Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar komen die roze ook vandaan toch?
Ja alsof ik dat niet weetquote:
Het is ook irritant, aangezien bepaalde functionaliteiten van Fok dan ook niet meer werken. Dus dan liever die adds. Andere websites zijn wel add vrijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het maar even, als er een admin lucht van krijgt.
Leve het aboquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is ook irritant, aangezien bepaalde functionaliteiten van Fok dan ook niet meer werken. Dus dan liever die adds. Andere websites zijn wel add vrij
Ja, echt he. Ik wil ze allemaal!!!! *doet koekiemonster-ish hysterisch*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
Oj alweer een hoop prachtigs gezien bij de nieuwe Iron Fist collectie.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt he. Ik wil ze allemaal!!!! *doet koekiemonster-ish hysterisch*
Ik durf het bijna niet te zeggen maar: plaatje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh en kluts, ik zag toevallig op een engelse site weer allemaal andere Iron Fists, ook al zo geil
mooi spel is datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet elke keer weer aan Tekken denken.
jij hebt toch vast wel een kindermaatjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
jezus heb ik eens leuke schoenen gezien, zijn het kinderschoenen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt toch vast wel een kindermaatje
Ik was echt de tekken meester hier in de buurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi spel is daturen en uren gespeeld
platvoetquote:
We deden het in (t studenten)huis en met vrienden. Een vriend en ik waren heel erg aan elkaar gewaagd, samen ook in no-time t hele spel uit gespeeld, maar dat was eigenlijk saai, alleen die matches waren tof. En dan ineens een nieuwe combinatie ontdekken ofsoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was echt de tekken meester hier in de buurt.
Ooit eens aan zo'n wedstrijd meegedaan en toen werd ik genadeloos afgeslacht, was ik toch niet zo goed als ik dacht
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar: plaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
En geen wreef, ik moet bandjes bij ballerina's maar die doen ze dus alleen bij kinderschoenenquote:
De computer als tegenstander stelt geen ruk voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We deden het in (t studenten)huis en met vrienden. Een vriend en ik waren heel erg aan elkaar gewaagd, samen ook in no-time t hele spel uit gespeeld, maar dat was eigenlijk saai, alleen die matches waren tof. En dan ineens een nieuwe combinatie ontdekken ofso
Fijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En geen wreef, ik moet bandjes bij ballerina's maar die doen ze dus alleen bij kinderschoenen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb niks met schoenen maar vind die wel wat hebben voor een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik speelde dus alleen tegen vrienden. Was erg tof om te doen. Tegen de computer kon je uren onverslagen spelen zonder enige moeitequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De computer als tegenstander stelt geen ruk voor.
Pas als je tegen goede tegenstanders speelt word je ook echt beter.
Was vroeger alleen wat lastiger om die te vinden toen er nog geen xbox live en psn was.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik heb een hele verzameling aan inlegzooltjes, anders past er niksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijn
Ik heb t ook wel, schoenen die in de lengte goed zijn, zijn altijd te hoog. En inlegzooltjes vind ik vind fijn, draag nl voornamelijk lederen zolen.
Is van oorsprong ook een Engels bedrijf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ben ik even blij dat ik mijn lenzen bij Specsavers haal. Had gisteren een heel klein krasje op mijn contactlens dat bijhoorlijk irriteerde. Dus ik heb ze maar uitgedaan. Ik dacht, och even naar kruitvat.co.uk lopen, paar lenzen uit het rek pakken en klaar is Jasper. Forget it but! In Engeland moet je een recept hebben. Die had ik niet (uiteraard). Nu net met specsavers in Zwolle gebeld en die faxen mijn gegevens naar specsavers in Solihull. Als alles goed gaat heb ik om 12:00 nieuwe lenzenDat was niet gelukt als ik mijn lenzen bij een zaak zat die alleen in NL zat.
Nu alleen nog even volhouden tot 12:00 met -4 en -3
Ja het is gewoon niet grappig meerquote:
Oh zo is zowat de hele collectiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb niks met schoenen maar vind die wel wat hebben voor een vrouw
dat is wel relaxedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ben ik even blij dat ik mijn lenzen bij Specsavers haal. Had gisteren een heel klein krasje op mijn contactlens dat bijhoorlijk irriteerde. Dus ik heb ze maar uitgedaan. Ik dacht, och even naar kruitvat.co.uk lopen, paar lenzen uit het rek pakken en klaar is Jasper. Forget it but! In Engeland moet je een recept hebben. Die had ik niet (uiteraard). Nu net met specsavers in Zwolle gebeld en die faxen mijn gegevens naar specsavers in Solihull. Als alles goed gaat heb ik om 12:00 nieuwe lenzenDat was niet gelukt als ik mijn lenzen bij een zaak zat die alleen in NL zat.
Nu alleen nog even volhouden tot 12:00 met -4 en -3
Kan me voorstellen dat jullie er zo op lopen te geilen dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zo is zowat de hele collectie
Jij ook al, kut is dat hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel relaxedsowieso zitten er op mijn lenzen levertijd, kut cilinders
![]()
Dat jij geen bril hebt als back-up trouwens?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat jullie er zo op lopen te geilen dan.
quote:
Altijd in dit soort situaties denk ik dat ik er nu echt 1 moet halen. En dan is de crisis voorbij en vergeet ik het weer...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel relaxedsowieso zitten er op mijn lenzen levertijd, kut cilinders
![]()
Dat jij geen bril hebt als back-up trouwens?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Altijd in dit soort situaties denk ik dat ik er nu echt 1 moet halen. En dan is de crisis voorbij en vergeet ik het weer...
Weet je wat, ik maak voor zaterdag een afspraak.
Ja, heel verrotquote:
Huh?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice en met de auto neem ik aan, ipv met de auto?
[..]
Wat?
Daarvoor verschijn je doorgaans niet voor het Gerechtshofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit he, misschien had je wel een bekeuring voor te hard rijden met je paard niet betaald ofzo.
Als je hem gewoon niet betaald uiteindelijk toch wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Daarvoor verschijn je doorgaans niet voor het Gerechtshof
ipv trein bedoelde ik uiteraard.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Daarvoor verschijn je doorgaans niet voor het Gerechtshof
Ben je gek, dat wordt waarschijnlijk voor sector Kanton of de politierechter beslechtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je hem gewoon niet betaald uiteindelijk toch wel?
Nee, met de trein. Ga er in m'n eentje naartoe om stukken in te leveren enz. Daarna naar huisquote:
Dat is wat ze je willen laten gelovenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, met de trein. Ga er in m'n eentje naartoe om stukken in te leveren enz. Daarna naar huis
relaxedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, met de trein. Ga er in m'n eentje naartoe om stukken in te leveren enz. Daarna naar huis
Prijs of ijdelheid is ook niet het probleem. Luiheid en vergeetachtigheid is het probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen dure te zijn, maar voor ff snel of nood situaties is het wel handig/prettig om te hebben.
Mijn bril is al driekwart jaar kapot, en elke keer vergeet ik om naar de opticien te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Prijs of ijdelheid is ook niet het probleem. Luiheid en vergeetachtigheid is het probleem.
Maar goed, 2 april laat ik mijn ogen weer doormeten, en dan ook meteen voor een bril.
Daglenzen, ideaal. Laseren is nog beter, mijn broertje heeft 100% scherp zicht na -6 nu.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Prijs of ijdelheid is ook niet het probleem. Luiheid en vergeetachtigheid is het probleem.
Maar goed, 2 april laat ik mijn ogen weer doormeten, en dan ook meteen voor een bril.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Bent u Mevr. Samzz? Wilt u even meelopen naar het.. achterkamertje
Oh, dat wil ik ook graag. M'n ogen laseren...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daglenzen, ideaal. Laseren is nog beter, mijn broertje heeft 100% scherp zicht na -6 nu.
Toch is de kans héél groot met laseren dat je nog steeds lenzen en/of een bril nodig blijft hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daglenzen, ideaal. Laseren is nog beter, mijn broertje heeft 100% scherp zicht na -6 nu.
Lenzen is normaal geen probleem. Het probleem is als er iets is waardoor je die tijdelijk niet in kunt. Ontstoken oog bijvoorbeeld. Of een lens stuk en geen reserve bij je.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Oh, dat wil ik ook graag. M'n ogen laseren...
laseren komt er bij mij voorlopig ook nog niet in. Lenzen en/of bril vind ik prima.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lenzen is normaal geen probleem. Het probleem is als er iets is waardoor je die tijdelijk niet in kunt. Ontstoken oog bijvoorbeeld. Of een lens stuk en geen reserve bij je.
Laseren ben ik nog steeds huiverig over. Het kan nog steeds fout gaan en dan ben je wel mooi blind. Daarbij moet je na 15 jaar weer laseren.
Do you expect me to talk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laseren komt er bij mij voorlopig ook nog niet in.
ja is dat zo, hele grote kans zelfs?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch is de kans héél groot met laseren dat je nog steeds lenzen en/of een bril nodig blijft hebben.
Overigens zie ik 150% dat heeft niet met de scherpte van je ogen te maken, maar met de mogelijkheid tot het kunnen herkennen van vormen
Ja, het hangt er wel vanaf hoe je basissterkte is, maar een kennis van me hield dezelfde sterkte over als dat ik nu hebquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja is dat zo, hele grote kans zelfs?
ik niet snapquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Do you expect me to talk?
No, Mr. Bond, I expect you to die
IS dat ook niet afhankelijk van welke methode je kiest?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, het hangt er wel vanaf hoe je basissterkte is, maar een kennis van me hield dezelfde sterkte over als dat ik nu heb
Uhuh, not so funny when it happens to you..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef STING het volgende:
[..]
Bent u Mevr. Samzz? Wilt u even meelopen naar het.. achterkamertje
Volgens mij is dat ook kliniek en methode afhankelijk. Ik hoor eigenlijk alleen maar goede resulaten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, het hangt er wel vanaf hoe je basissterkte is, maar een kennis van me hield dezelfde sterkte over als dat ik nu heb
Ik denk dat het vooral aan je ogen ligt. Ik vermoed dat bij MissB en ik, die dus cilinders hebben (volgens mij heeft zij net als ik een redelijk sterkte cilinder ook), het dus niet 100% zal worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
IS dat ook niet afhankelijk van welke methode je kiest?
Ik ken hier een paar mensen die het ook hebben laten doen en die hebben geen bril of lenzen meer nodig.
Ja, ik ken em, maar vind em niet in de context passenquote:
Kennis van me heeft dat ook, en die is volgens mij wel helemaal geholpen eraan, zal het eens vragen aan hem vanavond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral aan je ogen ligt. Ik vermoed dat bij MissB en ik, die dus cilinders hebben (volgens mij heeft zij net als ik een redelijk sterkte cilinder ook), het dus niet 100% zal worden.
Dan vind ik het zonde van mn geld.
Daar red je het meestal niet eens mee, broertje was 4 mille kwijt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
duzend euro per oog, ik wacht sowieso nog even
Jij hebt ervaring met het achterkamertje? Jij boefjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, not so funny when it happens to you..
kelder was t toch? Bij Royco...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:05 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met het achterkamertje? Jij boefje
Then it's hilarious?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, not so funny when it happens to you..
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ze is van alle markten thuis, dat is in ieder geval duidelijk.
Neuh ook niet.quote:
Nou moet je nagaan. Ik heb maandlenzen en dat bevalt prima. Doe er ook meestal iets langer dan een maand mee waardoor ik nu een bult reserve heb. Moet je die wel bij je hebben...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar red je het meestal niet eens mee, broertje was 4 mille kwijt.
Ik hou het ook nog wel even op mijn daglenzen, ding vies? Nieuwe!.
ohjaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dan zuipt ze mijn drankvoorraad op
Ik doe er ook langer dan 1 dag mee hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou moet je nagaan. Ik heb maandlenzen en dat bevalt prima. Doe er ook meestal iets langer dan een maand mee waardoor ik nu een bult reserve heb. Moet je die wel bij je hebben...
Normaal ik ook als ik langer dan een nacht weg ga. Maar ja, vergetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe er ook langer dan 1 dag mee hoor. Ik heb echter wel altijd een reservesetje ergens bij me
.
Mwah, ik betwijfel hetquote:
1 setje in mijn jas, 1 in mijn tasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Normaal ik ook als ik langer dan een nacht weg ga. Maar ja, vergeten
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dan zuipt ze mijn drankvoorraad op
En dat als kroeg eigenaar, doe je toch niet goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben gewoon al anderhalve week niet meer dronken geweest
Nee idd, ik denk ik begin een kroeg, drank tegen inkoopprijs, valt weer ff vies tegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat als kroeg eigenaar, doe je toch niet goed
Vast wel, dat is het nietquote:
Nee ok, ik kan me wel voorstellen dat het hilarisch is als jij daar in de takels en kettingen hangt en de kieteldood krijgtquote:
Dat heb ik hier elke keer dat iemand zegt half-five (of variaties zoals half-three of half-eleven) zegt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, schrik me net doodDacht dat ik dik te laat was, staat de klok een uur voor
half-five?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik hier elke keer dat iemand zegt half-five (of variaties zoals half-three of half-eleven) zegt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ok, ik kan me wel voorstellen dat het hilarisch is als jij daar in de takels en kettingen hangt en de kieteldood krijgt
Haha, ja dat lijkt me wennen ja!quote:
Dat is idd even wennen daarquote:
is een algemeen geaccepteerde en toegepaste straf, jij bent er mee onbekend?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben we zo'n raar rechtssysteem in Nederland?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is een algemeen geaccepteerde en toegepaste straf, jij bent er mee onbekend?
Mwah, ik heb meestal de avond wel vrij als ik naar de UK ga, soms wat later dan normaal, maar ik ga wel altijd even uit eten en wat drinken nog.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, is er hier iemand die (veel!) vrije tijd verwacht als je met je werk een paar dagen weggaat?
Ik dacht dat NL-ers konden klagen, maar mijn nieuwe collega spant echt de kroon!
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is een algemeen geaccepteerde en toegepaste straf, jij bent er mee onbekend?
Heeequote:
Ja, dat gaan wij ook doen, maar dat is niet verplicht. En het is denk anders wanneer je met een hele groep gaat, of niet? Jij gaat gewoon naar UK om te werken, toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik heb meestal de avond wel vrij als ik naar de UK ga, soms wat later dan normaal, maar ik ga wel altijd even uit eten en wat drinken nog.
Heb je liever de *prik* straf danquote:
Werkenquote:
Ja, Engelsen korten half PAST five af tot half-five. Dat weet ik ondertussen wel, maar die eerste seconde erna is het toch even schrikken voordat ik denk: oh ja, half PAST five.quote:
Ik snap niet helemaal wat de situatie is, jij gaat een paar dagen weg met je werk, voor de leuk? Of...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat gaan wij ook doen, maar dat is niet verplicht. En het is denk anders wanneer je met een hele groep gaat, of niet? Jij gaat gewoon naar UK om te werken, toch?
Ja, ik ben er dan ook maar 2 dagen. Maar een beetje ontspanning hoort wel bij zo'n tripje toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat gaan wij ook doen, maar dat is niet verplicht. En het is denk anders wanneer je met een hele groep gaat, of niet? Jij gaat gewoon naar UK om te werken, toch?
Wij gaan 3 dagen naar Kopenhagen. Vertrekken woensdagochtend half 10 en komen vrijdagavond weer terug. Er is een programma, maar dat bevat maar 2 halve dagen vergaderingen, voor de rest is het de stad verkennen, eten met z'n allen en 'curling'. En leuke dingen, met daarin maar 2 uur vrije tijd in totaal. Maar mijn nieuwe collega was eerst al aan het klagen dat het er koud, daarna dat ze haar hakken niet aankan en daarna dat ze vroeg moet opstaan en dat ze daarvoor zo weinig vrije tijd terugkrijgt. Ik denk; Ja, wat wil, je gaat met je werk weg, dan hoef je niet veel vrije tijd te verwachten.......quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap niet helemaal wat de situatie is, jij gaat een paar dagen weg met je werk, voor de leuk? Of...
Hebben we ook, maar dan wel met een programma.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ben er dan ook maar 2 dagen. Maar een beetje ontspanning hoort wel bij zo'n tripje toch?
Dan moeten ze niet jankenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar dan wel met een programma.Dus niet alleen maar meetings, maar ook stad verkennen e.d.
En de baas betaald neem ik aan. Die collega moet niet zo zeuren. Klinkt mij als een teambuilding iets in de oren, dan kun je moeilijk 6 uur vrije tijd per dag inbouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij gaan 3 dagen naar Kopenhagen. Vertrekken woensdagochtend half 10 en komen vrijdagavond weer terug. Er is een programma, maar dat bevat maar 2 halve dagen vergaderingen, voor de rest is het de stad verkennen, eten met z'n allen en 'curling'. En leuke dingen, met daarin maar 2 uur vrije tijd in totaal. Maar mijn nieuwe collega was eerst al aan het klagen dat het er koud, daarna dat ze haar hakken niet aankan en daarna dat ze vroeg moet opstaan en dat ze daarvoor zo weinig vrije tijd terugkrijgt. Ik denk; Ja, wat wil, je gaat met je werk weg, dan hoef je niet veel vrije tijd te verwachten.......
inderdaad, gratis stedentrip, ik zeg casual kleding inpakken en genietenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Dat soort mensen snappen het niet. het belangrijkste is " 3 dagen niet werken".
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij gaan 3 dagen naar Kopenhagen. Vertrekken woensdagochtend half 10 en komen vrijdagavond weer terug. Er is een programma, maar dat bevat maar 2 halve dagen vergaderingen, voor de rest is het de stad verkennen, eten met z'n allen en 'curling'. En leuke dingen, met daarin maar 2 uur vrije tijd in totaal. Maar mijn nieuwe collega was eerst al aan het klagen dat het er koud, daarna dat ze haar hakken niet aankan en daarna dat ze vroeg moet opstaan en dat ze daarvoor zo weinig vrije tijd terugkrijgt. Ik denk; Ja, wat wil, je gaat met je werk weg, dan hoef je niet veel vrije tijd te verwachten.......
quote:
Maar niet je hakkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inderdaad, gratis stedentrip, ik zeg casual kleding inpakken en genieten
Ja, dat soort types ken ik. Die werken echt als hobby, 24 uur, lekker flexibel etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Die zien alleen dat ze veel meer uren 'werken' dan normaal.
Ach, alles heeft zijn na- en voordelen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Maar ik heb daarentegen ook een hekel aan collega's/managers die denken dat omdat je anders toch maar in je hotelkamer zit, je ook wel 10+ uur per dag kan werken.
Ze moeten gewoon wat aan hun verwachtingsmanagement doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, alles heeft zijn na- en voordelen...
Almelo rules! Doe ze daar de groeten!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
Zo, op naar Almelooooooooo. En dan naar huis
Grapjasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Almelo rules! Doe ze daar de groeten!
Ik krijg er ook haast een stijfje van (van dat weer).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik was net even buiten, het voelt gewoon als bikini-weer!
Om dit soort info vind ik mobiel internet toch wel vaak een kutuitvinding.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
Zit een meid in de trein met slippers aan. Ze heeft teennagels van minstens een halve cm
Eindelijk iemand die Almelo op waarde weet te schattenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:59 schreef Kluts het volgende:
Almelo is serieus een van de meest verschrikkelijke steden waar ik ooit geweest ben.
En ik weet waar ik over praat, want ik heb in Deventer gewoond.
ik moest 't even kwijtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Om dit soort info vind ik mobiel internet toch wel vaak een kutuitvinding.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik krijg er ook haast een stijfje van (van dat weer).
Niet zo zeuren, ik kom uit Boven-leeuwen, dat is pas erg.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:59 schreef Kluts het volgende:
Almelo is serieus een van de meest verschrikkelijke steden waar ik ooit geweest ben.
En ik weet waar ik over praat, want ik heb in Deventer gewoond.
Sommige dingen hoef je niet met ons te delen, echt niet.quote:
Hebben ze wel leuke boerderijtjes met plek voor biggelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ik kom uit Boven-leeuwen, dat is pas erg.
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hebben ze wel leuke boerderijtjes met plek voor biggel
Ik ken wel Beneden Leeuwen, praten ze in Boven Leeuwen ook zo belachelijk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ik kom uit Boven-leeuwen, dat is pas erg.
Als we echt maos en waols praten wel ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken wel Beneden Leeuwen, praten ze in Boven Leeuwen ook zo belachelijk?
Jij denkt dat je het niet doetquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als we echt maos en waols praten wel ja.
met drankquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel.
En een kroeg met een kelder
Dat was nog niks.quote:
waarover denk ik?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben blij dat jullie er net zo over denken als ik![]()
Zelfs stbabs!
check, daarom ga ik ook naar buitenquote:
Tot december.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check, daarom ga ik ook naar buitenkom wel weer naar binnen als t weer te koud is
nah, voor vanmiddag vind ik lang genoeg.quote:
Wil ik het weten?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was nog niks.
Als ik wil kan ik zo praten dat je me niet meer kunt verstaan.
Bijvoorbeeld weleens van pinasteren gehoord?
Je zat op t werk toch? Denk dat ik zo ff langs kom danquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
Godver, ik was net even buiten, het voelt gewoon als bikini-weer!
Mijn collega en het tripje naar Kopenhagenquote:
Ik neem, heel gek, nooit een bikini mee naar het werkquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zat op t werk toch? Denk dat ik zo ff langs kom dan
Dat is dan weer jammer voor je, t is ideaal cabrio weerquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik neem, heel gek, nooit een bikini mee naar het werk
In je bikini in een cabrio....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer voor je, t is ideaal cabrio weer
bij 25+ kan hetquote:
quote:
Ah jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn collega en het tripje naar Kopenhagen
Eh nee, het kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij 25+ kan hetvriendinnetje van me doet het wel eens (heeft zo'n Suzuki Jimny
dus t past er wel bij)
He, hebben we een nieuwe hoe-heet-hij-ook-alweer-die-kneus-die-zelfs-met-5-graden-cabrio-ging-rijden?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer voor je, t is ideaal cabrio weer
Djayzzquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, hebben we een nieuwe hoe-heet-hij-ook-alweer-die-kneus-die-zelfs-met-5-graden-cabrio-ging-rijden?
En in een cabrio de kans dat je een vlieg in je oog krijgt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
I can see clearly now, the rain has gone*. I can see all the obstacles, in my way!
*I have new lenses
Oh fijn, nu denk ik ook aan Feitosa. Bijna net zo kut als The Game verliezenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:05 schreef Kluts het volgende:
Ik zag deze foto en moest gelijk aan Feitosa denken.
[ afbeelding ]
Zijn er hier dan ook niet-kneuzen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, hebben we een nieuwe hoe-heet-hij-ook-alweer-die-kneus-die-zelfs-met-5-graden-cabrio-ging-rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
Dan krijg je een mail in je mailbox van een collega die je niet eens kent, maar hij heeft het gewoon naar IEDEREEN binnen het bedrijf gestuurd."Wat een wondertje" Ja... 7 miljard mensen zijn allemaal een wonder. De ~30 miljard mensen die ons voor zijn gegaan ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, even alle leuke dingen in 1 dag stoppen. Dat werkt heel goed namelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
Hij is ook 4 dagen gaan werken zo te zien. Dan heeft hij een dag "papadag", je weet wel, zo'n dag waarop vaders "op hun kinderen passen".
Er zitten dus allemaal foto's bijgevoegd van dat blaag, en dan ook nog zo'n kek zelf ontworpen geboortekaartje waarin dat kind als een filmster wordt aangekondigd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, even alle leuke dingen in 1 dag stoppen. Dat werkt heel goed namelijk.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
Dan krijg je een mail in je mailbox van een collega die je niet eens kent, maar hij heeft het gewoon naar IEDEREEN binnen het bedrijf gestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gemakkelijker dan namen uitzoeken en beschuit met muisjes (of gebak) is altijd goed.
![]()
Er zitten ook allemaal foto's bij enzo, en daarbij heeft hij het naar het hele bedrijf gestuurd, ook de sub-organisaties die er in het dagelijks leven totaal niet iets mee van doen hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]gemakkelijker dan namen uitzoeken en beschuit met muisjes (of gebak) is altijd goed.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
Hij is ook 4 dagen gaan werken zo te zien. Dan heeft hij een dag "papadag", je weet wel, zo'n dag waarop vaders "op hun kinderen passen".
"Nee meneer de systeembeheerder, ik snap ook niet waarom de mailserver onderuit ging nadat ik 4mb aan bijlages naar het hele bedrijf stuurde"quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zitten dus allemaal foto's bijgevoegd van dat blaag, en dan ook nog zo'n kek zelf ontworpen geboortekaartje waarin dat kind als een filmster wordt aangekondigd.
De enige reden hoe dat een wonder kan zijn, is als die papa gruwelijk lelijk en sociaal compleet gestoord is, en zelfs dan kan hij iemand verkrachten. Babies zijn geen wonderen. Zelfs kakkerlakken kunnen het.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
Natuurlijk is zn kind n wonder voor vader, en die papadag is er niet om alle leuke dingen in te proppen, maar zodat mama kan blijven werken.
fotos is onzin, maar zo erg is t toch niet? Zou dat zelf niet doen, maar collegas mogen zich best aanstellen af en toequote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zitten ook allemaal foto's bij enzo, en daarbij heeft hij het naar het hele bedrijf gestuurd, ook de sub-organisaties die er in het dagelijks leven totaal niet iets mee van doen hebben.
je hebt gelijk, dom van me o grootheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De enige reden hoe dat een wonder kan zijn, is als die papa gruwelijk lelijk en sociaal compleet gestoord is, en zelfs dan kan hij iemand verkrachten. Babies zijn geen wonderen. Zelfs kakkerlakken kunnen het.
onzin want exchange bijv laat een bijlage op de server staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Nee meneer de systeembeheerder, ik snap ook niet waarom de mailserver onderuit ging nadat ik 4mb aan bijlages naar het hele bedrijf stuurde"
Nekschot!
Dat denk ik ook als ik 's ochtends naar de plee ga, wat een wonder dat mijn darmen dit kunnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Wat een wondertje" Ja... 7 miljard mensen zijn allemaal een wonder. De ~30 miljard mensen die ons voor zijn gegaan ook...
Dat gevoel komt me bekend voorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat denk ik ook als ik 's ochtends naar de plee ga, wat een wonder dat mijn darmen dit kunnen
Of zodat ze EINDELIJK eens tijd voor zichzelf heeft en waarschijnlijk alsnog staat te strijken en de plee staat te boenen terwijl papa kiekeboe speelt met de baby en bij de eerste de beste poepluier kokkend boven de plee hangt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef Grijsmuisje het volgende:
Natuurlijk is zn kind n wonder voor vader, en die papadag is er niet om alle leuke dingen in te proppen, maar zodat mama kan blijven werken.
Dan nog, dat is geen excuus!quote:
nee. Vind alleen dat aanstellerige 'tis mijn kind niet, hou t bij me weg (vormt kruis met vingers) behoorlijk flauw. Dat een vader zn kind een wondertje noemt is niets mis mee, zou t erger vinden als ie zou zeggen: ach ja, weer n kind erbij, boeiend.quote:
Hmm, dan is het misschien tegenwoordig beter geregeld, maar ik heb in mijn tijd bij de ING 3x de mailserver zien klappen. 3x was het doordat een manager even een grote bijlage naar het hele bedrijf stuurde.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:43 schreef dawg het volgende:
[..]
onzin want exchange bijv laat een bijlage op de server staan.
Leuk dat hij dat denkt, maar val er niet iemand anders mee lastig, want de rest van het bedrijf denkt wel: ach ja, weer n kind erbij, boeiend. (en wellicht daarnaast nog: oh mooi, wel iets te snaaien)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee. Vind alleen dat aanstellerige 'rus mijn kind niet, hou t bij me weg (vormt kruis met vingers) behoorlijk flauw. Dat een vader zn kind een foldertjes noemt is niets mis mee, zou t erger vinden als ie zou zeggen: ach ja, weer n kind erbij, boeiend.
Dat mag geen enkel probleem zijn, een beetje mailserver verstuurt dat bestand 1 keer.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Nee meneer de systeembeheerder, ik snap ook niet waarom de mailserver onderuit ging nadat ik 4mb aan bijlages naar het hele bedrijf stuurde"
Nekschot!
Ik vind het op zich best knap wat het menselijk lichaam kan. Gooi een eicel bij een spermacel en hop, 9 maanden later een kind. Vind dat toch heel wat. Ik kan met mijn bewustzijn niet eens een roerei bakken, maar mijn lichaam maakt er even een heel nieuw mens van.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De enige reden hoe dat een wonder kan zijn, is als die papa gruwelijk lelijk en sociaal compleet gestoord is, en zelfs dan kan hij iemand verkrachten. Babies zijn geen wonderen. Zelfs kakkerlakken kunnen het.
Zeikwijfquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:43 schreef JoeBravo het volgende:
Jullie zijn zo goed in het mij op de kast krijgen dat ik aanvoel wanneer ik ervoor online moet komen
Ik werk in een bedrijf waarin vrijwel iedereen op de leeftijd is dat hij of zij kinderen krijgt. Geloof me, ik verdraag al heel wat en dat vind ik ook niet erg, want ik kan me voorstellen dat het helemaal tegekgaaf is zo'n kind van jezelf, spiksplinternieuw.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
nee. Vind alleen dat aanstellerige 'rus mijn kind niet, hou t bij me weg (vormt kruis met vingers) behoorlijk flauw. Dat een vader zn kind een wondertje noemt is niets mis mee, zou t erger vinden als ie zou zeggen: ach ja, weer n kind erbij, boeiend.
Daarvoor is preventieve castratie nou uitgevonden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zitten dus allemaal foto's bijgevoegd van dat blaag, en dan ook nog zo'n kek zelf ontworpen geboortekaartje waarin dat kind als een filmster wordt aangekondigd.
ik open niet elke mail die ik krijg en ik stoor me er al helemaal niet aanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leuk dat hij dat denkt, maar val er niet iemand anders mee lastig, want de rest van het bedrijf denkt wel: ach ja, weer n kind erbij, boeiend. (en wellicht daarnaast nog: oh mooi, wel iets te snaaien)
Er worden elke seconden weer kledders gemaakt, zo bijzonder is het dus niet (heb ik het nog even alleen over mensenkledders).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het op zich best knap wat het menselijk lichaam kan. Gooi een eicel bij een spermacel en hop, 9 maanden later een kind. Vind dat toch heel wat. Ik kan met mijn bewustzijn niet eens een roerei bakken, maar mijn lichaam maakt er even een heel nieuw mens van.
dat is al een behoorlijke tijd zo hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, dan is het misschien tegenwoordig beter geregeld, maar ik heb in mijn tijd bij de ING 3x de mailserver zien klappen. 3x was het doordat een manager even een grote bijlage naar het hele bedrijf stuurde.
Het is mijn werkmail. De optie "niet openen" is er niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik open niet elke mail die ik krijg en ik stoor me er al helemaal niet aan
Zouden meer mensen moeten doen
Er wordt van mij verwacht dat ik elke mail lees. Vind ik ook vrij normaal op kantoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik open niet elke mail die ik krijg en ik stoor me er al helemaal niet aan
Zouden meer mensen moeten doen
Ik kan me voorstellen dat het bij je eigen kind anders is. Ik vind kinderen niet boeiend, maar zou mijn kind toch wel bijzonder vinden. ('special' eerderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er worden elke seconden weer kledders gemaakt, zo bijzonder is het dus niet (heb ik het nog even alleen over mensenkledders).
ok.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is mijn werkmail. De optie "niet openen" is er niet.
Van jezelf word je helemaal volgepompt met drugs door je lichaam zodat je dat ding ook verzorgtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het bij je eigen kind anders is. Ik vind kinderen niet boeiend, maar zou mijn kind toch wel bijzonder vinden. ('special' eerder). Vind de kinderen van nichtjes en vriendinnen altijd leuker dan de loslopende blagen in de supermarkt.
ik vind dat je zeurtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er wordt van mij verwacht dat ik elke mail lees. Vind ik ook vrij normaal op kantoor.
En ik stoor me er wel aan. Is ook mijn recht, moet je opletten wat voor ophef het veroorzaakt als ik vriendelijk aangeef geen geboortemailtjes meer te ontvangen en dat naar het hele bedrijf stuur...
That's our babsjequote:
'Dat kind is veel leuker, mag ik die. De mijne is te lelijk, daar ga ik echt niet voor zorgen.'quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van jezelf word je helemaal volgepompt met drugs door je lichaam zodat je dat ding ook verzorgt
Niks vragen, gewoon stiekem omwisselenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Dat kind is veel leuker, mag ik die. De mijne is te lelijk, daar ga ik echt niet voor zorgen.'
Ik niet, ik moet altijd maar ja en amen zeggen als mensen een nieuwe kledder hebben, maar zodra ik zeg hoe ik er over denk en hoe het invloed op mijn leven heeft, dan ben ik een zeur, moet me niet aanstellen, of ben ik een psycho. Waarom moet ik me elke keer aanpassen? Kinderen gebruiken mijn grondstoffen, fuck kinderen!quote:
Lekker, een luidruchtige manquote:
I rememberquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben soms een beer, zo luidruchtig
bask in my gloryquote:
als in het onderwep staat, mijn wondertje is geboren, of iets in die strekking.... dan mag je die best ongelezen verwijderen. geen baas die je erop aanspreektquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er wordt van mij verwacht dat ik elke mail lees. Vind ik ook vrij normaal op kantoor.
daar heb je een puntquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Maar nee, ik ben een lul die niet eens even wil luisteren.
Held!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Net nog tijdens de lunch. Collega uit Nederland was net hierheen gevlogen en weet hoe ik over kledders denk. Hij zegt, ik wil je iets vertellen, maar weet niet wat je er van vind.
"probeer maar"
hij: "ik ben gisteren oom geworden *grijns"
"mja leuk"
hij: "oh, huh, ik dacht dat je het niks vond"
"vind ik ook niet, maar ik snap dat het leuk voor jou is"
hij: "oh ja natuurlijk [begint een heel verhaal over hoe hij daar langs is geweest, dat zijn zus nog moe was van de zware beva..]"
"ho, dit hoef ik niet te horen, het is leuk voor jou, MIJ boeit het niet"
Was hij zwaar beledigd dat ik zijn verhaal niet wilde aanhoren. Ja, lazer lekker op, moet ik ook nog geïnteresseerd en blij reageren op weer een kind dat naar mijn mening een kutleven tegemoet gaat en meehelpt mijn leven ook weer iets lastiger te maken. Opbokken.
Maar nee, ik ben een lul die niet eens even wil luisteren. Wees Goddomme blij dat ik niet even mijn mening bij je dump.
Vind je? Er zijn vriendelijker manieren om een gesprek een andere richting in te sturen. Bovendien kan nu eenmaal niet iedereen altijd alleen maar over dingen praten die jou interesseren.quote:
Het kan idd aardiger, maar zoals uit het gesprek wat babs postte al blijkt, is de collega in kwestie ervan op de hoogte dat hij 0.0 affiniteit met het onderwerp kinderen heeft en hij kiest er toch voor om dan tegen hem dat hele verhaal af te steken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind je? Er zijn vriendelijker manieren om een gesprek een andere richting in te sturen. Bovendien kan nu eenmaal niet iedereen altijd alleen maar over dingen praten die jou interesseren.
Schuift het? Ben misschien (serieus) geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Zoekt er nog iemand een baan als Supportdeskmedewerker?.
Is gewoon een Singles-meme, niks zwaarwegends aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:29 schreef Ripley het volgende:
Ach, laat die mensen blij zijn met hun kind. Alleen de term wondertje vind ik een beetje jeukerig.
Ik vind zelf kinderenleuk, alleen niet voor mezelf. Om het kledders te noemen vind ik een beetje kinderachtig.
Stimmt. Hij weet waarom en hoe ik een probleem heb met het fenomeen kinderen. Hij begint zelfs het gesprek met 'ik weet niet zeker of ik dit wel aan jou moet vertellen'.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan idd aardiger, maar zoals uit het gesprek wat babs postte al blijkt, is de collega in kwestie ervan op de hoogte dat hij 0.0 affiniteit met het onderwerp kinderen heeft en hij kiest er toch voor om dan tegen hem dat hele verhaal af te steken.
Toch?
geen idee, dat staat er niet bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schuift het? Ben misschien (serieus) geïnteresseerd.
Dat laatste klopt, maar als je met z'n tweeen buiten wandelt, en je weet dat een onderwerp die andere helemaal niks boeit, dan kun je beter een ander onderwerp kiezen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind je? Er zijn vriendelijker manieren om een gesprek een andere richting in te sturen. Bovendien kan nu eenmaal niet iedereen altijd alleen maar over dingen praten die jou interesseren.
Hij gaf ook aan dat ie verrast was door de eerste positieve reactie, vind het niet gek als ie dat misschien anders interpreteerde. Daarnaast ben je wel eens vol van iets wat de ander niet direct interesseert, ik kan dan soms wel genieten van het enthousiasme van mensen. Die 3 minuten van mijn leven zijn heus niet zo kostbaar dat ik als een lompe boer daaroverheen moet stappen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan idd aardiger, maar zoals uit het gesprek wat babs postte al blijkt, is de collega in kwestie ervan op de hoogte dat hij 0.0 affiniteit met het onderwerp kinderen heeft en hij kiest er toch voor om dan tegen hem dat hele verhaal af te steken.
Toch?
Ja, ik ga toch ook geen verhaal afsteken over voetbal tegen iemand die juist van wielrennen houdt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stimmt. Hij weet waarom en hoe ik een probleem heb met het fenomeen kinderen. Hij begint zelfs het gesprek met 'ik weet niet zeker of ik dit wel aan jou moet vertellen'.
Dat zou wel moeten!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een gare autist die nuances niet door heeft. Lomp doen is de enige manier om op hem door te dringen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij gaf ook aan dat ie verrast was door de eerste positieve reactie, vind het niet gek als ie dat misschien anders interpreteerde. Daarnaast ben je wel eens vol van iets wat de ander niet direct interesseert, ik kan dan soms wel genieten van het enthousiasme van mensen. Die 3 minuten van mijn leven zijn heus niet zo kostbaar dat ik als een lompe boer daaroverheen moet stappen.
Wat heb je eraan om iets te bespreken met elkaar wat niet allebei iets boeit? Dan kun je het beter over iets anders hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij gaf ook aan dat ie verrast was door de eerste positieve reactie, vind het niet gek als ie dat misschien anders interpreteerde. Daarnaast ben je wel eens vol van iets wat de ander niet direct interesseert, ik kan dan soms wel genieten van het enthousiasme van mensen. Die 3 minuten van mijn leven zijn heus niet zo kostbaar dat ik als een lompe boer daaroverheen moet stappen.
Vooral diegene die QotSA kaarten voor je regelenquote:
Ja, dat zijn zeker toppers!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vooral diegene die QotSA kaarten voor je regelen.
In meerdere opzichten, maar goedquote:
Als iemand gewoon niet van kinderen houdt, is dat zijn goed recht, net als dat het een goed recht is van ouders om hun kind te gek te vinden. Maar dan hoef je elkáár daar niet mee lastig te vallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind wel dat zó overdreven kinderen afzeiken ook wel erg is hoor...
Dat t je geen moer interesseert is prima, daar zullen de meeste mensen ws niet over vallen, maar ik heb zelden iemand zó horen ijlen over kinderen als Jou af en toe.
Ik heb trouwens een afwijzing binnen (werk, niet relatie) dus das minder, gelukkig heb ik nog werk
Whut. Why?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Schuift het? Ben misschien (serieus) geïnteresseerd.
dat zei ik ook niet, ik vind alleen dat zó ontzettend zeiken over kinderen ook overdreven is, net zo goed als t andere uiterste. Irritant en n beetje zielig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als iemand gewoon niet van kinderen houdt, is dat zijn goed recht, net als dat het een goed recht is van ouders om hun kind te gek te vinden. Maar dan hoef je elkáár daar niet mee lastig te vallen.
Hoezo, zo ontzettend zeiken? Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dat zei ik ook niet, ik vind alleen dat zó ontzettend zeiken over kinderen ook overdreven is, net zo goed als t andere uiterste. Irritant en n beetje zielig.
Voorstukje van help mijn man is klusser belooft niet veel goeds.
Er zijn twee uitersten, compleet tegen kinderen krijgen zijn, compleet voor kinderen krijgen zijn. (overigens heb ik geen hekel aan kinderen an sich!!!). Als je compleet voor kinderen krijgen bent, krijg je overal breeduit ruimte en is het geen probleem als je er overal en altijd over praat. Als je daarentegen compleet tegen kinderen krijgen bent, moet je je maar gewoon stil houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:22 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vind wel dat zó overdreven kinderen afzeiken ook wel erg is hoor...
Dat t je geen moer interesseert is prima, daar zullen de meeste mensen ws niet over vallen, maar ik heb zelden iemand zó horen ijlen over kinderen als Jou af en toe.
Ik heb trouwens een afwijzing binnen (werk, niet relatie) dus das minder, gelukkig heb ik nog werk
Een echtequote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Iemand die die reclame van relatieplanet ook zo debiel vindt trouwens?
'Voor n echte relatie'
Onzin.
Ik pas ook wel op bij wie ik tegengas geefquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik ben natuurlijk ook niet zo gek om op mijn werk zo tegen ouders tekeer te gaan, dat is gewoon not-done op de werkvloer. Maar ik toon gewoon geen interesse.
dan lees jij: een kind maakt mijn leven een stukje moeilijker en het wordt nooit gelukkig vast anders dan ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo, zo ontzettend zeiken? Ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd.
Nee, we doen niet aan uitgekauwde gejatte clichees hierquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:32 schreef Byte_Me het volgende:
russische hoeren? das ook niet netjes. noem het gewoon sletlana's
Probleem is dat de niet-ouders op een gegeven moment wel uitgeluld zijn over kinderen en het over andere dingen wil hebben. Weet ik veel waarover, het weer, iPads, Japan, de bonusaanbiedingen, vakanties, van alles.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn twee uitersten, compleet tegen kinderen krijgen zijn, compleet voor kinderen krijgen zijn. (overigens heb ik geen hekel aan kinderen an sich!!!). Als je compleet voor kinderen krijgen bent, krijg je overal breeduit ruimte en is het geen probleem als je er overal en altijd over praat. Als je daarentegen compleet tegen kinderen krijgen bent, moet je je maar gewoon stil houden.
Krom? Ja, dat dacht ik ook al!
Niet vergeten je 'E-mail to Berlin'-meisje te feliciteren hèquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Vooral diegene die QotSA kaarten voor je regelen.
Ik heb eigenlijk helemaal niets met geen van de dating site reclames, alleen is de ene erger dan de anderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Iemand die die reclame van relatieplanet ook zo debiel vindt trouwens?
'Voor n echte relatie'
Onzin.
Wrom? Is ze jarig?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet vergeten je 'E-mail to Berlin'-meisje te feliciteren hè
o excuus, zo leek t wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn twee uitersten, compleet tegen kinderen krijgen zijn, compleet voor kinderen krijgen zijn. (overigens heb ik geen hekel aan kinderen an sich!!!). Als je compleet voor kinderen krijgen bent, krijg je overal breeduit ruimte en is het geen probleem als je er overal ien altijd over praat. Als je daarentegen compleet tegen kinderen krijgen bent, moet je je maar gewoon stil houden.
Krom? Ja, dat dacht ik ook al!
En toch is de mijne een wonderquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
als in het onderwep staat, mijn wondertje is geboren, of iets in die strekking.... dan mag je die best ongelezen verwijderen. geen baas die je erop aanspreekt
ik vind dat 'voor een èchte relatie' zo stom. Dan heb ik die dus geen een gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niets met geen van de dating site reclames, alleen is de ene erger dan de ander
Als iemand een nieuw kind heeft uitgepoept is iedereen blij voor de ouders en positief.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
o excuus, zo leek t wel.
En nee, het wordt door de meeste mensen helemaal niet geaccepteerd als ouders alleen maar over hun kroost praten. Dat is iig niet mijn ervaring, hoor daar alleen maar negatieve geluiden over.
Zeker het soort ouders wat in Almere of Leidsche Rijn woont niet. Die hebben geen leven buiten hun koters.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Probleem is dat de niet-ouders op een gegeven moment wel uitgeluld zijn over kinderen en het over andere dingen wil hebben. Weet ik veel waarover, het weer, iPads, Japan, de bonusaanbiedingen, vakanties, van alles.
Maar dat kunnen ouders gewoon niet
Zodra mensen kinderen hebben gekregen raken ze meteen alle gevoel voor humor kwijt. En heeft André van Duin er weer een stel klanten voor zijn shows bij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand een nieuw kind heeft uitgepoept is iedereen blij voor de ouders en positief.
Probeer dan maar eens te zeggen dat je geen goede hoop voor de toekomst hebt voor dat kind en dat het misschien beter was als hij/zij nooit geboren was.
Probeer het gewoon eens voor de grap
Ach, het is gewoon een reclame slogan, net zoals FEBO, de echte; waarmee gesuggereerd wordt dat het authentiek is. Andere snackbars zijn daarmee niet nepquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:38 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik vind dat 'voor een èchte relatie' zo stom. Dan heb ik die dus geen een gehad.
Ik hoop dat de kantooreekhoorn ook snel een vriend/vriendin opduikelt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
De kikkers zijn trouwens weer aan t neuken een paar tuinen verderop.
triest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als iemand een nieuw kind heeft uitgepoept is iedereen blij voor de ouders en positief.
Probeer dan maar eens te zeggen dat je geen goede hoop voor de toekomst hebt voor dat kind en dat het misschien beter was als hij/zij nooit geboren was.
Probeer het gewoon eens voor de grap
Nee, ik kan me soms gewoon ergeren aan mensen die dingen niet in een context kunnen plaatsen, of een nuance kunnen zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
dan lees jij: een kind maakt mijn leven een stukje moeilijker en het wordt nooit gelukkig vast anders dan ik.
Maar t feit dat ik tot 3x toe een ander onderwerp aandrang doet je niet zoveel?
dat slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon een reclame slogan, net zoals FEBO, de echte; waarmee gesuggereerd wordt dat het authentiek is. Andere snackbars zijn daarmee niet nep
Idd, of ervoor kiezen om gewoon zwart-wit te kijken, omdat dat nou eenmaal makkelijker is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik kan me soms gewoon ergeren aan mensen die dingen niet in een context kunnen plaatsen, of een nuance kunnen zien.
grappig, want zoiets dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik kan me soms gewoon ergeren aan mensen die dingen niet in een context kunnen plaatsen, of een nuance kunnen zien.
Of gewoon zeiken om het zeiken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, of ervoor kiezen om gewoon zwart-wit te kijken, omdat dat nou eenmaal makkelijker is.
Wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
grappig, want zoiets dacht ik dus ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |