Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
eigk wel maar ze zijn al weken aan het zoeken hoe en wat. En vorig jaar zochten ze ook al.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt een contract bij Randstad toch? Dus dan zouden hun eventueel kunnen betalen
Boeiend. Wie kijkt er nou ooit naar die TT?quote:
Het is je geluktquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:17 schreef Chowi het volgende:
Ik las iets over neuken, dus ik dacht, hier moet ik gepost hebben.
Niet lullen maar vullenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh kijk eens, het trekt volk![]()
hihi "trekt"
Ik ben ook zo goed in alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had m al gratisquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:19 schreef pgrferrari het volgende:
Gratis Angry Birds voor de PC:
http://www.rockpapershotg(...)free-pc-angry-birds/
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Hoezo praten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. Hij pakt jou op je bek, ziet dat jij niet moeilijk doet, en het eerste woord wat eruit komt als hij zijn mond weer voor praten gebruikt is "Neuken?"?
Ik erger me al dat ding op mijn iPhone, ze willen nooit dood.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:19 schreef pgrferrari het volgende:
Gratis Angry Birds voor de PC:
http://www.rockpapershotg(...)free-pc-angry-birds/
Dan heet het "verkrachting", inboorling.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo praten?
Je pakt der op de bek en ondertussen ruk je der de moeten van het lijf en griep je der![]()
Heb jij een iPhone?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik erger me al dat ding op mijn iPhone, ze willen nooit dood.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik erger me al dat ding op mijn iPhone, ze willen nooit dood.
Hoi, neukenquote:
zeker in de context van verkrachtingquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
"inboorling"![]()
Wat een woord ook eigenlijk zeg
![]()
heb je je geld gekregen??quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
"inboorling"![]()
Wat een woord ook eigenlijk zeg
![]()
neh.. gister al gedaan..quote:
Ipadje over? *kandidaat is*quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik houd van apple.
Mijn verzameling is bijna compleet.
Heb niets van applequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik houd van apple.
Mijn verzameling is bijna compleet.
Dat weet ik niet, maar in het posten in topics waarin je wil posten ben je goed genoegquote:
ik ook nietquote:
Dat lukt de meesten wel aardig hier geloof ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar in het posten in topics waarin je wil posten ben je goed genoeg
Ik moest ooit ergens Quicktime voor installerenquote:
Ja, tenzij een slotje ineens roet in het eten gooitquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lukt de meesten wel aardig hier geloof ik
Liefde aan de iPad.quote:
PriemBabe! Neuken?quote:
quote:
SLET!quote:
Niet met mijquote:
auwquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Anders komt mijn pink even tussen de watertank en de waterkoeler als ik de watertank vervang.
klinkt lastig die zinquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar in het posten in topics waarin je wil posten ben je goed genoeg
Even koelen met water uit die tankquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Anders komt mijn pink even tussen de watertank en de waterkoeler als ik de watertank vervang.
Ja, jij wil nietquote:
geef mij maar gewoon een grenny smitquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die mijn apple-liefde niet kunnen waarderen.
Ja, lastige zinnen formuleren is een kracht die ik bezit, ik probeer het alleen niet teveel toe te passen, anders reageert er niemand op mn postsquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klinkt lastig die zin
maar daar is iedereen goed in
Loempertquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Apple is DUUR.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen doet waar hij zelf zin in heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag even komen uithuilen hoor, mijn schouders zijn daarvoor wel geschiktquote:
dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
Ja, dat was even pijnlijk... vinger maar even onder de kraan gehouden en nu is hij nog een beetje roodquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Even koelen met water uit die tank![]()
Autch trouwens...
Vrouwen stellen de eisen, de mannen verbreken dezequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je mag even komen uithuilen hoor, mijn getrouwde schouders zijn daarvoor wel geschikt
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus?
* Barreltje is wel zo'n snob..
Nee, valt tegen... heb nog niks gezien in ieder geval... een HOAX tt dusquote:
vrouwen hebben eisen, mannen fantasieenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Vrouwen stellen de eisen, de mannen verbreken deze
hoe kan je nou weer eisen verbreken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Vrouwen stellen de eisen, de mannen verbreken deze
Jep, mn schouders zijn ook getrouwd...quote:
met zo'n TT.. ik zou de gok niet nemen en een topicje wachtenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, mn schouders zijn ook getrouwd...
maar iemand troosten is toch geen overspel?
dat dus !!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, mn schouders zijn ook getrouwd...
maar iemand troosten is toch geen overspel?
Heel goed. En fantasieėn kosten tenminste geen geldquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vrouwen hebben eisen, mannen fantasieen
Liesquote:
dat klopt bij mij thuis zekerquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vrouwen hebben eisen, mannen fantasieen
Ik denk dat er bij Barreltje op dat pomp-eiland ook wel legio mogelijkheden zijnquote:
OK, priem... je mag bij me uithuilen, maar dan moet je het pas in het volgende topic meldenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met zo'n TT.. ik zou de gok niet nemen en een topicje wachten
Ik heb het allemaal maar gekregen.quote:
incl "achtergrond" vibratiequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij Barreltje op dat pomp-eiland ook wel legio mogelijkheden zijn
pompenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij Barreltje op dat pomp-eiland ook wel legio mogelijkheden zijn
Ja ja, lul je er maar weer onderuitquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal maar gekregen.Moeder had een iMac gekocht voor der vriend, maar die wilde toch liever een nieuwe windows, dus toen mocht ik hem hebben.
iPad was voor kerst en de iPhone was van mijn moeder, maar die kreeg van der werk een HTC telefoon.
Dus eigenlijk is mijn moeder de echte fangirl.
Dikke spuitslangen heb je daar altijd wel bij de hand lijkt mequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dikke spuitslangen heb je daar altijd wel bij de hand lijkt me
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, lul je er maar weer onderuit
quote:
wel nee, het glijd er gewoon inquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een booreiland waar NIET geboord wordt?
Ze zit op een PRODUCTIE-eiland, wel opletten he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, een productie-eiland waar ge.. ehh.. produceerd wordtquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus dan maar pompenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zit op een PRODUCTIE-eiland, wel opletten he?
Leuk hea, die TTquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:41 schreef Koen66 het volgende:
oh drad er stond weer ff iemand achter me mee te kijken op mn scherm
het is geen booreilend...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde het wegklikken en dat kwam ook al zo knullig overquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:41 schreef Koen66 het volgende:
oh drad er stond weer ff iemand achter me mee te kijken op mn scherm
Alt+Tab doet wonderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde het wegklikken en dat kwam ook al zo knullig over
Ja dan kan je het beter laten staanquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde het wegklikken en dat kwam ook al zo knullig over
was iemand die me iets gevraagd had en nog op antwoord wachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan kan je het beter laten staan"wat nou? Ja, neuken staat er. Nou en? Neuken neuken neuken neuken neuken. Kan je 't zien?"
Uhu, net als bummer, oh snap dat soort dingenquote:
fiets-sequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
Fietsen naar schooltot later schatjes
Jep, plus voetstappen herkenning, dat is ook goedquote:
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu, net als bummer, oh snap dat soort dingen
HET ANTWOORD IS NEUKEN!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was iemand die me iets gevraagd had en nog op antwoord wacht
ik zit andersom laatste tijd dus moet ze zien aankomen. Voorheen stonden ze opeens achter mequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, plus voetstappen herkenning, dat is ook goedDan kan je het op tijd doen
een wat? Sorry maar ik ben 1 van de weinige niet-ITers...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er een addon voor FF met een Boss-Key
wel 42 keer dan he!quote:
Dat heb ik nou nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
fuck de wasmachineik ga gewon werken, draai die was vanavond nog wel n keer
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een wat? Sorry maar ik ben 1 van de weinige niet-ITers...
Ik heb me zo ingebouwd dat ze maar van 1 kant kunnen komen, goede verdedingingslinie is essentieelquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit andersom laatste tijd dus moet ze zien aankomen. Voorheen stonden ze opeens achter me
maar deze benaderde me van de zijkant
niet?quote:
Ik wilde het niet zeggenquote:
En ik bevind me in goed gezelschapquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kreeg een pm... of ik wilde neuken
Dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
Van FLES?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik gok, dat er nu wel een paar gaan binnenkomen bij jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit
Vertel, van wie?
kom maarquote:
van een onbekendequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit
Vertel, van wie?
neequote:
ik was het nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ja , hihihihihiquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aangetrokken door het magische woord![]()
![]()
hihi... je zei 'doen het'quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja , hihihihihijullie doen het express....
Jij bent van de liefdequote:
nu weet ik zeker dat ik je met dat woord kan lokkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja , hihihihihijullie doen het express....
Klopt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent van de liefdeNiet van het neuken
De combi van die twee is het bestequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefdequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hahahaha, Nonsens!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu weet ik zeker dat ik je met dat woord kan lokken![]()
Uit dat buddy topic?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
wat voor record?quote:
Pfieuw, m'n wereldbeeld klopt nogquote:
Neh, neuken moet zonder poezelige zachtheidquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De combi van die twee is het beste
Oh die heb ik ook gehad jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uit dat buddy topic?![]()
Ik kreeg er ook een.
Natuurlijk, jij heb altijd gelijk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pfieuw, m'n wereldbeeld klopt nog
Afwisseling is het beste daarinquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, neuken moet zonder poezelige zachtheidAl mag je natuurlijk wel van iemand houden
Ehm, nee hoorquote:
gewoon keihard volblaffen die KUTquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Afwisseling is het beste daarinzacht en minder zacht
![]()
Echt he.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook gehad jaWat een sukkel
soms moet je een vrouw gewoon helemaal uit elkaar trekkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Jawel!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, nee hoorMaar sssssst niet verder vertellen
![]()
Alles goed?
Gewoon keihard neuken gek.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
quote:
Jaquote:
altijd knuffelseks is maar kut, doe mij maar n vent die me op zn tijd even goed alle hoeken van de kamer laat zienquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pfieuw, m'n wereldbeeld klopt nog
[..]
Neh, neuken moet zonder poezelige zachtheidAl mag je natuurlijk wel van iemand houden
en bedanktquote:
Mezelf gevonden!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Nog wat leuks gedaan lately?
Wat als de kamer nou rond is?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
altijd knuffelseks is maar kut, doe mij maar n vent die me op zn tijd even goed alle hoeken van de kamer laat zien
marsssssssssssssssssquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
laptop remote in india overnemen is niet echt snel ....
Neuken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo vaak mogelijk NEUKEN zeggen in 1 topic
Ja, vinnik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
altijd knuffelseks is maar kut, doe mij maar n vent die me op zn tijd even goed alle hoeken van de kamer laat zien
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en bedankt![]()
nou heb ik opeens een MI van een zwarte bouvier die een bak yoghurt heeft leeg gelikt
Oeh dat is altijd goedquote:
ik gelloof dat ze allemaal het kopieerhok in zijn gedokenquote:
ik heb alleen maar kerels hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik gelloof dat ze allemaal het kopieerhok in zijn gedoken
Willekeurige collega gepakt enzo...
bahahaha, zie ze gaan, als dieren jongquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hier nog zit dan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan blijven we keihard doorgaan natuurlijkquote:
fuck ik wil weer werken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die hoeken krijg je met het poetsen wel te zien toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
doe mij maar n vent die me op zn tijd even goed alle hoeken van de kamer laat zien
Hmmmmmmmmmquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
fuck ik wil weer werken.Ik had een keilekkere spaanse collega.
Ex-basketballer, lekker lang.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan blijven we keihard doorgaan natuurlijk
hier is het aantal vrouwen ook zeer beperkt en wat er loopt....quote:
Bahahahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hoeken krijg je met het poetsen wel te zien toch?
Dat kan zonder werken ook wel denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
De enige gastcollega die hier zit in een enge man....quote:
NBTeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Jongen, ik heb toch geen kopieerruimte thuis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan zonder werken ook wel denk ik
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
NBTeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Een spanjaard die lang isquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
boven 1 uitzoeken en mee nemen naar benedenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De enige gastcollega die hier zit in een enge man....
Voor de rest allemaal vrouwen... En anders moet ik even naar boven lopen, maar daar is geen leuk hok
Ik heb geen zin om naar boven te lopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
boven 1 uitzoeken en mee nemen naar beneden
Echt waar, ik baal dat ik zijn naam vergeten ben. Maar hij was lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een spanjaard die lang is
Lekkere spaanse mannen
wel een copuleerruimte? Daar heb je meer aan namelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongen, ik heb toch geen kopieerruimte thuis.
om een of andere reden prefereer ik trio's met 2 vrouwenquote:
Ik hou van Spaanse namenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt waar, ik baal dat ik zijn naam vergeten ben. Maar hij was lekker.En succesvol, hij gaf daar de opleidingen maar had ook zijn eigen restaurant.
Succesvolle mannen is weer een pluspuntje.
wat voor pmquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
en hoppa daar was weer de 1e pm
goed he, en mee jou dan ?quote:
Bahahahaha NEUKEN!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef Koen66 het volgende:
fuck....
typte bijna NEUKEN in de zakelijke chat zojuist
ja primaaa!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat voor pm
[..]
goed he, en mee jou dan ?
Ik was helemaal blij dat zijn naam op het theorie-boek stond, maar toen bleek dat we dat niet mee naar huis mochten nemen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van Spaanse namen
Eigenlijk moet je op onderzoek uit
Ook goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere reden prefereer ik trio's met 2 vrouwen
haha mooi, lang niet gezien / gesprokenquote:
geef ze maar door aan mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
Op Fok ken ik wel wat dames waar ik wel ff mee wil experimenteren hoor![]()
(ownee, getrouwd)
![]()
neuken?quote:
wow, jullie slopen me vermoed ikquote:
Goed dat je jezelf corrigeertquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
Op Fok ken ik wel wat dames waar ik wel ff mee wil experimenteren hoor![]()
(ownee, getrouwd)
![]()
les voor de volgende keer: Maak een foto en schrijf zijn naam op in je telefoonquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was helemaal blij dat zijn naam op het theorie-boek stond, maar toen bleek dat we dat niet mee naar huis mochten nemen.
Hij was wel streng, telefoons mochten niet. Hihiih, strenge mannen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
les voor de volgende keer: Maak een foto en schrijf zijn naam op in je telefoon
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef Koen66 het volgende:
fuck....
typte bijna NEUKEN in de zakelijke chat zojuist
wel directquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuken?
van n random stranger
ik vrees voor je dat dat gewoon menselijk isquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet het, teveel bad thoughts af en toe
eetse kerelquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel direct
ok sletjes en pooiers
ik ga eten![]()
![]()
eetsequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel direct
ok sletjes en pooiers
ik ga eten![]()
![]()
weet ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vrees voor je dat dat gewoon menselijk is
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel direct
ok sletjes en pooiers
ik ga eten![]()
![]()
Inderdaad alweer een poosje terug he.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha mooi, lang niet gezien / gesproken
Das mooi, ik heb wel raNdom seks in de aanbiedingquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]direct is prima
ben alleen niet op zoek naar radom seks
Mooi he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:10 schreef Koen66 het volgende:
del hele SC club is 1 happy family hier bij Fok, iedereen kent elkaar
ik heb de kuteigenschap dat ik n soort natural flirt benquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik
Door te trouwen heb ik de liefde voor mooie vrouwen niet verloren, en ik heb nog steeds ogen
Die spamt mij ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik nu ook een random neukberichtje. Wiens kloon is dat? Gaat die alleen de KSC af, of het hele forum?m113
Ik ben een SC sletje, ik heb bijna in alle SC's wel een poosje meegepost.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:11 schreef Koen66 het volgende:
het is dat het anders veeeeels te druk zou worden, anders konden de div SC's net zo goed fuseren
mij niet... houden zoquote:
ons SC sletjequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een SC sletje, ik heb bijna in alle SC's wel een poosje meegepost.
no thnxquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Das mooi, ik heb wel raNdom seks in de aanbieding...
Of je nou tegen die goederenwagon op moet klimmen laat ik even aan jou, maar Radom is op zich goed te doen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]direct is prima
ben alleen niet op zoek naar radom seks
Blokkeren helpt, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik nu ook een random neukberichtje. Wiens kloon is dat? Gaat die alleen de KSC af, of het hele forum?m113
Goede!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blokkeren helpt, heb ik ook gedaan
waar ligt dat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je nou tegen die goederenwagon op moet klimmen laat ik even aan jou, maar Radom is op zich goed te doen hoor
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blokkeren helpt, heb ik ook gedaan
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
Stelletje neu.. spammers![]()
[ afbeelding ]
als flirten al niet meer zou kunnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb de kuteigenschap dat ik n soort natural flirt benben echt bezig dat n beetje in te dammen nu.. Maar tis wel heel lastig, vind het gewoon leuk om wat onschuldig te flirten hier en daar
zolang het bij flirten blijft...quote:
ik neuk nooit. Seks is vies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
Stelletje neu.. spammers![]()
[ afbeelding ]
ik heb al n meisje voor achter de handquote:
In Polen. Kilometertje of 140 onder Warschauquote:
Ach.... Voor erbij...quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb al n meisje voor achter de hand![]()
das wel een eindje fietsenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Polen. Kilometertje of 140 onder Warschau
Boefjequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:15 schreef DaMart het volgende:
MPG, gelukkig is de FP duidelijker in de berichtgeving!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |