abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 13:18:27 #76
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94552157
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:16 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik denk dat hij met "winnen" bedoeld het "bereiken van doelen". :)
Precies. Dat begrijpt Asfyxia ook wel. Dat mag ik tenminste hopen, want anders.. :X

Rare vraag overigens, want hij had het in een eerdere post nog erovr dat het enige wat ik win de acceptatie van anderen is, en nu zou hij ineens niet snappen wat er bedoeld wordt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_94552367
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:16 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ik denk dat hij met "winnen" bedoeld het "bereiken van doelen". :)
Als zijn doel te omschrijven is als "geaccepteerd worden door de nette mensen" dan zou je inderdaad kunnen stellen dat hij dat doel bereikt heeft. Als CoolGuy dat vervolgens "winst" noemt, dan zegt dat precies datgene over hem wat ik al eerder heb aangetoond. Namelijk dat hij een nogal bangelijk burgermannetje is, op zoek naar acceptatie.
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:28:29 #78
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94552504
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:25 schreef Asfyxia het volgende:
Namelijk dat hij een nogal bangelijk burgermannetje is, op zoek naar acceptatie.
Ok, laten we voor het gemak even aannemen dat hij dat inderdaad is. Wat hebben we dan bereikt in deze conclusie met betrekking tot de huizenmarkt?

Ik accepteer je overigens, CG. Heb jij in elk geval al gevonden wat je zocht! Als iemand Asfyxia nu nog even zijn verstand kan geven, heeft die ook waar hij naar op zoek is ;)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 13:31:18 #79
16180 crew  CoolGuy
pi_94552627
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:25 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Als zijn doel te omschrijven is als "geaccepteerd worden door de nette mensen" dan zou je inderdaad kunnen stellen dat hij dat doel bereikt heeft. Als CoolGuy dat vervolgens "winst" noemt, dan zegt dat precies datgene over hem wat ik al eerder heb aangetoond. Namelijk dat hij een nogal bangelijk burgermannetje is, op zoek naar acceptatie.
Ik snap dat acceptatie stukje niet zo. Ik wil gewoon niet bij tokkies wonen. Dat is niet het beeld wat ik in mn hoofd heb als ik denk aan hoe ik wil wonen. Ik snap wel dat je graag wil dat ik bang ben, maar helaas voor jou, ben ik dat niet :) Maar praat vooral nog even door.
pi_94552733
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik snap dat acceptatie stukje niet zo. Ik wil gewoon niet bij tokkies wonen. Dat is niet het beeld wat ik in mn hoofd heb als ik denk aan hoe ik wil wonen. Ik snap wel dat je graag wil dat ik bang ben, maar helaas voor jou, ben ik dat niet :) Maar praat vooral nog even door.
Nee, je wilt "niet met tokkes geassocieerd worden". Dat zijn je eigen woorden. En dat is echt iets anders dan er niet bij willen wonen.

Jij hebt trouwens helemaal geen eigen wil. Jij wordt compleet geleefd door "de anderen", alleen besef je dat zelf nog niet.
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 13:35:00 #81
16180 crew  CoolGuy
pi_94552780
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:28 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ok, laten we voor het gemak even aannemen dat hij dat inderdaad is. Wat hebben we dan bereikt in deze conclusie met betrekking tot de huizenmarkt?

Ik accepteer je overigens, CG. Heb jij in elk geval al gevonden wat je zocht! Als iemand Asfyxia nu nog even zijn verstand kan geven, heeft die ook waar hij naar op zoek is ;)

Nou die vraag heb ik eerder ook al gesteld. Hij doet allemaal moeite om me min of meer aan te vallen, maar ik snap niet wat hij daar uit haalt. Ik bedoel, straks ben ik dit hele gedoe weer vergeten, en hij w.s. ook, dus ik snap niet wat het 'm dan oplevert, behalve het afreageren van wat frustratie.

het interesseert me niet of je me accepteert. Als ik maar gewoon kan doen wat ik wil, wanneer ik 't wil en hoe ik 't wil heb ik bereikt wat ik wil bereiken ;)
Mwah. Je kunt wel Asfyxia in de zeik proberen te zetten, maar haal je daar echt voldoening uit? Als je met je lamborghini sneller weg bent bij een stoplicht dan de Opel die naast je staat dan is dat toch niet iets waar je voldoening uit kunt halen? Het is immers ontzettend logisch dat je dat wint.
pi_94552896
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
Als je met je lamborghini sneller weg bent bij een stoplicht dan de Opel die naast je staat dan is dat toch niet iets waar je voldoening uit kunt halen? Het is immers ontzettend logisch dat je dat wint.
En dat uit de mond van iemand met de tekst "VW Golf VI 2.0 TDI DSG" onder z'n naam! :o

Dat je überhaupt nadenkt over trivialiteiten als "met je Lamborghini eerder weg zijn bij een stoplicht dan een Opel". :')
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 13:38:47 #83
16180 crew  CoolGuy
pi_94552915
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:33 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Nee, je wilt "niet met tokkes geassocieerd worden". Dat zijn je eigen woorden. En dat is echt iets anders dan er niet bij willen wonen.

Jij hebt trouwens helemaal geen eigen wil. Jij wordt compleet geleefd door "de anderen", alleen besef je dat zelf nog niet.
:D :D Blijf je wel adem halen :D

Oh, ik heb geen eigen wil. Sjonge, weer zo'n aanname. Maar wanneer heb je dan wel een eigen wil? Als je bijvoorbeeld je huur niet betaald?

Zijn er eigenlijk nog meer mensen die zich bij Asfyxia nu iemand voorstellen die ergens achter zijn computer zit te trillen van ingehouden frustratie en woede? :P
pi_94552987
quote:
10s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:33 schreef Asfyxia het volgende:

Jij bent wel geheel vrij denk je, welke pil heb je geslikt als je dat gelooft en doe mij er dan ook maar wat van dan wil ik ook wel eens kijken of die zolang blijft werken. :P
pi_94553017
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:D :D Blijf je wel adem halen :D

Oh, ik heb geen eigen wil. Sjonge, weer zo'n aanname. Maar wanneer heb je dan wel een eigen wil? Als je bijvoorbeeld je huur niet betaald?
Da's in elk geval alvast een beginnetje. ;)
quote:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die zich bij Asfyxia nu iemand voorstellen die ergens achter zijn computer zit te trillen van ingehouden frustratie en woede? :P
LOL dit is voor mij puur tijdverdrijf. Lekker dollen met iemand op het internet, terwijl de meter doortikt.
pi_94553033
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jij bent wel geheel vrij denk je, welke pil heb je geslikt als je dat gelooft en doe mij er dan ook maar wat van dan wil ik ook wel eens kijken of die zolang blijft werken. :P
Het zal wel z'on idealist zijn van 17, gaat vanzelf over.
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:42:20 #87
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94553055
Ik wil ook niet met tokkies geassocieerd worden. Wat is daar zo raar aan?
Ik wil ook niet met pedofielen, criminelen, zwartwerkers of wanbetalers geassocieerd worden. Ben ik nou mijn eigen wil kwijt? :P
pi_94553070
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef CoolGuy het volgende:

Ik verwacht idd dat als er een meeting van dit topic gehouden zou worden hij een sociaal niet aangepast persoon zou kunnen zijn die zich verlaagd tot fysiek geweld, in de volksmond dan ook wel tokkie gedrag genoemd. 8-)
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 13:43:23 #89
16180 crew  CoolGuy
pi_94553096
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

En dat uit de mond van iemand met de tekst "VW Golf VI 2.0 TDI DSG" onder z'n naam! :o

Dat je überhaupt nadenkt over trivialiteiten als "met je Lamborghini eerder weg zijn bij een stoplicht dan een Opel". :')
Het lukt je niet echt he? Kom op joh, doe op z'n minst je best. :')
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:44:07 #90
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_94553119
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik verwacht idd dat als er een meeting van dit topic gehouden zou worden hij een sociaal niet aangepast persoon zou kunnen zijn die zich verlaagd tot fysiek geweld, in de volksmond dan ook wel tokkie gedrag genoemd. 8-)
En bij de keuze van een terras per-se op dat terras met die plastic stoelen wil zitten (om zijn punt te bewijzen) en dan uiteindelijk net voor het betalen wegsluipt, om zo zijn vrije wil te behouden ;)
  Moderator donderdag 24 maart 2011 @ 13:45:45 #91
16180 crew  CoolGuy
pi_94553170
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Da's in elk geval alvast een beginnetje. ;)
Ahh, dus als je tokkiegedrag vertoond?

quote:
LOL dit is voor mij puur tijdverdrijf. Lekker dollen met iemand op het internet, terwijl de meter doortikt.
Ah, dan hebben we toch een overeenkomst. :)
pi_94553377
Na het lezen van al die reacties hier begrijp ik ineens waarom de nieuwbouw van tegenwoordig geen voortuin meer heeft en een zo klein mogelijke achtertuin. Heeft niets met de grondprijs te maken, maar dat is om te voorkomen dat je er fatsoenlijk kunt gaan zitten en geen plek meer heb om er een krat bier neer te zetten. Parkeren voor de deur wordt ook zo moeilijk mogelijk gemaakt zodat je minimaal 100 meter moet lopen met die zware kratten. :D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_94553584
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Des te meer een reden om een keer een meeting te houden! Om te kijken of onze vooroordelen over elkaar kloppen!

Ik verwacht bij al die huizen"bezitters" saaie burgermannetjes die na afloop van de meeting niet meer mee de stad in gaan en van het vrouwtje op tijd thuis moeten zijn. Het zal mij benieuwen! :P
pi_94553885
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Asfyxia het volgende:
Ik verwacht bij al die huizen"bezitters" saaie burgermannetjes die na afloop van de meeting niet meer mee de stad in gaan en van het vrouwtje op tijd thuis moeten zijn. Het zal mij benieuwen! :P
Als mijn vrouw dit leest kun je haar van de grond rapen. _O-
pi_94554022
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Als mijn vrouw dit leest kun je haar van de grond rapen. _O-
De grote vraag is natuurlijk:

Als ik een AEX-meeting organiseer, kom jij dan?
pi_94554080
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef Asfyxia het volgende:
De grote vraag is natuurlijk:

Als ik een AEX-meeting organiseer, kom jij dan?
Ligt aan de locatie. Ik ga er geen 150 km voor heen en terug rijden.

Ik ben wel benieuwd naar wat voor mensen er achter de usernames schuil gaan. Volgens mij is het dan een hele bonte verzameling van de meest uiteenlopende typetjes. :o

En Zaadbel mag op mijn kosten drinken. Dat is wel het minste wat ik voor hem/haar kan doen. _O-
pi_94554165
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ligt aan de locatie. Ik ga er geen 150 km voor heen en terug rijden.
Zeg maar wat jou een goede locatie lijkt. Ik ben altijd erg voor Utrecht, vanwege de centrale ligging en omdat ik dat gewoon een leuke stad vind, al is dat voor mij ook een eind uit de richting.
pi_94554258
Ik heb trouwens al eens eerder een AEX-meet georganiseerd. Was een groot succes.
pi_94554287
Het stikt hier van de brabanders laten we dan gewoon een keer den bosch nemen, ook een mooie stad en niet in de randstad. Kunnen we misschien overdag een rondleiding in een gepanserde auto door de graafsewijk maken (kans wijk van het jaar ;) )
pi_94554312
Kijk daar begint het al, Utrecht is voor mij 76km weg. Nu is dat op de heenweg niet zo'n probleem natuurlijk, maar ik wil ook nog een keer terug. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')