quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef DrDentz het volgende:
GroenLinks denk ik, voor een schoner milieu en omgeving.
Sommige dingen zijn traditiequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef themole het volgende:
[..]
Nee, maar dit moet ik gewoon elke keer zeggen.
Volle deel van die oudjes, lege van die gast volgens mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:40 schreef kort het volgende:
Van wie is dat schuurtje waar alle spullen op dat dak zitten?
Dat kon ook, maar opeens toch niet, ook een beetje dwarsliggen enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef matthijst het volgende:
Ze kunnen die zooi toch ff van het dak halen?
Je denkt te simpelquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef matthijst het volgende:
Ze kunnen die zooi toch ff van het dak halen?
Portiertjequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:42 schreef golfer het volgende:
Die oorbel lijkt mij wel een agressief mannetje.
Pas maar op, je hebt zo tegels op je schuur liggen hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Bedreigd door die twee.. zo zien er ook echt uit ja
Nee, het gaat ook om lekkage blijkbaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef kort het volgende:
Dit is echt de meeste onzinvolle aflevering ooitHet gaat om paar planken op het dak.
teletekst 888quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ondertiteling zou overigens geen overbodige luxe zijn.
Nee, de meest onzinnige vond ik toch die ene met die fietsenstalling en die 2 jachteigenaren, die na de uitspraak er een borrel op gingen drinken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef kort het volgende:
Dit is echt de meeste onzinvolle aflevering ooitHet gaat om paar planken op het dak.
Inderdaad, om het principequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Nee, de meest onzinnige vond ik toch die ene met die fietsenstalling en die 2 jachteigenaren, die na de uitspraak er een borrel op gingen drinken.
Ja, maar die wouden gewoon op tv komen. En daar ging het vooral om het principe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Nee, de meest onzinnige vond ik toch die ene met die fietsenstalling en die 2 jachteigenaren, die na de uitspraak er een borrel op gingen drinken.
Het hout ziet er ook niet echt bruikbaar meer uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef matthijst het volgende:
Wat een fuckin teringbende. Allemaal hout waar je niks meer aan hebt.
Pleur toch weg, fuckin hoarders.
Die portier of die ouwe?quote:
Volgens mij best een geschikte vent . Hij wil het alleen netjes hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |