Je zweert het facking op je moeder?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:09 schreef suzi1 het volgende:
en ik ben totaal geen topichunter hoor.
zat al een paar seconde te wachten
Ja ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:09 schreef suzi1 het volgende:
en ik ben totaal geen topichunter hoor.
zat al een paar seconde te wachten
200.000% mjahquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:10 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Je zweert het facking op je moeder?
We mogen verder genieten van het vuur vernachelenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef suzi1 het volgende:
ik wil het mes in de rug gesprek graag verder horen
Zou me niks verbazen als het niet toevallig was die oproep naar KvdW.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:14 schreef sjampoeh het volgende:
Werd mo nu net de mond gesnoerd door de stem ?
in de kvdw ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als het niet toevallig was die oproep naar KvdW.![]()
Wtf hoorde Mo ff erdoorheen op stream 1 " had het niet zo heel erg is om eerlijk te zijn" of iets in die strekking.![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:18 schreef TimeJumper het volgende:
Wat spelen ze "het vuurtje brandend houden" braaf.
Als je net voor een stel bent wat veel geld heeft of net geld genoeg heeft om te drukken en achter je geheim aanzit.
Dan moet je het vuur net brandend houden dat het volgend stel ontzettend veel moeite moet doen om het weer goed brandend te krijgen.
Als ze het dan verneuken dan zijn ze hun geld kwijt.
Maar nee hoor, iedereen helpt elkaar. Ik zou juist kijken bij welke personen ik graag zou willen dat hun kluis gehalveerd zou worden
Ik hoop Flip maar moeilijk te zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:17 schreef sjampoeh het volgende:
over wie zou ze het hebben ? denk flip ?
Het ziet er nu niet zo best uit met dat vuur hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:18 schreef TimeJumper het volgende:
Als je net voor een stel bent wat veel geld heeft of net geld genoeg heeft om te drukken en achter je geheim aanzit.
Dan moet je het vuur net brandend houden dat het volgend stel ontzettend veel moeite moet doen om het weer goed brandend te krijgen.
Maar nee hoor, iedereen helpt elkaar. Ik zou juist kijken bij welke personen ik graag zou willen dat hun kluis gehalveerd zou worden
Klopt het zijn veel teveel vriendjes en ze spelen het spel niet.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:20 schreef suzi1 het volgende:
nee gaat echt over aafke. die mo heeft lopen manipuleren wb gerard
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:22 schreef suzi1 het volgende:
en nee, het is geen spel van aafke
het is fakking zwartmakeritus
quote:Ik ben miljonair
34%
Ik heb een borstverkleining gehad
20%
Ik ben bingokoningin
47%
Ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:25 schreef suzi1 het volgende:
en kraim vraagt zich nog steeds af over wie het gaat??
ja ik ook, over wie gaat hety?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:25 schreef suzi1 het volgende:
en kraim vraagt zich nog steeds af over wie het gaat??
aafkequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja ik ook, over wie gaat hety?
nazi flip of aafke?
Jawel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
Gerard jankt
-10
Echte mannen huilen niet
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
Gerard jankt
-10
Echte mannen huilen niet
daarom heeft hij ook het geheim ik ben een miljonairquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:28 schreef CartWOman het volgende:
Hij is te vaak gebekstekt in z'n leven.
Miss plasticfantastic komt er vast naast liggenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:29 schreef Urb het volgende:
En Herr Flip von die Gestapo installeerd zich weer naast de telefoon.
Dan sla ik Jo voor afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:30 schreef suzi1 het volgende:
omdat mannen blijkbaar geen vrouwen mogen slaan wil ik aafke wel slaan voor hem
Jij links, ik rechts?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:30 schreef suzi1 het volgende:
omdat mannen blijkbaar geen vrouwen mogen slaan wil ik aafke wel slaan voor hem
Het is toch Aart?, dan mag ik tenminste ook slaan!quote:
Wat een ontzettende graftak is het ook. een nazi petje pietamientjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:29 schreef Urb het volgende:
En Herr Flip von die Gestapo installeerd zich weer naast de telefoon.
Geer is tot nu toe de enige waar ik meelij met heb. Als hij huilt is het oprecht en daar ga ik dan lekker emo in meequote:
Ik hou het ook met moeite droog hoor..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Geer is tot nu toe de enige waar ik meelij met heb. Als hij huilt is het oprecht en daar ga ik dan lekker emo in mee
pfjoei, gelukkig, ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hou het ook met moeite droog hoor..
Goed punt, zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef danilel het volgende:
ik begrijp nu uit het gesprek tussen mo kar ger, dat er in de KVDW duidelijk is gemaakt dat er geen mol in het spel zit.
Dit is een heel slecht vuur. Voor een goed vuur moet je een beetje een ondergrond hebben. Een buitje en de vlam gaat uit.quote:
Ja, dit voelde ik ook. Ik denk dat hij ook heel erg zijn vrouw zal missen. En het mooie aan hem is dat hij daar niet over klaagt. Maar dat zal ook wel meespelen denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Geer is tot nu toe de enige waar ik meelij met heb. Als hij huilt is het oprecht en daar ga ik dan lekker emo in mee
preciesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Goed punt, zou heel goed kunnen.
Ze zeiden iets in de trant van " Voordat het bekend was dat er geen mol in het spel zit"
'Diegene', Aafke dus, kon niet meer zeggen want dan zou ze haar eigen geheim verraden, het was heel vaag.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef beequeen het volgende:
Ingewikkeld. Dus als Geer weet over wie het gaat is het geheim van diegene ook bekend.
Ik vind het ook een uitkeringsvuurtje, ik zou er zo 3 blokken hout opleggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:33 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is een heel slecht vuur. Voor een goed vuur moet je een beetje een ondergrond hebben. Een buitje en de vlam gaat uit.
ja dat dacht ik toch ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:34 schreef mazaru het volgende:
Maar Karim zat er toch ook bij toen Laafke vroeg of ze met zijn allen tegen Gerard wilden gaan?
daar lijkt het ook wel een beetje op jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:37 schreef Flashbox het volgende:
Ik krijg meer de indruk dat Mo hier heel het verhaal van Aafke recht moet lullen van het hokje.
Longinhoud, zo kun je het ook noemen.quote:Vuur bijna uit
22 maart om 11.24
Maar Sharon en Aafke doen hun job.
Tijdens de shift van Aafke en Sharon gaat het vuur bijna uit. Met alle longinhoud die ze hebben blazen ze met alle macht om het vuur in leven te houden. Gelukkig blazen ze hard genoeg!
Gerard hoort hier nu net over...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh , ze heeft het over Servio!!!!
Zekers speelt dat mee, als je dat toelaat is het geen doen meer denk ik. Ik benecht Gerard fan. Oke, ook hij heeft "nare" trekjes maar wie heeft dat niet. Ik heb bvb een ochtendhumeur en tijdens mijn "periode" kun je beter uit mijn buurt blijvenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dit voelde ik ook. Ik denk dat hij ook heel erg zijn vrouw zal missen. En het mooie aan hem is dat hij daar niet over klaagt. Maar dat zal ook wel meespelen denk ik.
Mja beetje jammer dat ze dit pas na de nominaties doorverteld. Servio was echt zo smerig bezig tijdens dat feest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Gerard hoort hier nu net over...
Over de manier waarop Servio tegen Monique sprak op het dansfeest zaterdag (gemeen meisje, dictator etc.)
Oh, ik dacht dat ze het nog steeds over dezelfde persoon had.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Gerard hoort hier nu net over...
Over de manier waarop Servio tegen Monique sprak op het dansfeest zaterdag (gemeen meisje, dictator etc.)
Volgens mij is hij altijd vies bezig ...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja beetje jammer dat ze dit pas na de nominaties doorverteld. Servio was echt zo smerig bezig tijdens dat feest.
Ja, maar van mij mag die vieze neuspeuteraar nog wel even blijven. Eerst de mensen eruit die het spel niet spelen.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar van mij mag die vieze neuspeuteraar nog wel even blijven. Eerst de mensen eruit die het spel niet spelen.
Succesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:42 schreef suzi1 het volgende:
hoop dat het nu even saai gaat worden. moet lunch maken voor de klusjesman hier haha
Dat zat hij vorige week ook maar toen haalde ze ook alles oplichtingspraktijken uit de kast om hem te behouden.quote:
Mwja, snap je wat ik bedoel? speltechnisch. Oke? ( mjn stopwoordje) etcquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:42 schreef Ruudt het volgende:
The fuck, ik zit nu 2 minuten te kijken en heb al 39 keer "mjah" gehoord.
quote:Gerard ontroerd
22 maart om 11.27
Karim en Monique bieden troostende woorden.
Gerard is genomineerd en is bang dat het avontuur er na donderdag voor hem op zit. Monique en Karim doen hun best om te vertellen dat hij zich geen zorgen hoeft te maken. Er komen tranen naar boven bij de miljonair. De emotionele Gerard beiden troostende woorden.
Ik vind Servio het spel totaal niet spelen, zie hem de hele week niet, behalve als als er drank is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar van mij mag die vieze neuspeuteraar nog wel even blijven. Eerst de mensen eruit die het spel niet spelen.
Wtf? gaat echt nergens over.quote:
Idd, je ziet hem alleen maar lezen en als er wat te rellen valt staat hij er met zijn neus boven op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind Servio het spel totaal niet spelen, zie hem de hele week niet, behalve als als er drank is.
Precies! Dat deed hij alleen met Sofia, nu helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef Urb het volgende:
Ik vind Servio het spel totaal niet spelen, zie hem de hele week niet, behalve als als er drank is.
Je bedoelt toen ze niets deden en alleen maar zaten te wachten tot mensen op hen gingen drukken?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies! Dat deed hij alleen met Sofia, nu helemaal niet meer.
Servio speelt het op de persoon, probeert mensen te kleineren en laat ze niet in hun waarde.....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef suzi1 het volgende:
ja idd. servio is 1 van de weinigen die het echt recht in hun smoel zegt. kudoooos
De emotionele Gerard beiden troostende woorden.quote:
over Aafke, dat servio kwam er effe tussendoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:48 schreef bamby het volgende:
Ging het nu over aafke of over servio, dat gesprek van mo met geer en karim
Of alle honden van de bewoners erin, dus ook die van Geerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef Urb het volgende:
Mo verteld dat ze in vorige SST's huisdieren hadden en wat zegt Joan "Ja sorry hoor maar als ze een hond moeten laten komen dan moeten ze mijn hond laten komen want hij is een kroelkip, heel lief en mooi"![]()
![]()
en hij houdt ook nog eens van vrouwen....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef Urb het volgende:
Mo verteld dat ze in vorige SST's huisdieren hadden en wat zegt Joan "Ja sorry hoor maar als ze een hond moeten laten komen dan moeten ze mijn hond laten komen want hij is een kroelkip, heel lief en mooi"![]()
![]()
Tja haar hondje he (is waarschijnlijk dan haar enige maatje dat ze mag kroelen)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef Urb het volgende:
![]()
Oke dank jequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
over Aafke, dat servio kwam er effe tussendoor
Zoiets ja, goeiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:48 schreef Flashbox het volgende:
Het is wel duidelijk dat die Mo een missie heeft, aan iedereen vragen wat zijn fav drankje is
Aha een feestje met veel drank natuurlijk weer op komst. Op deze manier hopen ze nu de kijkcijfers op 200k te houden. Om de avond feest met veel alcohol. How low can you goquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:48 schreef Flashbox het volgende:
Het is wel duidelijk dat die Mo een missie heeft, aan iedereen vragen wat zijn fav drankje is
Lauraquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef danilel het volgende:
pannekoeken!!!!
voor de verjaardag van wie?
lauraquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef danilel het volgende:
pannekoeken!!!!
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:48 schreef Flashbox het volgende:
Welneequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Energydrankjes... gatverdamme. Dat is toch voor 16 jarigen?
Gaan ze grote taart bakken en verstoppen er Alex in, die eruit springt en een lapdance doet bij Laura.quote:
Gooi er maar een paar vaten in, misschien blijven ze dan eens overdag wakker.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik had Zaterdag een feesie, voor het eerst weer mijn muurtje laten vallen qua alcohol en lekker gedronken, gelijk van geleerd Wat had ik een koppijn de volgende dagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef marky het volgende:
[..]
Aha een feestje met veel drank natuurlijk weer op komst. Op deze manier hopen ze nu de kijkcijfers op 200k te houden. Om de avond feest met veel alcohol. How low can you go
Ja daarom wilt Mo het ook..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Neejoh, ik drink het ook, heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ze moeten er dan natuurlijk wel rooie wodka bij doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef danilel het volgende:
pannekoeken!!!!
Zo ja superslim idee! Als je dan hun geheim eindelijk hebt geraden krijg je nog minder geld... dat is echt de truc.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:18 schreef TimeJumper het volgende:
Ik wacht met smart op de dag dat ze eindelijk die pannenkoeken gaan bakken!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
pannenkoeken voor de verjaardag van Laura met daarbij Ranje met een rietje
Whahahahhahahahaaaaaa mag ze ook op de stoel staan als ze voor haar gaan zingen![]()
Het wordt een kinderfeestjevoor het meisje-meisje boring meisje
De rest ligt ook, slapend of niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:57 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wat is de rest aan het doen? Joanne slaapt en de andere drie vrouwen zijn buiten met Flip in het gras.
Slimpie dat doe je natuurlijk alleen bij degene waarvan je weet dat die dicht bij jou geheim zit, zodat ze niet kunnen drukken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:56 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Zo ja superslim idee! Als je dan hun geheim eindelijk hebt geraden krijg je nog minder geld... dat is echt de truc.
Alleen de nummer 2 en drie krijgen hun kluisinhoud mee als ze er uit gaan, dus zo lucratief zijn die kluizen toch nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Slimpie dat doe je natuurlijk alleen bij degene waarvan je weet dat die dicht bij jou geheim zit, zodat ze niet kunnen drukken.
Zodat je je geheim niet kwijtraakt
Trouwens het geld uit iemands kluis winnen is een beetje bijzaak, dus het maakt niet uit hoeveel je wint. Het gaat er maar om dat je als laatste overblijft want dan krijg je die ton
En helemaal jezelf zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:00 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het alleen maar gunstig als je geheim al gelijk in het begin wordt geraden. Dan kun je alleen nog maar winnen.
Wel het risico voor meer nominaties omdat je gevaarlijk bent voor anderen, maarja ik zou liever gaan voor alles of niets inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:00 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het alleen maar gunstig als je geheim al gelijk in het begin wordt geraden. Dan kun je alleen nog maar winnen.
Dit soort reacties krijg je dus van zo'n fout stukje nieuws over waarom Gerard huilt.quote:TroeTroe Lobi
TroeTroe Lobi
22 maart 2011 om 11:52
In één zin: LEKKER VOOR HEM.....sorry hoor, hij doet zo aanstellerig en geweldig en denk dat hij alles kan en wilt.....Eerst een grote bek: geen mij maar die santie, deze jongen gaat naar huis, bla bla bla...en nu jankebanke......opdonderen met die kinderachtig gedoe, doe gewoon en speel het spelletje tot het voor je afgelopen is. Voor iedereen loopt het ook wel eens ten einde, maar weest sportief....grote bek en altijd het laatste woordje willen hebben. Ik ben niet tegen hem, maar als hij zo begin te doen, dan wel.... Sorry dat ik zo'n reactie moet plaatsen, maar hij doet opeens als een baby als hij weet dat donderdag aankomt.
Dit is juist ideaal, stuk beter dan toen Laura die liedjes moest ontfrutselen terwijl iedereen bijelkaar stond. Nu ligt iedereen apart dus worden ze niet snel achterdochtig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:02 schreef Sjalalamantha het volgende:
Maar als iedereen slaapt moet ze wel haar best doen om het voor elkaar te krijgen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit soort reacties krijg je dus van zo'n fout stukje nieuws over waarom Gerard huilt.
Alleen maar om meer smsjes te regeneren doet Net 5 dat, neppers zijn het, gewoon geldwolven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit soort reacties krijg je dus van zo'n fout stukje nieuws over waarom Gerard huilt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:08 schreef Flashbox het volgende:
Die stijve kapstok wil weer geen antwoord geven.
Ohh ik wil er niet aan denken hoe knullig Lijzige Laura haar missie uitvoerde. Ook al stonden er veel bij elkaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Dit is juist ideaal, stuk beter dan toen Laura die liedjes moest ontfrutselen terwijl iedereen bijelkaar stond. Nu ligt iedereen apart dus worden ze niet snel achterdochtig.![]()
Naar het schijnt niet helemaal goed uitgelegd hahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Idd. Ik heb er ook op gereageerd ( met de nodige taalfouten, doordat ik te snle wou hahhaahaha) en kort uitgelegd waarom hij nu daadwerkelijk emo werd.
Hoewel ik best een Laura-fan ben ben ik het zeker wel met je eens dat ze beter haar best had kunnen doen maar die missie was echt gedoemd om te falen aangezien ze ook nog al die nummers moest onthouden om de missie te laten slagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohh ik wil er niet aan denken hoe knullig Lijzige Laura haar missie uitvoerde. Ook al stonden er veel bij elkaar.
Als ze enthousiast deed van ohh ik mis echt muziek ik zou graag dit en dit willen horen zouden er alvast een paar ook hun mening geven en de rest zo uwel volgen
BAh Laura![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Karim en Monique bieden troostende woorden.
Gerard is genomineerd en is bang dat het avontuur er na donderdag voor hem op zit. Monique en Karim doen hun best om te vertellen dat hij zich geen zorgen hoeft te maken. Er komen tranen naar boven bij de miljonair. De emotionele Gerard beiden troostende woorden.
Erg hè? En de inhoud klopt ook al niet. Het ging helemaal niet om zijn nominatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:12 schreef Copycat het volgende:
Poekieroekie is in Portugal gearriveerd?
grootste hond in het spel vraagt om der eigen hond.. kan ze tenminste gelikt wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef Urb het volgende:
![]()
Als ze echt haar best had gedaan om die nummers te ontfutselen aan iedereen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoewel ik best een Laura-fan ben ben ik het zeker wel met je eens dat ze beter haar best had kunnen doen maar die missie was echt gedoemd om te falen aangezien ze ook nog al die nummers moest onthouden om de missie te laten slagen.![]()
Ben benieuwd of Monique dit nu wel gaat lukken though.
Heb net ook maar eens een reactie geplaatst, brrrrrrr, wat kan ik me ergeren aan bewuste onjuiste info........quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè? En de inhoud klopt ook al niet. Het ging helemaal niet om zijn nominatie.
Hij wilde ook bij de politie,echt zo’n griezeltje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat een ontzettende graftak is het ook. een nazi petje pietamientje
Precies, ik dus ook. Het is toch te gek voor woorden dat ze hun eigen draai aan geven. Totaal ongeloofwaardig en ze zetten Geer wel heel vreemd neer zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:25 schreef danilel het volgende:
Heb net ook maar eens een reactie geplaatst, brrrrrrr, wat kan ik me ergeren aan bewuste onjuiste info........
Zo echt, zoooo -15 zegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:26 schreef hypos het volgende:
[..]
Hij wilde ook bij de politie,echt zo’n griezeltje.
*Splash*quote:
quote:Gerard is genomineerd door De Stem...
Einde oefening voor Gerard in het huis
9%
Ik vind het een te zware straf
28%
Hij gaat er toch niet uit
37%
Terecht, hij hield zich niet aan de regels
26%
Ja dat komt van Lijzige Laura in haar introductiefilmpjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:33 schreef MargrietV het volgende:
meisje-meisje nieuw woord voor Dikke Van Dale. Wat een achterlijk woord.
daarom draagt ze steeds die kinderkleding die geschikt is voor 4 jarige in de jaren 50 van de vorige eeuw.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat komt van Lijzige Laura in haar introductiefilmpje
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:37 schreef MargrietV het volgende:
[..]
daarom draagt ze steeds die kinderkleding die geschikt is voor 4 jarige in de jaren 50 van de vorige eeuw.
hard nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:46 schreef danilel het volgende:
Joanne, strijkt dr rimpels weg.
(sta plastic smelt ook goed![]()
[ afbeelding ]
Same here.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef Annelies-G het volgende:
Ik heb bij Mo een Haat Liefde verhoudinghet ene moment vind ik haar een super meid en dan weer kan ik haar niet zien of horen
Moi Markquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:51 schreef markvanrinsum het volgende:
ik zeg ook goeiemiddag ik ook ja goeiemiddag![]()
Ze houdt niet van een diadeem met steentjes maar draagt er wel een.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:53 schreef Sjalalamantha het volgende:
Jo is niet zo consistent. Ze wilde niet meer in de handboeien maar vond het een geweldige ervaring en hoefde van haar niet zo nodig los.
Ze wil niet bij Flip liggen maar doet het toch.
Ik was gister aan het werk dus heb alleen wat losse filmpjes gezien hierover, maar het slaat echt nergens op dat ze zo flipt over flip en haar want ze heeft het zelf veroorzaakt, altijd samen zijn endan nog die stamboom clue. En dan nog het feit dat hij wel bij haar mag liggen en naar haar mag kijken als ze zich omkleed maar anderen niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:51 schreef Annelies-G het volgende:
Jo wou toch 3 meter uit flip zijn buurt blijven????
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Die actie van Geer en Karim waarbij ze achter de bank gingen liggen was wel meesterlijk hoor!
Maar das juist harstikke goe. Toch ?!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:03 schreef Capt1caveman het volgende:
Een echt talent......
Met zoveel zekerheid iets zeggen, en er dan toch nog een onzekere vraag van maken.....
"Nee, maar zo is het altijd, toch?"
Ze bekstekkert zichzelf nu echt letterlijk.quote:Joanna is innovatief
22 maart om 12.51
Blondine probeert op originele wijze rimpels te verwijderen.
Joanna is creatief bezig in de slaapkamer. Ze wil haar wallen en kraaienpootjes weghalen op een wel erg bijzondere manier. Ze pakt een strijkijzer op en begint over haar gezicht te strijken. De stekker zat er niet in dus we kunnen niet zeggen of het werkt of niet.
OMFG...... Een nieuw geintje..... Houden we lang vol, toch?quote:
Lijk wel een aziaat nu, toch ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:07 schreef Urb het volgende:
[ link | afbeelding ]
Letterlijk bekstekkeren.
First things first.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:08 schreef Capt1caveman het volgende:
Fijn dat ze zo bezig zijn met de boodschappen, maar wat doet de vuurkorf nu?
Jaaaah..... Eerst eten, dan pas de opdracht.....quote:
Ik heb het idee dat Karim het zo weer moet redden...... Volgens mij gloeit het nu wat na, meer niet.....quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Karim het zo weer moet redden...... Volgens mij gloeit het nu wat na, meer niet.....
quote:
Haar treft geen blaam, Joanna bemoeit zich er weer mee....quote:
Wanneer was dat dan ? ben tot 4 uur geblevenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Haar treft geen blaam, Joanna bemoeit zich er weer mee....
Karim moest er aan te pas komen om het vuur terug te brengen vannacht......
Geen idee hoe laat precies, maar Jo begon te poken en te doen en de vlammen verdwenen....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:13 schreef mYsca het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan ? ben tot 4 uur gebleven
secondenneuker?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:13 schreef mYsca het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan ? ben tot 4 uur gebleven
Welnee, gewoon een pieletje precies, meer nietquote:
Zie uit het nieuws dat het rond 10 was.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat precies, maar Jo begon te poken en te doen en de vlammen verdwenen....
Karim moest het weer op laten laaien.........
Nu ik er aan denk, is dat geloof ik vanmorgen geweest....
Ahquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:16 schreef Papiergeld het volgende:
Het maakt ook werkelijk niet uit op welk tijdstip ik de streams aan slinger hè. Op stream 1 liggen toch ALTIJD Laura en Alex op bed.. Wat een hopeloos saaie levenloze initiatiefloze holbewoners zeg
quote:
Nie mokken, lekkah wokkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:55 schreef mYsca het volgende:
Servio en Sharon lijken te gaan pitten bij dat vuurtje
Omdat je iets post waar ik op kan reagerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:17 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Lol waarom moet er uitgerekend iemand met de nickname 'caveman' op die post reageren
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Omdat je iets post waar ik op kan reageren
Je bedoelt een pot vaseline?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:18 schreef MargrietV het volgende:
Glijmiddel voor Servio wordt ook automatisch besteld.
Heeft geen zin, doen ze toch niet.....quote:
Mo iig niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:19 schreef Capt1caveman het volgende:
Heeft geen zin, doen ze toch niet.....
waarom hebben ze geen washandjes? vreemdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mo iig niet.![]()
Maar het probleem is volgens Aaf, dat ze geen washandjes hebben en de douchekop er niet op kunnen zetten. Op hun kudt dan hè?
Waarom niet? Als je de laatste bent even op F5 drukken dan zie je onderaan en bovenaan 'nieuw deel openen' en dan alleen even nummertje veranderen en titelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:24 schreef MargrietV het volgende:
zetten ze toch een bidet op de lijst... en ik kan geen cos openen.
Typisch Nederlands iets.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
waarom hebben ze geen washandjes? vreemd
Vraag me nu ook af hoe ze zich wassen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
waarom hebben ze geen washandjes? vreemd
quote:Gerard ontroerd
22 maart om 11.27
Karim en Monique bieden troostende woorden.
Gerard ziet het even niet zitten. De spoorzoeker heeft het nog even over het afgelopen weekend en hoe er, volgens hem, een mes in de rug is gestopt. Er komen tranen naar boven bij de miljonair. Monique en Karim horen hem uit en steunen hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |