quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef Anne het volgende:
En ik ga binnenkort toch maar eens andere handschoenen kopen, nu weet ik zeker dat deze niet voor de winter zijn. Mijn vingers waren al bevroren na de rit naar het oefenterrein toe. Niet fijn!
Oeh, dat zou wel lekker zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:48 schreef BertV het volgende:
[..]
[ http://i17.photobucket.com/albums/b91/Spillertwo/SAM_0235.jpg&t=1]afbeelding ]
Even een doorrijder tip:
Ik heb electrisch verwarmde handschoenen (met accu's)![]()
Kost een paar centen, maar mijn handen blijven warmer dan die van een gemiddelde automobilist. Die met zo'n koud stuur... brrr.
Nieuwe layout?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:13 schreef Henkhimself het volgende:
* Henkhimself kan gelukkig de quote knop niet vinden?
Wat gaat er precies mis met de noodstop dan Anne? Het is toch eigenlijk gewoon de precisiestop alleen moet je iets meer remmen!
Ik heb donderdag weer een les na m'n examen vorige week. Heb meteen een nieuwe helm besteld vandaag omdat mijn huidige "brommer" helm niet echt bepaald top is.
Wat zal dat een opluchting zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:20 schreef daantje1044 het volgende:
hey, ik zal me ook maar weer eens melden, tijdje afwezig geweest.
Maar ik heb goed nieuws, ik ben geslaagd voor mijn AVB examen vandaag! ben echt blij en opgelucht nu!
geen pionnen meer voor mij!
Het CBR kickt op die achterrem.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:20 schreef daantje1044 het volgende:
ow ja en om even op de achterrem discussie terug te komen: ik moest de achterrem gebruiken tijdens mijn noodstop vandaag.
Ow, dat is wel irritant. Bij mij beslaat ie ook nog, al heb ik wel een pinlock thuis klaar liggen voor op mijn helm die ik er toch maar eens op ga schroeven binnenkort. Ik rij nu nog steeds met mijn vizier open, maar nu met die kou krijg ik daar een beste snotneus vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef Henkhimself het volgende:
Heb'm al gevonden![]()
M'n huidige helm heb ik twee jaar geleden gekocht en met korte ritjes zat die perfect. Maar nu ik dus langer rond rij merk ik dat hij net iets teveel knelt. Bovendien beslaat m'n vizier veel te snel en dat is niet bepaald handig.
Dat je niet durft kan ik best begrijpen ( je was toch een keertje onderuit gegaan met een remoefening?). Probeer gewoon steeds iets steviger te remmen. Er zit maar een klein verschil tussen de remoefening en de noodstop. Toen ik op mijn AVB examen de noodstop moest doen deed ik maar wat en het was kennelijk goed genoeg
Edit: Gefeliciteerd met je AVB daantje1044
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:27 schreef daantje1044 het volgende:
ik ben zeker opgelucht! nu kan het echte werk beginnen!
ik deed het de eerste keer zonder achterrem, toen moest ik het overdoen, of ie toen goed was, geen idee!
maakt me ook niet uit, ben geslaagd haha.
Bovendien mag je er 2 "onvoldoende" afsluiten. Als de rest gewoon goed gaat is het uiteindelijk geen probleemquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, dat is wel irritant. Bij mij beslaat ie ook nog, al heb ik wel een pinlock thuis klaar liggen voor op mijn helm die ik er toch maar eens op ga schroeven binnenkort. Ik rij nu nog steeds met mijn vizier open, maar nu met die kou krijg ik daar een beste snotneus van.
. Misschien doe ik hem met het examen ook wel goed genoeg
. We shall see.
Ik mag nu steeds zelf kiezen waarmee ik begin en wat ik wil oefenen. En elke keer begin ik braaf met de remoefeningen, totdat ik er weer even genoeg van heb, dus ik wil wel..
nee, helaas niet. aangezien ik mijn theorie nog steeds niet gehaald heb, kan ik dat examen nog niet inplannen. maar heb de 29e mijn eerste AVD les, en vrijdag moet ik voor de derde keer op voor theorie. 3 keer is scheepsrecht toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
! Weet je toevallig ook al wanneer je op moet voor AVD?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:32 schreef daantje1044 het volgende:
[..]
nee, helaas niet. aangezien ik mijn theorie nog steeds niet gehaald heb, kan ik dat examen nog niet inplannen. maar heb de 29e mijn eerste AVD les, en vrijdag moet ik voor de derde keer op voor theorie. 3 keer is scheepsrecht toch?
ik maak oefenexamens en de onderdelen waar ik dan fouten in maak, lees ik nog eens door in het boek, kan het boek ondertussen dromen, maar slagen doe ik nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:34 schreef Anne het volgende:
[..]
. Hoe leer je? Boek? Oefenexamens? Iets anders?
En de vragen die je fout hebt, zijn dat steeds vragen uit eenzelfde categorie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:36 schreef daantje1044 het volgende:
[..]
ik maak oefenexamens en de onderdelen waar ik dan fouten in maak, lees ik nog eens door in het boek, kan het boek ondertussen dromen, maar slagen doe ik niet
Ik heb het na gezakt te zijn geoefend via examencentrum.nl. Kost 1.30 per examen, maar het zijn wel echte examenvragen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:36 schreef daantje1044 het volgende:
ik maak oefenexamens en de onderdelen waar ik dan fouten in maak, lees ik nog eens door in het boek, kan het boek ondertussen dromen, maar slagen doe ik niet
Oh dan mag ik nog even, vanmorgen door te lang twijfelen de verkeerde keuze gemaakt bij 1 vraag en daardoor niet genoeg tijd om te corrigeren meer over. Tja dat was de vraag die ik teveel fout hadquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar wat je zelf zegt, 3x is vast scheepsrecht![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |