Nou gatver zegquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die word zompig als ie nat wordt, of nog erger.. papier mache
dat is een beetje de pest. ze wijzen hier naar elkaar!quote:
grapjasquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je ciniclown wilt worden doe ik t
Jij bent creatief genoegquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik het geld toch eens had
http://loi.nl/cursussen/i(...)/comptia_a/index.htmquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat voor cursus?? kost ie en wat levert het mij op?
Kunnen we niet wat anders maken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Geef me een bonkje klei, dan maken we er samen een potje van
JOAA!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we daarover samen taalnazi-en?
The MIquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die word zompig als ie nat wordt, of nog erger.. papier mache
wij welquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kunnen we niet wat anders maken?
n leuke asbak ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je dat niet van je vakantiegeld doen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is een beetje de pest. ze wijzen hier naar elkaar!
[..]
grapjas
[..]
Jij bent creatief genoeg
[..]
http://loi.nl/cursussen/i(...)/comptia_a/index.htm
quote:
quote:
Nee nee nee, want hij gaat stoppen met rokenquote:
Jij laat er geen gras over groeien he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, doet me op 1 of andere manier denken aan American Pie...quote:
Joh zoek een andere baanquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is een beetje de pest. ze wijzen hier naar elkaar!
wat jij wilquote:
wat te doen dit weekend ST ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog witte duct tape![]()
Alleen mijn muur stel ik niet beschikbaar
Alhoewel, de betonnen muur op zolder mag wel
Gelukkig gaat dat niet zo snel, en het was niet mijn ideequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij laat er geen gras over groeien he?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat niet zo snel, en het was niet mijn idee![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
je hebt hem nu al zover dat je hem kan laten denken wat jij wiltquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
winnen jullie niet van Brabo'squote:Op woensdag 23 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we daarover samen taalnazi-en?
[..]![]()
Nee echtquote:
Het is een gavequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt hem nu al zover dat je hem kan laten denken wat jij wilt![]()
![]()
hoe doen vrouwen dat toch...
Whehequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken je ons nog niet goed genoegquote:
Kom danquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken je ons nog niet goed genoeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duct tape bedoel je
[ afbeelding ]
Try us !!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken je ons nog niet goed genoeg![]()
wat een mooie notatiequote:
Jij hebt 11.12.10quote:
Zet eens zachter hoor het hier helemaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
ik las even een huiskamerdansmomentje instraks weer terug
* littledrummergirl zet haar muziek keihard aan en springt rond![]()
Okee. Hij pakt jou op je bek, ziet dat jij niet moeilijk doet, en het eerste woord wat eruit komt als hij zijn mond weer voor praten gebruikt is "Neuken?"?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee echtZijn kindjes willen al hun hele leven lang een broertje of zusje erbij, dus dat kon dan nu wel gebeuren
en wat levert het mij op??quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Toekito het volgende:
http://loi.nl/cursussen/i(...)/comptia_a/index.htm
11:11.11 is leukerquote:
Ja zoietsquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. Hij pakt jou op je bek, ziet dat jij niet moeilijk doet, en het eerste woord wat eruit komt als hij zijn mond weer voor praten gebruikt is "Neuken?"?
ik kon m niet voorbij laten gaan...quote:
daarvoor was ik net te laat...quote:
Ja, maar deze was ook cool vond ikquote:
misschien maar het is goedkoper als of KPN of Rampstad betaald.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je dat niet van je vakantiegeld doen?
Of 12 12 12quote:
en overmorgen weerquote:
Je hebt een contract bij Randstad toch? Dus dan zouden hun eventueel kunnen betalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien maar het is goedkoper als of KPN of Rampstad betaald.
222222quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en overmorgen weer
maar over ruim 11 uur is er ook een leuke hoor
die ja!quote:
je kan het van de belasting aftrekken als je het zelf betaald.. als studie kosten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien maar het is goedkoper als of KPN of Rampstad betaald.
dan moet je als nog de helft zelf betalen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je kan het van de belasting aftrekken als je het zelf betaald.. als studie kosten!
Ja, maar dat is ook steeds minder... En hij komt net boven het drempelbedrag uit, dat was eerder iets van 500 euro, dus dat zal nu wel omhoog gegaan zijn... Dus veel valt er niet af te trekken ben ik bangquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je kan het van de belasting aftrekken als je het zelf betaald.. als studie kosten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |