Ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar komen die roze ook vandaan toch?
Ja alsof ik dat niet weetquote:
Het is ook irritant, aangezien bepaalde functionaliteiten van Fok dan ook niet meer werken. Dus dan liever die adds. Andere websites zijn wel add vrijquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het maar even, als er een admin lucht van krijgt.
Leve het aboquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is ook irritant, aangezien bepaalde functionaliteiten van Fok dan ook niet meer werken. Dus dan liever die adds. Andere websites zijn wel add vrij
Ja, echt he. Ik wil ze allemaal!!!! *doet koekiemonster-ish hysterisch*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef missbehavin het volgende:
Oj alweer een hoop prachtigs gezien bij de nieuwe Iron Fist collectie.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, echt he. Ik wil ze allemaal!!!! *doet koekiemonster-ish hysterisch*
Ik durf het bijna niet te zeggen maar: plaatje?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh en kluts, ik zag toevallig op een engelse site weer allemaal andere Iron Fists, ook al zo geil
mooi spel is datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet elke keer weer aan Tekken denken.
jij hebt toch vast wel een kindermaatjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
jezus heb ik eens leuke schoenen gezien, zijn het kinderschoenen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt toch vast wel een kindermaatje
Ik was echt de tekken meester hier in de buurt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi spel is daturen en uren gespeeld
platvoetquote:
We deden het in (t studenten)huis en met vrienden. Een vriend en ik waren heel erg aan elkaar gewaagd, samen ook in no-time t hele spel uit gespeeld, maar dat was eigenlijk saai, alleen die matches waren tof. En dan ineens een nieuwe combinatie ontdekken ofsoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was echt de tekken meester hier in de buurt.
Ooit eens aan zo'n wedstrijd meegedaan en toen werd ik genadeloos afgeslacht, was ik toch niet zo goed als ik dacht
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar: plaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
En geen wreef, ik moet bandjes bij ballerina's maar die doen ze dus alleen bij kinderschoenenquote:
De computer als tegenstander stelt geen ruk voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We deden het in (t studenten)huis en met vrienden. Een vriend en ik waren heel erg aan elkaar gewaagd, samen ook in no-time t hele spel uit gespeeld, maar dat was eigenlijk saai, alleen die matches waren tof. En dan ineens een nieuwe combinatie ontdekken ofso
Fijnquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En geen wreef, ik moet bandjes bij ballerina's maar die doen ze dus alleen bij kinderschoenen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb niks met schoenen maar vind die wel wat hebben voor een vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik speelde dus alleen tegen vrienden. Was erg tof om te doen. Tegen de computer kon je uren onverslagen spelen zonder enige moeitequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De computer als tegenstander stelt geen ruk voor.
Pas als je tegen goede tegenstanders speelt word je ook echt beter.
Was vroeger alleen wat lastiger om die te vinden toen er nog geen xbox live en psn was.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Ik heb een hele verzameling aan inlegzooltjes, anders past er niksquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijn
Ik heb t ook wel, schoenen die in de lengte goed zijn, zijn altijd te hoog. En inlegzooltjes vind ik vind fijn, draag nl voornamelijk lederen zolen.
Is van oorsprong ook een Engels bedrijf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ben ik even blij dat ik mijn lenzen bij Specsavers haal. Had gisteren een heel klein krasje op mijn contactlens dat bijhoorlijk irriteerde. Dus ik heb ze maar uitgedaan. Ik dacht, och even naar kruitvat.co.uk lopen, paar lenzen uit het rek pakken en klaar is Jasper. Forget it but! In Engeland moet je een recept hebben. Die had ik niet (uiteraard). Nu net met specsavers in Zwolle gebeld en die faxen mijn gegevens naar specsavers in Solihull. Als alles goed gaat heb ik om 12:00 nieuwe lenzenDat was niet gelukt als ik mijn lenzen bij een zaak zat die alleen in NL zat.
Nu alleen nog even volhouden tot 12:00 met -4 en -3
Ja het is gewoon niet grappig meerquote:
Oh zo is zowat de hele collectiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb niks met schoenen maar vind die wel wat hebben voor een vrouw
dat is wel relaxedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
Ben ik even blij dat ik mijn lenzen bij Specsavers haal. Had gisteren een heel klein krasje op mijn contactlens dat bijhoorlijk irriteerde. Dus ik heb ze maar uitgedaan. Ik dacht, och even naar kruitvat.co.uk lopen, paar lenzen uit het rek pakken en klaar is Jasper. Forget it but! In Engeland moet je een recept hebben. Die had ik niet (uiteraard). Nu net met specsavers in Zwolle gebeld en die faxen mijn gegevens naar specsavers in Solihull. Als alles goed gaat heb ik om 12:00 nieuwe lenzenDat was niet gelukt als ik mijn lenzen bij een zaak zat die alleen in NL zat.
Nu alleen nog even volhouden tot 12:00 met -4 en -3
Kan me voorstellen dat jullie er zo op lopen te geilen dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh zo is zowat de hele collectie
Jij ook al, kut is dat hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel relaxedsowieso zitten er op mijn lenzen levertijd, kut cilinders
![]()
Dat jij geen bril hebt als back-up trouwens?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat jullie er zo op lopen te geilen dan.
quote:
Altijd in dit soort situaties denk ik dat ik er nu echt 1 moet halen. En dan is de crisis voorbij en vergeet ik het weer...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel relaxedsowieso zitten er op mijn lenzen levertijd, kut cilinders
![]()
Dat jij geen bril hebt als back-up trouwens?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Altijd in dit soort situaties denk ik dat ik er nu echt 1 moet halen. En dan is de crisis voorbij en vergeet ik het weer...
Weet je wat, ik maak voor zaterdag een afspraak.
Ja, heel verrotquote:
Huh?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice en met de auto neem ik aan, ipv met de auto?
[..]
Wat?
Daarvoor verschijn je doorgaans niet voor het Gerechtshofquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit he, misschien had je wel een bekeuring voor te hard rijden met je paard niet betaald ofzo.
Als je hem gewoon niet betaald uiteindelijk toch wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Daarvoor verschijn je doorgaans niet voor het Gerechtshof
ipv trein bedoelde ik uiteraard.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Daarvoor verschijn je doorgaans niet voor het Gerechtshof
Ben je gek, dat wordt waarschijnlijk voor sector Kanton of de politierechter beslechtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je hem gewoon niet betaald uiteindelijk toch wel?
Nee, met de trein. Ga er in m'n eentje naartoe om stukken in te leveren enz. Daarna naar huisquote:
Dat is wat ze je willen laten gelovenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, met de trein. Ga er in m'n eentje naartoe om stukken in te leveren enz. Daarna naar huis
relaxedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, met de trein. Ga er in m'n eentje naartoe om stukken in te leveren enz. Daarna naar huis
Prijs of ijdelheid is ook niet het probleem. Luiheid en vergeetachtigheid is het probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen dure te zijn, maar voor ff snel of nood situaties is het wel handig/prettig om te hebben.
Mijn bril is al driekwart jaar kapot, en elke keer vergeet ik om naar de opticien te gaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Prijs of ijdelheid is ook niet het probleem. Luiheid en vergeetachtigheid is het probleem.
Maar goed, 2 april laat ik mijn ogen weer doormeten, en dan ook meteen voor een bril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |