Lauraquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef danilel het volgende:
pannekoeken!!!!
voor de verjaardag van wie?
lauraquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef danilel het volgende:
pannekoeken!!!!
iddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:48 schreef Flashbox het volgende:
Het is wel duidelijk dat die Mo een missie heeft, aan iedereen vragen wat zijn fav drankje is
Welneequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Energydrankjes... gatverdamme. Dat is toch voor 16 jarigen?
Gaan ze grote taart bakken en verstoppen er Alex in, die eruit springt en een lapdance doet bij Laura.quote:
Gooi er maar een paar vaten in, misschien blijven ze dan eens overdag wakker.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik had Zaterdag een feesie, voor het eerst weer mijn muurtje laten vallen qua alcohol en lekker gedronken, gelijk van geleerd Wat had ik een koppijn de volgende dagquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef marky het volgende:
[..]
Aha een feestje met veel drank natuurlijk weer op komst. Op deze manier hopen ze nu de kijkcijfers op 200k te houden. Om de avond feest met veel alcohol. How low can you go
Ja daarom wilt Mo het ook..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Neejoh, ik drink het ook, heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ze moeten er dan natuurlijk wel rooie wodka bij doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:52 schreef danilel het volgende:
pannekoeken!!!!
Zo ja superslim idee! Als je dan hun geheim eindelijk hebt geraden krijg je nog minder geld... dat is echt de truc.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:18 schreef TimeJumper het volgende:
Wat spelen ze "het vuurtje brandend houden" braaf.
Als je net voor een stel bent wat veel geld heeft of net geld genoeg heeft om te drukken en achter je geheim aanzit.
Dan moet je het vuur net brandend houden dat het volgend stel ontzettend veel moeite moet doen om het weer goed brandend te krijgen.
Als ze het dan verneuken dan zijn ze hun geld kwijt.
Maar nee hoor, iedereen helpt elkaar. Ik zou juist kijken bij welke personen ik graag zou willen dat hun kluis gehalveerd zou worden
Ik wacht met smart op de dag dat ze eindelijk die pannenkoeken gaan bakken!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
pannenkoeken voor de verjaardag van Laura met daarbij Ranje met een rietje
Whahahahhahahahaaaaaa mag ze ook op de stoel staan als ze voor haar gaan zingen![]()
Het wordt een kinderfeestjevoor het meisje-meisje boring meisje
De rest ligt ook, slapend of niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:57 schreef Sjalalamantha het volgende:
Wat is de rest aan het doen? Joanne slaapt en de andere drie vrouwen zijn buiten met Flip in het gras.
Slimpie dat doe je natuurlijk alleen bij degene waarvan je weet dat die dicht bij jou geheim zit, zodat ze niet kunnen drukken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:56 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Zo ja superslim idee! Als je dan hun geheim eindelijk hebt geraden krijg je nog minder geld... dat is echt de truc.
Alleen de nummer 2 en drie krijgen hun kluisinhoud mee als ze er uit gaan, dus zo lucratief zijn die kluizen toch nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Slimpie dat doe je natuurlijk alleen bij degene waarvan je weet dat die dicht bij jou geheim zit, zodat ze niet kunnen drukken.
Zodat je je geheim niet kwijtraakt
Trouwens het geld uit iemands kluis winnen is een beetje bijzaak, dus het maakt niet uit hoeveel je wint. Het gaat er maar om dat je als laatste overblijft want dan krijg je die ton
En helemaal jezelf zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:00 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het alleen maar gunstig als je geheim al gelijk in het begin wordt geraden. Dan kun je alleen nog maar winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |