Alleen jammer dat hun financieringsmogelijkheid harder daalt dan de prijzen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maakt overigens niets uit als de prijzen dalen dat is goed voor starters, laat nog maar 30% zakken hoor
Eigenlijk is het allemaal wel heel erg triest.... kasrondje, gratis gemeentekrediet en afgeleefde troep kopen voor een premiumprijsquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Vooral dat stukkie "Drie manieren... om toch te kunnen kopen" is werkelijk hilarisch.
...en MOCHT je winst maken bij verkoop van je ex-huurwoning, krijgt de woningcorporatie de helft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Eigenlijk is het allemaal wel heel erg triest.... kasrondje, gratis gemeentekrediet en afgeleefde troep kopen voor een premiumprijs
Ik ben in het algemeen de boodschapper in het hele verhaal. En jij en je kornuitjes zijn de gefrustreerde huizenbezitters die er maar een beetje op los beledigen en schelden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan neem eens een voorbeeld aan je eigen stukje tekst.
Dat niet alleen.... de ellende die de grootschuldbezitter de wachten staat is gratis leedvermaakquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef BertV het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Maar vergeet niet dat huurders zoals ik murw geluld worden door hun omgeving om te kopen.
Ieder lichtpuntje om je een keer te kunnen verweren wordt natuurlijk aangepakt.
En mochten jullie doomsday voorspellingen uitkomen dan neemt de WBV de helft van het verlies op zich.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:42 schreef BertV het volgende:
...en MOCHT je winst maken bij verkoop van je ex-huurwoning, krijgt de woningcorporatie de helft.
.
Dat loopt niet helemaal synchroon en juist daardoor zal de markt volledig imploderen, er valt namelijk niet te sturenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hun financieringsmogelijkheid harder daalt dan de prijzen.
Dat zou prima zijn, als de financieringsmogelijkheden nog rapper dalen. Dan dalen uiteindelijk de huizenprijzen als gevolg daarvan namelijk alleen nog maar harder, en zit ik over een tijdje werkelijk voor een dubbeltje op de eerste rang.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hun financieringsmogelijkheid harder daalt dan de prijzen.
ehm, anders was het verlies 100% voor de corporatie. Dit is juist enorm sluw.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En mochten jullie doomsday voorspellingen uitkomen dan neemt de WBV de helft van het verlies op zich.
ja en het verlies van KK en verbouwing is voor jouwquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En mochten jullie doomsday voorspellingen uitkomen dan neemt de WBV de helft van het verlies op zich.
Het verlies 100% voor de corporatie dat mag je de lezers hier gaan uitleggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:47 schreef BertV het volgende:
[..]
ehm, anders was het verlies 100% voor de corporatie. Dit is juist enorm sluw.
Ik help het je hopen. Maar ik ben bang dat de rentepercentages die jij gaat betalen als je ooit een huis wil kopen je huidige doemscenario's nog ver overstijgen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:46 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Dat zou prima zijn, als de financieringsmogelijkheden nog rapper dalen. Dan dalen uiteindelijk de huizenprijzen als gevolg daarvan namelijk alleen nog maar harder, en zit ik over een tijdje werkelijk voor een dubbeltje op de eerste rang.
Die KK ben je altijd kwijt als koper, maar je hebt wel 25% korting op de normale markt prijs gekregen dus ook 25% minder KK hoeven te betalen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja en het verlies van KK en verbouwing is voor jouw
Ik hoef helemaal niet te "financieren". Nu al niet, en dan helemaal niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Maar ik ben bang dat de rentepercentages die jij gaat betalen als je ooit een huis wil kopen je huidige doemscenario's nog ver overstijgen...
Nog sterker, daar kúnnen ze geen verlies op draaien. Die huizen hebben zich al 100 keer terugverdiend. Daarom willen ze ze verkopen i.p.v. te moeten renoveren. Zelfs als ze ze gratis weg zouden geven maken ze d'r nog geen verlies op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het verlies 100% voor de corporatie dat mag je de lezers hier gaan uitleggen.
Als ze gewoon die huurkotten in de verhuur laten zitten dan is er geen verlies. Veel huuurwoningen die in de verkoop zijn, zijn in de jaren 70 gebouwd voor 30.000 euro, nou dan moeten de huizen prijzen wel heel ver zakken willen ze daar verlies op gaan draaien.
Van je fictieve zilverbeleggingen kun je geen huis kopen hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:52 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet te "financieren". Nu al niet, en dan helemaal niet.
Die kotten zijn al zo vaak doorverkocht dat ze de huidige eigenaar meer hebben gekost dan 30.000.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het verlies 100% voor de corporatie dat mag je de lezers hier gaan uitleggen.
Als ze gewoon die huurkotten in de verhuur laten zitten dan is er geen verlies. Veel huuurwoningen die in de verkoop zijn, zijn in de jaren 70 gebouwd voor 30.000 euro, nou dan moeten de huizen prijzen wel heel ver zakken willen ze daar verlies op gaan draaien.
Nee, maar wel van wat er op m'n spaarrekening staat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Van je fictieve zilverbeleggingen kun je geen huis kopen hoor
Nog iemand een bijlmerflat voor 1 euro kopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nog sterker, daar kúnnen ze geen verlies op draaien. Die huizen hebben zich al 100 keer terugverdiend. Daarom willen ze ze verkopen i.p.v. te moeten renoveren. Zelfs als ze ze gratis weg zouden geven maken ze d'r nog geen verlies op.
Dat mag je dan uitelggen verkoopt de ene vereniging het aan de andere dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:54 schreef BertV het volgende:
Die kotten zijn al zo vaak doorverkocht dat ze de huidige eigenaar meer hebben gekost dan 30.000.
lol, je dacht toch niet echt dat iemand dat hier gelooft he?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:57 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Nee, maar wel van wat er op m'n spaarrekening staat.
De corporaties die willen van de huurwoningen af en er zijn er 2.500.000 en 1.000.000 staan op de nominatie om snel te verkopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]. Wacht maar totdat de WBV's stoppen met verkoop, dan schieten de prijzen helemaal skyhigh.
precies, in die 11 jaar dat ik in mijn huurwoning zit, hebben die complexen al drie verschillende eigenaren gehad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat mag je dan uitelggen verkoopt de ene vereniging het aan de andere dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |