hier is het aantal vrouwen ook zeer beperkt en wat er loopt....quote:

Bahahahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hoeken krijg je met het poetsen wel te zien toch?

Dat kan zonder werken ook wel denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
fuck ik wil weer werken.Ik had een keilekkere spaanse collega.
Ex-basketballer, lekker lang.

De enige gastcollega die hier zit in een enge man....quote:

NBTeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:

Jongen, ik heb toch geen kopieerruimte thuis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan zonder werken ook wel denk ik

quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
NBTeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Een spanjaard die lang isquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
fuck ik wil weer werken.Ik had een keilekkere spaanse collega.
Ex-basketballer, lekker lang.

boven 1 uitzoeken en mee nemen naar benedenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De enige gastcollega die hier zit in een enge man....
Voor de rest allemaal vrouwen... En anders moet ik even naar boven lopen, maar daar is geen leuk hok

Ik heb geen zin om naar boven te lopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
boven 1 uitzoeken en mee nemen naar beneden

Echt waar, ik baal dat ik zijn naam vergeten ben. Maar hij was lekker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een spanjaard die lang is
Lekkere spaanse mannen

wel een copuleerruimte? Daar heb je meer aan namelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jongen, ik heb toch geen kopieerruimte thuis.

om een of andere reden prefereer ik trio's met 2 vrouwenquote:

Ik hou van Spaanse namenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt waar, ik baal dat ik zijn naam vergeten ben. Maar hij was lekker.En succesvol, hij gaf daar de opleidingen maar had ook zijn eigen restaurant.
Succesvolle mannen is weer een pluspuntje.

wat voor pmquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
en hoppa daar was weer de 1e pm
goed he, en mee jou dan ?quote:

Bahahahaha NEUKEN!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef Koen66 het volgende:
fuck....
typte bijna NEUKEN in de zakelijke chat zojuist

ja primaaa!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat voor pm
[..]
goed he, en mee jou dan ?

Ik was helemaal blij dat zijn naam op het theorie-boek stond, maar toen bleek dat we dat niet mee naar huis mochten nemen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van Spaanse namen
Eigenlijk moet je op onderzoek uit

Ook goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een of andere reden prefereer ik trio's met 2 vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |