch. :D
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:46:21 #112
37248 BertV
Klei indiaan
pi_94555463
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Asfyxia het volgende:

[..]
Vooral dat stukkie "Drie manieren... om toch te kunnen kopen" is werkelijk hilarisch. :D
1. Geld van je ouders lenen
2. Geld van de gemeente lenen
3. Huurwoning kopen die de coöperatie niet meer kan of wil verhuren.

Je moet natuurlijk wel, anders ga je nooit gelukkig worden.
pi_94555477
Drie manieren om toch te te kunnen kopen kan ik ook verzinnen.

Maar geef me drie manieren om toch te willen kopen.
pi_94555827
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:46 schreef BertV het volgende:

[..]

1. Geld van je ouders lenen
2. Geld van de gemeente lenen
3. Huurwoning kopen die de coöperatie niet meer kan of wil verhuren.

Je moet natuurlijk wel, anders ga je nooit gelukkig worden.
Zou daar in deze tijd nou echt nog iemand intrappen?

Afijn, ik heb nog een vierde, betere optie:
4. Doorsparen en wachten totdat de hele boel nog verder in elkaar lazert :7
pi_94555861
Waarom lezen we dan eigenlijk nooit stukjes 3 manieren voor modaal verdieners nog ergens betaalbaar te kunnen wonen. :P
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:59:30 #116
37248 BertV
Klei indiaan
pi_94555933
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:56 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Zou daar in deze tijd nou echt nog iemand intrappen?

Afijn, ik heb nog een vierde, betere optie:
4. Doorsparen en wachten totdat de hele boel nog verder in elkaar lazert :7
5. Wees tevreden met wat je hebt.
ohnee, dan ben je in NL ambitieloos
pi_94556208
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:59 schreef BertV het volgende:

[..]

Dan vinden "de anderen" je niet interessant. ;)
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 15:10:18 #118
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94556328
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:59 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik ben uitermate tevreden met wat ik heb. En ik denk met mij nog heel veel mensen die heel tevreden zijn met wat ze hebben. Het zijn de mensen die hier verzuurd lopen te doen die stiekem meer willen en dus niet tevreden zijn met wat ze nu hebben. Anders loop je niet zo tegen kopers te schoppen.

Overigens wel apart dat er zoveel mensen hier zo afgeven op mensen die een huis hebben gekocht, maar zelf wel een koopwoning ambiëren, alleen moet het dan goedkoper worden. Tja, dat wil iedereen wel, zo goedkoop mogelijk.

Je gaat toch ook niet roepen 'Ik wil wel product X hebben maar alleen als het goedkoper wordt (zodat ik het ook kan betalen) en vervolgens afgeven op alle mensen die reeds wel al in de positie waren om product X aan te schaffen' ?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:12:46 #119
37248 BertV
Klei indiaan
pi_94556404
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Overigens wel apart dat er zoveel mensen hier zo afgeven op mensen die een huis hebben gekocht, maar zelf wel een koopwoning ambiëren...
Je hebt een punt.

Maar vergeet niet dat huurders zoals ik murw geluld worden door hun omgeving om te kopen.
Ieder lichtpuntje om je een keer te kunnen verweren wordt natuurlijk aangepakt.
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 15:20:11 #120
16180 crew  CoolGuy
pi_94556690
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef BertV het volgende:

[..]

Je hebt een punt.

Maar vergeet niet dat huurders zoals ik murw geluld worden door hun omgeving om te kopen.
Je kunt tegen die omgeving zeggen dat ze hun muil moeten houden natuurlijk. Maar het mooiste is, dat hoeft niet eens. Als jij niet _wil_ kopen, dan wil je dat niet. Dan is het helemaal niet interessant wat anderen daar van vinden of tegen je zeggen dat je dat wel moet doen.

Stel dat iemand tegen jou begint over zijn postzegelverzameling, maar jij vind postzegels totaal niet interessant, dan zeg je toch zeker 'sorry, maar ik heb hier helemaal niks mee, ik vind het geen interessant onderwerp' en dan ga je lekker verder met je theezakjes (bij wijze van) sparen?

Het is toch niet zo dat je zo iemand maar tegen je aan laat praten tot je helemaal murw bent?

Overigens gaat het in dit topic echt niet om verweren meer natuurlijk. Dit topic wordt aangegrepen door een aantal mensen om gewoon tegen kopers aan te schoppen. Dat is niet verweren, dat is aanvallen. En niet eens tegen specifieke mensen, maar gewoon tegen een hele groep. Dat onder het mom dat die mensen het verziekt hebben voor diegenen die zo hard aan 't schoppen zijn.

Tja, er zijn mensen die bv 50.000 euro per jaar verdienen, en een huis kunnen kopen. Als je zelf ook stiekem graag een huis wil kopen maar maar 20.000 euro per jaar binnen hengelt, kun je wel gaan schoppen tegen de mensen die meer verdienen (of tweeverdieners), maar je kunt je ook afvragen waarom dat andere mensen blijkbaar wel in staat zijn om 50k te verdienen, i.t.t. jezelf.

Want het is niet zo dat een huis kopen niet mogelijk is. Het is wel mogelijk, alleen heb je dan een hoger salaris nodig. Dat er dan een aantal mensen buiten de boot vallen is heel vervelend voor die mensen, maar dat is het probleem van die mensen zelf, niet van de mensen met een hoger inkomen. Maar zo wordt het hier wel gedraaid, want Xeno en de zijnen kunnen geen huis, zogenaamd omdat dat 'aan anderen' ligt. Ja dag.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:27:02 #121
37248 BertV
Klei indiaan
pi_94556965
Laat ik het maar samenvatten; schoonfamilie heb je niet voor het uitkiezen. ;)

Als je ziet hoe hoog de particuliere huurprijzen zijn dan moet je ook een gaatje in je hoofd hebben om te huren. 10 Jaar geleden huurde je nog omdat dat goedkoper was dan kopen. (dit alles zonder huursubsidie)

Wat dat betreft is het in NL enorm scheefgegroeid. NL'ers zien het als een soort recht om te kopen.
dat die vanzelfsprekendheid eraf is lijkt me meer dan terecht.

Uiteindelijk gaat het om geld van banken, en die kunnen helemaal zelf de voorwaarden opstellen.
pi_94557079
Dit topic gaat over de huizenmarkt. Momenteel gaat het "slecht" op die markt en dalen de prijzen. Dat is de realiteit van vandaag, die dus ook veelvuldig in dit topic wordt gepost, aangezien dit topic precies daarover gaat.

Als mensen het niet leuk vinden om met die realiteit geconfronteerd te worden, of daar niet mee om kunnen gaan zonder uit frustratie op de boodschapper te schelden, dan kunnen ze dit topic misschien beter gewoon helemaal vermijden.
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 15:36:54 #123
16180 crew  CoolGuy
pi_94557379
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:27 schreef BertV het volgende:
Laat ik het maar samenvatten; schoonfamilie heb je niet voor het uitkiezen. ;)

Als je ziet hoe hoog de particuliere huurprijzen zijn dan moet je ook een gaatje in je hoofd hebben om te huren. 10 Jaar geleden huurde je nog omdat dat goedkoper was dan kopen. (dit alles zonder huursubsidie)

Wat dat betreft is het in NL enorm scheefgegroeid. NL'ers zien het als een soort recht om te kopen.
dat die vanzelfsprekendheid eraf is lijkt me meer dan terecht.

Uiteindelijk gaat het om geld van banken, en die kunnen helemaal zelf de voorwaarden opstellen.
Nee, dat heb je niet. Die krijg je er gewoon bij inderdaad ;) Nou, maar dat is 't nou precies he. Dat was 10 jaar geleden. De wereld verandert. Get with the program or be left out. Nou, ik vind dat vooral eigenlijk de schoppers in dit topic het kopen als een recht zien. Immers, zij hebben daar ook recht op, maar dan moet het wel eerst goedkoper worden, want anders kunnen zij niet kopen.

Zo werkt het dus niet. Tig mensen die prima een huis kunnen kopen, omdat ze daar het inkomen naar hebben. Anderen niet. Shit happens. Maar de hoogte van je salaris heb je in beginsel aan jezelf te danken. Als jij achter de kassa zit is daar helemaal niks mis mee, maar daar hoort een bepaald salaris bij. Dat er ook mensen zijn die een veel hoger salaris krijgen, maar ook een andere functie hebben waar je wel een opleiding voor gehad moet hebben, is toch niet meer dan logisch? Die man kan wel een huis kopen.

Als jij dan achter de kassa zit en begint te roepen de huizen goedkoper moeten omdat jij anders geen huis kunt kopen kun je heel kwaad kijken naar de technisch directeur, maar je kunt ook kwaad kijken naar jezelf. Een opleiding doe je niet voor niks. Hoe beter je opleiding, hoe beter uiteindelijk je salaris ook vaak is.
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 15:37:23 #124
16180 crew  CoolGuy
pi_94557399
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:29 schreef Asfyxia het volgende:
Als mensen het niet leuk vinden om met die realiteit geconfronteerd te worden, of daar niet mee om kunnen gaan zonder uit frustratie op de boodschapper te schelden, dan kunnen ze dit topic misschien beter gewoon helemaal vermijden.
Dan neem eens een voorbeeld aan je eigen stukje tekst.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:37:42 #125
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_94557419
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:29 schreef Asfyxia het volgende:
Dit topic gaat over de huizenmarkt. Momenteel gaat het "slecht" op die markt en dalen de prijzen. Dat is de realiteit van vandaag, die dus ook veelvuldig in dit topic wordt gepost, aangezien dit topic precies daarover gaat.

maakt overigens niets uit als de prijzen dalen dat is goed voor starters, laat nog maar 30% zakken hoor
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:39:00 #126
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94557470
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

maakt overigens niets uit als de prijzen dalen dat is goed voor starters, laat nog maar 30% zakken hoor
Alleen jammer dat hun financieringsmogelijkheid harder daalt dan de prijzen. :X
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_94557577
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

LOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL _O-

Eigenlijk is het allemaal wel heel erg triest.... kasrondje, gratis gemeentekrediet en afgeleefde troep kopen voor een premiumprijs :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:42:38 #128
37248 BertV
Klei indiaan
pi_94557623
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Eigenlijk is het allemaal wel heel erg triest.... kasrondje, gratis gemeentekrediet en afgeleefde troep kopen voor een premiumprijs :')
...en MOCHT je winst maken bij verkoop van je ex-huurwoning, krijgt de woningcorporatie de helft.
Zo zielig als je zo wanhopig bent om daar in te stappen.
pi_94557632
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan neem eens een voorbeeld aan je eigen stukje tekst.
Ik ben in het algemeen de boodschapper in het hele verhaal. En jij en je kornuitjes zijn de gefrustreerde huizenbezitters die er maar een beetje op los beledigen en schelden.

Overigens doet het mij verder vrij weinig, die uitingen van frustratie. Maar het lijkt me voor jullie zelf gewoon veel fijner om ff weg te blijven hier. Want het lijkt erop dat het erg ugly gaat worden op de huizenmarkt. Het ergste hebben we nog voor de boeg. :)
pi_94557679
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef BertV het volgende:

[..]

Je hebt een punt.

Dat niet alleen.... de ellende die de grootschuldbezitter de wachten staat is gratis leedvermaak *O*
Na jaren murw geluld te zijn, jarenlang teveel belasting betaald te hebben en mijn spaargeld in waarde te hebben zien dalen zit ik er doorheen en ben ik blut... een beetje gratis entertainment is dan hard nodig ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_94557717
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:42 schreef BertV het volgende:

...en MOCHT je winst maken bij verkoop van je ex-huurwoning, krijgt de woningcorporatie de helft.
.
En mochten jullie doomsday voorspellingen uitkomen dan neemt de WBV de helft van het verlies op zich. :D
pi_94557787
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:39 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Dat loopt niet helemaal synchroon en juist daardoor zal de markt volledig imploderen, er valt namelijk niet te sturen :)
I'll sing you a lullaby.
pi_94557799
quote:

[..]

Dat zou prima zijn, als de financieringsmogelijkheden nog rapper dalen. Dan dalen uiteindelijk de huizenprijzen als gevolg daarvan namelijk alleen nog maar harder, en zit ik over een tijdje werkelijk voor een dubbeltje op de eerste rang.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:47:10 #134
37248 BertV
Klei indiaan
pi_94557815
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En mochten jullie doomsday voorspellingen uitkomen dan neemt de WBV de helft van het verlies op zich. :D
ehm, anders was het verlies 100% voor de corporatie. Dit is juist enorm sluw.
pi_94557871
Ik wil wel een huis kopen van de WBV hoor. Maar alleen onder de voorwaarde dat het verlies 100% voor de WBV is, en de winst 100% voor mij. :P
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:50:02 #136
323876 michaelmoore
pi_94557922
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ja en het verlies van KK en verbouwing is voor jouw
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_94557937
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:47 schreef BertV het volgende:

[..]

ehm, anders was het verlies 100% voor de corporatie. Dit is juist enorm sluw.
Het verlies 100% voor de corporatie dat mag je de lezers hier gaan uitleggen.

Als ze gewoon die huurkotten in de verhuur laten zitten dan is er geen verlies. Veel huuurwoningen die in de verkoop zijn, zijn in de jaren 70 gebouwd voor 30.000 euro, nou dan moeten de huizen prijzen wel heel ver zakken willen ze daar verlies op gaan draaien.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:50:49 #138
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94557953
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:46 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Dat zou prima zijn, als de financieringsmogelijkheden nog rapper dalen. Dan dalen uiteindelijk de huizenprijzen als gevolg daarvan namelijk alleen nog maar harder, en zit ik over een tijdje werkelijk voor een dubbeltje op de eerste rang.
Ik help het je hopen. Maar ik ben bang dat de rentepercentages die jij gaat betalen als je ooit een huis wil kopen je huidige doemscenario's nog ver overstijgen...
pi_94557993
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja en het verlies van KK en verbouwing is voor jouw
Die KK ben je altijd kwijt als koper, maar je hebt wel 25% korting op de normale markt prijs gekregen dus ook 25% minder KK hoeven te betalen. :')
pi_94558015
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik help het je hopen. Maar ik ben bang dat de rentepercentages die jij gaat betalen als je ooit een huis wil kopen je huidige doemscenario's nog ver overstijgen...
Ik hoef helemaal niet te "financieren". Nu al niet, en dan helemaal niet. :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:52:49 #141
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94558036
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als ze gewoon die huurkotten in de verhuur laten zitten dan is er geen verlies. Veel huuurwoningen die in de verkoop zijn, zijn in de jaren 70 gebouwd voor 30.000 euro, nou dan moeten de huizen prijzen wel heel ver zakken willen ze daar verlies op gaan draaien.
Nog sterker, daar kúnnen ze geen verlies op draaien. Die huizen hebben zich al 100 keer terugverdiend. Daarom willen ze ze verkopen i.p.v. te moeten renoveren. Zelfs als ze ze gratis weg zouden geven maken ze d'r nog geen verlies op.
pi_94558075
[quote]1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:48 schreef Asfyxia het volgende:
Ik wil wel een huis kopen van de WBV hoor. alleen onder de voorwaarde dat het verlies 100% voor de wbv [q]Dat kan dan heb je alleen de koopgrarant regeling met 100%, het enigste voordeel wat er dan nog aan zit is dat de WBV binnen 1 maand na aanbieding de woning koopt, ipv de huidige kopers die jaren met hun huis blijven zitten.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:53:55 #143
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94558088
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:52 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Ik hoef helemaal niet te "financieren". Nu al niet, en dan helemaal niet. :')
Van je fictieve zilverbeleggingen kun je geen huis kopen hoor ;)
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:54:27 #144
37248 BertV
Klei indiaan
pi_94558108
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die kotten zijn al zo vaak doorverkocht dat ze de huidige eigenaar meer hebben gekost dan 30.000.

Bij een daling van, pak 'm beet 40.000 euro, neemt bij verkoop de "eigenaar" 20.000 voor zijn rekening. Als het nog een huurwoning was geweest mocht de coöperatie op dat moment 40.000 slikken.
pi_94558218
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:53 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Nee, maar wel van wat er op m'n spaarrekening staat.
pi_94558315
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:52 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Nog sterker, daar kúnnen ze geen verlies op draaien. Die huizen hebben zich al 100 keer terugverdiend. Daarom willen ze ze verkopen i.p.v. te moeten renoveren. Zelfs als ze ze gratis weg zouden geven maken ze d'r nog geen verlies op.
Nog iemand een bijlmerflat voor 1 euro kopen. :+

Ik vraag het me trouwens af of ze wel willen verkopen, of dat ze onder grote druk vanuit den haag moeten verkopen.

http://www.corporatienl.n(...)et-aedes-in-de-hoek/

Waarbij we dan ook meteen moeten opmerken dat deze keuze vanuit danhaag een drukkend effect op de prijs heeft gehad omdat het aanbod van koopwoningen hierdoor nog stabiel /gestegen is. Wacht maar totdat de WBV's stoppen met verkoop, dan schieten de prijzen helemaal skyhigh. :P
pi_94558369
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:54 schreef BertV het volgende:

Die kotten zijn al zo vaak doorverkocht dat ze de huidige eigenaar meer hebben gekost dan 30.000.
Dat mag je dan uitelggen verkoopt de ene vereniging het aan de andere dan?

Want de koopgarant regeling is pas sinds een jaar of 5 ingevoerd. :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:06:37 #148
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94558564
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Nee, maar wel van wat er op m'n spaarrekening staat.
lol, je dacht toch niet echt dat iemand dat hier gelooft he? _O-
Nou ja, misschien Xeno en Zaadbel, die geloven alles wat er geroepen wordt :P

Ik vermoed dat als jij ooit een huis zou kopen er meteen door de diverse schuldeisers beslag op wordt gelegd. En dan bedoel ik geen pannekoekbeslag ;)
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:07:48 #149
323876 michaelmoore
pi_94558611
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]. Wacht maar totdat de WBV's stoppen met verkoop, dan schieten de prijzen helemaal skyhigh. :P
De corporaties die willen van de huurwoningen af en er zijn er 2.500.000 en 1.000.000 staan op de nominatie om snel te verkopen
In de toekomst zullen die corporaties meer geldzakken worden en dan vallen ze ook niet mee onder het toezicht van VROM

Meer beleggingsinstellingen die handelen in vastgoed, parkeergarages, hotels, winkelcentra en beheer van de duurdere huurwoningen
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:11:24 #150
37248 BertV
Klei indiaan
pi_94558752
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat mag je dan uitelggen verkoopt de ene vereniging het aan de andere dan?

precies, in die 11 jaar dat ik in mijn huurwoning zit, hebben die complexen al drie verschillende eigenaren gehad.
pi_94559622
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:11 schreef BertV het volgende:

[..]

precies, in die 11 jaar dat ik in mijn huurwoning zit, hebben die complexen al drie verschillende eigenaren gehad.
particuliere eigenaren, of wbv's?

Het enigste wat de afgelopen jaren gebuerd is dat er flink van WBV's gefuseerd zijn.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:43:34 #152
37248 BertV
Klei indiaan
pi_94560000
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

particuliere eigenaren, of wbv's?

Het enigste wat de afgelopen jaren gebuerd is dat er flink van WBV's gefuseerd zijn.
Een woningbouwvereniging, een pensioenfonds en nu een particulier.
  donderdag 24 maart 2011 @ 17:16:46 #153
323876 michaelmoore
pi_94561209
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:43 schreef BertV het volgende:

[..]

Een woningbouwvereniging, een pensioenfonds en nu een particulier.
en die particulier gaat ze belastingvrij "uitponden" zoals dat heet

quote:
Hoge Raad heeft onlangs beslist dat voordelen die worden behaald met het uitponden van onroerende zaken, niet per definitie tot belastbare arbeidsinkomsten leiden. Uitponden is het in verhuurde staat kopen van een onroerende zaak en na vertrek van de huurder het pand in vrije staat weer verkopen.
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:16:43 #154
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94572805
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:53 schreef Whuzz het volgende:

[..]

quote:

[..]

Niet iedereen zit op lenen Whuzz.. Wat hebben die leners toch een grote mond.
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
pi_94574040
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef Censuur-152 het volgende:
Niet iedereen zit op lenen Whuzz.. Wat hebben die leners toch een grote mond.
LOL, als iemand gelijk heeft veeg je dat maar onder tafel als zijnde 'grote mond'...

Nee, jij komt er wel. _O-
  donderdag 24 maart 2011 @ 21:46:03 #156
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94574814
lol, ik denk dat cenZuur klaar was met het reageren op zijn eigen weblog onder zijn 20 clones en toen nog wat tijd over had om hier wat onzin te dumpen :D

Iemand verstand van Domotica hier trouwens? Ik twijfel of ik de hele boel aanschaf en me aan een standaard hou, of zelf aan het programmeren ga en de electronica zelf in elkaar soldeer.

[ Bericht 14% gewijzigd door Whuzz op 24-03-2011 22:04:00 ]
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 22:07:04 #157
16180 crew  CoolGuy
pi_94576192
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:46 schreef Whuzz het volgende:
lol, ik denk dat cenZuur klaar was met het reageren op zijn eigen weblog onder zijn 20 clones en toen nog wat tijd over had om hier wat onzin te dumpen :D

Iemand verstand van Domotica hier trouwens? Ik twijfel of ik de hele boel aanschaf en me aan een standaard hou, of zelf aan het programmeren ga en de electronica zelf in elkaar soldeer.
Ahhh...wat wil je weten? :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:11:09 #158
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94576505
Mijn voornaamste zorg is de bedrading. Ik wil er zo min mogelijk van kunnen zien (dus geen grote pluggen of stekkers). De hele woonkamer moet toch nog gestucced worden, dus dan mag de boel best opnieuw worden bekabeld, maar de slaapkamers wil ik liever geen sleuven meer frezen.
Daarnaast wil ik het liefst zo onbeperkt mogelijk de boel kunnen programmeren en niet vast zitten aan een paar voorgeprogrammeerde dingen die altijd net niet precies kunnen wat ik wil :P
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 22:15:33 #159
16180 crew  CoolGuy
pi_94576792
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:11 schreef Whuzz het volgende:
Mijn voornaamste zorg is de bedrading. Ik wil er zo min mogelijk van kunnen zien (dus geen grote pluggen of stekkers). De hele woonkamer moet toch nog gestucced worden, dus dan mag de boel best opnieuw worden bekabeld, maar de slaapkamers wil ik liever geen sleuven meer frezen.
Daarnaast wil ik het liefst zo onbeperkt mogelijk de boel kunnen programmeren en niet vast zitten aan een paar voorgeprogrammeerde dingen die altijd net niet precies kunnen wat ik wil :P
Je wil alleen domotica in de woonkamer? Ik neem aan van niet? Kijk, wil je het echt doen zoals het hoort, dan heb je nog wel wat werk voor de boeg. Immers, in elke kamer alles zoveel mogelijk erop aan kunnen sluiten, licht, kranen, alles wat verder hoe dan ook al elektriciteit gebruikt. Dat betekent dus dat je enkele kilometers aan kabel in je huis moet verwerken. Kan, maar is redelijk aan de prijs.

Dan kom je op de bedieningsunits. Wil je zo'n ding op elke kamer in je muur inbouwen? Of wil je dat enkel in de woonkamer en dan nog een remote unit waarmee je door het huis kunt lopen? En het belangrijkste, wát wil je kunnen? Wil je alleen het licht programmeren, dan hoeft het (relatief) zo heel duur niet te zijn.

Maar wil je alles kunnen, dan zul je een duurdere uitvoering moeten nemen, wat overigens wel nog steeds stukken makkelijker is dan zelf alles gaan solderen natuurlijk :P Het staat of valt met hoe ver jij wil gaan, niet of het kan, want het kan toch wel :P

Zie bv http://www.domotica.nl/do-standaarden.php
  donderdag 24 maart 2011 @ 22:22:02 #160
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94577183
Handige link!

Het gaat me in eerste instantie om het licht, maar later ook dingen als zonwering, beveiliging, enz.
Kranen enzo gaat me wat ver, alhoewel ik me bij verwarming per radiator nog wel wat voor kan stellen.

Uiteraard dient in elke kamer de eigen zaken wel bedienbaar te zijn, zoals het licht en de zonwering van die kamer. Beveiliging e.d. kan prima centraal vanaf de woonkamer.
Prijs... binnen bepaalde grenzen boeit me dat niet zo. Ik geef liever wat meer uit voor iets waar ik écht blij mee ben dan zuinig te doen en er dan achter te komen dat ik er eigenlijk niet tevreden mee ben.
Als ik geld te kort kom, kan ik altijd nog een paar rekeningen niet betalen ofzo ;) :P
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 22:25:12 #161
16180 crew  CoolGuy
pi_94577389
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef Whuzz het volgende:
Handige link!

Het gaat me in eerste instantie om het licht, maar later ook dingen als zonwering, beveiliging, enz.
Kranen enzo gaat me wat ver, alhoewel ik me bij verwarming per radiator nog wel wat voor kan stellen.

Uiteraard dient in elke kamer de eigen zaken wel bedienbaar te zijn, zoals het licht en de zonwering van die kamer. Beveiliging e.d. kan prima centraal vanaf de woonkamer.
Prijs... binnen bepaalde grenzen boeit me dat niet zo. Ik geef liever wat meer uit voor iets waar ik écht blij mee ben dan zuinig te doen en er dan achter te komen dat ik er eigenlijk niet tevreden mee ben.
Als ik geld te kort kom, kan ik altijd nog een paar rekeningen niet betalen ofzo ;) :P
Oke, dus naar huis bellen en een code invoeren zodat bij thuiskomst de koffie klaar is is een brug te ver? Maar goed, met het licht en de zonwering heb je aan een eenvoudige variant voldoende, daar hoef je echt niet zelf voor te gaan solderen joh. Maar, het gevaar hiermee is dat als je daar eenmaal aan begint, en je zit er echt in, dan wil je meer en meer en meer.

Dus, hoewel je huidige wensen redelijk basaal en eenvoudig zijn zou ik toch gaan voor die extra opties, waardoor je straks veel meer kunt, mocht je dat willen. Liever de mogelijkheid hebben en het niet gebruiken, dan het gewoon niet kunnen en daarom maar hard roepen van 'ja maar dat wilde ik toch niet'. Net als met een huis kopen eigenlijk ;) :P
pi_94578933
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 21:46 schreef Whuzz het volgende:
Nee, heb ik me nog nooit in verdiept, maatje van me is met ZigBee aan het rommelen, ik zal hem eens vragen.

Overigens heb ik hier een voorbeeld van een (nederlands) huis voor je waar werkelijk de duvel en zijn ouwe moer op afstand uit te lezen en te schakelen is: http://www.bwired.nl/ Gewoon even rustig rondklikken, overal zit een technische uitleg bij en er zit zelfs nog een forum bij ook.

Om ontopic te blijven: Geen idee of het een koophuis is. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 24-03-2011 22:55:53 ]
pi_94581224
En Xeno, je rijtje met zaterdag te bezoeken huizen al klaar? Lekker aan de koffie en appelgebak c_/
pi_94581357
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je wil alleen domotica in de woonkamer? Ik neem aan van niet? Kijk, wil je het echt doen zoals het hoort, dan heb je nog wel wat werk voor de boeg. Immers, in elke kamer alles zoveel mogelijk erop aan kunnen sluiten, licht, kranen, alles wat verder hoe dan ook al elektriciteit gebruikt. Dat betekent dus dat je enkele kilometers aan kabel in je huis moet verwerken. Kan, maar is redelijk aan de prijs.

Dan kom je op de bedieningsunits. Wil je zo'n ding op elke kamer in je muur inbouwen? Of wil je dat enkel in de woonkamer en dan nog een remote unit waarmee je door het huis kunt lopen? En het belangrijkste, wát wil je kunnen? Wil je alleen het licht programmeren, dan hoeft het (relatief) zo heel duur niet te zijn.

Maar wil je alles kunnen, dan zul je een duurdere uitvoering moeten nemen, wat overigens wel nog steeds stukken makkelijker is dan zelf alles gaan solderen natuurlijk :P Het staat of valt met hoe ver jij wil gaan, niet of het kan, want het kan toch wel :P

Zie bv http://www.domotica.nl/do-standaarden.php
Voor de prijs zou ik het niet laten, je kan het bij lenen op je hypotheek. Je huis wordt er immers meer waard door.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 00:09:55 #165
323876 michaelmoore
pi_94582771
pi_94584845
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 00:09 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.bnr.nl/?servic(...)=12643&audioId=12641
Kees weet er ook iets van
bij 'Kees' haakte ik al af :) Onze zuurpruim die al twee jaar tevergeefs azijnpst. De groeten aan de Bijlmer trouwens :-)
pi_94586079
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 22:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Nee, heb ik me nog nooit in verdiept, maatje van me is met ZigBee aan het rommelen, ik zal hem eens vragen.

Overigens heb ik hier een voorbeeld van een (nederlands) huis voor je waar werkelijk de duvel en zijn ouwe moer op afstand uit te lezen en te schakelen is: http://www.bwired.nl/ Gewoon even rustig rondklikken, overal zit een technische uitleg bij en er zit zelfs nog een forum bij ook.

Om ontopic te blijven: Geen idee of het een koophuis is. :D
Bizar, maar toch tof om alles zo te meten!
eten!!!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 06:35:27 #168
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94586415
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 01:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

bij 'Kees' haakte ik al af :) Onze zuurpruim die al twee jaar tevergeefs azijnpst. De groeten aan de Bijlmer trouwens :-)
Erg confronterend hé? Altijd maar zeuren over te hoge schulden..... :s)
pi_94586463
quote:

[..]

Ach... ik hoorde ze hierboven mijmeren over 'Zigbee'.... ik hoor ze in de industrie daar al minstens 5 jaar over mijmeren en heb nog nooit een serieuze doorbraak gezien, wat niet is kan toch komen?
I'll sing you a lullaby.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 07:14:03 #170
323876 michaelmoore
pi_94586562
quote:

[..]

Hij heeft wel gelijk, als je de moeite neemt om te luisteren
  vrijdag 25 maart 2011 @ 07:59:46 #171
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94586916
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 07:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, als je de moeite neemt om te luisteren
Dat geeft de onaangename spanning die ontstaat bij het kennis nemen van feiten of opvattingen die strijdig zijn met een eigen overtuiging of mening.

Een CD-je dus.. ;)
pi_94587434
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 07:59 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Dat geeft de onaangename spanning die ontstaat bij het kennis nemen van feiten of opvattingen die strijdig zijn met een eigen overtuiging of mening.

Een CD-je dus.. ;)
ik zou het mediapraatje van look-at-me-I-am-cool-Kees nou niet gelijk willen stellen met feiten, zelfs niet meer met een opvatting. Gooi er een kwartje in, en je krijgt als vanzelf zwartgallig populistisch proza eruit. Een kunstje. Leuk voor de wolven in het bos. En inderdaad mensen met CD die graag alleen naar hun eigen plaat luisteren :)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:57:31 #173
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94587576
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ik zou het mediapraatje van look-at-me-I-am-cool-Kees nou niet gelijk willen stellen met feiten, zelfs niet meer met een opvatting. Gooi er een kwartje in, en je krijgt als vanzelf zwartgallig populistisch proza eruit. Een kunstje. Leuk voor de wolven in het bos. En inderdaad mensen met CD die graag alleen naar hun eigen plaat luisteren :)
Vele met hoge schulden en een baan in de (fin) dienstverlening zullen het met je eens zijn...
pi_94587890
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:57 schreef Censuur-152 het volgende:

Vele met hoge schulden en een baan in de (fin) dienstverlening zullen het met je eens zijn...
Ik zal niet beweren dat de financiele dienstverlening niet nuttig is, maar de afgelopen decennia zijn ze toch wel een beetje het contact met de realiteit verloren. Azijnpissertjes als KdK houden de roze brillenmannetjes een spiegel voor en stellen kritische vragen. Dat dit weerstand oproept mag duidelijk zijn, gelukkig kan je de realiteit wel ontkennen, ontvluchten zal niet gaan ;)
I'll sing you a lullaby.
  Moderator vrijdag 25 maart 2011 @ 10:18:21 #175
16180 crew  CoolGuy
pi_94589664
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 09:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik zal niet beweren dat de financiele dienstverlening niet nuttig is, maar de afgelopen decennia zijn ze toch wel een beetje het contact met de realiteit verloren. Azijnpissertjes als KdK houden de roze brillenmannetjes een spiegel voor en stellen kritische vragen. Dat dit weerstand oproept mag duidelijk zijn, gelukkig kan je de realiteit wel ontkennen, ontvluchten zal niet gaan ;)
Inderdaad, dus in de echte, niet-fok-wereld ben je weer terug in de situatie waar je in zit, die je eigen schuld is, niet de schuld van mensen om je heen. ;)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 12:57:50 #176
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94595309
quote:
Haha, mensen als Kees Tekort zijn juist het allerergste bijproduct van de financiele sector. Die vervullen helemaal geen kernfunctie meer en worden alleen nog betaald om lekker rond te schreeuwen. Echt een vorm van overhead die alleen maar geld kost en die er dus voor zorgt dat de financiele producten die we wél nodig hebben duurder zijn dan nodig is.
De keestekorten van deze wereld zijn parasieten die alleen hard roepen om zichzelf belangrijk te laten lijken in de hoop dat niemand door heeft hoe nutteloos ze zijn.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 13:43:59 #177
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_94597246
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Haha, mensen als Kees Tekort zijn juist het allerergste bijproduct van de financiele sector. Die vervullen helemaal geen kernfunctie meer en worden alleen nog betaald om lekker rond te schreeuwen. Echt een vorm van overhead die alleen maar geld kost en die er dus voor zorgt dat de financiele producten die we wél nodig hebben duurder zijn dan nodig is.
De keestekorten van deze wereld zijn parasieten die alleen hard roepen om zichzelf belangrijk te laten lijken in de hoop dat niemand door heeft hoe nutteloos ze zijn.
Bakken overhead gebruiken om positief nieuws (zelf) te produceren en vervolgens uit te vergroten in mediaruimte die banken/verzekeraars/makelaars/hypotheekadviseurs etc zelf inhuren, dat is niet alleen overhead, het richt ook schade aan (bijvoorbeeld de kredietcrisis). Ik ben blij dat Kees de Kort hier regelmatig doorheen prikt.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:37:37 #178
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94607082
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 13:43 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Bakken overhead gebruiken om positief nieuws (zelf) te produceren en vervolgens uit te vergroten in mediaruimte die banken/verzekeraars/makelaars/hypotheekadviseurs etc zelf inhuren, dat is niet alleen overhead, het richt ook schade aan (bijvoorbeeld de kredietcrisis). Ik ben blij dat Kees de Kort hier regelmatig doorheen prikt.
Precies, een eerlijk geluid!

Die analisten van de Rabobank zien altijd een stabilisatie van de markt door de sterke fundamenten van de Nederlandse economie. In de tweede helft van het volgende jaar is er altijd weer ruimte voor groei. Overal lichtpuntjes, en niet te missen kansen. Bovendien is Nederland anders.. Heerlijk, lekker..

Als je dat soort gelul gelooft ben je echt simpel...

Natuurlijk zijn er ook wel een aantal onzekerheden

_O- _O- _O-
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:59:12 #179
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_94607721
pi_94609056
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Wel leuk geprobeerd...

:')
pi_94612028
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:37 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Precies, een eerlijk geluid!

Die analisten van de Rabobank zien altijd een stabilisatie van de markt door de sterke fundamenten van de Nederlandse economie. In de tweede helft van het volgende jaar is er altijd weer ruimte voor groei. Overal lichtpuntjes, en niet te missen kansen. Bovendien is Nederland anders.. Heerlijk, lekker..

Als je dat soort gelul gelooft ben je echt simpel...

Natuurlijk zijn er ook wel een aantal onzekerheden

_O- _O- _O-
nee, dat gejank over armageddon door dezelfde users met steeds wisselende user-id's..... (over simpel gesprokenm, om te zwijgen over de lulfactor) :D
pi_94616281
Wij gaan morgen niet ontbijten want er staat vast heerlijke appeltaart klaar tijdens ons tochtje huisjes kijken *O*

Misschien dat ik zelfs de troon van porcelein in zo'n veel te mal in de markt gezette hut eens ga proberen :') ~O>
  FOK!fotograaf vrijdag 25 maart 2011 @ 22:02:36 #183
13368 NiGeLaToR
pi_94618561
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Wij gaan morgen niet ontbijten want er staat vast heerlijke appeltaart klaar tijdens ons tochtje huisjes kijken *O*

Misschien dat ik zelfs de troon van porcelein in zo'n veel te mal in de markt gezette hut eens ga proberen :') ~O>
Maak je er een uitje van? :') Of ben je ook echt op zoek?

Overigens meteen aan de zwart- en witkijkers tips gevraagd hoe kijkers te vinden voor ons huis :) We hebben een leuke 'incentive' bedacht voor degene die ons aan een nieuwe bewoner helpt; die geven we een iPad 2 namelijk. Via-via blijft een goede manier om kijkers te vinden merken we, ondanks dat iedereen op Funda kijkt is de impact daarvan toch niet altijd even groot.
pi_94619595
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
We hebben een leuke 'incentive' bedacht
Hoewel het een verkapte vorm van spam :Y is heb ik toch even een kijkje genomen.

Buiten dat ik het een net huis voor een nette prijs vind heb ik ook weer een nieuw woord geleerd:

quote:
de vijver is gerenoveerd (nieuw filter, pomp, slangen, waterloop aangepakt, gestofzogen)
Gestofzogen? :D
pi_94619608
quote:

[..]

Overigens meteen aan de zwart- en witkijkers tips gevraagd hoe kijkers te vinden voor ons huis :) We hebben een leuke 'incentive' bedacht voor degene die ons aan een nieuwe bewoner helpt; die geven we een iPad 2 namelijk. Via-via blijft een goede manier om kijkers te vinden merken we, ondanks dat iedereen op Funda kijkt is de impact daarvan toch niet altijd even groot.
Waarom geef je niet gewoon 500 euro cash? Zo'n ipad kan me werkelijk gestolen worden.
  FOK!fotograaf vrijdag 25 maart 2011 @ 22:25:11 #186
13368 NiGeLaToR
pi_94619935
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Hoewel het een verkapte vorm van spam :Y is heb ik toch even een kijkje genomen.

Buiten dat ik het een net huis voor een nette prijs vind heb ik ook weer een nieuw woord geleerd:

[..]

Gestofzogen? :D
Goed he :P Verzin 's wat mooiers dan :+ Spam is elk linkje, uiteindelijk is dit gewoon m'n eigen huis.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef Asfyxia het volgende:

Waarom geef je niet gewoon 500 euro cash? Zo'n ipad kan me werkelijk gestolen worden.
Staat ook in de 'regeltjes' die ik heb bedacht. Heb overlegd met paar mensen die iets kunnen weten over 'incentives' en die wisten te vertellen dat iets als een iPad of neem een auto, meer tot de verbeelding spreekt dan '500 euro'. Het zal mij werkelijk niet uitmaken zul je begrijpen :+
pi_94620042
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef NiGeLaToR het volgende:
Staat ook in de 'regeltjes' die ik heb bedacht. Heb overlegd met paar mensen die iets kunnen weten over 'incentives' en die wisten te vertellen dat iets als een iPad of neem een auto, meer tot de verbeelding spreekt dan '500 euro'. Het zal mij werkelijk niet uitmaken zul je begrijpen :+
Oh prima. Als ik een koper weet meld ik me wel weer. 500 euro is toch altijd wel lekker. :P
  FOK!fotograaf vrijdag 25 maart 2011 @ 22:28:21 #188
13368 NiGeLaToR
pi_94620160
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Oh prima. Als ik een koper weet meld ik me wel weer. 500 euro is toch altijd wel lekker. :P
Dat is ook wat ik wilde weten, heeft het nut om het op deze manier te doen :) Heb dit als 'spelregels' bedacht, ook daar zijn meningen welkom over.
pi_94621395
quote:

Nee joh :D gewoon mensen kijken maar dan in een andere vorm, heerlijk :P
  FOK!fotograaf vrijdag 25 maart 2011 @ 22:54:09 #190
13368 NiGeLaToR
pi_94621561
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nee joh :D gewoon mensen kijken maar dan in een andere vorm, heerlijk :P
Ik voel aankomen dat ik de troll ga voeren, maar ieder z'n plezier dan maar. Beetje boel sneu ist wel :+
pi_94621974
Je doet ook weleens ideetjes op wbt inrichting en ontmoet nieuwe mensen uit de buurt, in Amsterdam is het rap populair aan het worden, niks sneu aan hoor.

Jammer dat Hoorn mij te lang in de bus zitten is anders kwam ik ook eens bij jou kijken, je huis ziet er wel aardig uit ;)
pi_94622309
Gewaterstofzoogd moet het zijn :)
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_94622402
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Asfyxia het volgende:
Nou aan het werk dan. Als je 400 huizen verkoopt, mag je er 1 zelf houden. *O*
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:13:37 #194
323876 michaelmoore
pi_94622617
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:07 schreef fedsingularity het volgende:
Gewaterstofzoogd moet het zijn :)
Nee, lijkt me dat gestofgezeugd wel goed is het is zeugen en verleden tijd is gezeugd
pi_94622864
Het gaat wel over een vijver. Dan moet het gewatergezeugd zijn toch?
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
  FOK!fotograaf vrijdag 25 maart 2011 @ 23:18:12 #196
13368 NiGeLaToR
pi_94622893
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Je doet ook weleens ideetjes op wbt inrichting en ontmoet nieuwe mensen uit de buurt, in Amsterdam is het rap populair aan het worden, niks sneu aan hoor.

Jammer dat Hoorn mij te lang in de bus zitten is anders kwam ik ook eens bij jou kijken, je huis ziet er wel aardig uit ;)
Ghe, in de bus naar Hoorn :P

Maare, je bent evengoed welkom mocht je een keer willen komen kijken.

En dat gezoog aan m'n vijver is nu wel afgelopen hoor.. morgen wordt er alleen nog gezeugd!

Hebbik weer hoor, ben fotograaf, sitebuilder, textwriter en maak 1 domme typo :+
pi_94622992
Goed idee trouwens, succes met de verkoop!
pi_94623027
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:18 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hebbik weer hoor, ben fotograaf, sitebuilder, textwriter en maak 1 domme typo :+
Wat kunnen ze zuigen hier he..... :D
  FOK!fotograaf vrijdag 25 maart 2011 @ 23:34:32 #199
13368 NiGeLaToR
pi_94623736
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Wat kunnen ze zuigen hier he..... :D
Ieder z'n plezier :P Het is gewijzigd. M'n site wordt steeds beter. Enige wat ik nu nog zoek zijn mensen die me daadwerkelijke proberen te helpen, met als tegenprestatie die iPad. Als dat niet werkt maar wat anders bedenken :+

Je moet creatief zijn, ik zie de uitdaging er wel in. Zal wel weer minder worden als we na 'n jaar niet verkopen, maar toch :P
pi_94624426
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:34 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ieder z'n plezier :P Het is gewijzigd. M'n site wordt steeds beter. Enige wat ik nu nog zoek zijn mensen die me daadwerkelijke proberen te helpen, met als tegenprestatie die iPad. Als dat niet werkt maar wat anders bedenken :+

Je moet creatief zijn, ik zie de uitdaging er wel in. Zal wel weer minder worden als we na 'n jaar niet verkopen, maar toch :P
Tsja. Als het zelfs jou niet lukt dan weten we in elk geval zeker dat de huizenmarkt totaal is ingestort. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')