maar die special is episch historisch en geweldig coolquote:
zowel baan als relatie zwabberen tussenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIISSSJUHHHHHHHHHHHHH
kom eens knuffelen![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:00 schreef Pien85 het volgende:
Marijke, had je mijn (zwaar vertraagde) DM nog gehad?
Ja ik wil datquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIISSSJUHHHHHHHHHHHHH
kom eens knuffelen![]()
![]()
Peheh failquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja zit in de knoop met priem
die kwam uit belgie en woont nu in brabant
sorry ... koffie ?
Ja waarom DM je dan niet terug?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jaHai
Alles goed?
[..]
Ja ik wil dat![]()
Ik mis je
Zie ik je binnenkort weer eens?
Heel snelquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jaHai
Alles goed?
[..]
Ja ik wil dat![]()
Ik mis je
Zie ik je binnenkort weer eens?
Ah, dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zowel baan als relatie zwabberen tussenen
, dus gemiddeld
hoe zit dat met die vitamine als ik vragen mag? Wat zijn je klachten ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheh fail
Lichamelijke klachten: Vitamine B te kort. Maar met pilletjes/spuiten goed mee te leven- en spierpijn (maar dat doe ik mezelf aan
)
Leuke Baan: Zeker weten
Leuk relatie: Laatste tijd gaat het weer een stuk beter
Stiekem niks te klagen dus
ik lig nog lekker in mn gigabedquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. AangekleedNu maar eens koffie brouwen
Zit je nou alweer hier in de buurt of niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:07 schreef wel.o.k het volgende:
sinds wanneer bepaal ik of een project wel of niet door gaat![]()
het wordt steeds gekker hier![]()
het mooiste is nog dat van de werkzaamheden die ik hier doe er helemaal niks, nopes, nada in dat project voorkomt
wel in amstelveen maar de andere kant van de A9quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zit je nou alweer hier in de buurt of niet?
Ja ik hoef alleen maar even naar de sportschool vanmiddag, ALS ik zin heb.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik lig nog lekker in mn gigabed![]()
hoef pas over anderhalf uur de deur uit, dus kan nog wel even blijven liggen
Ja, dat wist ik, dat je verder weg zou zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel in amstelveen maar de andere kant van de A9
Bankdrukken Fles?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik hoef alleen maar even naar de sportschool vanmiddag, ALS ik zin heb.
heb je nog amaretto cake?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, dat je verder weg zou zitten![]()
Kom je weer 's koffie drinken dan?
Dat gaat nog wat verquote:
Spierballen manquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat ver![]()
Gewoon revalideren noemen ze het
dat krijg je van theequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
Sjonge... ik blijf pissen vandaag... niet normaal...
mooie armspierenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Spierballen man [ afbeelding ][ afbeelding ]
Maak em dan brederquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Mooie brute Technisch Lego koffiefilterzakjeshoudert is te smal voor een heel pak filterzakjes
[ afbeelding ]
nou ja, het was waarschijnlijk toch niet meer te eten nuquote:
* pgrferrari ook roeien gaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mooie armspieren
mijnvertelde laatst dat ie weer wilde gaan roeien. Ik was natuurlijk helemaal enthousiast haha ik zie de armen al tegemoet
Wel als ik nieuwe had gekocht maar dat heb ik nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou ja, het was waarschijnlijk toch niet meer te eten nu
Uitbreiden dan!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Mooie brute Technisch Lego koffiefilterzakjeshoudert is te smal voor een heel pak filterzakjes
[ afbeelding ]
1 bakkie op een dag?quote:
praktische vrouwquote:
Niet moeilijk doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
competitiequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari ook roeien gaat [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb al twee banken en 3 kasten met je gedeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |