Gerard hoort hier nu net over...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh , ze heeft het over Servio!!!!
Zekers speelt dat mee, als je dat toelaat is het geen doen meer denk ik. Ik benecht Gerard fan. Oke, ook hij heeft "nare" trekjes maar wie heeft dat niet. Ik heb bvb een ochtendhumeur en tijdens mijn "periode" kun je beter uit mijn buurt blijvenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dit voelde ik ook. Ik denk dat hij ook heel erg zijn vrouw zal missen. En het mooie aan hem is dat hij daar niet over klaagt. Maar dat zal ook wel meespelen denk ik.
Mja beetje jammer dat ze dit pas na de nominaties doorverteld. Servio was echt zo smerig bezig tijdens dat feest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Gerard hoort hier nu net over...
Over de manier waarop Servio tegen Monique sprak op het dansfeest zaterdag (gemeen meisje, dictator etc.)
Oh, ik dacht dat ze het nog steeds over dezelfde persoon had.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Gerard hoort hier nu net over...
Over de manier waarop Servio tegen Monique sprak op het dansfeest zaterdag (gemeen meisje, dictator etc.)
Volgens mij is hij altijd vies bezig ...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja beetje jammer dat ze dit pas na de nominaties doorverteld. Servio was echt zo smerig bezig tijdens dat feest.
Ja, maar van mij mag die vieze neuspeuteraar nog wel even blijven. Eerst de mensen eruit die het spel niet spelen.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar van mij mag die vieze neuspeuteraar nog wel even blijven. Eerst de mensen eruit die het spel niet spelen.
Succesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:42 schreef suzi1 het volgende:
hoop dat het nu even saai gaat worden. moet lunch maken voor de klusjesman hier haha
Dat zat hij vorige week ook maar toen haalde ze ook alles oplichtingspraktijken uit de kast om hem te behouden.quote:
Mwja, snap je wat ik bedoel? speltechnisch. Oke? ( mjn stopwoordje) etcquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:42 schreef Ruudt het volgende:
The fuck, ik zit nu 2 minuten te kijken en heb al 39 keer "mjah" gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |