Picsquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn Koffiefilterzakjeshouder is opgevoerdEr kan nu wel een heel pak filterzakjes in
Heb een jaar lang spuiten gehad; maar omdat dit enkel tijdens werktijd moest (en ik dit echt kl*te vond) probeer ik het nu op vitamine-B pillen. Tot nu toe gaat alles goed; dus vitamine B blijft wel een stuk stabieler. Over paar maand moet ik weer op controle.quote:
Goedzo... en dat zou fijn zijn als het weg isquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik er uiteraard voor over.
Anders was ik er niet aan begonnen.
Als het goed is het voorgoed weg na die 8 maanden.
Ik heb Labello en Vaseline voor mijn lippen en Nivea voor mijn gezicht.
spuitenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb een jaar lang spuiten gehad; maar omdat dit enkel tijdens werktijd moest (en ik dit echt kl*te vond) probeer ik het nu op vitamine-B pillen. Tot nu toe gaat alles goed; dus vitamine B blijft wel een stuk stabieler. Over paar maand moet ik weer op controle.
Het is alleen nou wel ff doorbijten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo... en dat zou fijn zijn als het weg is![]()
Baasquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed![]()
[ afbeelding ]HOEWAAAA!!
![]()
[ afbeelding ]
Ben je er nog maar net mee begonnen??quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is alleen nou wel ff doorbijten.
Erger door droog en ontstekingen etc.
Maar na een tijd word het beter.
Hoewwwwwaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed![]()
[ afbeelding ]HOEWAAAA!!
![]()
[ afbeelding ]
Nu bijna 4 weken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je er nog maar net mee begonnen??
[..]
Hoewwwwwaaaaaaaaa
Nee idd... Toen ik vroeg of ik dat niet zelf mocht doen; zeiden ze dat enkel assistenten of iemand die verpleegkundige is dit mag doen gmrpfl... Komt omdat de spuit net boven je 'kont' moet worden gezetquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
spuiten
en dat deden ze bij jou?? niet zoals een suikerpatient dat zelf kan doen??
Wat kun je nog meer maken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEER een probleem minder op de wereld![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WEER een probleem minder op de wereld![]()
Om te controleren hoe het gaat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu bijna 4 weken.
Heb maandag bloed laten prikken en moet vrijdag naar de dermatoloog.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet goed![]()
[ afbeelding ]HOEWAAAA!!
![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Om te controleren hoe het gaat?
Is lichttherapie geen oplossing? Heb ik ook gehad, werkte erg goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu bijna 4 weken.
Heb maandag bloed laten prikken en moet vrijdag naar de dermatoloog.
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is lichttherapie geen oplossing? Heb ik ook gehad, werkte erg goed
Oke ... spannend... heb je verder behalve dat je huid zo droog is nog bijwerkingen of valt het mee?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Uitslag van bloed & misschien wel de dosis verhogen.
Balen, maar zou mooi zijn als dit wel werktquote:
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke ... spannend... heb je verder behalve dat je huid zo droog is nog bijwerkingen of valt het mee?
neuh lijkt me ook een beetje teveel van het goede iedere week een spuit halen.. en dan idd allen tijdens kantoorurenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee idd... Toen ik vroeg of ik dat niet zelf mocht doen; zeiden ze dat enkel assistenten of iemand die verpleegkundige is dit mag doen gmrpfl... Komt omdat de spuit net boven je 'kont' moet worden gezetdus onderrug/heup. Mag ook niet te snel gezet worden; want dan krijg je gruwelijke pijn.. Naja heel gedoe dus, maar kwam er op neer dat ik het niet mocht doen en ik vond het niet kunnen dat ik mijn leven lang met die spuiten verder moest
Nouja als dat het enige is, dan is het nog wel volg te houden voor zo'n lange tijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Merk er igg weinig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |