Haha, mensen als Kees Tekort zijn juist het allerergste bijproduct van de financiele sector. Die vervullen helemaal geen kernfunctie meer en worden alleen nog betaald om lekker rond te schreeuwen. Echt een vorm van overhead die alleen maar geld kost en die er dus voor zorgt dat de financiele producten die we wél nodig hebben duurder zijn dan nodig is.quote:Ik zal niet beweren dat de financiele dienstverlening niet nuttig is, maar de afgelopen decennia zijn ze toch wel een beetje het contact met de realiteit verloren. Azijnpissertjes als KdK houden de roze brillenmannetjes een spiegel voor en stellen kritische vragen. Dat dit weerstand oproept mag duidelijk zijn, gelukkig kan je de realiteit wel ontkennen, ontvluchten zal niet gaan
Bakken overhead gebruiken om positief nieuws (zelf) te produceren en vervolgens uit te vergroten in mediaruimte die banken/verzekeraars/makelaars/hypotheekadviseurs etc zelf inhuren, dat is niet alleen overhead, het richt ook schade aan (bijvoorbeeld de kredietcrisis). Ik ben blij dat Kees de Kort hier regelmatig doorheen prikt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, mensen als Kees Tekort zijn juist het allerergste bijproduct van de financiele sector. Die vervullen helemaal geen kernfunctie meer en worden alleen nog betaald om lekker rond te schreeuwen. Echt een vorm van overhead die alleen maar geld kost en die er dus voor zorgt dat de financiele producten die we wél nodig hebben duurder zijn dan nodig is.
De keestekorten van deze wereld zijn parasieten die alleen hard roepen om zichzelf belangrijk te laten lijken in de hoop dat niemand door heeft hoe nutteloos ze zijn.
Precies, een eerlijk geluid!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:43 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Bakken overhead gebruiken om positief nieuws (zelf) te produceren en vervolgens uit te vergroten in mediaruimte die banken/verzekeraars/makelaars/hypotheekadviseurs etc zelf inhuren, dat is niet alleen overhead, het richt ook schade aan (bijvoorbeeld de kredietcrisis). Ik ben blij dat Kees de Kort hier regelmatig doorheen prikt.
Wel leuk geprobeerd...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, mensen als Kees Tekort zijn juist het allerergste bijproduct van de financiele sector. Die vervullen helemaal geen kernfunctie meer en worden alleen nog betaald om lekker rond te schreeuwen. Echt een vorm van overhead die alleen maar geld kost en die er dus voor zorgt dat de financiele producten die we wél nodig hebben duurder zijn dan nodig is.
De keestekorten van deze wereld zijn parasieten die alleen hard roepen om zichzelf belangrijk te laten lijken in de hoop dat niemand door heeft hoe nutteloos ze zijn.
nee, dat gejank over armageddon door dezelfde users met steeds wisselende user-id's..... (over simpel gesprokenm, om te zwijgen over de lulfactor)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:37 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Precies, een eerlijk geluid!
Die analisten van de Rabobank zien altijd een stabilisatie van de markt door de sterke fundamenten van de Nederlandse economie. In de tweede helft van het volgende jaar is er altijd weer ruimte voor groei. Overal lichtpuntjes, en niet te missen kansen. Bovendien is Nederland anders.. Heerlijk, lekker..
Als je dat soort gelul gelooft ben je echt simpel...
Natuurlijk zijn er ook wel een aantal onzekerheden
![]()
![]()
Maak je er een uitje van?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Wij gaan morgen niet ontbijten want er staat vast heerlijke appeltaart klaar tijdens ons tochtje huisjes kijken![]()
Misschien dat ik zelfs de troon van porcelein in zo'n veel te mal in de markt gezette hut eens ga proberen![]()
Hoewel het een verkapte vorm van spamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
We hebben een leuke 'incentive' bedacht
Gestofzogen?quote:de vijver is gerenoveerd (nieuw filter, pomp, slangen, waterloop aangepakt, gestofzogen)
Waarom geef je niet gewoon 500 euro cash? Zo'n ipad kan me werkelijk gestolen worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Maak je er een uitje van?Of ben je ook echt op zoek?
Overigens meteen aan de zwart- en witkijkers tips gevraagd hoe kijkers te vinden voor ons huisWe hebben een leuke 'incentive' bedacht voor degene die ons aan een nieuwe bewoner helpt; die geven we een iPad 2 namelijk. Via-via blijft een goede manier om kijkers te vinden merken we, ondanks dat iedereen op Funda kijkt is de impact daarvan toch niet altijd even groot.
Goed hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hoewel het een verkapte vorm van spamis heb ik toch even een kijkje genomen.
Buiten dat ik het een net huis voor een nette prijs vind heb ik ook weer een nieuw woord geleerd:
[..]
Gestofzogen?
Staat ook in de 'regeltjes' die ik heb bedacht. Heb overlegd met paar mensen die iets kunnen weten over 'incentives' en die wisten te vertellen dat iets als een iPad of neem een auto, meer tot de verbeelding spreekt dan '500 euro'. Het zal mij werkelijk niet uitmaken zul je begrijpenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef Asfyxia het volgende:
Waarom geef je niet gewoon 500 euro cash? Zo'n ipad kan me werkelijk gestolen worden.
Oh prima. Als ik een koper weet meld ik me wel weer. 500 euro is toch altijd wel lekker.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef NiGeLaToR het volgende:
Staat ook in de 'regeltjes' die ik heb bedacht. Heb overlegd met paar mensen die iets kunnen weten over 'incentives' en die wisten te vertellen dat iets als een iPad of neem een auto, meer tot de verbeelding spreekt dan '500 euro'. Het zal mij werkelijk niet uitmaken zul je begrijpen
Dat is ook wat ik wilde weten, heeft het nut om het op deze manier te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Oh prima. Als ik een koper weet meld ik me wel weer. 500 euro is toch altijd wel lekker.
Nee johquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Maak je er een uitje van?Of ben je ook echt op zoek?
Ik voel aankomen dat ik de troll ga voeren, maar ieder z'n plezier dan maar. Beetje boel sneu ist welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee johgewoon mensen kijken maar dan in een andere vorm, heerlijk
Nou aan het werk dan. Als je 400 huizen verkoopt, mag je er 1 zelf houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Asfyxia het volgende:
Oh prima. Als ik een koper weet meld ik me wel weer. 500 euro is toch altijd wel lekker.
Nee, lijkt me dat gestofgezeugd wel goed is het is zeugen en verleden tijd is gezeugdquote:
Ghe, in de bus naar Hoornquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Je doet ook weleens ideetjes op wbt inrichting en ontmoet nieuwe mensen uit de buurt, in Amsterdam is het rap populair aan het worden, niks sneu aan hoor.
Jammer dat Hoorn mij te lang in de bus zitten is anders kwam ik ook eens bij jou kijken, je huis ziet er wel aardig uit
Wat kunnen ze zuigen hier he.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:18 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hebbik weer hoor, ben fotograaf, sitebuilder, textwriter en maak 1 domme typo![]()
Ieder z'n plezierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Wat kunnen ze zuigen hier he.....
Tsja. Als het zelfs jou niet lukt dan weten we in elk geval zeker dat de huizenmarkt totaal is ingestort.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:34 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ieder z'n plezierHet is gewijzigd. M'n site wordt steeds beter. Enige wat ik nu nog zoek zijn mensen die me daadwerkelijke proberen te helpen, met als tegenprestatie die iPad. Als dat niet werkt maar wat anders bedenken
![]()
Je moet creatief zijn, ik zie de uitdaging er wel in. Zal wel weer minder worden als we na 'n jaar niet verkopen, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |