Precies. Dat begrijpt Asfyxia ook wel. Dat mag ik tenminste hopen, want anders..quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met "winnen" bedoeld het "bereiken van doelen".
Als zijn doel te omschrijven is als "geaccepteerd worden door de nette mensen" dan zou je inderdaad kunnen stellen dat hij dat doel bereikt heeft. Als CoolGuy dat vervolgens "winst" noemt, dan zegt dat precies datgene over hem wat ik al eerder heb aangetoond. Namelijk dat hij een nogal bangelijk burgermannetje is, op zoek naar acceptatie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met "winnen" bedoeld het "bereiken van doelen".
Ok, laten we voor het gemak even aannemen dat hij dat inderdaad is. Wat hebben we dan bereikt in deze conclusie met betrekking tot de huizenmarkt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:25 schreef Asfyxia het volgende:
Namelijk dat hij een nogal bangelijk burgermannetje is, op zoek naar acceptatie.
Ik snap dat acceptatie stukje niet zo. Ik wil gewoon niet bij tokkies wonen. Dat is niet het beeld wat ik in mn hoofd heb als ik denk aan hoe ik wil wonen. Ik snap wel dat je graag wil dat ik bang ben, maar helaas voor jou, ben ik dat nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:25 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Als zijn doel te omschrijven is als "geaccepteerd worden door de nette mensen" dan zou je inderdaad kunnen stellen dat hij dat doel bereikt heeft. Als CoolGuy dat vervolgens "winst" noemt, dan zegt dat precies datgene over hem wat ik al eerder heb aangetoond. Namelijk dat hij een nogal bangelijk burgermannetje is, op zoek naar acceptatie.
Nee, je wilt "niet met tokkes geassocieerd worden". Dat zijn je eigen woorden. En dat is echt iets anders dan er niet bij willen wonen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap dat acceptatie stukje niet zo. Ik wil gewoon niet bij tokkies wonen. Dat is niet het beeld wat ik in mn hoofd heb als ik denk aan hoe ik wil wonen. Ik snap wel dat je graag wil dat ik bang ben, maar helaas voor jou, ben ik dat nietMaar praat vooral nog even door.
Nou die vraag heb ik eerder ook al gesteld. Hij doet allemaal moeite om me min of meer aan te vallen, maar ik snap niet wat hij daar uit haalt. Ik bedoel, straks ben ik dit hele gedoe weer vergeten, en hij w.s. ook, dus ik snap niet wat het 'm dan oplevert, behalve het afreageren van wat frustratie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, laten we voor het gemak even aannemen dat hij dat inderdaad is. Wat hebben we dan bereikt in deze conclusie met betrekking tot de huizenmarkt?
Ik accepteer je overigens, CG. Heb jij in elk geval al gevonden wat je zocht! Als iemand Asfyxia nu nog even zijn verstand kan geven, heeft die ook waar hij naar op zoek is
En dat uit de mond van iemand met de tekst "VW Golf VI 2.0 TDI DSG" onder z'n naam!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
Als je met je lamborghini sneller weg bent bij een stoplicht dan de Opel die naast je staat dan is dat toch niet iets waar je voldoening uit kunt halen? Het is immers ontzettend logisch dat je dat wint.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:33 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee, je wilt "niet met tokkes geassocieerd worden". Dat zijn je eigen woorden. En dat is echt iets anders dan er niet bij willen wonen.
Jij hebt trouwens helemaal geen eigen wil. Jij wordt compleet geleefd door "de anderen", alleen besef je dat zelf nog niet.
Jij bent wel geheel vrij denk je, welke pil heb je geslikt als je dat gelooft en doe mij er dan ook maar wat van dan wil ik ook wel eens kijken of die zolang blijft werken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:33 schreef Asfyxia het volgende:
Jij hebt trouwens helemaal geen eigen wil. Jij wordt compleet geleefd door "de anderen", alleen besef je dat zelf nog niet.
Da's in elk geval alvast een beginnetje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]![]()
Blijf je wel adem halen
![]()
Oh, ik heb geen eigen wil. Sjonge, weer zo'n aanname. Maar wanneer heb je dan wel een eigen wil? Als je bijvoorbeeld je huur niet betaald?
LOL dit is voor mij puur tijdverdrijf. Lekker dollen met iemand op het internet, terwijl de meter doortikt.quote:Zijn er eigenlijk nog meer mensen die zich bij Asfyxia nu iemand voorstellen die ergens achter zijn computer zit te trillen van ingehouden frustratie en woede?
Het zal wel z'on idealist zijn van 17, gaat vanzelf over.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij bent wel geheel vrij denk je, welke pil heb je geslikt als je dat gelooft en doe mij er dan ook maar wat van dan wil ik ook wel eens kijken of die zolang blijft werken.
Ik verwacht idd dat als er een meeting van dit topic gehouden zou worden hij een sociaal niet aangepast persoon zou kunnen zijn die zich verlaagd tot fysiek geweld, in de volksmond dan ook wel tokkie gedrag genoemd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef CoolGuy het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die zich bij Asfyxia nu iemand voorstellen die ergens achter zijn computer zit te trillen van ingehouden frustratie en woede?
Het lukt je niet echt he? Kom op joh, doe op z'n minst je best.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:38 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
En dat uit de mond van iemand met de tekst "VW Golf VI 2.0 TDI DSG" onder z'n naam!
Dat je überhaupt nadenkt over trivialiteiten als "met je Lamborghini eerder weg zijn bij een stoplicht dan een Opel".
En bij de keuze van een terras per-se op dat terras met die plastic stoelen wil zitten (om zijn punt te bewijzen) en dan uiteindelijk net voor het betalen wegsluipt, om zo zijn vrije wil te behoudenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik verwacht idd dat als er een meeting van dit topic gehouden zou worden hij een sociaal niet aangepast persoon zou kunnen zijn die zich verlaagd tot fysiek geweld, in de volksmond dan ook wel tokkie gedrag genoemd.
Ahh, dus als je tokkiegedrag vertoond?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Da's in elk geval alvast een beginnetje.
Ah, dan hebben we toch een overeenkomst.quote:LOL dit is voor mij puur tijdverdrijf. Lekker dollen met iemand op het internet, terwijl de meter doortikt.
Des te meer een reden om een keer een meeting te houden! Om te kijken of onze vooroordelen over elkaar kloppen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik verwacht idd dat als er een meeting van dit topic gehouden zou worden hij een sociaal niet aangepast persoon zou kunnen zijn die zich verlaagd tot fysiek geweld, in de volksmond dan ook wel tokkie gedrag genoemd.
Als mijn vrouw dit leest kun je haar van de grond rapen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:57 schreef Asfyxia het volgende:
Ik verwacht bij al die huizen"bezitters" saaie burgermannetjes die na afloop van de meeting niet meer mee de stad in gaan en van het vrouwtje op tijd thuis moeten zijn. Het zal mij benieuwen!
De grote vraag is natuurlijk:quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als mijn vrouw dit leest kun je haar van de grond rapen.
Ligt aan de locatie. Ik ga er geen 150 km voor heen en terug rijden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:08 schreef Asfyxia het volgende:
De grote vraag is natuurlijk:
Als ik een AEX-meeting organiseer, kom jij dan?
Zeg maar wat jou een goede locatie lijkt. Ik ben altijd erg voor Utrecht, vanwege de centrale ligging en omdat ik dat gewoon een leuke stad vind, al is dat voor mij ook een eind uit de richting.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ligt aan de locatie. Ik ga er geen 150 km voor heen en terug rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |