quote:
SLET!quote:
Niet met mijquote:
auwquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Anders komt mijn pink even tussen de watertank en de waterkoeler als ik de watertank vervang.
klinkt lastig die zinquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar in het posten in topics waarin je wil posten ben je goed genoeg
Even koelen met water uit die tankquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Anders komt mijn pink even tussen de watertank en de waterkoeler als ik de watertank vervang.
Ja, jij wil nietquote:
geef mij maar gewoon een grenny smitquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die mijn apple-liefde niet kunnen waarderen.
Ja, lastige zinnen formuleren is een kracht die ik bezit, ik probeer het alleen niet teveel toe te passen, anders reageert er niemand op mn postsquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klinkt lastig die zin
maar daar is iedereen goed in
Loempertquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Apple is DUUR.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen doet waar hij zelf zin in heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag even komen uithuilen hoor, mijn schouders zijn daarvoor wel geschiktquote:
dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
Ja, dat was even pijnlijk... vinger maar even onder de kraan gehouden en nu is hij nog een beetje roodquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Even koelen met water uit die tank![]()
Autch trouwens...
Vrouwen stellen de eisen, de mannen verbreken dezequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je mag even komen uithuilen hoor, mijn getrouwde schouders zijn daarvoor wel geschikt
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus?
* Barreltje is wel zo'n snob..
Nee, valt tegen... heb nog niks gezien in ieder geval... een HOAX tt dusquote:
vrouwen hebben eisen, mannen fantasieenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Vrouwen stellen de eisen, de mannen verbreken deze
hoe kan je nou weer eisen verbreken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Vrouwen stellen de eisen, de mannen verbreken deze
Jep, mn schouders zijn ook getrouwd...quote:
met zo'n TT.. ik zou de gok niet nemen en een topicje wachtenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, mn schouders zijn ook getrouwd...
maar iemand troosten is toch geen overspel?
dat dus !!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, mn schouders zijn ook getrouwd...
maar iemand troosten is toch geen overspel?
Heel goed. En fantasieën kosten tenminste geen geldquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vrouwen hebben eisen, mannen fantasieen
Liesquote:
dat klopt bij mij thuis zekerquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vrouwen hebben eisen, mannen fantasieen
Ik denk dat er bij Barreltje op dat pomp-eiland ook wel legio mogelijkheden zijnquote:
OK, priem... je mag bij me uithuilen, maar dan moet je het pas in het volgende topic meldenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
met zo'n TT.. ik zou de gok niet nemen en een topicje wachten
Ik heb het allemaal maar gekregen.quote:
incl "achtergrond" vibratiequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij Barreltje op dat pomp-eiland ook wel legio mogelijkheden zijn
pompenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat er bij Barreltje op dat pomp-eiland ook wel legio mogelijkheden zijn
Ja ja, lul je er maar weer onderuitquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal maar gekregen.Moeder had een iMac gekocht voor der vriend, maar die wilde toch liever een nieuwe windows, dus toen mocht ik hem hebben.
iPad was voor kerst en de iPhone was van mijn moeder, maar die kreeg van der werk een HTC telefoon.
Dus eigenlijk is mijn moeder de echte fangirl.
Dikke spuitslangen heb je daar altijd wel bij de hand lijkt mequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dikke spuitslangen heb je daar altijd wel bij de hand lijkt me
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, lul je er maar weer onderuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |