en bedanktquote:
Mezelf gevonden!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Nog wat leuks gedaan lately?
Wat als de kamer nou rond is?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
altijd knuffelseks is maar kut, doe mij maar n vent die me op zn tijd even goed alle hoeken van de kamer laat zien
marsssssssssssssssssquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
laptop remote in india overnemen is niet echt snel ....
Neuken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo vaak mogelijk NEUKEN zeggen in 1 topic
Ja, vinnik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
altijd knuffelseks is maar kut, doe mij maar n vent die me op zn tijd even goed alle hoeken van de kamer laat zien
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en bedankt![]()
nou heb ik opeens een MI van een zwarte bouvier die een bak yoghurt heeft leeg gelikt
Oeh dat is altijd goedquote:
ik gelloof dat ze allemaal het kopieerhok in zijn gedokenquote:
ik heb alleen maar kerels hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik gelloof dat ze allemaal het kopieerhok in zijn gedoken
Willekeurige collega gepakt enzo...
bahahaha, zie ze gaan, als dieren jongquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hier nog zit dan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan blijven we keihard doorgaan natuurlijkquote:
fuck ik wil weer werken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die hoeken krijg je met het poetsen wel te zien toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
doe mij maar n vent die me op zn tijd even goed alle hoeken van de kamer laat zien
Hmmmmmmmmmquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
fuck ik wil weer werken.Ik had een keilekkere spaanse collega.
Ex-basketballer, lekker lang.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan blijven we keihard doorgaan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |