Wel het risico voor meer nominaties omdat je gevaarlijk bent voor anderen, maarja ik zou liever gaan voor alles of niets inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:00 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het alleen maar gunstig als je geheim al gelijk in het begin wordt geraden. Dan kun je alleen nog maar winnen.
Dit soort reacties krijg je dus van zo'n fout stukje nieuws over waarom Gerard huilt.quote:TroeTroe Lobi
TroeTroe Lobi
22 maart 2011 om 11:52
In één zin: LEKKER VOOR HEM.....sorry hoor, hij doet zo aanstellerig en geweldig en denk dat hij alles kan en wilt.....Eerst een grote bek: geen mij maar die santie, deze jongen gaat naar huis, bla bla bla...en nu jankebanke......opdonderen met die kinderachtig gedoe, doe gewoon en speel het spelletje tot het voor je afgelopen is. Voor iedereen loopt het ook wel eens ten einde, maar weest sportief....grote bek en altijd het laatste woordje willen hebben. Ik ben niet tegen hem, maar als hij zo begin te doen, dan wel.... Sorry dat ik zo'n reactie moet plaatsen, maar hij doet opeens als een baby als hij weet dat donderdag aankomt.
Dit is juist ideaal, stuk beter dan toen Laura die liedjes moest ontfrutselen terwijl iedereen bijelkaar stond. Nu ligt iedereen apart dus worden ze niet snel achterdochtig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:02 schreef Sjalalamantha het volgende:
Maar als iedereen slaapt moet ze wel haar best doen om het voor elkaar te krijgen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit soort reacties krijg je dus van zo'n fout stukje nieuws over waarom Gerard huilt.
Alleen maar om meer smsjes te regeneren doet Net 5 dat, neppers zijn het, gewoon geldwolven.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit soort reacties krijg je dus van zo'n fout stukje nieuws over waarom Gerard huilt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:08 schreef Flashbox het volgende:
Die stijve kapstok wil weer geen antwoord geven.
Ohh ik wil er niet aan denken hoe knullig Lijzige Laura haar missie uitvoerde. Ook al stonden er veel bij elkaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:04 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Dit is juist ideaal, stuk beter dan toen Laura die liedjes moest ontfrutselen terwijl iedereen bijelkaar stond. Nu ligt iedereen apart dus worden ze niet snel achterdochtig.![]()
Naar het schijnt niet helemaal goed uitgelegd hahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Idd. Ik heb er ook op gereageerd ( met de nodige taalfouten, doordat ik te snle wou hahhaahaha) en kort uitgelegd waarom hij nu daadwerkelijk emo werd.
Hoewel ik best een Laura-fan ben ben ik het zeker wel met je eens dat ze beter haar best had kunnen doen maar die missie was echt gedoemd om te falen aangezien ze ook nog al die nummers moest onthouden om de missie te laten slagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohh ik wil er niet aan denken hoe knullig Lijzige Laura haar missie uitvoerde. Ook al stonden er veel bij elkaar.
Als ze enthousiast deed van ohh ik mis echt muziek ik zou graag dit en dit willen horen zouden er alvast een paar ook hun mening geven en de rest zo uwel volgen
BAh Laura![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Karim en Monique bieden troostende woorden.
Gerard is genomineerd en is bang dat het avontuur er na donderdag voor hem op zit. Monique en Karim doen hun best om te vertellen dat hij zich geen zorgen hoeft te maken. Er komen tranen naar boven bij de miljonair. De emotionele Gerard beiden troostende woorden.
Erg hè? En de inhoud klopt ook al niet. Het ging helemaal niet om zijn nominatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:12 schreef Copycat het volgende:
Poekieroekie is in Portugal gearriveerd?
grootste hond in het spel vraagt om der eigen hond.. kan ze tenminste gelikt wordenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef Urb het volgende:
Mo verteld dat ze in vorige SST's huisdieren hadden en wat zegt Joan "Ja sorry hoor maar als ze een hond moeten laten komen dan moeten ze mijn hond laten komen want hij is een kroelkip, heel lief en mooi"![]()
![]()
Als ze echt haar best had gedaan om die nummers te ontfutselen aan iedereen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoewel ik best een Laura-fan ben ben ik het zeker wel met je eens dat ze beter haar best had kunnen doen maar die missie was echt gedoemd om te falen aangezien ze ook nog al die nummers moest onthouden om de missie te laten slagen.![]()
Ben benieuwd of Monique dit nu wel gaat lukken though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |