De eerste les...quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef Mirgeam het volgende:
Vrijdag mijn eerste les, bij Bert vd Hoek in Amersfoort
Ik had een schakelbrommer (Honda SS50) en die CB250 maakte toch ook wel indruk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:17 schreef rene90 het volgende:
ik niet haha, de paar vragen waarop ik antwoordde dat ik altijd scooter heb gereden, en ook een keertje schakelbrommer. Vervolgens zelf de motor op, en man wat scheet ik in mijn broek haha. Schakelen schoot niet op, en remmen ging ook heel soepel. Ach, nu gaat het goed haha.
Wat was dat gaaf jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:05 schreef BertV het volgende:
De eerste les...wie zal 'm ooit vergeten?
Dat klinkt als de ideale leerlingquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:45 schreef Yreal het volgende:
De eerst lesna 10 meter lag ik al asfalt te happen en 5 meter later modder en 10 meter verder weer asfalt
![]()
Bijzondere verrichtingen, of je echte laatste examen? Hoeveel lessen heb je gehad?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:19 schreef densmee het volgende:
vanavond laatste rijles, maandag the big day
Gelukkig. Dan ben ik vrij en dus niet in Eindhoven te vinden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:19 schreef densmee het volgende:
Succes alvast!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:19 schreef densmee het volgende:
Om mijn instructeur even de Quoten , tegenover mijn mede lesser op de ninja 250 die net zat te vertellen dat het een vriend van haar maar niet lukt om zijn B te halen : Ja he, deze meneer ook he. Allemachtig ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik heb serieus hartpillen gehaald vanwege die malloot.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat klinkt als de ideale leerling
Waarop was je de eerste keer gezakt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef beantsje het volgende:
O nee...ik heb de koppositie...ben het langst van allemaal hier aan het lessen....![]()
Maar goed, vrijdag nog een les, en dan maandag examen poging 2...
ik hoop dat ik er dan vanaf ben! Doe al mee aan dit topic vanaf motorrijles#25
Op marktplaats beginnen ze bij 300quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Hoogheid het volgende:
lurk lurk.. maar heb nog steeds geen motor!
...als ik 's ochtends vroeg mijn motor uit de schuur haal en lopend een te scherpe draai maak dan raakt mijn tank-tas de claxon.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:32 schreef Crutch het volgende:
Rijden ging verder prima, alleen raak ik soms de toeter als ik richting wil aangeven.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:41 schreef BertV het volgende:
[..]
...als ik 's ochtends vroeg mijn motor uit de schuur haal en lopend een te scherpe draai maak dan raakt mijn tank-tas de claxon.
sjessus, dan ben je wel ff snel wakker, en arme buren.
Nee. Daar had ik in het begin op de scooter wel last van, maar sinds ik met motorrijles begonnen ben nog nooit gehadquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef Crutch het volgende:
Vergeten jullie vaak de richting terug te doen, of kom je er laat achter dat ie nog aan staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |