quote:
Als ik terug ben van verlof zal ik het controleren..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef m.k het volgende:
@rave: Maar waarom ken jij dan alleen de buck? t is inmiddels 2011 zou toch wel ongeveer bij de KPU aangekomen moeten zijn toch?
Of ben ik nou helemaal in de war?
Daarom ook mijn opmerking "reguliere eenheden". Zal wel alleen in gebruik zijn geweest bij het KCT/ marns schat ik zo in.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:52 schreef Rave_NL het volgende:
In the nineties the Dutch Armed Forces replaced their FN FAL Assault rifles for the Canadian made Diemaco C7(A1) Assault Rifles & C8(A1) Assault Carbines. At first these rifles were to be fixed with the Buck made M9 bayonets but from 2005 these M9 bayonets were replaced with the Eickhorn made Bayonet System 2000 (B2K).
http://www.muetstege.com/bayonet2000wc.htm
De 'Buck' is voor 2005 ook altijd verstrekt geweest bij LMBquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom ook mijn opmerking "reguliere eenheden". Zal wel alleen in gebruik zijn geweest bij het KCT/ marns schat ik zo in.
Is LMB dan ooit "regulier" geweest?quote:Op zondag 24 juli 2011 12:57 schreef leovanw het volgende:
[..]
De 'Buck' is voor 2005 ook altijd verstrekt geweest bij LMB
Eens.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:23 schreef leovanw het volgende:
naar mijn beste weten wel... gewoon een lichte infanterie-eenheid die bij uitstek expeditionair ingericht is om snel ingezet te kunnen worden. iig geen elite-eenheid in mijn ogen. Net als bijvoorbeeld het KMarns, alleen hebben zij wel het predikaat 'Elite' opgeplakt gekregen vanwege dat ze blijkbaar het oudste krijgsmachtdeel zijn...
M.b.t. Welk onderwerp?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:38 schreef Rave_NL het volgende:
Voelt iemand zich geroepen om de honneurs voor Clan waar te nemen?
Ik kan hem met de link wel zien, maar die staat op een gesloten forum dus je moet m ff met tinypic uploaden ofso.quote:
Ligt dan aan jou want ik kan m wel zienquote:Op maandag 25 juli 2011 10:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik kan hem met de link wel zien, maar die staat op een gesloten forum dus je moet m ff met tinypic uploaden ofso.
Het is trouwens de staart van een Hunter.
Nee, alhoewel hij er wel veel op lijkt ja.quote:Op maandag 25 juli 2011 10:38 schreef hoogvlieger het volgende:
Het is trouwens de staart van een Hunter.
Ook niet.quote:
Die twee droptanks achteraan hielpen ook moet ik zeggenquote:
Nee, zou ik niet weten.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:43 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die twee droptanks achteraan hielpen ook moet ik zeggenHeb je enig idee waar deze foto gemaakt is trouwens?
Als je het weet mag je het altijd DM'en..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:25 schreef Nobu het volgende:
Mooi, dan mag een andere deze raden zodat ik geen plaatje hoef te zoeken.
Met apen in de mast...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:15 schreef Rave_NL het volgende:
Ik neem de verantwoordelijkheid wel op me.
[ afbeelding ]
Wat, wanneer en waarom?
achja 2quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:38 schreef Clan het volgende:
Hr. Ms. Abraham Crijnssen rond 8/9 maart 1942?
Ergens in de buurt van Kangean eiland?
Op de vlucht, was vast een lumbl boot.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
achja 2
cobra 2
schild 1
mk 2
mores 3
gerco 1
puma 1
thaboel 1
leo 2
rave 1
Clan 2
Nobu 1
Hr MS Abraham Crijnssen en maart 42 zijn allebei goed, nu voor de goede orde nog even waarom ze er uit zien als een intratuinfiliaal?
Ik kan er nog steeds niet bij dat ik de Crijnssen verwisseld heb met de Kinsbergen....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:49 schreef Rave_NL het volgende:
Idd, vermomd als een tropisch eiland () uitgeweken naar Australie toen de jappen binnenvielen.
Australiërs, Borneo, '45?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:50 schreef Clan het volgende:
Ze probeerden vermomd als eiland via de kustlijnen naar Australië uit te wijken.
Ook maar één om te kijken of jullie hebben opgelet![]()
[ afbeelding ]
Wie, waar en wanneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |