Maar das juist harstikke goe. Toch ?!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:03 schreef Capt1caveman het volgende:
Een echt talent......
Met zoveel zekerheid iets zeggen, en er dan toch nog een onzekere vraag van maken.....
"Nee, maar zo is het altijd, toch?"
Ze bekstekkert zichzelf nu echt letterlijk.quote:Joanna is innovatief
22 maart om 12.51
Blondine probeert op originele wijze rimpels te verwijderen.
Joanna is creatief bezig in de slaapkamer. Ze wil haar wallen en kraaienpootjes weghalen op een wel erg bijzondere manier. Ze pakt een strijkijzer op en begint over haar gezicht te strijken. De stekker zat er niet in dus we kunnen niet zeggen of het werkt of niet.
OMFG...... Een nieuw geintje..... Houden we lang vol, toch?quote:
Lijk wel een aziaat nu, toch ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:07 schreef Urb het volgende:
[ link | afbeelding ]
Letterlijk bekstekkeren.
First things first.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:08 schreef Capt1caveman het volgende:
Fijn dat ze zo bezig zijn met de boodschappen, maar wat doet de vuurkorf nu?
Jaaaah..... Eerst eten, dan pas de opdracht.....quote:
Ik heb het idee dat Karim het zo weer moet redden...... Volgens mij gloeit het nu wat na, meer niet.....quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Karim het zo weer moet redden...... Volgens mij gloeit het nu wat na, meer niet.....
quote:
Haar treft geen blaam, Joanna bemoeit zich er weer mee....quote:
Wanneer was dat dan ? ben tot 4 uur geblevenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Haar treft geen blaam, Joanna bemoeit zich er weer mee....
Karim moest er aan te pas komen om het vuur terug te brengen vannacht......
Geen idee hoe laat precies, maar Jo begon te poken en te doen en de vlammen verdwenen....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:13 schreef mYsca het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan ? ben tot 4 uur gebleven
secondenneuker?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:13 schreef mYsca het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan ? ben tot 4 uur gebleven
Welnee, gewoon een pieletje precies, meer nietquote:
Zie uit het nieuws dat het rond 10 was.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat precies, maar Jo begon te poken en te doen en de vlammen verdwenen....
Karim moest het weer op laten laaien.........
Nu ik er aan denk, is dat geloof ik vanmorgen geweest....
Ahquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:16 schreef Papiergeld het volgende:
Het maakt ook werkelijk niet uit op welk tijdstip ik de streams aan slinger hè. Op stream 1 liggen toch ALTIJD Laura en Alex op bed.. Wat een hopeloos saaie levenloze initiatiefloze holbewoners zeg
quote:
Nie mokken, lekkah wokkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:55 schreef mYsca het volgende:
Servio en Sharon lijken te gaan pitten bij dat vuurtje
Omdat je iets post waar ik op kan reagerenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:17 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Lol waarom moet er uitgerekend iemand met de nickname 'caveman' op die post reageren
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Omdat je iets post waar ik op kan reageren
Je bedoelt een pot vaseline?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:18 schreef MargrietV het volgende:
Glijmiddel voor Servio wordt ook automatisch besteld.
Heeft geen zin, doen ze toch niet.....quote:
Mo iig niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:19 schreef Capt1caveman het volgende:
Heeft geen zin, doen ze toch niet.....
waarom hebben ze geen washandjes? vreemdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mo iig niet.![]()
Maar het probleem is volgens Aaf, dat ze geen washandjes hebben en de douchekop er niet op kunnen zetten. Op hun kudt dan hè?
Waarom niet? Als je de laatste bent even op F5 drukken dan zie je onderaan en bovenaan 'nieuw deel openen' en dan alleen even nummertje veranderen en titelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:24 schreef MargrietV het volgende:
zetten ze toch een bidet op de lijst... en ik kan geen cos openen.
Typisch Nederlands iets.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
waarom hebben ze geen washandjes? vreemd
Vraag me nu ook af hoe ze zich wassen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:24 schreef Vultarian het volgende:
[..]
waarom hebben ze geen washandjes? vreemd
quote:Gerard ontroerd
22 maart om 11.27
Karim en Monique bieden troostende woorden.
Gerard ziet het even niet zitten. De spoorzoeker heeft het nog even over het afgelopen weekend en hoe er, volgens hem, een mes in de rug is gestopt. Er komen tranen naar boven bij de miljonair. Monique en Karim horen hem uit en steunen hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |