Heb net ook maar eens een reactie geplaatst, brrrrrrr, wat kan ik me ergeren aan bewuste onjuiste info........quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè? En de inhoud klopt ook al niet. Het ging helemaal niet om zijn nominatie.
Hij wilde ook bij de politie,echt zo’n griezeltje.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat een ontzettende graftak is het ook. een nazi petje pietamientje
Precies, ik dus ook. Het is toch te gek voor woorden dat ze hun eigen draai aan geven. Totaal ongeloofwaardig en ze zetten Geer wel heel vreemd neer zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:25 schreef danilel het volgende:
Heb net ook maar eens een reactie geplaatst, brrrrrrr, wat kan ik me ergeren aan bewuste onjuiste info........
Zo echt, zoooo -15 zegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:26 schreef hypos het volgende:
[..]
Hij wilde ook bij de politie,echt zo’n griezeltje.
*Splash*quote:
quote:Gerard is genomineerd door De Stem...
Einde oefening voor Gerard in het huis
9%
Ik vind het een te zware straf
28%
Hij gaat er toch niet uit
37%
Terecht, hij hield zich niet aan de regels
26%
Ja dat komt van Lijzige Laura in haar introductiefilmpjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:33 schreef MargrietV het volgende:
meisje-meisje nieuw woord voor Dikke Van Dale. Wat een achterlijk woord.
daarom draagt ze steeds die kinderkleding die geschikt is voor 4 jarige in de jaren 50 van de vorige eeuw.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat komt van Lijzige Laura in haar introductiefilmpje
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:37 schreef MargrietV het volgende:
[..]
daarom draagt ze steeds die kinderkleding die geschikt is voor 4 jarige in de jaren 50 van de vorige eeuw.
hard nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:46 schreef danilel het volgende:
Joanne, strijkt dr rimpels weg.
(sta plastic smelt ook goed![]()
[ afbeelding ]
Same here.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef Annelies-G het volgende:
Ik heb bij Mo een Haat Liefde verhoudinghet ene moment vind ik haar een super meid en dan weer kan ik haar niet zien of horen
Moi Markquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:51 schreef markvanrinsum het volgende:
ik zeg ook goeiemiddag ik ook ja goeiemiddag![]()
Ze houdt niet van een diadeem met steentjes maar draagt er wel een.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:53 schreef Sjalalamantha het volgende:
Jo is niet zo consistent. Ze wilde niet meer in de handboeien maar vond het een geweldige ervaring en hoefde van haar niet zo nodig los.
Ze wil niet bij Flip liggen maar doet het toch.
Ik was gister aan het werk dus heb alleen wat losse filmpjes gezien hierover, maar het slaat echt nergens op dat ze zo flipt over flip en haar want ze heeft het zelf veroorzaakt, altijd samen zijn endan nog die stamboom clue. En dan nog het feit dat hij wel bij haar mag liggen en naar haar mag kijken als ze zich omkleed maar anderen niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:51 schreef Annelies-G het volgende:
Jo wou toch 3 meter uit flip zijn buurt blijven????
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Die actie van Geer en Karim waarbij ze achter de bank gingen liggen was wel meesterlijk hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |