Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Die lui hebben echt overal geld voor hequote:
ja maar hoe oud was je vrouw toen? Ik word dit jaar 33.... en ik wil niet TE lang wachtenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs op momenten dat we het NIET wilden
Maar tips heb ik er helaas niet voor....
@C_A, we hebben wel een periode gehad dat vrouwlief het heeeele graag wilde.
Toen lukte het dus NIET idd...
aan het begin van het seizoen welquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die lui hebben echt overal geld voor he
Geen lichamelijke klachten: Momenteel: CHECKquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, wat was het lijstje ook alweer van bar?
wie heeft geen lichamelijke klachten, heeft wel een leuke baan en een leuke relatie?
Vet toch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die lui hebben echt overal geld voor he
ik was 36 toen, vrouwlief dus 34quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar hoe oud was je vrouw toen? Ik word dit jaar 33.... en ik wil niet TE lang wachten
Stellen de merken beschikbaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vet toch.
En die auto's stellen de merken beschikbaar
Lichamelijke klachten: Blauwe plekken en spierpijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geen lichamelijke klachten: Momenteel: CHECK
Leuke baan: Check
Leueke relatie: No Check
tja, bij ons was het 2 van de 3 keer raak.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar hoe oud was je vrouw toen? Ik word dit jaar 33.... en ik wil niet TE lang wachten
quote:
Morgequote:
Belse braboquote:
Jawel hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stellen de merken beschikbaarVoor zoeen lolligheidje, wat nog niet eens reclame is ook
Van het LAATSTE filterzakje dat in huis isquote:
Klopt, meestal een demo model voor publiesiteitquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vet toch.
En die auto's stellen de merken beschikbaar
Hier was het dwars door de pil heenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, bij ons was het 2 van de 3 keer raak.
niet elke dag doen maar 2 dagen pauze en geen condoom gebruiken
Fixedquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, meestal een demo model voor publiciteit
Ja, maar niet 6 om gegarandeerd in de prak te rijdenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, meestal een demo model voor publiesiteit
ja zit in de knoop met priemquote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar niet 6 om gegarandeerd in de prak te rijden
Hebben we ook al geprobeerdquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, bij ons was het 2 van de 3 keer raak.
niet elke dag doen maar 2 dagen pauze en geen condoom gebruiken
Ohquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja zit in de knoop met priem
die kwam uit belgie en woont nu in brabant
sorry ... koffie ?
Lichamelijke klachten: vaak pijn in rug (jaja te zwaar)quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:57 schreef Barreltje het volgende:
Lichamelijke klachten: koppijn en last van schouder.. hoppa weer een ibuprofen er in![]()
Leuke baan: half Check ( manager neit meegerekend)
Leuke relatie: Check![]()
Zo erg?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lichamelijke klachten: vaak pijn in rug (jaja te zwaar)
Leuke baan:![]()
Leuke relatie :
EENSquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat is even werk verrichten
server uit een rek halen. wordt weer tillen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leuke relatie :
Dat is wel ergquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leuke relatie :
maar die special is episch historisch en geweldig coolquote:
zowel baan als relatie zwabberen tussenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIISSSJUHHHHHHHHHHHHH
kom eens knuffelen![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:00 schreef Pien85 het volgende:
Marijke, had je mijn (zwaar vertraagde) DM nog gehad?
Ja ik wil datquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIISSSJUHHHHHHHHHHHHH
kom eens knuffelen![]()
![]()
Peheh failquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja zit in de knoop met priem
die kwam uit belgie en woont nu in brabant
sorry ... koffie ?
Ja waarom DM je dan niet terug?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jaHai
Alles goed?
[..]
Ja ik wil dat![]()
Ik mis je
Zie ik je binnenkort weer eens?
Heel snelquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jaHai
Alles goed?
[..]
Ja ik wil dat![]()
Ik mis je
Zie ik je binnenkort weer eens?
Ah, dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zowel baan als relatie zwabberen tussenen
, dus gemiddeld
hoe zit dat met die vitamine als ik vragen mag? Wat zijn je klachten ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheh fail
Lichamelijke klachten: Vitamine B te kort. Maar met pilletjes/spuiten goed mee te leven- en spierpijn (maar dat doe ik mezelf aan
)
Leuke Baan: Zeker weten
Leuk relatie: Laatste tijd gaat het weer een stuk beter
Stiekem niks te klagen dus
ik lig nog lekker in mn gigabedquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. AangekleedNu maar eens koffie brouwen
Zit je nou alweer hier in de buurt of niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
sinds wanneer bepaal ik of een project wel of niet door gaat![]()
het wordt steeds gekker hier![]()
het mooiste is nog dat van de werkzaamheden die ik hier doe er helemaal niks, nopes, nada in dat project voorkomt
wel in amstelveen maar de andere kant van de A9quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zit je nou alweer hier in de buurt of niet?
Ja ik hoef alleen maar even naar de sportschool vanmiddag, ALS ik zin heb.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik lig nog lekker in mn gigabed![]()
hoef pas over anderhalf uur de deur uit, dus kan nog wel even blijven liggen
Ja, dat wist ik, dat je verder weg zou zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel in amstelveen maar de andere kant van de A9
Bankdrukken Fles?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik hoef alleen maar even naar de sportschool vanmiddag, ALS ik zin heb.
heb je nog amaretto cake?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, dat je verder weg zou zitten![]()
Kom je weer 's koffie drinken dan?
Dat gaat nog wat verquote:
Spierballen manquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat ver![]()
Gewoon revalideren noemen ze het
dat krijg je van theequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
Sjonge... ik blijf pissen vandaag... niet normaal...
mooie armspierenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Spierballen man [ afbeelding ][ afbeelding ]
Maak em dan brederquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Mooie brute Technisch Lego koffiefilterzakjeshoudert is te smal voor een heel pak filterzakjes
[ afbeelding ]
nou ja, het was waarschijnlijk toch niet meer te eten nuquote:
* pgrferrari ook roeien gaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mooie armspieren
mijnvertelde laatst dat ie weer wilde gaan roeien. Ik was natuurlijk helemaal enthousiast haha ik zie de armen al tegemoet
Wel als ik nieuwe had gekocht maar dat heb ik nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou ja, het was waarschijnlijk toch niet meer te eten nu
Uitbreiden dan!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Mooie brute Technisch Lego koffiefilterzakjeshoudert is te smal voor een heel pak filterzakjes
[ afbeelding ]
1 bakkie op een dag?quote:
praktische vrouwquote:
Niet moeilijk doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
competitiequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari ook roeien gaat [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb al twee banken en 3 kasten met je gedeeld
Ja, maar dat doe ik al maanden... misschien gister gewoon wat veel water en fris gedronken...quote:
Of door al het bierquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik pis me de laatste tijd ook helemaal scheel
Wss door de medicatie.
als jullie een keer in de buurt zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kom je ook eens naar een ksc meet?
brabantquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als jullie een keer in de buurt zijnwhy not?
Klachten kunnen divers zijn. Vorig jaar januari anderhalve maand thuis gezet. Het begon met hoofdpijn/stress-gevoel en ging over naar depressie; vermoeidheid; voortdurend spierpijn; ontzettend prikkelbaar; huilbuien; tinteling in armen en tong......quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hoe zit dat met die vitamine als ik vragen mag? Wat zijn je klachten ?
quote:
ik woon in rotterdamquote:
Roaccutane oftewel acne.quote:
oohhhh!! das te regelenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik woon in rotterdam
was alleen met carnaval parttime in brabant
en nu slik je vitamine pillen??quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klachten kunnen divers zijn. Vorig jaar januari anderhalve maand thuis gezet. Het begon met hoofdpijn/stress-gevoel en ging over naar depressie; vermoeidheid; voortdurend spierpijn; ontzettend prikkelbaar; huilbuien; tinteling in armen en tong......
Dokter dacht, in eerste instantie, aan een burnout; maar mijn vitamine B waarde was veel te laag. Beginnen met prikken en na een 3/4-tal weken kon ik weer fulltime werken
Ok dat is wel heftig ja... nou daar heb je 8 maanden alcohol-loos wel voor over toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Roaccutane oftewel acne.
Zijn redelijk zware medicijnen die mijn gezicht en lippen uitdroogt.
Moet ook 1x in de maand bloed laten onderzoeken en terug naar de dermatoloog.
Ik moet ze voor 8 maanden slikken.
Moet oppassen voor mijn leverquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Wat heb je aan een medicijn waar je dood aan gaat?
Mooi klote johquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moet oppassen voor mijn lever
Dus geen alcohol
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, zijn er genoeg hier in Zuid-Holland, dus een ZH meetlocatie is zo gek toch niet dan?
preciesquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, zijn er genoeg hier in Zuid-Holland, dus een ZH meetlocatie is zo gek toch niet dan?
Ja, dat heb ik er uiteraard voor over.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok dat is wel heftig ja... nou daar heb je 8 maanden alcohol-loos wel voor over toch?
Maar heb je iets waar mee je je gezicht en lippen kan 'invetten' enzo?
Hoeraquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Koffiefilterzakjeshouder is opgevoerdEr kan nu wel een heel pak filterzakjes in
spontane meets zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesdat leek mij ook wel
ik wil een bbqmeet hier in een van de parkendat is zo cool... Alleen lastig plannen ivm het weer
Picsquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Koffiefilterzakjeshouder is opgevoerdEr kan nu wel een heel pak filterzakjes in
Heb een jaar lang spuiten gehad; maar omdat dit enkel tijdens werktijd moest (en ik dit echt kl*te vond) probeer ik het nu op vitamine-B pillen. Tot nu toe gaat alles goed; dus vitamine B blijft wel een stuk stabieler. Over paar maand moet ik weer op controle.quote:
Goedzo... en dat zou fijn zijn als het weg isquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik er uiteraard voor over.
Anders was ik er niet aan begonnen.
Als het goed is het voorgoed weg na die 8 maanden.
Ik heb Labello en Vaseline voor mijn lippen en Nivea voor mijn gezicht.
spuitenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb een jaar lang spuiten gehad; maar omdat dit enkel tijdens werktijd moest (en ik dit echt kl*te vond) probeer ik het nu op vitamine-B pillen. Tot nu toe gaat alles goed; dus vitamine B blijft wel een stuk stabieler. Over paar maand moet ik weer op controle.
Het is alleen nou wel ff doorbijten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo... en dat zou fijn zijn als het weg is![]()
Baasquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed![]()
[ afbeelding ]HOEWAAAA!!
![]()
[ afbeelding ]
Ben je er nog maar net mee begonnen??quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is alleen nou wel ff doorbijten.
Erger door droog en ontstekingen etc.
Maar na een tijd word het beter.
Hoewwwwwaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed![]()
[ afbeelding ]HOEWAAAA!!
![]()
[ afbeelding ]
Nu bijna 4 weken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je er nog maar net mee begonnen??
[..]
Hoewwwwwaaaaaaaaa
Nee idd... Toen ik vroeg of ik dat niet zelf mocht doen; zeiden ze dat enkel assistenten of iemand die verpleegkundige is dit mag doen gmrpfl... Komt omdat de spuit net boven je 'kont' moet worden gezetquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
spuiten
en dat deden ze bij jou?? niet zoals een suikerpatient dat zelf kan doen??
Wat kun je nog meer maken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEER een probleem minder op de wereld![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEER een probleem minder op de wereld![]()
Om te controleren hoe het gaat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu bijna 4 weken.
Heb maandag bloed laten prikken en moet vrijdag naar de dermatoloog.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed![]()
[ afbeelding ]HOEWAAAA!!
![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om te controleren hoe het gaat?
Is lichttherapie geen oplossing? Heb ik ook gehad, werkte erg goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu bijna 4 weken.
Heb maandag bloed laten prikken en moet vrijdag naar de dermatoloog.
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is lichttherapie geen oplossing? Heb ik ook gehad, werkte erg goed
Oke ... spannend... heb je verder behalve dat je huid zo droog is nog bijwerkingen of valt het mee?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Uitslag van bloed & misschien wel de dosis verhogen.
Balen, maar zou mooi zijn als dit wel werktquote:
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke ... spannend... heb je verder behalve dat je huid zo droog is nog bijwerkingen of valt het mee?
neuh lijkt me ook een beetje teveel van het goede iedere week een spuit halen.. en dan idd allen tijdens kantoorurenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee idd... Toen ik vroeg of ik dat niet zelf mocht doen; zeiden ze dat enkel assistenten of iemand die verpleegkundige is dit mag doen gmrpfl... Komt omdat de spuit net boven je 'kont' moet worden gezetdus onderrug/heup. Mag ook niet te snel gezet worden; want dan krijg je gruwelijke pijn.. Naja heel gedoe dus, maar kwam er op neer dat ik het niet mocht doen en ik vond het niet kunnen dat ik mijn leven lang met die spuiten verder moest
Nouja als dat het enige is, dan is het nog wel volg te houden voor zo'n lange tijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Merk er igg weinig van.
Mja, straks komt de zon weer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja als dat het enige is, dan is het nog wel volg te houden voor zo'n lange tijd
monsieur!quote:
Oh dat is wel jammer van de zon.. begint juist zulk mooi weer te wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, straks komt de zon weer.
En daar mag ik weinig van hebben
Ik merk heus wel wat van de medicijnen nu, maar dat is goed vol te houden
En wat gebeurt er als straks de dosis wordt verhoogt? Dat weet je ook niet.
Igg moet het goed in de gaten gehouden worden, want zoals gezegd zijn het best zware
Ja dat doe ik nu. Maar als je vitamine B een zwaar te kort is; dan neemt het bloed de supplementen ook niet snel genoeg op en moet je dus spuiten (rechtstreeks in de spier).quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Vitamine B kan je toch ook gewoon supplementen voor slikken? Je hebt plenty van die merken waar alles in zit
whahaha, prachtigquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Gek ventjequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
Geef nooit op!
Marijke moet maar even een andere kant op kijken
Priemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Priem
PGRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GF !
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
gfquote:
valt mee toch ?quote:
Tis jouw nick....quote:
o jah, das ook weer zoquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
Geef nooit op!
Marijke moet maar even een andere kant op kijken
duckiequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik doe trouwens nooit meer n witte broek aan naar stage.. gisteren aten we spinazie met de kids en eentje kreeg er onder het eten toch een giga driftbui van minimaal n uur
bord belandde op mijn schoot
hopelijk gaan de vlekken er nog uit
ik hoor kinderen met gedragsproblemen en n verstandelijke beperking int gareel te houdenquote:
ik gok iets met kinder opvangquote:
Lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
ik doe trouwens nooit meer n witte broek aan naar stage.. gisteren aten we spinazie met de kids en eentje kreeg er onder het eten toch een giga driftbui van minimaal n uur
bord belandde op mijn schoot
hopelijk gaan de vlekken er nog uit
was het maar zo makkelijkquote:
ducktape doet wonderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was het maar zo makkelijk
maar dan gaat mijn manager weer mekkeren over vrijheidsbeperkingquote:
Duct tape bedoel jequote:
whehehequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duct tape bedoel je
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duct tape bedoel je
[ afbeelding ]
Nog genoeg beweging, armpjes en benen kunnen nog bewegenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dan gaat mijn manager weer mekkeren over vrijheidsbeperkingmocht er laatst niet eens eentje achter n traphekje zetten om die reden
Okequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoor kinderen met gedragsproblemen en n verstandelijke beperking int gareel te houdengisteren faalde ik een beetje
Volwassenen mogen ookquote:
t lijkt wel nquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volwassenen mogen ook
[ afbeelding ]
Ik wil datquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volwassenen mogen ook
[ afbeelding ]
en dan serieus een uur laten hangenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volwassenen mogen ook
[ afbeelding ]
wat heb jij nou weer voor hobbyquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volwassenen mogen ook
[ afbeelding ]
ok, wanneer mogen we langskomen ?quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volwassenen mogen ook
[ afbeelding ]
tegen de muur hangenquote:
Een engeltje jaquote:
Ik wil dat ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volwassenen mogen ook
[ afbeelding ]
alleen niet effectief als je wil zonnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tegen de muur hangen
soort hangmat, maar dan anders
I don't believe in much, but I do believe in duct tapequote:
Als ik het geld toch eens hadquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:56 schreef Toekito het volgende:
wie o wie wil voor mij een cursus betalen?
als je ciniclown wilt worden doe ik tquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:56 schreef Toekito het volgende:
voor als je teveel op achter het stuur hebt gezeten ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:56 schreef Toekito het volgende:
Je werkgeverquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:56 schreef Toekito het volgende:
quote:
2 vrijwilligsters... nu nog een muur en een hoop tape...quote:
Iets met een bepaalde avond, in de zaak van GFquote:
wat voor cursus?? kost ie en wat levert het mij op?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:56 schreef Toekito het volgende:
k meldt vrijwillig om mee te helpenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
2 vrijwilligsters... nu nog een muur en een hoop tape...
leuke activiteit voor op de volgende meet
Ik heb nog witte duct tapequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
2 vrijwilligsters... nu nog een muur en een hoop tape...
leuke activiteit voor op de volgende meet
Ik ben ook wel een plakker hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
i
[..]
k meldt vrijwillig om mee te helpen
dealquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog witte duct tape![]()
Alleen mijn muur stel ik niet beschikbaar
Alhoewel, de betonnen muur op zolder mag wel
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
i
[..]
k meldt vrijwillig om mee te helpen
?quote:
ik meldt.. met dtquote:
Is/eens en nu ik meldtquote:
Te veelquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik word echt overlopen vandaag, damn wat moeten al die mensen van me....
sorry, op forums let ik niet op de dt zooiquote:
is/eens is gewoon brabantsquote:
Dan moet je niet op de grond gaan liggen in een drukke metrohalquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik word echt overlopen vandaag, damn wat moeten al die mensen van me....
graag, heb je een goede deegroller?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te veelZal ik ze komen verjagen
Sorryquote:
Ja en hartelijk dank voor de koffie die nu uit mijn leus looptquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je niet op de grond gaan liggen in een drukke metrohal
Nuut! En nu ben ik vet ontroostbaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, op forums let ik niet op de dt zooi
[..]
is/eens is gewoon brabants
ontroostbaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuut! En nu ben ik vet ontroostbaar
Uhu en ik haal jouw zweepje wel even opquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
graag, heb je een goede deegroller?
cute, but its WRONG!!quote:
Einmal ein taalNazzi !!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryIk kan gewoon een taalnazi zijn
Zal het niet meer doen
![]()
aah koffie dan maar ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eentje die hoeren print?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
wat een hoerenprinter zeg, kan dat ding nooit eens gewoon doen wat hem gevraagd wordt?
* LovelyLady stampvoet voor de 3e keer naar boven
kom dan hierheen met je deegroller, dan troost ik je terwijlje de mensen wegjaagtquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FAILquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ontroostbaar![]()
![]()
Edit; shit ik las het anders![]()
nog beterquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu en ik haal jouw zweepje wel even op
Yes pleasequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Einmal ein taalNazzi !!!
[..]
aah koffie dan maar ?
Doe mij zo'n printerquote:
Okidoquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom dan hierheen met je deegroller, dan troost ik je terwijlje de mensen wegjaagt
Nee. Is/eens is gewoon ZOWEL fucking irritant ALS kak-loemp. Niet meer doen bittequote:
Zijn je holtes ook weer goed gereinigdquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en hartelijk dank voor de koffie die nu uit mijn leus loopt![]()
HE WAT? PEPER IN JE KUT?!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yes please![]()
[..]
Doe mij zo'n printerAlleen lijkt me de paper cut niet zo fijn
![]()
[..]
Okido
Zullen we daarover samen taalnazi-en?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Is/eens is gewoon ZOWEL fucking irritant ALS kak-loemp. Niet meer doen bitte
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zijn je holtes ook weer goed gereinigd![]()
Graag gedaan
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zijn je holtes ook weer goed gereinigd![]()
Graag gedaan
Nee, nog erger, een papieren kut!quote:
Niet huilenquote:
Dat houdt het niet lang hoor als dat nat wordt.. oh oh ohquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nog erger, een papieren kut!![]()
die word zompig als ie nat wordt, of nog erger.. papier machequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nog erger, een papieren kut!![]()
Lekker hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat houdt het niet lang hoor als dat nat wordt.. oh oh oh
IEK! Dan zit je vet lang aan elkaar vastquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die word zompig als ie nat wordt, of nog erger.. papier mache
Zo... je ontspanning is weer voorbij...quote:
O... ik heb nog gelijk ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:05 schreef Symphonic het volgende:
Ook fijn dat mensen ook op de afgesproken tijd komen
Docenten
Nou gatver zegquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is een beetje de pest. ze wijzen hier naar elkaar!quote:
grapjasquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als je ciniclown wilt worden doe ik t
Jij bent creatief genoegquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik het geld toch eens had
http://loi.nl/cursussen/i(...)/comptia_a/index.htmquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat voor cursus?? kost ie en wat levert het mij op?
Kunnen we niet wat anders maken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Geef me een bonkje klei, dan maken we er samen een potje van
JOAA!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we daarover samen taalnazi-en?
The MIquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij welquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kunnen we niet wat anders maken?
n leuke asbak ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je dat niet van je vakantiegeld doen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is een beetje de pest. ze wijzen hier naar elkaar!
[..]
grapjas
[..]
Jij bent creatief genoeg
[..]
http://loi.nl/cursussen/i(...)/comptia_a/index.htm
quote:
quote:
Nee nee nee, want hij gaat stoppen met rokenquote:
Jij laat er geen gras over groeien he?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, doet me op 1 of andere manier denken aan American Pie...quote:
Joh zoek een andere baanquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is een beetje de pest. ze wijzen hier naar elkaar!
wat jij wilquote:
wat te doen dit weekend ST ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb nog witte duct tape![]()
Alleen mijn muur stel ik niet beschikbaar
Alhoewel, de betonnen muur op zolder mag wel
Gelukkig gaat dat niet zo snel, en het was niet mijn ideequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij laat er geen gras over groeien he?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat niet zo snel, en het was niet mijn idee![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
je hebt hem nu al zover dat je hem kan laten denken wat jij wiltquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
winnen jullie niet van Brabo'squote:Op woensdag 23 maart 2011 11:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we daarover samen taalnazi-en?
[..]![]()
Nee echtquote:
Het is een gavequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt hem nu al zover dat je hem kan laten denken wat jij wilt![]()
![]()
hoe doen vrouwen dat toch...
Whehequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken je ons nog niet goed genoegquote:
Kom danquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken je ons nog niet goed genoeg![]()
whehehequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duct tape bedoel je
[ afbeelding ]
Try us !!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken je ons nog niet goed genoeg![]()
wat een mooie notatiequote:
Jij hebt 11.12.10quote:
Zet eens zachter hoor het hier helemaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
ik las even een huiskamerdansmomentje instraks weer terug
* littledrummergirl zet haar muziek keihard aan en springt rond![]()
Okee. Hij pakt jou op je bek, ziet dat jij niet moeilijk doet, en het eerste woord wat eruit komt als hij zijn mond weer voor praten gebruikt is "Neuken?"?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee echtZijn kindjes willen al hun hele leven lang een broertje of zusje erbij, dus dat kon dan nu wel gebeuren
en wat levert het mij op??quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Toekito het volgende:
http://loi.nl/cursussen/i(...)/comptia_a/index.htm
11:11.11 is leukerquote:
Ja zoietsquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. Hij pakt jou op je bek, ziet dat jij niet moeilijk doet, en het eerste woord wat eruit komt als hij zijn mond weer voor praten gebruikt is "Neuken?"?
ik kon m niet voorbij laten gaan...quote:
daarvoor was ik net te laat...quote:
Ja, maar deze was ook cool vond ikquote:
misschien maar het is goedkoper als of KPN of Rampstad betaald.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je dat niet van je vakantiegeld doen?
Of 12 12 12quote:
en overmorgen weerquote:
Je hebt een contract bij Randstad toch? Dus dan zouden hun eventueel kunnen betalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien maar het is goedkoper als of KPN of Rampstad betaald.
222222quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en overmorgen weer
maar over ruim 11 uur is er ook een leuke hoor
die ja!quote:
je kan het van de belasting aftrekken als je het zelf betaald.. als studie kosten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien maar het is goedkoper als of KPN of Rampstad betaald.
dan moet je als nog de helft zelf betalen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je kan het van de belasting aftrekken als je het zelf betaald.. als studie kosten!
Ja, maar dat is ook steeds minder... En hij komt net boven het drempelbedrag uit, dat was eerder iets van 500 euro, dus dat zal nu wel omhoog gegaan zijn... Dus veel valt er niet af te trekken ben ik bangquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je kan het van de belasting aftrekken als je het zelf betaald.. als studie kosten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |