ja maar dat hegje!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef trovey het volgende:
Vrouwen hebben bijna slaande ruzie terwijl de heren denken...Wha, waar gaat het eigenlijk over?
Een slechte woordspeling is al snel gemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is 4 van de 5 keer het geval.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef trovey het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat het probleem is?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:53 schreef Cee het volgende:
Gaan ze nu ruzie maken over wie de oudste is?
Ja Grieken vallen nog mee, maar Kretens daarentegen....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:54 schreef trovey het volgende:
k dacht dat Grieken allemaal zo relaxt waren en Nederlanders zeikerds.....heb ik me even zitten te vergissen.
+1quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
Slappe hap.
Ik wil schreeuwende en scheldende tokkies zien.
Nee, dat is Maarten van Rossum's broerquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef Cee het volgende:
Die Douwe op de achtergrond, met z'n baard. Ik vind het echt een Douwe.
quote:Jean Paul de Ridder ergert zich groen en geel aan de rommel van zijn buren. Als hij op zijn balkon zit, kijkt hij uit op bouwafval van de familie Van de Bos. Meerdere keren heeft Jean Paul gevraagd om de rommel op te ruimen, maar de familie Van de Bos doet niets. Inmiddels is de ruzie zo hoog opgelopen, dat ze elkaar zelfs bedreigen. Mr. Visser gaat ‘het dak op’.
Ik wacht nog steeds op de volgende vishengelman.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Operc het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dat toch een goede basis is voor een actieve aflevering.
Dat hij deze keer een schepnet heeft gekocht?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef themole het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de volgende vishengelman.
Mr Frank Visserquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit naar Ozil te kijken man, wat moet ik nou kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |