haha mooi, lang niet gezien / gesprokenquote:
geef ze maar door aan mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
Op Fok ken ik wel wat dames waar ik wel ff mee wil experimenteren hoor
(ownee, getrouwd)

neuken?quote:

wow, jullie slopen me vermoed ikquote:

Goed dat je jezelf corrigeertquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef Koen66 het volgende:
Op Fok ken ik wel wat dames waar ik wel ff mee wil experimenteren hoor
(ownee, getrouwd)

les voor de volgende keer: Maak een foto en schrijf zijn naam op in je telefoonquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was helemaal blij dat zijn naam op het theorie-boek stond, maar toen bleek dat we dat niet mee naar huis mochten nemen.

Hij was wel streng, telefoons mochten niet. Hihiih, strenge mannen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
les voor de volgende keer: Maak een foto en schrijf zijn naam op in je telefoon

quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef Koen66 het volgende:
fuck....
typte bijna NEUKEN in de zakelijke chat zojuist

wel directquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuken?
van n random stranger

ik vrees voor je dat dat gewoon menselijk isquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet het, teveel bad thoughts af en toe

eetse kerelquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel direct
ok sletjes en pooiers
ik ga eten

)  dan is dit NEUKEN topic vast dicht
 )  dan is dit NEUKEN topic vast dicht  

eetsequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel direct
ok sletjes en pooiers
ik ga eten

weet ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vrees voor je dat dat gewoon menselijk is

quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel direct
ok sletjes en pooiers
ik ga eten

direct is prima
 direct is prima  ben alleen niet op zoek naar radom seks
 ben alleen niet op zoek naar radom seks

Inderdaad alweer een poosje terug he.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha mooi, lang niet gezien / gesproken

m113
 m113

Das mooi, ik heb wel raNdom seks in de aanbiedingquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]direct is prima
ben alleen niet op zoek naar radom seks
 ...
 ...

Mooi he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:10 schreef Koen66 het volgende:
del hele SC club is 1 happy family hier bij Fok, iedereen kent elkaar

ik heb de kuteigenschap dat ik n soort natural flirt benquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik
Door te trouwen heb ik de liefde voor mooie vrouwen niet verloren, en ik heb nog steeds ogen
 ben echt bezig dat n beetje in te dammen nu.. Maar tis wel heel lastig, vind het gewoon leuk om wat onschuldig te flirten hier en daar
 ben echt bezig dat n beetje in te dammen nu.. Maar tis wel heel lastig, vind het gewoon leuk om wat onschuldig te flirten hier en daar  

Die spamt mij ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik nu ook een random neukberichtje. Wiens kloon is dat? Gaat die alleen de KSC af, of het hele forum?m113

Ik ben een SC sletje, ik heb bijna in alle SC's wel een poosje meegepost.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:11 schreef Koen66 het volgende:
het is dat het anders veeeeels te druk zou worden, anders konden de div SC's net zo goed fuseren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |