quote:
SLET!quote:
Niet met mijquote:
auwquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Anders komt mijn pink even tussen de watertank en de waterkoeler als ik de watertank vervang.
klinkt lastig die zinquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar in het posten in topics waarin je wil posten ben je goed genoeg
Even koelen met water uit die tankquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Anders komt mijn pink even tussen de watertank en de waterkoeler als ik de watertank vervang.
Ja, jij wil nietquote:
geef mij maar gewoon een grenny smitquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die mijn apple-liefde niet kunnen waarderen.
Ja, lastige zinnen formuleren is een kracht die ik bezit, ik probeer het alleen niet teveel toe te passen, anders reageert er niemand op mn postsquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klinkt lastig die zin
maar daar is iedereen goed in
Loempertquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Apple is DUUR.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iedereen doet waar hij zelf zin in heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag even komen uithuilen hoor, mijn schouders zijn daarvoor wel geschiktquote:
dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:
Ja, dat was even pijnlijk... vinger maar even onder de kraan gehouden en nu is hij nog een beetje roodquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Even koelen met water uit die tank![]()
Autch trouwens...
Vrouwen stellen de eisen, de mannen verbreken dezequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je mag even komen uithuilen hoor, mijn getrouwde schouders zijn daarvoor wel geschikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |